Foros ›
Presentacion equipo Dio-lo paje!!!
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Xov, 26 Nov 2009, 13:09
Asunto: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

Presentamos novo equipo:

O equipo "Dio-lo paje!!!" , moito mas enxebre que o maloserá!!! do Gadis.

Formado por:

Monchodepelejrino (c) Capitan por idade, non por calidade. Tentando mellorar dia a dia
Anxo Saindo dunha lesion que o manten ainda moi por baixo das suas posibilidades, pero que espero que pronto se recupere...
Colinero O mais novo do equipo e en constante progresion.
Friedman Recentemente estreou paternidade, co cal sera mais complicada a sua participacion con asiduidade, pero que de seguro aportara moitos puntos o grupo.
Jalo A nosa ultima incorporacion, fichaxe das terras de Ortigueira. Con el conseguimos ese plus de calidade que nos faltaba. Outro corredor en progresion.

Aspiramos a entrar en Uefa, xa que a Champions vemola moi complicada, xa que hai demasiado galactico. (para futuras susceptibilidades, o de galactico, non e polo tremendo equipo dos Galacticos)

Un saudo a todos e vemonos nas carreiras, ou nos bares, dando jerriña¡¡¡
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Xov, 26 Nov 2009, 13:40
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

Alegrome de se formar este equipo, de xente moi compititiva que seguro van nos facer correr moito os Jastazcas, vemonos nas carreiras que xa coñezo a parte da xente deste equipo.
Estase animado esto, vamos a gastar moitas zapatas e disfrutar do ambiente popular e das carreias.

UN SAUDO
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Nov 2009, 15:19
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

pelegrino vas ter que deixar de tomar tantas droghas ou ter menos tempo libre. unha de duas..XDDD
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Xov, 26 Nov 2009, 15:50
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

Grazas Santa, veremonos nas carreiras, como hasta agora, que xa temos coincidido en moitas...os jastazocas estan por riba do noso nivel ainda que tentaremos dar jerra dentro das nosas posibilidades...

Un saudo, e vemonos en Pontevedra, supoño...
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Xov, 26 Nov 2009, 18:40
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

Os esperamos cos dentes afiados.

SAÚDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 8:41
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

Los Pastelalrhum os damos la bienvenida al nuevo equipo Dio-lopaje Guiño Ríndose Ríndose


OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 9:12
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

me uno a las felicitaciones....por la creacion... porque sera lo unico que celebrareis Guiño Guiño Silbar

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 10:08
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

khene escribió:
Los Pastelalrhum os damos la bienvenida al nuevo equipo Dio-lopaje Guiño Ríndose Ríndose


Disimulando Sabiamos que tarde o temprano nos descubririan, cierto Khene, nos dopamos habitualmente con isotonicas de lupulo (como tu dirias) y churrasco del Santiso, Guiño

Un saludo amigo, (saludo estilo Chacal)

Por cierto, deberias escribir mas en la Khenesfera. Echo de menos tus cronicas de entrenamiento...sobre todo con la compi del curro... Guiño
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 10:11
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

toledano escribió:
Os esperamos cos dentes afiados.

SAÚDOS.



Gracias toledano, eso é que non vistes os nosos dentes.... Demo sorrindo

Un saúdo;
friedman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 23:05
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

coLINEro escribió:
pelegrino vas ter que deixar de tomar tantas droghas ou ter menos tempo libre. unha de duas..XDDD

A verda é que o das droghas ultimamente non o leva nada ben.
E Moncho, o domingo queroche por debaixo de 1:24:00 se non o de capitan do equipo vamolo ter que negociar
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 15:22
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

e capitan pola eda home non pola calida! e como raul para o madri!! jajajja
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 20:31
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

Pois estabades na segunda páxina non me extraña e que non escribides nadiña non dades fe do moito que corredes.
En fin un honor poñervos na primeira páxina e a ver si dades mais cronicas das vosas experiencias que non diredes que as tedes con todo o que estamos a vivir.
A nivel colectico lástima que tiñades o equipo un pouco descompensado xa que do contrario estariades competindo uña con uña igual que moncho que da igual o que lle boten que cumple coma un jabato. E de Colinero onte ata compatirmos material, auja, e podemos facer unha boa parella nunha media para facer unha marcasaa.
Saudiños compañeiros e a seguir asi
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 21:21
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

tintin escribió:
Pois estabades na segunda páxina non me extraña e que non escribides nadiña non dades fe do moito que corredes.
En fin un honor poñervos na primeira páxina e a ver si dades mais cronicas das vosas experiencias que non diredes que as tedes con todo o que estamos a vivir.
A nivel colectico lástima que tiñades o equipo un pouco descompensado xa que do contrario estariades competindo uña con uña igual que moncho que da igual o que lle boten que cumple coma un jabato. E de Colinero onte ata compatirmos material, auja, e podemos facer unha boa parella nunha media para facer unha marcasaa.
Saudiños compañeiros e a seguir asi

Boas noites compañeiro¡¡¡ Xa ves escribimos os mismos que corremos, jajaja. Que decirche eu das ultimas carreiras...non teño entrenos de 2 horas e pasanme factura estas carreiras tan duras...acabo roto¡¡¡ muscularmente non son tan forte coma ti e meu irman e intento suplilo con capacidad de sufrimento. Coidado co de "compartir material" que ten unha acepcion un pelin ambigüa, jajaja. Estou seguro que ti, chucho e meu irman se ides en jrupiño podedes faser moi bo tempo ainda que nunha media creo que ainda tes un puntiño mais que eles...

Por outro lado estou encantado deste circuito...e evidente que hay xente boisima, moitisimo mellor ca min, pero bueno como se prima a rejularidad por eso sijo dando jerra. E estou encantado non solo no deportivo senon pola cantidad de lugares que visitamos e disfrutamos, e sobre todo polo pre e post carreira. Gustame moito o ambiente que se respira nas carreiras, mais ala dos piques deportivos, coñecendo xente estupenda, botando unhas risas, e comentando as batallitas¡¡ Despois desta parrafada solo me queda felicitarche a ti en primeira persona e a todo o voso equipo pola tremenda tempada que levades, nunca fallades¡¡

Esta ultima felisitasion vai tamen para os irmandiños e os ultimos, se e que chejan a leernos¡¡

Por serto queremos pelear polo segundo posto de parellas, e creo que a parella irmandiña van a truchillas, co cal nos exige ir a nos tamen. Quero comentarcho para que non haxa malosentendidos porque o falaramos no Xalo sobre pactar en facer a media da Coruña. De todas maneiras cos puntos que me levas e cos que me levaras non peligra o teu primeiro posto. Un saudo compañeiro, rival, e espero que por moito tempo correlega¡¡
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 19:49
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

Bueno Moncho eu dou fe de que este circuito estanos a traer unha chea de experiencias enriquecedoras por eso estamos enganchados e no teu caso poder compartir todo iso con Coli resulta ainda mais gratificante. O do material que compartimos foi o secreto para chegar a meta.
Agradezoche o detalle de deixar claro a vosa asistencia a Truchillas, pero amigos o noso foi un falar, entendo que hai disputas en marcha, son as regras que ahi e o bonito e ter donde elixir e liberdade para poder escoller donde correr e mais eu xa che dixen e reitero que prefiro que vaias a truchillas para darlle mais emocion o tramo final porque eu ainda que perda o liderato corro en CORUÑA, xa que fixen moitas locuras este ano para estar ahi pero por unha vez vou tomar unha decision con sentidiño.
Saudiños e vemonos no Pino
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mai 2010, 17:26
Asunto: Re: Presentacion equipo Dio-lo paje!!!

home por fin outro equipo con paxina pa metelo fuciño Aplauso
vemonos en ferreirua porque, xa bastante traballo me costou encontrar
o excalestri pa perdelo ajora, bueno a verdade e que costoume moito recuperarme da animalada que fixen correndo fuerte a tebaida e despois estar 24 h sen provar bocado, o da proba foi o de menos. Muerto
AAhh e as drojas se son boas xa sabedes que se comparten. Ríndose Ríndose Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos