Foros ›
Duración do Circuíto para próximas tempadas
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Que duración lle porías ao Circuíto?
8 meses - novembro/xuño (como este ano)
13%
13% ( 20 )
9 meses - outubro/xuño
11%
11% ( 17 )
10 meses - setembro/xuño
51%
51% ( 74 )
11 meses - agosto/xuño
23%
23% ( 34 )

Votos Totais : 145

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 7:37
Asunto: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Ben, agora que estamos a rematar a edición 2009-10 do Circuíto, gustaríanos saber a vosa opinión sobre cal sería a duración ideal da competición.

O ano pasado foi de 12 meses e a moita xente se lle fixo longo e esta tempada será de 8 meses. Tedes unha enquisa na que elexir de 8, 9, 10 ou 11 meses.

O remate o establecemos en xuño pois por estadística, moitos participantes "desconectan" a partires de xullo de internet polas vacacións do verán.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 7:50
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Creo que minimo deberian ser 10 meses. por no decir 11
el tema es que al eliminar como este año tantos meses , haciendolo de nuevo asi se pierden carreras "miticas" : Leiro, Aloia,Baiona, Penedos ,Cañon do sil, Santiago .....etc etc
de todos modos entiendo que haya que parar algo .Pero.... y el que para en Navidad en vez de en Verano? la otra opcion seria dejarlo todo el año.. cada cual que planifique.
En todo caso 1 o 2 meses de descanso no esta mal

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 8:21
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

A mín non me convence ningunha opción. Nono
8 meses estaría ben,pero de Marzo a Octubre Satisfecho
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 8:25
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

lestrove escribió:
A mín non me convence ningunha opción. Nono
8 meses estaría ben,pero de Marzo a Octubre Satisfecho

Aqui un ejemplo de lo que decia... hay gente que corre en verano y no en invierno,..
la opcion de circuito anual seria buena excepto por el tema de los moderadores y adrministradores... que estarian sin vacas jejeje
y cada uno que corra lo que quiera

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 8:38
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

OSCAROURENSE escribió:
lestrove escribió:
A mín non me convence ningunha opción. Nono
8 meses estaría ben,pero de Marzo a Octubre Satisfecho

Aqui un ejemplo de lo que decia... hay gente que corre en verano y no en invierno,..
la opcion de circuito anual seria buena excepto por el tema de los moderadores y adrministradores... que estarian sin vacas jejeje
y cada uno que corra lo que quiera


Como eu son dos que corro no vrán,é obvio que trato de arrimar a sardiña a miña ascua. Moi feliz
Pero tamén son dos que opina de cambiar o sistema de puntuación no Circuito,dígase limitar un numero de probas,dígase puntuar individualmente nas mellores.E eso das Carreiras de fora de Galicia,nai de nai..........ou ben que entren un par delas. Sorriso
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 9:52
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

admin, ahí vai a miña opinión, meditada e recapacita:

Exercín o meu dereito a voto e optei pola opción de Setembro a Xuño polas seguintes razós:

1º- os organizadores do circuíto necesitan desconectar posto que toda-las tarefas vencelladas ó mesmo acarrean moitas horas do seu tempo libre invertido neses menesteres.

2º-Sendo obxetivo, todo-los corredores, incluídos eu mesmo, necesitamos un descanso ó longo do ano, aínda que tan soio sexa 1 mes.
No circuíto 2008/2009 fumos moitos os que sobrepasamos a cifra de 52 carreiras no ano i eso non pode resultar beneficioso pra saúde. De feito, a medio/longo prazo repercute en lesiós e molestias contínuas, dígovolo por experiencia propia.

Que si prescendimos de Xullo e Agosto moitas carreiras clásicas coma Baiona, Noia,etc...quedan fora, unha mágoa, pero si o decanso se programase noutros meses acontecería o mesmo con outras probas.

O que si coido que temos que valorar a conciencia é que Setembro resultaría un mes importante pra ser incorporado posto que se celebran entre outras as 2 únicas maratós de Galicia a día de hoxe (Miño e Penedos)

En canto a outros temas (nº de carreiras máximas e tipo das mesmas) millor non falar nist "post", senón liámonos.

Unha aperta
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 10:02
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

XaBi, como bien dije seria una pena perder lo de julio y agosto, pero lo entiendo perfectamente... ahora bien, septiembre y octubre son meses intensos y que deberian entrar coimo bien comentas tu tambien.
Por cierto la opcion de ... meter numero maximo de carreras a puntuar, estando abierto todo el año no estaria mal, pero premiaria a quien mas carreras largas o coeficiente alto hicieran, y podria traer problemas. Pero claro qye seria una idea, aunque no muy realizable por posibles problemas

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 10:04
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Eu votei a opción de 10 meses pq é a que máis me conven, xa que no verán collerei máis a bici e irei menos a correr.

So quixera deixar un apunte: o feito de que o circuito estea parado non prohibe a ninguen ir ás carreiras que haxa durante ese tempo. É máis poderíase promover un ambente festivo para esas carreiras, xa que a xente vai ser menos competitiva.

javiyl.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 10:23
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Ola,
Pois o meu voto foi para Setembro/Xuño, porque aínda que non descansemos esos meses de Veran os encargados de administrar a Web ben teñen merecido un bo descanso Aplauso , que as actualizacions e demais non se fan soas Silbar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 10:51
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

pois eu votei por septiembre/xuño. Porque??, pois porque eu votaria polos 12 meses (ainda que como ven di o amigo Xan os admistradores ben merecen un descanso), pero xa que esta alternativa de 12 meses non aparece, pois tendo en conta que eu cando mais traballo teño e en xullo e agosto, e ademais son meses de moitas verbenas (e eu son aficionado a elas), pois seguramente non podrei nin adestrar apenas nin ir a casi ningunha carreira. Por eso elixo de septiembre a xuño.
saludos
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 11:01
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Eu votei a opción de 10 meses. Entendo a necesidade de parar dos administradores do circuito e o de parar na competicións que eu fago xa o realizo sen ter en conta si hai carreiras puntuables ou non. Procuro planificar a miña tempada en función das maratóns que corro (que non entran no circuito) sen ter en conta si me perderei mais ou menos probas.

O que si se me ocorre como suxestión para os administradores sería facer unha pausa de catro semanas no mes de Febreiro que cadra na metade da tempada e no que só entraron dúas probas no presente circuito.



.....e por falar mais que nada Mr. Green Mr. Green
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 11:25
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Eu voto 8 meses.
Para min se fai moi longa ta tempada.
Hoxe mesmo sain a rodar 13 kmts as 9:30 por Boimorto e Vilasantar, e fun a un ritmo de 5:30, un min por km peor que no inverno, pois levo moitas carreiras arrastrando os meus 90 kgs.
Vou ir a Esgos e Amorin, e logo collerei unha pausiña ata setembro, pola calor.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 11:33
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Eu tamén voto por setembro-Xuño.

Así quedan 2 meses no medio para descansar un pouco, facer unha boa pretemporada, ir á praia, buscar novas fichaxes... Silbar

Los Perros del Anuncio - 2014/15
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
500 Carreiras
1562 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 12:52
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Votei polos 8 mesiños, a verdade que son moitas carreiras.
Estaría ben facer ademáis unha clasificación por provincias, serviría de motivación pra os que non poden desprazarse lonxe.
As carreiras de fora de Galicia non as incluiría.

Noraboa e ánimos pra que o Circuito continúe alomenos 1.000 anos máis.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 13:20
Asunto: Re: Duración do Circuíto para próximas tempadas

Coido que nos estamos desviando da enquisa correlegas:

Pregúntase pola duración do circuíto e non por outros aspectos (provincias, nº máximo de carreiras, coficientes,etc...). Pra iso xa temos o "post" de "mellora contínua".

Na miña opinión debemos centrarnos no porqué do noso voto e mais nada, non creedes?


Veña, unha aperta a todos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos