Foros ›
Carreiras de montaña no Circuíto
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Queres que as carreiras de montaña puntúen no Circuíto?
Si, quero que puntúen
70%
70% ( 45 )
Non, prefiro que non puntúen
7%
7% ( 5 )
Non, pero facemos un circuíto de montaña
21%
21% ( 14 )

Votos Totais : 64

Autor
Mensaxe
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xul 2010, 20:24
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

tintin, no sé si te pareció mal que citara tu frase, pero te aseguro que no era con mala intención ni nada parecido.

Cada uno tiene su opinión, y su punto de vista, todos ellos muy válidos. Se trata de discutirlos y de intercambiar opiniones. Cité tu frase porque, en cierto modo, me di por aludido. Este año fui por primera vez a una carrera de montaña (Travesía do Xalo) y a una maratón (Toral), y sinceramente, para mi, lo menos importante son los puntos. Me apetecía probar en este tipo pruebas y espero repetir (ambas!).

Sigo pensando que hay mucha gente a la que le gustan las carreras de montaña, y no hay que discriminarlas.

Lo que ya no me gusta mucho es que se les de coeficientes muy exagerados. ¿Qué son duras?, claro que son duras, pero no se puede comparar con las carreras en asfalto, porque son distintas.

Por cierto, para citar solamente tienes que darle al botón que pone "SITER" encima del mensaje que quieres citar y ya está. No tiene ninguna ciencia. Guiño

Los Perros del Anuncio - 2014/15
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 16 Xul 2010, 0:01
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

tintin escribió:
Soy tan novato en esto que no se ni citar para dejar mejor respuesta a las alusiones recibidas. Aun así nunca mas lejos que la de dejar la modesta opinion de un modestillo corredor como yo que se basa en la experiencia pasada para dejar una opinon más en beneficio del circuito.
Los demas, o al menos yo, tambien lo hacemos con esa misma intencion de dejar nuestra modesta opinion. Aqui nadie habla desde la tribuna, al menos yo no.
saludos

tintin escribió:
Ahh, yo voto y respeto enormemente los votos y los comentarios de los demas y no entro a juzgarlos, replicarlos ya que entiendo la diversidad de opinones.

entender la diversidad de opiniones y respetar las opiniones de los demas, no entra en conflicto para nada con replicarlas o comentarlas (siento decirte), es decir..... porque comente (supongo que entre otros te referiras a mi) o critique tu opinion , no por ello la estoy menospreciando o faltondele/te al respeto... Se llama DEBATE, DIALOGO
No veo nada de mala en dar la opinion y replicar a la de los demas.. la verdad es que no,. no veo nada de malo en ello
y siento enormemente si te parece mal que se haga asi.
Creo que seria bastante mayor la falta de respeto hacia una opinion si se pasase de ella, si la cito y la comento/critico es porque la respeto aunque no la comparta.

sau2

pd.- mis opiniones puedes rebatirlas ,criticarlas o hacer lo que desees , siempre desde la cordialidad y la educacion
un saludo

TINTIN, te deje un privado
y repito, la palabre clave es debate, y es lo que yo pretendia Guiño

runrunpabli escribió:
tintin tranqui tio que o foro e moi frio a hora de comentar algo e parace que estemos todos mosqueados coas opinions dos demais,
exactamente...!!! si me conocieras (tintin) te darias cuenta de que en ningun momento pretendia ser irrespetuoso con tu opinion, solo comentarla Guiño

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 16 Xul 2010, 9:13
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Quiero zanjar el tema ya que no pretendo debatir contra todo aquel que no piensa como yo ya que respeto enormemente su opinon.
Para seguir con el tema del enlace, que es lo que toca, yo este año corri dos carreras de montaña, opino desde lo vivido en ellas y aunque fueron dos experiencias enriquecedoras me quedo claro que no se tratan de pruebas que objetivamente puedan compararse con las pruebas en ruta.
Tambien entiendo que a lo mejor son escasas las carreras de montaña existentes en Galicia para establecer un circuito propio si se excluyen las de fuera.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Xul 2010, 9:55
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Claro, eso es lo que pienso yo, que son muy pocas para hacer un circuito de sólo montaña.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 16 Xul 2010, 10:34
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Yo disfrute de lo lindo en Tebaida y Truchillas.. solo el hecho de ser un finisher me llena en este tipo de carreras..
por eso me gustan independientemente de que puntuen o no. Si no entran pues me quedare sin los puntos , porque ir, ire

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Xul 2010, 13:39
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Boas, respetando toda-las opiniós, coido que as carreiras de montaña deberían ser incluídas na clasificación xeral posto que se corren nesta fermosa terra (argumento sinxelo, son consciente, pero "mais claro auga" ).

Nesta tempada corrín:

Penedos do Lobo: maratón
Cross Alpino Peña del Tren : case 20km
Alto Sil : case 30km
Tebaida: case 22km
Truchillas: case 24km

...e penso correr a maiores na nova tempada a da "miña casa" en Parada do Sil independentemente de que puntúe ou non

Saúdos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 16:50
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

O día 14 de Agosto péchase esta votación. Avisade á xente porque 62 votos son poucos para darlle peso á decisión e por riba non vexo PROPOSTAS CLARAS para respostar ó que plantexei:

Kandpalleiro escribió:
En todo caso, antes de seguir incluindo probas de montaña ou monte ou como se lles queira chamar hai que DEFINIR qué é unha proba "de monte" e cales son os criterios de puntuación. Porque non basta co dato de ascenso acumulado, pentente máxima ou tipo de terreo...

Dende logo, como colaborador non me gustaría que se iniciara o circuito sen ter as "regras de xogo" claras. En todo caso, opino, tirar pola tanxente e PUNTUALAS IGUAL (sen aumento de coeficiente nin nada) e que as corra quen queira...pero é mellor consensuar algo XA e que sexa obxectivo e doado de comprobar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 17:29
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

O tema da diferencia entremonte e montaña xa o teño plantexado eu repetida e cansinamente.

O que si que me "alucina" e que algúns que nunca correron unha de montaña se alporicen cando eu pido coeficientes tales coma os que vou a propoñer:

Penedos do Lobo - 42km de montaña : A dureza desta carreira ben dada pola distancia , polos tremendos cortalumes con rampas de ate o 65% , e sobre todo, porque a partires do km25 chega o pior da proba ca mítica subida ós Penedos. Solicito un coeficiente 8

Parada do Sil - 33km de montaña : Dureza de coeficiente 69, mais cas 4 probas que iste ano compoñen a Copa de España de carreiras por montaña. Pra carreira longa pido un 6 "mínimo" e pra "curta" de 16km un 3

Esgos- 13km de montaña : Sempre pra riba , cun par de cortalumes duros de caraio ó final da proba . Poríalle un coeficiente 2.5

Xalo - montaña : non podo opinar, non a corrín...Outros si se permiten opiñar de carreiras nas que nunca estiveron....Dixéronme que é dura, quizais un 3.5 non estaría mal por ser 21km.

Agora as de monte: Paderne, Boborás, Tangaraño,Cross ambiental Ordes.....etc....por normal xeral aplicaríalle un 0.5 a maiores sobre o coeficiente asignado as carreiras de asfalto cá mesma distancia.

Iso sí, ollo, que non é o mesmo Carral que o Tangaraño, xa sabades por onde van os tiros.....

Apertas e saúdos pra Lander, Iker e Unai
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 18:39
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

hola eu penso que non hai mais que mirar os tempos que se tardan en facer
para constatar a sua dureza, por exemplounha media dura pode ser betanzos ou ferreirua, creo que en ambos andiven pola hora trinta, sen embargo na travesia do xalo a pesares de apretar ben, corrin moi alforizado(notase que cando soltan a cabra no monte non e o mismo que no asfalto) fixen pala das duas horas oito. cuarenta minutos mais debullando millo deberian ser recompensados(isto que me pasou a min seria igual para tod@s comparativamente). de todolos xeitos dealle o circuito a puntuacion que sexa
eu creo que son mais cabra que coche de rallies asi que se podo acudirei a todas.
polo resto a xente xa sabe que os que opinan teñense en conta e os que non o fagan tendran que amolarse e conformarse, e non vale protestar unha vez estea cerrado o regulamento do ano 2010-2011.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 19:41
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

a mín o que me "fode" é que un dos colaboradores que na súa vida pisou o monte veña a decir por detrás que Xabi é un chorón, verdade ivano???
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 22:22
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Xabi non entendiche ou non queres? non che pido que outorgues coeficientes o que pido son criterios obxetivos (DATOS) para definir e clasificar.

Para por coeficientes polo sistema "creo creo" pois o faría cunha comisión de 5 ou 7 persoas e daría o coeficiente medio dos 'expertos' (home, ben pensado ata sería unha solución salomonica)

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 22:26
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Kandpalleiro escribió:
Xabi non entendiche ou non queres? non che pido que outorgues coeficientes o que pido son criterios obxetivos (DATOS) para definir e clasificar.

Para por coeficientes polo sistema "creo creo" pois o faría cunha comisión de 5 ou 7 persoas e daría o coeficiente medio dos 'expertos' (home, ben pensado ata sería unha solución salomonica)

E quenes serían os expertos??? Vádesme perdoar pero comparar,en termos de experiencia en carreiras de montaña, a ivano ou Pipe con faraon, can-oso, esguellao, afiador,aficionado,barbazon....i eu mesmo resulta coma comparar "as churras cás merinas"

Eu non recoñeco un comité de sabios de xente que non correu nen Penedos, nen Alto sil, nen Parada, nen Izaba, nenTruchillas,etc....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 22:31
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

E non otorguei, simpremente fixen unha reflexión obxetiva.

En Penedos córrese todo o tempo en altura chegando ate case 1800m e sen baixar de 950

A dureza de Parada (coef 69) non ten nada que envidiar as carreiras da Copa de España de Carreiras de Montaña, menos duras, sen dúbida.

...Tranquilos que mais de un non cross de Penedos botará o fígado e dirá , "que razón tiña o chorón de Xabi".....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 6:26
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

[quote="xabi"]
Kandpalleiro escribió:
Xabi non entendiche ou non queres? non che pido que outorgues coeficientes o que pido son criterios obxetivos (DATOS) para definir e clasificar.

Para por coeficientes polo sistema "creo creo" pois o faría cunha comisión de 5 ou 7 persoas e daría o coeficiente medio dos 'expertos' (home, ben pensado ata sería unha solución salomonica)

E quenes serían os expertos??? supoño que xente coma faraon, can-oso, esguellao, afiador,aficionado,barbazon,tonio,vicenzzutto....con moitisima experiencua en carreiras de montaña Rezar Rezar

Ou o cómite de sabios serà....."a quien buen arbol se arrima buena sombra le corrija" Pregunta Pregunta

Eu non tomo o tema a cachondeo, a montaña é sagrada e merece un respeto
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 15:54
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Parece que non che trisca a idea do comité...pero si queres outorgar os coeficientes por "opinión".

Eu só pido claridade; é doado decir "que entren que a xente quere correr monte" pero á hora de dar un criterio de medida a dificultade semella a mesma que a das paredes da subida á "silla de la yegua"... por certo, e a min porqué non me contas nese comité? si estes dous anos sumo mais de 100 km de carreiras de montaña...

Ainda hai tempo de opinar e aportar. Si consensuamos uns criterios e un baremo será o mellor, pero é bó ter un plan "B" e ter nomes para elo.

EDICION

o cálculo de parada (coef 69) quen o fixo? supoño que se seguiron os criterios FEDME... hai homologación? Xa sabemos que os criterios FEDME deixan fora moitas probas (que gosto denominar "de monte"); non sería por ahí o camiño? A xente que votou que SI ás carreiras de montaña no circuito CnG debe opinar como valora-las probas obxectivamente.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos