Foros ›
EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 19:29
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOla, pois en Lugo complicado: o tempo algo frio (e con vento) e , efectivamente, era a proba máis dura do circuíto (polo menos ata o momento), cunha costa duriña aínda que curta e outra ao saíres desta en dirección á saída/meta, suaviña e tendida pero para o meu gusto máis puñetera porque parecía que non dabas recuperado ben da pendente anterior; en fin, semella que as lumbares se portaron ben desta volta e da tendinite só me acordei un chisco na volta á Coruña e en frío, coido que estirando e quentando ben antes e despois das probas (coma hoxe) e entrenando con calma e cabeza podo ir mellorando e fortalecendo a perna e a espalda.
O resultado da proba, malo por parar os adestramentos durante tres semanas, por coller algún quilo durante este tempo (pola falta de actividade deportiva Muerto e as laconadas Muro Muro ), .......... : 5:48 o qm., o meu peor resultado en probas tan cortas, e apenas 61 puntos a sumar para o equipiño, síntoo Avergoñado .
En troques, aledome de que o pasaras tan ben en Ordes, Manuelpua.
¿Algunha posibilidade de que nos vexamos en Porriño? Eu irei aínda que sexa renqueante e aínda que so sexa para acabar e ir collendo algo de volume e qms. nos adestramentos/probas.
Un saúdo a todos..
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 20:51
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Ná no te preocupes, la historia es q hubo un parón de 3 semanas de carreras y eso se nota también me pasó a mí q no creoq hiciera muchos puntos; pues yo estoy pensando en ir a Porriño también ya estoy apuntado , a ver si no me lío el sábado jejeje, muchos saludos
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Xov, 04 Mar 2010, 22:41
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

ola chicos!! q tal? al final un fiasco Porriño no Migueliño?jeje este finde a ver si por fin se puede correr XD; yo estoy apuntado a Padrón y a Porriño aunque no creo q haga doblete pq me va a ser imposible, iré a una de las dos pero aún no estoy seguro a cuál, según se presente el finde, y eso sí segurísimo para Vig-Bay jeje muchos salu2 a todo el equipo
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mar 2010, 11:21
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
ola chicos!! q tal? al final un fiasco Porriño no Migueliño?jeje este finde a ver si por fin se puede correr XD; yo estoy apuntado a Padrón y a Porriño aunque no creo q haga doblete pq me va a ser imposible, iré a una de las dos pero aún no estoy seguro a cuál, según se presente el finde, y eso sí segurísimo para Vig-Bay jeje muchos salu2 a todo el equipo
Vemonos hoxe en Padrón?
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mar 2010, 13:29
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

si q voy, te busco saludos
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mar 2010, 21:18
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
si q voy, te busco saludos
Ai, ai, ai, que non vín a mensaxe por 5 minutos e non contaba contigo; comín sobre ás 2 e marchamos cedo para alí, para recoller con tempo o dorsal. Polo que respeita a carreira, mal, malas sensacións, sigo con problemas e acabei de 481 de 488, cun ritmo de 6:01 o qm. e un tempo ( oficial, que o real foi medio minuto menos) de 1:02:55. E dame a impresión de que dobrar mañá en Porriño, ná de ná, que o corpo non dá para máis, así que desta volta só sumo 78,65 puntos se non falla a calculadora.
En fin, semella que sigo con problemas, pero parece que agora xa localizados, segundo o fisio semella que teño un pinzamento na zona lumbar e parece que este problema fai que baixe a molestia pola perna e adormeza algo o pé, así que o listo do traumatologo só mirou e tratou a dor no xeonllo (dicía que era unha suposta tendinite). En fin, un trosma.
Nada, estou soltando un ladrillo de moito carallo, así que un saúdo e aver se nos vemos noutra.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Lun, 08 Mar 2010, 10:13
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

si, la verdad es q si andas con problemas físicos mejor q no hagas doblete, tiene pinta de ser incómodo la verdad para correr el problema ese, mejórate y ya verás como mejoras resultados; yo estoy entrenando bastante e hice 49:48 a un ritmo de 4:48 x km, toy ahi por llegar fuerte a la Vigo-Bayona a ver si lo consigo, el finde q viene o Monforte o Tui, quizás esta última q los 150 puntos ta genia ljeje ,salu2
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 22:10
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOOOOOOla, de novo entro para comunicar que recaín da lesión e non dou recuperado, levaba dende decembro con problemas lumbares (xa acabei Xinzo con sufrimento e parara 10 días, tempo no que tamén andíven con medicación) e en xaneiro o xeonllo xa non daba para máis e remataba as carreiras e en frio víña dor; pero, e iso que en febreiro co parón do circuíto e a folga dos ximnasios non facía nada de deporte, e a base de pastillas e fisio semella que algo mellorara, ao retomala actividade parece que a cura non foi tal e acabei morto na carreira de Padrón (literalmente), por exemplo; unha resonancia no xeonllo descartou problemas de menisco e unha placa da zona lumbar non cantou nada raro ( Disimulando Abraiado salvo que teño 6 vertebras lumbares no canto de 5 Disimulando Abraiado ) .
En todo caso, semella que teño tendinite rotuliana e lumbalxia aguda, co que ando a pastillas (3: antiinflamatorios, relaxante muscular e protector gástrico) e empezo o luns a fisio; máis terei que estar de novo dúas semanas de parón.
En fin, nada grave pero agardo que axiña estea de novo dándolle á zapatilla.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 22:12
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

---
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Sáb, 20 Mar 2010, 1:28
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

joer q pena, pos nada cuídate y ya verás como en 2-3 semanas estás recuperado; yo hoy anduve por As Pontes en una genial carrera muy bien organizada con un recorrido muy muy chulo, 31 minutos creo los 6.500 y mañana a ver si doy ido a Lugo para hacer doblete pero tampoco es seguro, soy mucho de última hora XD
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 21 Mar 2010, 19:19
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

al final hice doblete jejej, caían chuzos en Lugo toda la carrera q pasada, un recorrido muy chulo al borde del río y 27 min los 6 km,salu2 a todos
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Mar 2010, 20:16
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
al final hice doblete jejej, caían chuzos en Lugo toda la carrera q pasada, un recorrido muy chulo al borde del río y 27 min los 6 km,salu2 a todos
Bon tempo, (¿A 4:30 o qm.?), noraboa. Aplauso Aplauso
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 21 Mar 2010, 23:51
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

gracis jejej estou entrenando bastante; a ver se volves a correr pronto Guiño
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 11 Abr 2010, 16:29
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

olaaaaa!!! fuísteis a la Vigo-Bayona? Dios q calor, estas dos semanas estuve lesionado de un tobillo y casi no pude entrenar y hice un tiempo de pena 2h 11', pero tenía ganas de correr esta carrera y fui pero el calor fue demasiado, muchos saludos!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 11 Abr 2010, 22:04
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
olaaaaa!!! fuísteis a la Vigo-Bayona? Dios q calor, estas dos semanas estuve lesionado de un tobillo y casi no pude entrenar y hice un tiempo de pena 2h 11', pero tenía ganas de correr esta carrera y fui pero el calor fue demasiado, muchos saludos!
!!!!!!!!!!!!!jo, que envexa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oxala puidera ter ido eu.
Noraboa por ter acabado Aplauso Aplauso e a seguir así .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos