Foros ›
Inclusión de carreiras no circuito
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 17:24
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Migueliño escribió:
OOOOOOOOla, ¿Qué posibilidade hai de incluir no circuito a Carreira Popular Facho de Hercules (27 de xuño) e a III Baixada Popular de Cross San Pedro de Visma, ámbalas dúas na Coruña? Ademais, habería que cambiar de data no calendario esta última (segundo a páxina atletismogalego.org pasa do 27 ao 26, supoño que para evitala coinicidencia entre ámbas).
Moitas grazas.

ogallá as dúas carreiras de A Coruña sexan incluídas, sobre todo a do día 27
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 11:32
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

xabi escribió:
Migueliño escribió:
OOOOOOOOla, ¿Qué posibilidade hai de incluir no circuito a Carreira Popular Facho de Hercules (27 de xuño) e a III Baixada Popular de Cross San Pedro de Visma, ámbalas dúas na Coruña? Ademais, habería que cambiar de data no calendario esta última (segundo a páxina atletismogalego.org pasa do 27 ao 26, supoño que para evitala coinicidencia entre ámbas).
Moitas grazas.

ogallá as dúas carreiras de A Coruña sexan incluídas, sobre todo a do día 27


jajaja, que retranca tes Xabi Guiño
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 12:43
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

monchodepelejrino escribió:
xabi escribió:
Migueliño escribió:
OOOOOOOOla, ¿Qué posibilidade hai de incluir no circuito a Carreira Popular...Moitas grazas.

ogallá as dúas carreiras de A Coruña sexan incluídas, sobre todo a do día 27

jajaja, que retranca tes Xabi Guiño

moncho, prométoche que non foi con retranca, o razoamento é ben lóxico:

día 26 Celanova: viredes moitos correlegas de A Coruña
día 27 Tangaraño - A Estrada - Facho de Hércules: pra os toliños Mr. Green coma tí que dobraredes e sodes desas fermosas terras do norte millor competir nas carreiras que vos quedan mais preto e así non facer mais quilómetros


unha aperta amigo!!!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 13:51
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

E a carreira do 26 de xuño, a III Baixada de Cross de San Pedro de Visma, A Coruña, ao final non se inclúe? Silbar
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 16:47
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Poderiase incluir a carreira de Sober no circuito...porque igual non estamos todos preparados para facer unha maraton, e seria bo que houbese outras opcions...un saudo
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 16:52
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

monchodepelejrino escribió:
Poderiase incluir a carreira de Sober no circuito...porque igual non estamos todos preparados para facer unha maraton, e seria bo que houbese outras opcions...un saudo

Demo Demo Demo desjrasiado, xa te me estas votando a tras Muerto Muerto Muerto , ayyyyyyyyyy, que condena de home, Enfadado Enfadado Enfadado como te me rajes douche patadas no cu que o sepas Muro Muro Muro


Mr. Green

www.casadebrea.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 17:12
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

monchodepelejrino escribió:
Poderiase incluir a carreira de Sober no circuito...porque igual non estamos todos preparados para facer unha maraton, e seria bo que houbese outras opcions...un saudo

secundo a moción!!
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 17:35
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

xabi escribió:
monchodepelejrino escribió:
Poderiase incluir a carreira de Sober no circuito...porque igual non estamos todos preparados para facer unha maraton, e seria bo que houbese outras opcions...un saudo

secundo a moción!!
Ti cala xabi, que a ti ninguen che dou vela neste enterro

Mr. Green

www.casadebrea.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 11 Xuñ 2010, 4:36
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Hola a todos: a estas alturas xa debera estar claro que contactamos con cáseque tódalas organizacions e non só unha vez senon mais e que claro que somos partidarios de que existan múltiples opcions de puntuar incluso nun mesmo día aínda que elo de pé a que algunha xente faga "tolerías".

Comprendo perfectamente a sensación de valeiro estomacal que produce a MARATON...

En fin, que tentaremos de incluir Sober.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 11 Xuñ 2010, 6:15
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Kandpalleiro escribió:
Hola a todos: a estas alturas xa debera estar claro que contactamos con cáseque tódalas organizacions e non só unha vez senon mais e que claro que somos partidarios de que existan múltiples opcions de puntuar incluso nun mesmo día aínda que elo de pé a que algunha xente faga "tolerías".

Comprendo perfectamente a sensación de valeiro estomacal que produce a MARATON...

En fin, que tentaremos de incluir Sober.

Enfadado Enfadado Enfadado Nin se che ocurra incluir nada, Enfadado Enfadado Enfadado que monchodepelejrino vaia a maraton coma un home Nono Nono , que carallo, e se ve que lle e pouco que vaira correndo para quentar Muro Muro Muro .

Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Monchiñooooooo, eres una nena, tiquismiquis, Rezar Rezar Rezar andas detras de toda esta xente coma un can co rabo entre as pernas para consejir unha carreira mais doada Avergonzado Avergonzado Avergonzado .

Nono Nono Nono Ata lle choras a kandepalleiro para que use as influesias para que che poña a carreiriña de sober Muerto Muerto Muerto

Mr. Green

www.casadebrea.com
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Ven, 11 Xuñ 2010, 8:32
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Ayyyy homedenejro¡¡¡¡ teño que buscar excusas varias, porque a min a maraton acojoname, ademais non sei como acabarei o domingo a carreira de Cambados...sijo con molestias e dolores e estamos a viernes...asi que mira ti o que pode pasar no km. 20 de maraton, ijual me teñen que cortar as pernas a altura do pescoso, Confuso

Ahora en serio homedenejro...e bo que haxa aljunha opcion mais para ese finde porque tal como che dijo non me encontro ben, e unha maraton non e moco de pavo...creo que salvo un par de casos, que creo que a teñen ben preparada, o resto si vamos vai ser a aventura...e eso, nunha maraton pode ser unha temeridad...he dicho Guiño

un bico nos morros homedenejro, e unha cachetada nas cachas, que sei que che justa... Guiño
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 11 Xuñ 2010, 8:51
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

monchodepelejrino escribió:
Ayyyy homedenejro¡¡¡¡ teño que buscar excusas varias, porque a min a maraton acojoname, ademais non sei como acabarei o domingo a carreira de Cambados...sijo con molestias e dolores e estamos a viernes...asi que mira ti o que pode pasar no km. 20 de maraton, ijual me teñen que cortar as pernas a altura do pescoso, Confuso

Ahora en serio homedenejro...e bo que haxa aljunha opcion mais para ese finde porque tal como che dijo non me encontro ben, e unha maraton non e moco de pavo...creo que salvo un par de casos, que creo que a teñen ben preparada, o resto si vamos vai ser a aventura...e eso, nunha maraton pode ser unha temeridad...he dicho Guiño

un bico nos morros homedenejro, e unha cachetada nas cachas, que sei que che justa... Guiño

Por fin dala cara desjrasiadiño, pero ti non te das conta de que a nos chamanos temeridade, e por iso temos que ir a maraton, e se no km 20 reventamos, pois reventamos, e de ahi en diante vamos os dous enjanchados un no outro ata a meta, pero non te me escaquees, que se non o atrativo da proba vaiseme.

Eu tamen estou fodido da rodilla, ainda que teño que dicir que esta semana doeume moi pouquichiño (xa veremos en cambados), pero teño janas de acabar este sircuito ca maraton, dandoo todo ata reventar, e si hai que ir en sillas de rodas, por vaise.

Agora en serio, ti pensas que eu me opoño a que poñan carreiras, non home non, que poñan as que queiran e que cada un se anote nas que poida, e si ti ves que o mellor e que vaias a sober, pois moi ao meu pesar, vai a sober. Como di teu irman o importante e non mancarse.

Saudos, sorte e vemonos en cambados

www.casadebrea.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Xuñ 2010, 15:11
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Este ano a S.Xoán de Vigo cronometraa Championchip......... poderiase incluir Pensando .....sempre e cando a organización non sexa a mesma que a do CUVI porque aqueles non quixeron ......

Se eu puiden, ti tamén...
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Xuñ 2010, 15:47
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

disque dos cobardes nunca se escribe nada, por outra banda os cemeterios estan enchidos de valeintes, Muerto o que fai falla neste mundo e sentido comun
e esta moi ben animar aos compañeiros a participar nunha maraton,pero iso
eche unha cousa moi seria, eu por experiencia sei o que e terminar unha maraton en 3h 40m arrstrandome con calambres dende o 36, vacio de todo
parando cada 500 mtrs a estirar femorales, e un dos piores infernos que vivin Avergonzado
e non me gustaria que nadie pasase por iso, polo cal desaconsello a calquera correr ou facer unha maraton sen ter feito unha preparacion adecuada para terminalo, xa non digo correlo. algun de vos mirou e viviu o que pasou na big-bay Guiño
e ainda queda outro tanto para acadar unha maraton, dito queda. Satisfecho
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Xuñ 2010, 15:49
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

vaia o por partida dobre, pa que vos enteredes Avergoñado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos