Foros ›
Autor
Mensaxe
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 19:46
Asunto: Os Últimos de Filipinas

Hola a todos!!Como al final por mi culpa quedo fuera Yosi quería hacer de mediador para que no queden sin equipo,junto con Germamnd que si no me lo reprocha,así que quién se anima,venga esos voluntarios o voluntarias,que ya va siendo hora de más equipos mixtos Razz
Yosi(capitán)
Germmand

Yo pensé en Totti,Lubo,Ara,Oliveira,Guiller,Piti,Vicky,Postol,Esguellao,Cuatrero, Nicosedes,...que son los que vi que distingo del foro y siguen sin equipo,pero animaros cualquiera que no queda nada y así hay más cachondeo y competitividad Guiño
Posibles nombres:Simpre al limite,Hablamos en el asfalto,canta claro,.. que de burradas Payaso
Importante:mejor gente que esté inscrita en el circuito para que sea rápido,es decir,confirmar a Kandpalleiro el equipo y nombre y ya está,un saludo


Última edición por yonathan o Mar, 01 Dec 2009, 17:02; editado 2 veces
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 20:43
Asunto: Re: Nuevo equipo in-extremis

Kandpalleiro

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 21:48
Asunto: Re: Nuevo equipo in-extremis

pero tú puedes ser ventajista y cambiar los coeficientes Mr. Green Payaso pues entonces de momento:
Yosi(capi)
Germmand
Kandpalleiro
Totti
(porque conociéndolo seguro que se anima,le mando un privado)
y ... Pregunta falta uno y menos de dos horas para que acabe el plazo Abraiado que nervios Sorprendido
PD.perfecto,mandaselo a quien quieras y quien conteste antes abjudicado,es vuestro equipo que carallo!! Mr. Green
Pensar un nombre,yo dije 3


Última edición por yonathan o Lun, 30 Nov 2009, 21:51; editado 4 veces
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 21:48
Asunto: Re: Nuevo equipo in-extremis

Yosi ainda non te coñezo, de vista a Oliveira que nos organizou iste ano unha carreira impresionante en Cambados i a Esguellado teño rodado con il a primeira parte posto que na 2ª o meo turbo non dispón de tantos cabalos, a ver si o conseguimos in extremis, si ch parece ben vou lle mandar un privado a Esguellado, aburiño.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 21:53
Asunto: Re: Nuevo equipo in-extremis

Veña que aínda queda tempo...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 22:49
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

Germmand si crees que Esguellao se animara cierra el equipo y malo será porque no queda nada Silbar espera hasta -10,yo marcho para trabajar,así que quedáis vosotros de responsables,elegir un nombre,suerte Guiño
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 23:02
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

YOSI se non tes a ninguén mete a ESGUELLAO, pero eo non me podo responsabilizar totalmente que acepte, pero se estamos no límite e non temos outro cerrao, comunicallo a KANDEPALLEIRO, vemonos aburiño.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 23:13
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

Germanmd escribió:
YOSI se non tes a ninguén mete a ESGUELLAO, pero eo non me podo responsabilizar totalmente que acepte, pero se estamos no límite e non temos outro cerrao, comunicallo a KANDEPALLEIRO, vemonos aburiño.


Hola.

No decía nada por vergüenza y tal, pero si seguís sin el quinto hombre y queréis a un pastelero, aquí estoy yo. Germanmd me conoce, otra cosa es que responda por mí. Sorriso

Quedo a la espera (quince minutos para el cierre, el reloj interno del foro está mal).

Saludos,
Doctor Slump
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 23:18
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

DoctorSlump escribió:
Germanmd escribió:
YOSI se non tes a ninguén mete a ESGUELLAO, pero eo non me podo responsabilizar totalmente que acepte, pero se estamos no límite e non temos outro cerrao, comunicallo a KANDEPALLEIRO, vemonos aburiño.


Hola.

No decía nada por vergüenza y tal, pero si seguís sin el quinto hombre y queréis a un pastelero, aquí estoy yo. Germanmd me conoce, otra cosa es que responda por mí. Sorriso

Quedo a la espera (quince minutos para el cierre, el reloj interno del foro está mal).

Saludos,
Doctor Slump

Di pastelero o tio,que humilde,a gacela d Tomiño Ríndose Ríndose boa fichaxe se se leva a cabo
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 23:24
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

Boas noites. Coñezo a Germanmd, si vos falta un, non teño problema en incluirme con vos no equipo. Iste ano "os chispas" non se inscribiron e non tiña pensado entrar nun equipo ou parella, pero non hai problema. Se me aceptades, encantado. Saudos
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 23:24
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

pois xa temos equipo!!

procedo a enviar...

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 23:35
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

Esguellao escribió:
Boas noites. Coñezo a Germanmd, si vos falta un, non teño problema en incluirme con vos no equipo. Iste ano "os chispas" non se inscribiron e non tiña pensado entrar nun equipo ou parella, pero non hai problema. Se me aceptades, encantado. Saudos

sintoo moitísimo, amigo... Triste

faltoume un minutiño para ver a túa mensaxe... tiven que actuar sen perder tempo e o ofrecemento de DoctorSlump era xa irrexeitable.

saudiños Pensando

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 23:36
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

yosi escribió:
Esguellao escribió:
Boas noites. Coñezo a Germanmd, si vos falta un, non teño problema en incluirme con vos no equipo. Iste ano "os chispas" non se inscribiron e non tiña pensado entrar nun equipo ou parella, pero non hai problema. Se me aceptades, encantado. Saudos

sintoo moitísimo, amigo... Triste

faltoume un minutiño para ver a túa mensaxe... tiven que actuar sen perder tempo e o ofrecemento de DoctorSlump era xa irrexeitable.

saudiños Pensando


Hum, yo también lo siento, Esguellao, no pretendía hacerte un interior en la última curva.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 23:47
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

safardatxo escribió:
Di pastelero o tio,que humilde,a gacela d Tomiño Ríndose Ríndose boa fichaxe se se leva a cabo

Objetivamente soy pastelero (*), otra cosa es que lo lleve con más o menos gracia. Sorriso

(*) Según aquella famosa clasificación hecha en 2005.
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Dec 2009, 9:01
Asunto: Re: Sólo falta uno para formar el último equipo

No pasa nada, DoctorSlump. Como ya comenté esta edición no iba inscribirme con un equipo o pareja. Gracias de todos modos por pensar en mi.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos