Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2005, 13:37
Asunto: Maraton de Berlín

Onte domingo, dia 25, estivemos correndo o Maratón Berlín 6 amigos do equipo "Pato Blanco Celanova",, e viaxamos con 4 máis do "Clube Atletismo Noia". Foi unha experiencia moi positiva desde o punto de vista persoal e profesional, destacando o perfil da prova, a organicación, a animación e o bo tempo que tivemos. Pero por riba de todo dicirvos que a carga de carbohidratos preceptiva baseouse na excelente Pilsen chamada Berliner (2 litros diarios venres e sábado antes da carreira).
En Abril estivemos en Londres, pero o maratón da cidade británica é outro mundo, outra cousa,... e xa fomos a París, Donosti, Mallorca, Mapoma. De xeito lúdico-deportivo-turísitco, xa levamos entre o 9 corredores 44 maratóns, e en 2006 iremos a Nova Iorque.
Lonxe do nivel atlético doutros equipos da nosa terra, somos un grupo de amigos que nos rimos de nós mesmos aos que as carreiras nos serven para afastarnos do barullo da rúa, da televisión, ....
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2005, 16:13
Asunto:

Animo Bubela, seguid asi y que las piernas os acompañen...
Me dais una envidia sana y espero viajar a recorrer el asfalto de esas ciudades de las que ya habeis disfrutado...

Un saludo y gracias por la informacion...

Salud y Kilometros...
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2005, 17:12
Asunto:

Vaia, non sei se me dades máis envexa pola carreira ou pola pilsen 'Berliner', jajaja. Agora en serio, paréceme unha forma estupenda de visitar mundo, espero algún día poder facer o mesmo. Pois que o sigades pasando tan estupendamente ben. Guiño
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2005, 12:26
Asunto:

ke envidia sana me dais, komo los demas, espero algun dia hacer alguna maraton en el extrajero, SALUDOS





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos