Foros ›
Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Xuñ 2010, 12:33
Asunto: Re: CARMA-TDI

beauvais escribió:
Que vos parece que poñamos o plan de carreiras para o que queda de xuño e intentar conservar un posto entre os 10 primeiros equipos:

Eu posiblemente:

13 xuño: Cambados
20 xuño: Redondela
23 xuño: San Xoán
27 xuño: Mercantil

Saúdos

eu seguro:

Redondela, San Xoán e Mercantil. O de Leiro non o teño moi claro aínda...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Xuñ 2010, 20:27
Asunto: Re: CARMA-TDI

Vas perder Leiro? buff,que chasco!!! teslle medo?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Xuñ 2010, 20:45
Asunto: Re: CARMA-TDI

o caso é que por unhas cousas o por outras nunca chego en boas condicións a esa carreira, e téñolle algo de manía porque nas dúas vveces que fun acabei fundido (un ano pola calor e outro polo penoso estado de forma tras parón por lesión)...a ver como estamos para entonces,que agora veñen carreiras rapidiñas jeje

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Xuñ 2010, 21:00
Asunto: Re: CARMA-TDI

Moussambani escribió:
beauvais escribió:
Que vos parece que poñamos o plan de carreiras para o que queda de xuño e intentar conservar un posto entre os 10 primeiros equipos:

Eu posiblemente:

13 xuño: Cambados
20 xuño: Redondela
23 xuño: San Xoán
27 xuño: Mercantil

Saúdos

eu seguro:

Redondela, San Xoán e Mercantil. O de Leiro non o teño moi claro aínda...


Pois ímonos ver ata na sopa porque a miña idea é ir a esas carreiras. Eu si teño claro quen non vou a Leiro. Estou de vacacións nunha provincia polo sur que ao millor te soa Silbar Silbar Silbar

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 7:46
Asunto: Re: CARMA-TDI

Hola equipo!!!
Una alegría volveros a encontrar en una carrera... aunque me dio rabia que Safardatxo no llevase el "traje de faena". Espero que te recuperes para Leiro, por lo menos, que te debo una... Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 17:09
Asunto: Re: CARMA-TDI

Pipe escribió:
Hola equipo!!!
Una alegría volveros a encontrar en una carrera... aunque me dio rabia que Safardatxo no llevase el "traje de faena". Espero que te recuperes para Leiro, por lo menos, que te debo una... Moi feliz


Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose , nonme metas en piques,ademais,o cricuito xa non puntua en Leiro,asi que xa e outra cousa,ainda asi espero dar guerra
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 17:13
Asunto: Re: CARMA-TDI

Sabes que a min pouco me importa o circuito xa... En Leiro, o ano pasado, deixáchesme tirado na recta de meta, agonizando, e vinte alonxar... alonxar... alonxar... que ata tiven que facer esprint cunha rapaza e logo deume vergoña! espero que iste ano faga menos calor ou teñan máis augas!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 17:30
Asunto: Re: CARMA-TDI

Pois eu acabo de ver que o dia anterior toca David Guetta en Vigo asi que coido que irei de renganche,asi que,xa poden ter auga este ano
O ano pasado ti ias mal,senon nin te cheiro,este ano,quen sabe o que pasara
O circuito? a verdade que este ano estame decepcionando un pouco
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 10:47
Asunto: Re: CARMA-TDI

Acabo de ver os tempos de Redondela:
Moussambani moi ben,case fas Top 10,por tempos ai estiveches,xa vin que a tua irma colleule o gustillo,iso e bo
Beauvais,dame a sensacion que a carreira de hoxe non foi moi ben,ou me equivoco
Eu despois do palizon de onte,hoxe non tiña o corpo pra moita carreria xa que onte a andaina o talon volveu dar molestias e nas ascensions pirenaicas vin un pouco as estrelas,asi que creo que correrei suave en S.Xoan e terei que descansar moito mais tempo e buscar unha solucion Triste
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 11:13
Asunto: Re: CARMA-TDI

safardatxo escribió:
Acabo de ver os tempos de Redondela:
Moussambani moi ben,case fas Top 10,por tempos ai estiveches,xa vin que a tua irma colleule o gustillo,iso e bo
Beauvais,dame a sensacion que a carreira de hoxe non foi moi ben,ou me equivoco
Eu despois do palizon de onte,hoxe non tiña o corpo pra moita carreria xa que onte a andaina o talon volveu dar molestias e nas ascensions pirenaicas vin un pouco as estrelas,asi que creo que correrei suave en S.Xoan e terei que descansar moito mais tempo e buscar unha solucion Triste

Todo depende como o vexas. Se o fago fai mes e medio te diría mal pero a día de hoxe tendo en conta o meu estado de forma no último mes e medio pois está bastante ben. Eu quedaba contento a priori facendo 24' e fixen netos 23'20''

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 19:26
Asunto: Re: CARMA-TDI

Vas ter que tomar unhas vacacions deportivas pra voltar mais forte
O mercores tocara comer sardiñas!!!
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 13:02
Asunto: Re: CARMA-TDI

que tal rapaces?

o mércores ó final que trincou o plato de sardiñas? a miña moza non puido estar na meta e "para soltar" metinme un Berbés-Colegio Aloia (o lado da praza E) que terminou de reventarme os xemelgos. Deixara o coche aparcado alá...

no tema da bebida eu collín un Aquarius pero non tiña nin idea do tema de que se esgotara a auga. Menos mal que esta vez non foi miña irmá entón. Xa o outro día en Redondela quedou sen plátano e sen Nestea jeje.

Pois quería comunicar á xerencia do CARMA-TdI que no Mercantil rematarei tempada (a miña tempada vai do 24 de agosto ata o 1 de julio), a verdade é que cada vez me estaba atopando mellor e no 5,000 que corrín en pista (17'44"), na de Redondela (polo Fore ritmo de 3'32") e en San Xoán (3'26" polo fore) andiven a ritmos rápidos e a ver se de cara a outubro (Coruña10) son capaz de baixar dos 37 minutos. Sería un colofón o presente ano espectacular, con marca en 5.000, 10km y media (tb en Coruña con 1h22m).

Onte mandeille 10 voltas no Castro, por iso o de practicar subidas de cara ó domingo, pero saiume o tiro pola culata e hoxe tíranme os xemelgos.

beauvais, safardatxo, vémonos o domingo.

mincha, disfruta en Almería, e Ian, ánimo e a ver se as molestias van remitindo.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 13:21
Asunto: Re: CARMA-TDI

Pois eu collin sardiñas despois de 10 minutos de cola,auga tamen pillei,supoño que haberia problemas despois miña
Eu o meu ritmo do mercores,foi o mai alto do ultimo ano,polo que cheo a coclusion que a distancia de champion chip esta errada,xa que dende a media de coruña so corrin,moi mal en amroin ,non adestrei nada,parei 2 veces a andar polo dor que tiña no pe,asique e imposible que fixera un ritmo de 5:21 ainda que o circuito fora favorable
Eu o domingo non creo que vaia o mercantil,vou de espectador a celanova e drumirei un pouco o domngo e prepararei todo pra empezar as vacacions con limpeza intensiva da casa,polo que a miña tempada xa rematou o mercores,hoxe toca fisio,o luns daranme o papeliño para ir a ilustrisima FGA pra tirar polo seguro que pra iso esta,haber se de estas non me poñen pegas xa que me lesionei en S.Xoan que figura no calendario da FGA
O meu obxetivo dos proximos meses sera a media de vigo ,se e que este ano se pode chamar media,a Coruña creoque non via caer este ano no meu palmares
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 19:26
Asunto: Re: CARMA-TDI

safardatxo escribió:
Pois eu collin sardiñas despois de 10 minutos de cola,auga tamen pillei,supoño que haberia problemas despois miña
Eu o meu ritmo do mercores,foi o mai alto do ultimo ano,polo que cheo a coclusion que a distancia de champion chip esta errada,xa que dende a media de coruña so corrin,moi mal en amroin ,non adestrei nada,parei 2 veces a andar polo dor que tiña no pe,asique e imposible que fixera un ritmo de 5:21 ainda que o circuito fora favorable
Eu o domingo non creo que vaia o mercantil,vou de espectador a celanova e drumirei un pouco o domngo e prepararei todo pra empezar as vacacions con limpeza intensiva da casa,polo que a miña tempada xa rematou o mercores,hoxe toca fisio,o luns daranme o papeliño para ir a ilustrisima FGA pra tirar polo seguro que pra iso esta,haber se de estas non me poñen pegas xa que me lesionei en S.Xoan que figura no calendario da FGA
O meu obxetivo dos proximos meses sera a media de vigo ,se e que este ano se pode chamar media,a Coruña creoque non via caer este ano no meu palmares

si,por suposto que está mal medida, na clasificación sáeme a 3'20" min/km e no fore 3'26", co cal podes imaxinar...eses 300 metros de máis que ten a proba.A ver se este ano a media ten unha medición real, a verdade é que as probas de Vigo son bastante "curtas" na súa distancia. Lembro: a media de Ibercaja, saen 20,800 mts, na Vigo+11 polo fore me saen 11.060 metros (parece que está ok), na do Cuvi (9,900 m), polo menos a do Pavo está ben medida, a do Mercantil o ano pasado sairon 9,800 m, e xa na de Bembrive que se anuncia coma un 10km saen 9,600 mts.

Logo claro, vamos a San Martiño, Coruña10, etc...e son 10miles BEN XENEROSOS. (falo de 10,200-10,300 mts)

imos ve-la segunda parte do partido.

por certo Mincha, hoxe falaron no Telediario do encontro de músicos no que estás. Mención especial para o guitarrista josele.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Xuñ 2010, 20:55
Asunto: Re: CARMA-TDI

Pois eu remato a tempada o domingo no Mercantil. Vémonos.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos