Foros ›
Autor
Mensaxe
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 29 Mai 2010, 20:49
Asunto: Re: INCIDENCIAS

santa escribió:
chegei no posto 18, e o meu nome cambiaronlle o apellido Gonzalez, por suarez, envielle un correo a organizacion, por si pode aclarar algo, si non e asi, pois buscarei testigos para confirmar o posto.

saudos
a min pasoume algo parecido que non, me puseron arredemo nin de ultima ,e creo que non ay fotos de o demostre ,mandeille un sms nin caso
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 20:42
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola confirmo a asistencia de CHUCHO( Jesus QuintasMartinez) na carreira de rois, e entrou diante miña uns puestos.

Espero que se aclaren as incidencias que surxiron nesta proba, pero estos fallos pasan ata nos grades eventos, enton animar a organizacion a seguir coa proba.
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 20:47
Asunto: Re: INCIDENCIAS

tara escribió:
santa escribió:
chegei no posto 18, e o meu nome cambiaronlle o apellido Gonzalez, por suarez, envielle un correo a organizacion, por si pode aclarar algo, si non e asi, pois buscarei testigos para confirmar o posto.

saudos
a min pasoume algo parecido que non, me puseron arredemo nin de ultima ,e creo que non ay fotos de o demostre ,mandeille un sms nin caso
Doy fe que tara estuvo en la carrera de rois ,estuve ablando con ella en la salida y la aplaudí ala llegada
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5630 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 22:07
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Yo también puedo dar fe de la asistencia de Chucho en Rois, no podría asegurar el puesto, pero si que corrió y finalizó la carrera.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 22:09
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Asunto Chucho arreglado.

Borro o resultdo de A.V.I. en Vilalba.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 9:43
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Doy fe de que Tara estuvo en Rois.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 14:23
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Sobre el asunto de Koala36 en Ordes y aunque ya se le aclaró a él, repetir que lo descalificaron de la prueba (o no lo clasificaron) los jueces por salir detrás del "coche-escoba".

Sintiéndolo mucho y aunque Koala36 actuó de buena fe, nosotro no podemos "rehacer" unas clasificaciones oficiales por sumarle puntos en el Circuíto.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 16:19
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Admin escribió:
Sobre el asunto de Koala36 en Ordes y aunque ya se le aclaró a él, repetir que lo descalificaron de la prueba (o no lo clasificaron) los jueces por salir detrás del "coche-escoba".

Sintiéndolo mucho y aunque Koala36 actuó de buena fe, nosotro no podemos "rehacer" unas clasificaciones oficiales por sumarle puntos en el Circuíto.

Penso que debo tratar de aclarar un pouco o tema, ainda que este tema realmente e bastante dificil de aclarar. Para empezar: teño que aceptar E ACEPTO DENDE AHORA MISMO, que non vou a recibir os puntos para o circuito, co cal este sera o ultimo mensaxe que eu escriba con respecto o tema da miña "descalificacion" ou "non calificacion" , que xa non sei moi ben como chamarlle, na carreira de Ordes.
1- Cada vez teño menos claro cales foron realmente os motivos da miña descalificacion.

2-Si realmente a miña descalificion foi por sair detras do coche escoba, por favor, que alguien me explique porque demonios me deixaron sair a competir, pois eu pregunteilles si todavia podia salir a correr e o xuiz (Don Luis Lado) dixome que si, pero que o circuito xa estaba aberto, co cal podria xa haber coches nel, e que si me pasaba algo seria baixo a miña responsabilidade, o cal eu aceptei, pero nunca, en ningun momento me dixeron que me iban a descalificar por sair detras do coche escoba, pois se mo din estou seguro que non saldria a correr.
3-Outro dos motivos que puxeron para a miña descalificacion e por que parece ser que ningun corredor pode vir dende atras e adiantar o coche escoba, cousa que sucedeu, pero que os xuices xa deberian saber que podia pasar e deberian de haberme avisado desta norma, que tamen me deixaria fora da clasificacion, e asi tampouco saldria a correr.
4- Outro dos motivos, parece ser que foi por chegar sin dorsal a meta.MENTIRA. Eu cheguei co dorsal, solo que o traia no pantalon, pois non me dera tempo a colgalo do peito (que por certo revisando as normas da carreira en ningun sitio di que o dorsal ten que ir no peito, solo di que sera descalificado todo corredor que chegue sin dorsal a meta)pois resulta que eu cheguei con el , non no peito, pero cheguei con el, e tres xuices diferentes pedironme o meu numero e saquei o dorsal e enseñeillo e anotaron o meu numero, eso si, durante o recorrido puiden ver varios dorsais tirados pola carretera, polo tanto eses corredores chegaron sin dorsal, pero que eu sepa o unico descalificado fun eu, QUE PASA, QUE UNHAS NORMAS CUMPLENSE E OUTRAS NON??? De pena.
5-Por ultimo, este domingo fun correr a A Silva e estaba o mismo Xuiz, co cal, moi educadamente, falei con el para que me explicara os motivos da miña descalificacion, e dixome que fun descalificado, porque cando dei a primeira volta a ordes, pois non pasei pola alfonbrilla, e pode ser que non pasara, , pero se non pasei foi porque me indicaron de pasar por outro lado, pois eu en todo momento seguin as indicacions que me foron dando, pero ainda asi, penso que a cousa non seria tan grabe, pois se non pasei pola alfonbrilla pasei dous metros o lado dela, e ali habia polo menos 12 xuices que me viron pasar a min soiño, uns 12 minutos despois de que pasaran todos, co cal, testemuñas de que pasei creo que hai de abondo.

Resumindo, a dia de hoxe todavia non teño moi claro o da miña descalificacion, que posiblemente estea ben feita, pois posiblemente incumplin algunha norma (ca autorizacion dos xuices , nun primeiro instante), pero creo que non fun o unico que non cumplin o reglamento o pe da letra, ainda que si que FUN O UNICO QUE FOI SANCIONADO POR ELO.

Pois despois desta biblia que acabo de escribir, eu dou por rematado o tema da miña descalificacion en ordes.

Saludos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 16:28
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Koala36, agradezo a túa aclaración, comprendo a túa indignación pero igual que noutros casos ningún de nós dubida de que correras, o caso é que non podemos puntualo.

Vémonos.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 18:03
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola, doy fe de que Tara Participó en la carrera de Rois.
Saludos.
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 20:50
Asunto: Re: INCIDENCIAS

perdon!! lein ahora a mensaxe.Eu tamen podo corroborar a presencia de txutxo na carreira de rois mais a de santa.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xuñ 2010, 17:23
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Ola, mirando a clasificación de 2ª e pasando o punteiro, encontrei un erro que non sei se se dará en máis casos: Patxi, no posto 256 de 2ª, ten 149.52 puntos a pesares de non ter ningunha carreira puntuable rematada e con 0 qms. percorridos. Pensando ¿Cómo é iso posible? Imaxino que haberá algún tipo de confusión e atribuiriadeslle a puntuación dalgún outro atleta.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xuñ 2010, 18:26
Asunto: Re: INCIDENCIAS

No que eu teño acceso ten 1 carreira...pero non podo ver cal é. Gracias por avisar...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 06 Xul 2010, 13:36
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola,una cuestion:

porque aparecen puntos en mi casillero cuando yo no los he puesto ?...me gustaria saberlo,ya que mi intencion es que se quedara en 0..pero al parecer alguien ( sin mi permiso )..los puso,y no me parece correcto..

..gracias

www.desnivelpositivo.com/
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 07 Xul 2010, 16:30
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Seguramente alguén que te viu ou algún compañeiro de equipo ou de parella...

Coido que o puiden borrar, si non é así faimo saber.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos