Foros ›
Carreiras de montaña no Circuíto
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Queres que as carreiras de montaña puntúen no Circuíto?
Si, quero que puntúen
70%
70% ( 45 )
Non, prefiro que non puntúen
7%
7% ( 5 )
Non, pero facemos un circuíto de montaña
21%
21% ( 14 )

Votos Totais : 64

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 16:28
Asunto: Carreiras de montaña no Circuíto

Esta outra enquisa e para coñecer a vosa opinión sobre as, por sorte, cada vez máis numerosas carreiras de montaña que se organizan en Galicia. Dada a gran dureza que algunhas delas teñen queremos consultarvos se as considerades como carreiras populares sen máis ou se é mellor consideralas doutro xeito.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 16:51
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Correr en Galicia.... correr (dara lo mismo en montaña que en ruta no?)
me refiero que deberian de puntuar porque son carreras , y de eso se trata
Yo me considero Popular y no de los mas veteranos , mas bien novatillo, y ya me estrenado en varias... no creo qye sean mas duras que algunas de asfalto.... depemnde de cuales... eso sin contar que como bien se ha apuntado en otros hilos... la dureza de la carrera la marcamos nosotros con el ritmo y la forma de correrla...

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 17:10
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Estou dacordo en que se incluan no mesmo circuito. Ben é certo que as carreiras de montaña son, en xeral, máis duras, pero tamén é duro para un popular un maratón e se inclue no circuito.

Se se separasen podería suceder que alguén deixase de ir a unha de montaña ou a unha popular porque se está a xogar os puntos nun dos dous circuitos.

javiyl.blogspot.com/
pitufa

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/09
22 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 19:45
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

non todo mundo pode ir a carreiras de montaña,nin pode entrenar para ese tipo de carreriras
CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 20:01
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Eu penso o que deberian ter o seu propio circuito,
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 20:11
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Seguimos cos dichosos puntos, o que queira correr montaña que corra o que queira correr maratón que corra e o que queira correr populares que corra eu síntome todoterreno coma moitos runers, porque de vez en cando está ben cambiar, un saúdo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 21:40
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

ARBITRUCHO escribió:
Seguimos cos dichosos puntos, o que queira correr montaña que corra o que queira correr maratón que corra e o que queira correr populares que corra eu síntome todoterreno coma moitos runers, porque de vez en cando está ben cambiar, un saúdo

A min cando non me interesa unha cousa non falo dela... si non che interesan os "dichosos puntos" deixaos tranquilos, e ó igual que dices que cada un corra o que queira, pois que cada un opine o que queira sobre os puntos... non?? ala un saudiño e non te me enfades Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 7:40
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Eu participo no Circuito pero nen teño posibilidade de gañar nen amosei nunca maior preocupación por baixar de categoría... nen vou a tal ou cal carreira porque puntúa máis ou menos, así que penso que teño unha visión bastante obxectiva verbo deste asunto. Ademáis, ata agora só participei nunha proba de montaña que, para colmo, non puntuou... así como tamén participei esta tempada en dúas maratonas (Porto e Madrid) que tampouco puntuaron. Así e todo conseguin manterme na 1ª División sen apuros.

Eu son da opinión de que neste foro dende sempre houbo moitisima xente que participaba en carreiras de montaña, que son parte fundamental deste foro, así como tamén hai moita xente que comezou en carreiras populares de asfalto e acabaron pasándose a dúatlon, triatlon, orientación, etc. abanadonando parcialmente as carreiras populares. E iso lle pode pasar a calquera.

Considero que este foro é suficientemente aberto e participativo como para ter en conta todas estas opcións, así que a miña proposta é que se combine a posibilidade de que puntúen todas estas disciplinas pero limitando ata certo punto a cantidade delas que poidan ser puntuables, así como establecer un límite ao número de carreiras puntuables no Circuito.

Non sei cal sería a porcentaxe axeitada, poñamos por caso un 40% para Carreiras populares, un 20 % para Orientación e Montaña, un 20% para Dúatlon, Tríatlon, un 5% para carreiras Fora de Galicia e un 5% para andainas e atletismo federado (e estou seguindo máis ou menos as categorías dos foros que hai actualmente nesta páxian web). De feito só habería que ver a % de participación xerada ó longo do ano en cada un dos foros para establecer eses % para ver a importancia que cada especialidade ten dentro do Foro.
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1043 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 12:00
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

pitufa escribió:
non todo mundo pode ir a carreiras de montaña,nin pode entrenar para ese tipo de carreriras

Tampouco todo o mundo pode preparar un maratón, que si entra no circuito sin problemas, polo que non entendo o teu argumento.

Yo subscribo lo dicho por Oscar.

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 12:13
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Supoño que Pitufa refírese a parte técnica destas carreiras.

Adestrar por estrada e doado e accesíbel para a maioría de corredores, pero adestrar por monte non. E subir/baixar desniveis do 15 ou 25 por cento por terra non está o alcance de todos sen poñer en risco a súa integridade física.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 14:34
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

ZeusOurense escribió:
pitufa escribió:
non todo mundo pode ir a carreiras de montaña,nin pode entrenar para ese tipo de carreriras

Tampouco todo o mundo pode preparar un maratón, que si entra no circuito sin problemas, polo que non entendo o teu argumento.

Yo subscribo lo dicho por Oscar.

o incluso hay gente , muchos populares que una media maraton les queda enorme... lo cual es normal y tambien entran...
correr en galicia (en galicia hay montes), pues si hay que correr en el monte, se corre Sorriso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 14:36
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Admin escribió:
Supoño que Pitufa refírese a parte técnica destas carreiras.

Adestrar por estrada e doado e accesíbel para a maioría de corredores, pero adestrar por monte non. E subir/baixar desniveis do 15 ou 25 por cento por terra non está o alcance de todos sen poñer en risco a súa integridade física.


Por desgracia no tuve oportunidad de entrenar en el monte para lo que corri, a veces en ciudad se puede simular ciertos aspectos...
corri sin pisar el monte antes Penedos(el cross)
entiendo el argumento pero no lo comparto...
salvo que el foro se llame... Correr en asfalto en galicia (por cierto sabeis que el asfalto escaralla las articulaciones ? , las rodillas, y todo lo qye se le ponmga por delante...)
mezcemoslo, corramos en todas partes. y disfrutemos-

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 15:46
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Hola xa que as enquisas son con "opinión pública" vou da-las miñas, e falo en plural porque teño dúas; unha como corredor e outra como colaborador do circuito.

Corredor: Sendo unhas probas cun claro caracter diferenciado son probas atléticas e como tales deben ser tidas en conta e este grupo de xente non debe perde-la ocasión de ergue-la vista desde un cumio e disfrutar da paisaxe ou cruzar un bosque por un sendeiro cheo de follas secas ou atravesar un regato de augas cristalinas...

Colaborador: son probas con carateristicas propias que fan moi difícil senon imposible comparalas coas probas de ruta polo que coido que deben ter un circuito própio dentro desta web. En todo caso, antes de seguir incluindo probas de montaña ou monte ou como se lles queira chamar hai que DEFINIR qué é unha proba "de monte" e cales son os criterios de puntuación. Porque non basta co dato de ascenso acumulado, pentente máxima ou tipo de terreo...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 16:09
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

OSCAROURENSE escribió:
ZeusOurense escribió:
pitufa escribió:
non todo mundo pode ir a carreiras de montaña,nin pode entrenar para ese tipo de carreriras

Tampouco todo o mundo pode preparar un maratón, que si entra no circuito sin problemas, polo que non entendo o teu argumento.

Yo subscribo lo dicho por Oscar.

o incluso hay gente , muchos populares que una media maraton les queda enorme... lo cual es normal y tambien entran...
correr en galicia (en galicia hay montes), pues si hay que correr en el monte, se corre Sorriso

Hai que ter en conta que aqgora mesmo existen mais dun circuito de carreiras populares en Galicia, que se adaptan moi ben a maioria do que demanda o atleta popular

Corre con Nos en Lugo carreiras curtas e na mema bisbarra

Liga New Balance , SUPERLIGA de todas as probas, LIGA de 10 kms., LIGA medio maraton , e LIGA GRANS SLAM, na que puntuan as probas con mais participacion de Galicia

Circuito de Carreiras en Vigo 2010

Creo que en Ourense tamen andan argallando un circuito


Non se debe o meu entender perder o rumbo que se iniciou dende un principio, lembrar que Os gañadores por equipos do ano pasado e segundos deste ano, tiveron que reenganchar un circuito con outro e ningen dixo nada, asi que non sexamos tiquisliquis, e deixar que sigan entrando todas e cada una das probas que se corran neste pais no norte de Portugal e carreiras invitadas dende 1.500 ata 100.000 metros tanto parriba como pabaixo, no monte ou na cidade, que a fin de contas eiqui o premio maior e o da CONVICENCIA e facer Deporte cos amijos.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 17:21
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

montxo escribió:
OSCAROURENSE escribió:
ZeusOurense escribió:
pitufa escribió:
non todo mundo pode ir a carreiras de montaña,nin pode entrenar para ese tipo de carreriras

Tampouco todo o mundo pode preparar un maratón, que si entra no circuito sin problemas, polo que non entendo o teu argumento.

Yo subscribo lo dicho por Oscar.

o incluso hay gente , muchos populares que una media maraton les queda enorme... lo cual es normal y tambien entran...
correr en galicia (en galicia hay montes), pues si hay que correr en el monte, se corre Sorriso

Hai que ter en conta que aqgora mesmo existen mais dun circuito de carreiras populares en Galicia, que se adaptan moi ben a maioria do que demanda o atleta popular

Corre con Nos en Lugo carreiras curtas e na mema bisbarra

Liga New Balance , SUPERLIGA de todas as probas, LIGA de 10 kms., LIGA medio maraton , e LIGA GRANS SLAM, na que puntuan as probas con mais participacion de Galicia

Circuito de Carreiras en Vigo 2010

Creo que en Ourense tamen andan argallando un circuito


Non se debe o meu entender perder o rumbo que se iniciou dende un principio, lembrar que Os gañadores por equipos do ano pasado e segundos deste ano, tiveron que reenganchar un circuito con outro e ningen dixo nada, asi que non sexamos tiquisliquis, e deixar que sigan entrando todas e cada una das probas que se corran neste pais no norte de Portugal e carreiras invitadas dende 1.500 ata 100.000 metros tanto parriba como pabaixo, no monte ou na cidade, que a fin de contas eiqui o premio maior e o da CONVICENCIA e facer Deporte cos amijos.
iso, iso convivencia e mais mulleres correndo, que a la carrera de la mujer si que te vais toditas carallo a ver se non fai falla facer un circuito pra as mulleres tipo leche pascuall omega 3. Guiño Silbar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos