Foros ›
Autor
Mensaxe
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 14:04
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Boas
Sorte os que vaiades a Lugo. Eu estiven esta maña no Barco correndo un 1.500 O día non acompañaba para nada, chovendo toda a maña, e acudiu moi pouco xente. Corrin so e, unido o tempo e a penoso estado de forma so me serviu para confirmar que sigo andando moi mal. O final 5´ 12"
E maña toca correr o cross curto en Ourense. A ver que tal se da
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 14:15
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

yo intentaré estar hoy en Lugo también, y eso que tengo partido de futbol sala a las 4!!
saludos equipo
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 16:14
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Yo ando de vacaciones fisicas, llevo toda la semana sin correr. Y estare asi otra semana mas por lo menos, luego empezare a darle caña pa prepararme pa la vig bay y demas competiciones atractivas de abril-mayo. Suerte a todos en lugo. Animo corvo q seguro q pillas buena forma en breve
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 10:34
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

pues al final hice un tiempo de 16,20 que para llevar un mes sin correr estar con la tendinitis en el recto (con que se entere mi medico me mata) no me quejo, eso si se noto la inactividad que llegue sofocadismo a meta y ni pude esprintar. ( sino llega ser por Aurelio que tiro de mi ese tramo final hubiese perdido muchos mas puestos) Ahora a descansar y a ver si se hace algo por Boboras
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 19:21
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Boas!!
Xa estamos ahí, 3º a 200 puntiños de na dos Galacticos Satisfecho . E a estes pasamolos sin darnos conta, que de galácticos solo teñen o nome Mr. Green Silbar . Aqui dos que se hai que preocupar e dos Irmandiños, queson rivais de máis identidade.

A todo esto eu polo menos ata o mes que ven non corro ningunha proba do Circuito. Xa temos a Diego e Jaurelio dando o callo polo resto Silbar
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 23:32
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Pois eu casi que me uno a ti que me vou de viaxe e a ver cando volvo a correr que ando medio lesionado. Ata mais ver, vemonos nunha semana como minimo hahahah VACACIONSSS!!!!!!!
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xan 2010, 21:09
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Bueno, pues hoy fui a Moaña, una carrera bastante corta (sobre 5500 m) y para no ser de mi agrado ( carrera corta y a aprte por la tarde) me encontré bastante bien , no como en Lugo que fui "ahogado" gran parte de la carrera. Al final hice sobre 23:40.
Mañana iré a Boborás, que me queda cerquita de casa.
Saludos equipo.
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 19:29
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

que tal equipo, como van esas carreras¿? yo aqui estoy por Londres con un poco de mno de carreras pero no queda otra que entre las vacaciones y las lesiones nada de na. Bueno ya nos vemos a la vuelta. 1 saludo a todos
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 26 Xan 2010, 21:12
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Disfruta das vacacións que de correr hai moito tempo todo o ano Ríndose
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 15:35
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

corvo escribió:
Disfruta das vacacións que de correr hai moito tempo todo o ano Ríndose

Gracias, ya estamos por aqui, haber si empiezo otra vez que nos estamos quedando rezagados en las clasificaciones, jejej Hasta pronto
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2010, 22:45
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Que tal compañeros? Estuve un poco perdido estos dias entre examenes y trabajos. Luego de 3 semanas sin haber echo nada (desde xinzo no sali a correr) mañana comienzo una pequeña pretemporada (ya tengo mono) para estar fino en abril-mayo, haber si vuelvo coger pronto la forma.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2010, 23:06
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

A min tocaronme tres semanas de cross. Boa carreira no "curto" e no provincial (para o meu ritmo) e este Domingo un rodaxe durillo en Carballo.
Hoxe foi o quinto día de entreno en nove días, toda unha proeza para min. A ver si non quedo so en bos propositos e volvo polo menos as marcas de vai dous anos.
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Feb 2010, 11:16
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Y las buenas noticias continuan, estoy hecho un pupas. Al final la dichosa tendinitis del recto es, pero a parte hay mas cositas por ahi, parece ser que lo que tengo es una osteopatia de pubis, por lo que en teoria iba a ser solo una semana de reposo al final se ha convertido en 3 meses, y esperemos que se quede ahi. Me han asegurado que para final de mes estoy nuevo, pero ya no se que pensar. Espero que a vosotros os vaya mejor. Nos vemos por las carreras.
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Feb 2010, 9:59
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Que te recuperes prontoy bien Diego. Yo espero porder ir el domingo a Lugo, llevo dos semanas sin hacer casi nada, tengo q ir preparandome para la interruning...
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 16 Feb 2010, 11:18
Asunto: Re: SEMIAMATEURS

Boas! como ides todos?
Oxe é o meu día 14 sin sair entrenar. Primeiro lesión e despois carnaval.
É agora non hai ganiñas ningunhas de sair (correr), e ademáis este frío matador Muro Muro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos