Foros ›
presentación Os Camisolas Molladas
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 16 Xuñ 2010, 17:59
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

pois amigo Fonvigo, o final e posible que non nos vexamos en Redondela, pois seguramente vaia a de Sober, pois puntua mais, e quedame mais ou menos a misma distancia. En Xinzo, bueno , disfrutar non sei se vou a disfrutar, pero ali penso estar. Por certo, para o seguinte fin de semana e a carreira de A Estrada, ahi corro na casa (oficial), pois ainda que vivo en Vedra a miña residencia consta como que esta na Estrada, asi que si non tedes outros plans acercadevos a Estrada, que ademais estamos de festas patronales.
Que se me olvidaba, segun me comentou Ex_chema, para este circuito xa non volverá a correr, pois voveronlle as molestias que tiña, e ademais colle vacacions (mais que merecidas), polo tanto, quedamos solo tres para arañar algun que outro puntiño, haber si damos logrado quedar na sexta plaza, que sin duda seria todo un exito.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 17 Xuñ 2010, 10:34
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Este fin de semana toca descansar. Mucho ánimo en vuestras respectivas pruebas (me pillan todas un poco lejos...).

El siguiente estaré por Coruña haciendo doblete, si Dios quiere. Por tanto, no podré acompañarte en la carrera de A Estrada, Koala. Una pena...

Espero que Exchema disfrute de las vacaciones, y que (quedemos como quedemos), sigamos como equipo el Circuito 2010-11 (¿Adrián quiere?). Creo que lo hemos hecho francamente bien. Toral de los Vados nos va a meter un buen palo clasificatorio, pero... que nos quiten lo bailao.

Un abrazo.

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 17 Xuñ 2010, 18:27
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

cago en la leche!!!!!!!!!!!!!!! a min pasanme todas. estaba en dudas de se ir a Redondela ou a Sober, e deixei a decision para o ultimo dia de inscripcion pensando que se pechaba o plazo as 8 da tarde e vai e pechouse as 14:00 horas. Mala suerte. Acabo de enviarlle un correo a Championchip haber si todavia me podo inscribir, pero me parece que va ser que no, que putada.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 18 Xuñ 2010, 7:21
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

La verdad que si.

Yo a veces he conseguido que inscriban a alguien en el mismo día los de championchip y no me han puesto pegas.

Acércate y prueba suerte.

Yo pienso que más de uno que va ha Toral, terminará la liga ya por descalabro muscular, así que aun podemos recuperar un poquito la semana que viene Guiño Guiño .
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 18 Xuñ 2010, 11:06
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Pois nada, despois de poñerme en contacto con champion chip e cas organizacions de Sober e de Redondela, pois nada, as inscripcions xa estan cerradas. Fon, o de acercarme igual , pois non sei, quizas que non ou quizas que si, depende. A verda e que fastidia , pois xa me fixera idea de doblar este fin de semana, pero bueno, non podra ser. Si finalmente me levanto temprano, pois igual me acerco a Redondela e si consigo que me inscriban pois wuay, e sinon fago de fotografo, pero xa che digo que non creo que vaia , xa se vera. Si finalmente non corro o domingo, aproveitarei para facer un rodaje polo circuito da carreira de A Estrada, asi, para o seguinte domingo xa terei o circuito controlado.
Saudos e bon fin de semana a todos.[b]
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 12:56
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Fui rápido aunque la hice más lenta que el año pasado.
Motivo?? obviamente el sol, jaja, ese calor me pasa factura.

Ambiente a tope y gente con ganas de correr. Muchos era su primera carrera. Esta es la ventaja de las distancias cortas, que no pone mucho respeto y se animan a correrla.

Hubo que hacer una pequeña gestión para que nuestro amigo Koala36 pudiese competir legalmente, dejándole los deberes hechos antes de la salida por que llegaba justito y además hizo una buena carrera.

Esta vez, nos quedamos a tomar algo en una terracita por que andábamos bien de tiempo.

Por cierto, me tocó una camiseta muy bonita!!! ya que las daban de diferentes diseños.

Saludos equipo.


Última edición por fonvigo o Lun, 21 Xuñ 2010, 14:01; editado 1 vez
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 13:23
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Eso es lo que yo llamo trabajo de equipo: gestión, acción y tomarse algo, que pa´algo os lo habéis currado. Enhorabuena, compañeros, una vez más. Sois unos auténticos cracks.

Yo prometo hacer los deberes este fin de semana, con el doblete prometido.

Un abrazo, máquinas.

Ferraduro

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 14:04
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Graciñas Ferraduro..... jejeje!!!, que eso es trabajo en equipo Guiño Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 16:25
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Pois si, fin de semana wuay con doblete !!!!!!!!!!!!! O sabado tocou a nocturna de Xinzo, carreira de 6200 metros (duas voltas de 3100) rapidiiiisima (totalmente llana). Iba con ganas e decidin exprimirme dende o primeiro metro, cousa que non facia dende fai moito tempo. O final 26'48''. Moi contento co resultado. E o domingo Redondela. Carreira tamen a priori, llana, ainda que despois non resultou ser tan llana, pois tiña algun que outro repechiño (levadeiros), pero que picaban para riba. Notaba as pernas pesadas do dia anterior, pero decidin sair tamen a dalo todo, pero no km 1 xa tiben que parar, pois levaba excesiva carga de liquido, tiben que parar a descargar, jeje( primeira vez que me pasa), e despois tratei de apretar todo o posible, pero claro, a maquina non da pa mais. O final , polo meu crono 27'24'', de donde habra que descontar uns 40 segundos da paradiña, co cal tamen contento co resultado.

O final, charla trankila mentras tomabamos algo nunha terraza con Fonvigo, Pancho e Oliveira.........genial, asi da gusto ir a correr.

Por certo, Fon, moitisimas gracias por todalas molestias que te tomaches, con compañeiros como os que eu teño neste equipo da gusto correr. Mil GRACIAS.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 17:49
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

CAJINAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! acabo de ver que a carreira de este miercoles de Vigo puntua para o circuito, e alaaaaaaaaaaa, xa me acabo de anotar (e eso que tiña pensado que a carreira de A Estrada deste proximo domingo fose a ultima) Muerto Muerto . Ahora toca o complicado, negociar para poder salir as 7 de traballar en vez de as 9 Triste . "MALOSERA". Satisfecho Satisfecho
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 20:16
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

De nada Koala36, un placer Moi feliz Moi feliz

Menuda alegría, este miércoles volveremos a vernos!!!! Bailar Bailar

Pssss, igual me quedo a tomar las sardinas en la meta, no sé no sé. Pensando Pensando
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 10:22
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

¡Qué envidia me dáis! (sana, se entiende). Pasadlo bien!!!

Un abrazo!

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 18:13
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Fon, igual me tes que volver a coller novamente o dorsal, pero si tal xa che dou unha chamada mañan, porque tampouco controlo moito de donde sale a carreira. Xa falamos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 19:33
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Ok Jorge, hablamos mañana y te lo explico bien.
Chechu, ya nos verás en las fotos, jaja, por cierto, y esas que nos debes??

Esto..... me está pasando un idea por la cabeza y es... ir el sábado a Celanova y el domingo... a Barbarás a O Tangaraño (viva la montaña) no se... no se.. por que se me acaban los domingos de carreras, ya que la família me reclama, con razón Silbar Silbar Silbar Silbar alguien se anima???
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 22 Xuñ 2010, 19:41
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

fonvigo escribió:
Ok Jorge, hablamos mañana y te lo explico bien.
Chechu, ya nos verás en las fotos, jaja, por cierto, y esas que nos debes??

Esto..... me está pasando un idea por la cabeza y es... ir el sábado a Celanova y el domingo... a Barbarás a O Tangaraño (viva la montaña) no se... no se.. por que se me acaban los domingos de carreras, ya que la família me reclama, con razón Silbar Silbar Silbar Silbar alguien se anima???
Nin o dudes Fon, eu si pudese iria as duas tamen, pero o sabado pola noite invito a familia a cenar no meu piso na Estrada (estamos de festas) e o domingo correrei na Estrada, pois teño a saida a 100 metros do piso,polo tanto non te podrei acompañar. Mañan falamos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos