Foros ›
1ª e 2ª División do Circuito
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2009, 23:10
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Buenooooo.........xa andan os maletíns por detrás. Silbar
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2009, 23:14
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

sendo xogador de primeira teño mais cache, Por si algun equipo esta interesado ja. ja. ja.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 8:20
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Admin escribió:
Comentar que los puestos de 2ª División son provisionales, a la espera de que los corredores que faltan de 1ª decidan o no inscirbirse este año.

Saludos.
Pensando Pois haberá que facer logo tódalas carreiras habidas e por haber de aquí a final de mes, a ver se ascendemos antes de iniciala tempada Guiño
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Nov 2009, 18:01
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Saludos para todos
¿donde tengo que inscribirme para participar ?
gracias
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 19 Nov 2009, 18:44
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Aquí:
circuito.correrengalic...icion.html

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Rodri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
94 Mensaxes
Monforte de Lemos (Lugo)
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2009, 17:16
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Case que me presento outra vez... despois de correla carreira nocturna de ourense en xuño, ós 3 días, xogando ó baloncesto... esguince de tobillo, 2 meses de baixa, outro andando sen poder facer deporte algun e agora estou apiques de recuperalo ritmo que tiña antes da lesión Bailar

Entón esta tempada veño a dalo todo Silbar
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2009, 18:03
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Rodri escribió:
Case que me presento outra vez... despois de correla carreira nocturna de ourense en xuño, ós 3 días, xogando ó baloncesto... esguince de tobillo, 2 meses de baixa, outro andando sen poder facer deporte algun e agora estou apiques de recuperalo ritmo que tiña antes da lesión Bailar

Entón esta tempada veño a dalo todo Silbar

Te conoci en la nocturna de ourense, me alegro de que andes recuperado, ya nos veremos por las populares
Rodri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
94 Mensaxes
Monforte de Lemos (Lugo)
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2009, 18:28
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Sí, eso non o dubides, este domingo estarei na media de Pontevedra axudando, xa que correla para min sería sobrecargar o corpo e o luns no traballo non rendiría nin 1 km jeje, asi que teño a mirada posta na expourense, se ese día non teño traballo que facer vou e intentarei ir os corre con nos que quedan e as que aparezan xa verei Pensando
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 18:25
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Solo quedan 2 dias para os ansiados ASCENSOS, ¿a quen lle tocara? ¿habra tongo?



Os resultados veranse proximamente.

E broma que nadie se mosqueeeeeeeeeeee
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 01 Dec 2009, 21:06
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

OOOOla, unha vez finalizada onte a inscripción no circuíto, hai 132 na 1ª división (que se completarían con 18 dos que provisoriamente están en 2ª) e 320 en 2 ª (descontando os que se van a 1ª).
Como o regulamento prevé, no seu 6º artigo, a creazón dunha 3ª división no caso de que a 2ª medrase moito en nº cas novas incorporacións, coido que estamos nesa tesitura, pero entón a pregunta sería quen iría a esta 3ª división: ¿os últimos en inscribirse ou os ultimos na clasificación de 2ª a 30 de novembro? Silbar
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 01 Dec 2009, 21:26
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Polo momento deixamos a 2ª así e primero completamos a 1ª División que faltan un par de corredores por confirmar a data de nacemento.

A verdade e que só queda dalas gracias o tódolos que se inscribiron nesta edición e que deixaron curtas as previsións máis optimistas sumando máis de 450 inscritos na individual... Aplauso Aplauso

Agora esperamos que todos o pasemos ben, haxa unha sana rivalidade e bo ambente Moi feliz
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 0:00
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Admin escribió:
Polo momento deixamos a 2ª así e primero completamos a 1ª División que faltan un par de corredores por confirmar a data de nacemento.

A verdade e que só queda dalas gracias o tódolos que se inscribiron nesta edición e que deixaron curtas as previsións máis optimistas sumando máis de 450 inscritos na individual... Aplauso Aplauso

Agora esperamos que todos o pasemos ben, haxa unha sana rivalidade e bo ambente Moi feliz

Admin, creo que a quien tenemos que darte las gracias es a ti y a Kandpalleiro por tu grandísimo esfuerzo organizando todo.


Un saludo.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 14:57
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Admin escribió:
Polo momento deixamos a 2ª así e primero completamos a 1ª División que faltan un par de corredores por confirmar a data de nacemento.
A verdade e que só queda dalas gracias o tódolos que se inscribiron nesta edición e que deixaron curtas as previsións máis optimistas sumando máis de 450 inscritos na individual... Aplauso Aplauso
Agora esperamos que todos o pasemos ben, haxa unha sana rivalidade e bo ambente Moi feliz
OOOla, aclarar que o meu anterior comentario neste post era unha simple pregunta(como ti ben dis haberá que ir paso a paso), sen máis pretensións que saber se xa tiñades previsto esa 3ª ivisión e a maneira de artellala. Non vos quería meter presa Avergoñado .
Polo demais, súmome as túas felicitacacións a tódolos inscritos, porque a verdade é que reunir tanta xentiña coa afición de darlle á zapatila é moi complicado; e súmome as noraboas de Repanocha polo voso traballo (teu e de Kandepalleiro). Ao fío disto, fagoche unha proposta: se precísades dúas máns e un ordenador para axudarvos no que se poida, podedes contar conmigo.
Ánimo e que siga todo ben Satisfecho .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos