Foros ›
Inscripcion das mulleres na 1 division
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 17:23
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Adm. como ben dís están inscritas 38 mulleres pero dase a casualidade que na 1ª división por mor dun Regulamento que se fixo por idea de quen sexa, só están 8 mulleres i as outras quedan fora.
Foreiros vos pensades que unha clasificación de 1ª división con só 8 mulleres é realmente competitiva.
I as outras 30 teñen que "pelexar" cos homes pra poder subir o ano que ven.
Creedes realmente con sinceridade que poden subir de división máis de 1 ou 2 como ben dí TARA, por moito que madruguen i a moitas carreiras que vaían sempre ocuparán a cola do pelotón, con honrosas excepcións, i os puntos que sumen nunca lles darán pra subir de división, coa conseguinte prevista desmotivación.
POR UN CAMBIO NO REGULAMENTO PRA QUE AS 38 MULLERES QUE ESTAN INSCRITAS ESTEAN NA 1ª DIVISION i corran con nos máis motivadas todalas fins de semana, grazas e aburiño a todos.















º
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 19:53
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Eu hai cousas que non entendo. Agora resulta que tamén está mal que un regulamento premie aos primeiros 150 corredores do campeonato anterior para formar a 1ª división Pregunta Pregunta Pregunta En canto a motivación, coido que os populares imos a desfrutar das carreiras, independentemente de estar na primeira, a segunda ou a rexional preferente. Esta competición simplemente é un xogo. Eu desde logo se baixo a segunda non me vai a ser unha frustración. Cada un debe ser consciente das súas posibilidades. Eu polo menos o que é competir, compito conmigo mesmo. Claro que é unha mágoa que vaian poucas mulleres as carreiras. Ogallá que houbera moitas como Tara pero a realidade é a que é.

Un saúdo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 20:33
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Correr van correr igual que o resto e puntuar tamén puntuarán igual que o resto (cos mesmos criterios) o único que troca o tema das divisions é o "premio".

Eu persoalmente estou disposto a troca-lo meu posto en 1ª con calqueria compañeira de 2ª que pense que está discriminada por este aspecto do regulamento. Pouco mais podo dicir.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 21:02
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

pufff....

www.jeffxavi.blogspot.com
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 21:12
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Germanmd, estoy contigo en que sería fantástico que corrieran muchas más mujeres en las populares Moi feliz sin embargo no creo que sea buena idea reservar un número de plazas para ellas en primera división. Dudo mucho que se sientan discriminadas por ello o se motiven más con tu propuesta. Ellas mismo te lo podrán decir.

La realidad es la que es:

El sexo de los corredores de maratón es mayoritariamente masculino, en un porcentaje del 87% 88% representando el sexo femenino un 12%, 13%; estos porcentajes son similares en los países europeos: Berlín 80.6% hombres, 19.4% mujeres, París 83.4% hombres, 16.6% mujeres, Roma 84% hombre, 16% mujeres. Sin embargo varía sustancialmente en los Estados Unidos donde se equilibra el porcentaje hasta el 66.1%/33.9% en el maratón de Nueva York, 61.3%/38.7% en Los Angeles e incluso llegando a superar el número de corredoras en el maratón de San Diego 51.5% al de corredores, 48.5%.

Aunque el artículo se refiera a maratones, creo que es bastante indicativo de la participación en pruebas de atletismo. Creo que los primeros puestos son para l@s que lo merecen, independientemente de su sexo.

Saludos
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 19:39
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

Kandpalleiro escribió:


Eu persoalmente estou disposto a troca-lo meu posto en 1ª con calqueria compañeira de 2ª que pense que está discriminada por este aspecto do regulamento. Pouco mais podo dicir.

No salierón muchos voluntarios, dispuestos a hacer el cambio,jejejeje. Satisfecho

Yo tambien exijo una sub- división para los que pesamos mas de 100 kg.
Para los que tiene el pelo rizo.
Para los que usan calcetines distintos en las carreras
y desde luego (y no por ultima la menos importante) otra para los que no optamos a ganar nunca ninguna carrera.

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 20:39
Asunto: Re: Inscripcion das mulleres na 1 division

imos mirar eu non me meto no regulamento da competicion nin quero vantaxas para os homes ou discriminacion para as mulleres, digo omesmo que un anterior compañeiro ,e se estivera na 1ª deixarialle o puesto a clquera que se sinta descriminada, por outra parte tamen quero espoñer a miña opinion sobor das carreiras que se organizan so para as mulleres, iso que carallo e? discriminacion positiva ou que leites, en calquera destas van un porron da mulleres, pero depois nas populares van as de sempre, as que para min son verdadeiras aficionadas, as que saen a correr no veran e non poñen un jersey de lan atado a cintura pa que non lle luza o cu, a todas as que non lle da vergoña correr porque si e van as carreiras co mismo espiritu que calquera que lle guste correr, para min todas esas outras que se compran o top ultimo modelo e logo so corren neste tipo de carreiras seguiran sendo unhas globeras, que se deixan comelo tarro polas marcas comerciales que estan esperando por elas
correde con nos, correde diante, ou correde de lado,pero vir as carreiras
que nada nos gustaria mais que saber que hai unha aficion que compartimos tod@s, e deixarvos de facelo parvo nas carreiras so paramulleres que iso tamen e discriminacion, isto e o que penso,tal vez
este quivocado,ou halla outras formas de mirar as cousas.
en fin aburiño a tod@s. Silbar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos