Foros ›
Autor
Mensaxe
topolino

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/05
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2005, 20:23
Asunto: Correr con lastre

Me gustaria entrenar con lastre en los tobillos, pero no tengo experiencia, puedo mejorar mis tiempos ganando velocidad, o corro riesgo serio de lesionarme. Con cuanto peso empezaria.
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2005, 21:07
Asunto: Cuidado

Muito cuidado ao fazeres o teu treino com lastro deverás ter muito cuidado pois podes sobrecarregar as tuas estruturas e assim provocares uma lesão. Porém se te aconselhares com um treinador ou um fisioterepeuta, poderás tirar partido desse treino. Quanto ao ganhares velocidade continuo a defender que o treino por séries é o melhor...
O lastro irá,se bem utilizado, fortificar-te as estruturas e assim permitir uma passada mais firme e com isso provocar uma aumento ded velocidade...mas lembra-te...vai com cuidado no inicio...

Um abraço

Pedro Gonçalves (Igor)
Cabrito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/04
0 Carreiras
93 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2005, 0:28
Asunto:

Olvídate de correr con lastre, es lo peor que se puede hacer.

Búscate un entrenador personal si te es posible, y si no coge algún plan adecuado a tu nivel y posibilidades, ya verás como mejoras.

Saludos.
Bekele

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Dom, 02 Out 2005, 20:26
Asunto:

Yo en general estoy de acuerdo con la opinion de que es peligroso el lastre porque mal usado puede hacerte un 7. Yo solo usé alguna vez cuando hacia series con un amigo que preparaba las pruebas de bombero. en las series cortas nos turnábamos el chaleco de lastre e intentábamos seguir el ritmo del que iba "vacio" de manera alternativa.He de decir que a mi me fue bien, pero de tobilleras no te sabria decir. Saludos. (siempre puedes llevar a la parienta a cuestas y asi de paso le enseñas el proceloso mundo del atletismo jeje....). Saludiós
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 04 Out 2005, 15:45
Asunto: Moita precaución...

Eu adestrei con lastres de 250 gr. nos nocellos tanto en prolongado coma en series; a mellora de rendimento é boa, mais o risco de lesión é moi elevado; de feito eu atribolle a rotura de menisco que padecín o pasado ano ás derradeiras seris con lastres que fixen... dende logo; todos sabemos que "os grandes" fan alguns adestramentos con chalecos de peso supoño que son menos traumáticos para as articulacions. Moito coidado.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos