Foros ›
Autor
Mensaxe
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 15:23
Asunto: TENDÓN DE AQUILES

Hola, amigos foreros, tengo unas molestias en el tendón de aquiles desde hace varias semanas. Le doy frío después de entrenar y crema antiinflamatoria Voltadol. Es una sensación como de quemazón en la zona, no dolorosa precisamente pero me preocupa. Alguien a tenido este tipo de lesión, si así se le puede llamar y cual fué el tratamiento y si le fué bien. Me imagino que me recomendareis reposo, pero me cuesta bastante pues me preparo para mi primer maratón en Octubre. Lo que sí he bajado es un poco la carga de km a la semana. Y me he comprado una tobillera de compresión.
Gracias y perdón por el rollo.
Saludos
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 16:30
Asunto: Re: TENDÓN DE AQUILES

hola rubenigui, quiza no sea el mas indicado para aventurar un diagnóstico, pero podríamos estar ante una tendinitis en el tendón de aquiles, pero no aseguro nada yo por ejemplo tenía molestias cuando corria que remitian o se volvian intermitentes cuando paraba, era como un dolor punzante que no siempre se presentaba en el mismo sitio del tendón sino que lo mismo un dia afectaba a una zona al dia siguiente a otra...jodidillo la verdad, de todas maneras hay algún que otro hilo abierto sobre esta lesión personalmente no estaria de mas una visita al fisio.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 20:30
Asunto: Re: TENDÓN DE AQUILES

Hola, Rubenigui.

Uns cantos lesionados levamos un tempo falando desto aquí ao lado:
www.correrengalicia.or...amp;t=6053
Hai algún artigo moi bon. Unha pregunta, ¿doeche pola mañán xusto tras levantar da cama?

PD: O artigo (enlace) está grazas a Derek. Esquecín dicilo... Grazas.


Última edición por xiamenfroi o Xov, 22 Xul 2010, 16:12; editado 1 vez
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 21:23
Asunto: Re: TENDÓN DE AQUILES

Como ben di Xiamenfroi do enlace que il indica hay moita informacion. Eu persoalmente hoxe fun a segunda sesion de fixio, a primeira fai unha semana mellorou moito a miña doenza, fixen como me dixeron ,non parar de todo pero sin forzar. Salin o sabado e fixen 5 KM. o domingo pola area da praia unhos 4 e algo e o pasado martes outros 5. Con alguha molestia pero soportable, de feito sinto tan optimista que me apuntei a do puente, espero non pagalo.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 22:23
Asunto: Re: TENDÓN DE AQUILES

xiamenfroi escribió:
Hola, Rubenigui.

Uns cantos lesionados levamos un tempo falando desto aquí ao lado:
www.correrengalicia.or...amp;t=6053
Hai algún artigo moi bon. Unha pregunta, ¿doeche pola mañán xusto tras levantar da cama?

Penso que non. Cando máis molestias teño é despois de entrenar, e incluso algunha vez así de repente en calquera momento pero por menos tempo

Gracias a todos polos consellos e polo link

Saudos, salud e km





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos