Foros ›
EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 11:48
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

q tal esa lesión Migueliño? y el resto? reapareciste en alguna? Si quieres apuntar alguna para el año q viene vete a O Corgo-Corrubedo, carrera genial por el campo y por la playa 300 m jejeje, un poco dura pero eran solo 7 km menos mal 39 min bastante buen tiempo para lo q era, muchos saludos!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 20 Abr 2010, 15:45
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOOla, a lesión así ,así : a tendinite no xeonllo semella que menguou, pero o que da algo a lata todavía é a espalda e a lumbalxia. En fin, dame que ata o mes non reaparecerei, a ver se é en Ferreirua.
E ti, Manuelpua, polo que vexo estás coma unha moto, noraboa, que che siga todo igual de ben. E efectvamente, se estivera ben a carreira de Corrubedo era unha das que quería ir, que ten moi boa boa pinta; a ver se pode ser o ano que ven.
E o resto do equipo, ¿cómo vai?
Un saúdo.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mai 2010, 20:49
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Buenas. Como esta el equipo, casi todos tenemos alguna pequeña lesion o molestia que nos impide correr con normalidad. Pero intentamos disfrutar como el que mas. Espero estar en Ferreirua en la carrera corta, dando lo todo y pasarlo en grande con el ambiente que alli se vive. Animo, saludos y a seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Sáb, 08 Mai 2010, 9:50
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

ola Jecarqui ! q bien!! yo iré a O Pino, a Fereirrúa estoy apuntado pero no es seguro q vaya, depende como acabe esta, saludos!
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 17:56
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

buenas equipo!! q tal va? fui a O Pino y A Ordes, en O Pino bien 4.52 X km pero en Ordes case axfisiamos q calor!!! 5.10, a ver si hago doblete en Gondomar y en Lugo , saludosss
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 25 Mai 2010, 18:55
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OOOOOOOOla, superequipazo, volvín ás carreiras hai 9 días na Solidaria de Santiago, aproveitando que daban 100 puntiños a todo aquel que a acabara e que era cortiña (4,7 qms.), para ir tanteando; pero acabei mal polo xeonllo, que semella que non lle gustou as subidas e baixadas do campus sur Disimulando , e volveu acabar moi dolorido Muerto . Así que tomei a decisión de ir a un masaxista (que tamén practica acupuntura e outras prácticas alternativas) a ver que tal vai; xa irei contando.
Do resto do equipo, ¿qué tal?. Xa vexo que Manuelpua vai indo a algunha carreira e Fapabe (polo post de entrenar na Coruña) vai collendo a rutina de adestrar, parece que ídes por bon camiño, xa seguiredes contando novidades igual que Jecarqui e Ezaqui.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Sáb, 12 Xuñ 2010, 23:11
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Bueno chicos, me despido del circuito de este año mañana en Cambados porque me va a ser imposible ir a otra en los próximos findes, muchos saludos, ha sido un placer teneros de equipo!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Xuñ 2010, 13:54
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
Bueno chicos, me despido del circuito de este año mañana en Cambados porque me va a ser imposible ir a otra en los próximos findes, muchos saludos, ha sido un placer teneros de equipo!
Chorando Ao final non ímos coincidir en ningunha carreira, jope, eu hoxe fún á corre con nós de Lugo, para ir probando con carreiras cortas e a ver, de momento en quente non é moita a dor.
En fin, encantado de coincidir contigo no equipo e a ver se o vindeiro ano nos vemos algunha vez.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 10:42
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Al final acabo la temporada en la de San Xoán de Vigo hoy q tiene muy buena pinta y puntúa salu2
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 12:29
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Ola, pois eu se non sucede nada extraño (algún compromiso de última hora), acabarei na carreira do Facho da Coruña do 27; hoxe non podo estar en Vigo, que traballo.
Saúdos e ánimo.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 20:46
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

chicos q? seguimos para el año o me pongo en el mercado de fichajes?
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 14:47
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

MANUELPUA escribió:
chicos q? seguimos para el año o me pongo en el mercado de fichajes?
Eu por min, sigo; senon, efectivamente haberá que buscar outra equipa.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 14:54
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

OK, pos de momento seguimos nós dous e fapabe que dixo que por ela si tamén
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 28 Ago 2010, 19:28
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

Ok, xa que seguimos alomenos 3 semella que mantémola equipa, pero sabemos algo do resto Silbar ? Senon deberíamos empezar a rastrexar no mercado de fichaxes. Eu, por certo, para non enganar a ninguén, sigo sen estar ao 100% do tema do xeonllo esquerdo Muerto e a pesar de que tomei de descanso estes 2 meses de verán e notei melloría, hai que ver como evoluciona en carreira (de momento haberá que ir prudentemente en nº de carreiras e ritmos Triste ).
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Lun, 30 Ago 2010, 22:27
Asunto: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

non te preocupes Migueliño, ti vai as carreiras q poidas e se estás ben fisicamente, se non non pasa nada, eu fago o equipo para ter unha diversión máis tampoco son tan bó nin pretendo estar arriba urxentemente Moi feliz fapabe tamén dixo q irá as carreiras q poida e se está ben físicamente; eu tamén teño q coller forma q poido mellorar moito mais; e eso se non temos noticias de eles buscamos a dous novos, un saúdo!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos