Foros ›
Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 12:33
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

koala36 escribió:
Esto ponse interesante, pero haber Chacal que vexo que moita palabreria, pero eu quero saber xa donde vai a ser o duelo e mais cando. Por certo, do pasado non se vive, asi que veña, adiante con ese duelo para saber quen ten mais "peito" (xa vedes que fun fino)
O duelo está servido, pero chucho pásase de prepotente e liso..creo que lle darei ben pal pelo como xa lle din en Toural e iso que este día soio dormin 4 horas e conduxen 4!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 16:52
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

buenoooo, isto marcha, estou sorprendido con un chucho inspiradisimo coa tecla ( si señor, es un maestro) Aplauso ,o resto non fai falla que o diga, deportivamente chucho e un deses atletas que fai sentir sana envidia polas suas cualidades, con un pouquiño mais de sol poderia ser o blanco mais nejro
dumbria. Guiño
co permiso de monchiño Rezar queria facer esta proposta, o padriño de chucho seria o señor licenciado estremeñeiro que espero nos deleite con unha desas estadisticas que el sabe facer moi ben sobre os resultados deportivos de ambos contrincantes para amosar aos que teñan dudas sobre a quen deben apostar ( eu teño claro). Ríndose
un saudo, e xa sabedes pasalo ben e non levar un jolpe na cabesa Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 19:57
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Chucho nada ten que facer contra Chacal! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Xa llo demostrei unha vez e o voltarei facer se fai falta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 20:52
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

pois si, creo que fai falta.. ainda que se me paro a pensar, o feito de que o maior merito deportivo da tua carreira pase por que me gañases unha maraton, cando a miña carreira non era contigo(non tes a suficiente categoria), recordanme a eses equipos de segunda categoria que justifican unha temporada por que foron capaces de gañarlles o madrid(que esta a disputar a liga co barça), ainda que descendan a segunda.
non sei se o colles, inrtento decirche que a tua euforia por ganarme fai que me sinta o nivel do madrid, situasme no mais alto. e eso e de agradecer e como eu son agradecido ahi vai:
GRACIAS CHACAL!!!
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Xul 2010, 22:01
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:
pois si, creo que fai falta.. ainda que se me paro a pensar, o feito de que o maior merito deportivo da tua carreira pase por que me gañases unha maraton, cando a miña carreira non era contigo(non tes a suficiente categoria), recordanme a eses equipos de segunda categoria que justifican unha temporada por que foron capaces de gañarlles o madrid(que esta a disputar a liga co barça), ainda que descendan a segunda.
non sei se o colles, inrtento decirche que a tua euforia por ganarme fai que me sinta o nivel do madrid, situasme no mais alto. e eso e de agradecer e como eu son agradecido ahi vai:
GRACIAS CHACAL!!!
É xusto ao revés listillo! Payaso Payaso Payaso Ojo morado Ojo morado Ojo morado Abraiado Abraiado Abraiado Porque ti corres ben carreriñas qeu non serven pa nada como competicións tipo Volta a Catalunia, Volta a Jalicia, etc..pero no Tour noso que era Toral fracasaches com ao que máis e iso que ibas un ferrari!..gañeche ben incluso co meu Lada, imáxinate por cuanto tge habría jañado se fose ao revés: ti no Lada e eu no Ferrari..ao millor ainda estabas correndo en Toural Payaso Payaso Payaso Payaso ! He dicho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Ven, 23 Xul 2010, 5:21
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

bueno, pois falemos de ciclismo. ti comparachesme con ARMSTRONG porque dis que dei pena. pode ser, pero ARMSTRONG foi o tour para disputalo, non a correlo por correlo. nese caso ti serias como LÖVKVIST Thomas. que quen e ese? ni p... idea. pero esta no tour por diante de ARMSTRONG. e que eu saiba non foi o tour a disputalo, senon a acabalo. e decir, coma ti a maraton. por que eu ir correr unha maraton para facela en mais de tres horas pois non vou. se vou e para correla e disputala con todas as consecuencias. logo se rompo coma ARMSTRONG, pois rompin... pero ninguen me pode acusar de cobarde e de conservador..
de ti non se pode decir o mesmo. e de cobardes darlle a lingua e logo esconderse.
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 23 Xul 2010, 6:49
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Pero a todo esto, Pregunta Pregunta Pregunta a miña prejunta despois de sejir este culebron e a sejinte:

ALJEN SE ENTEROU DE QUE EN TORAL DE LOS VADOS ESTES DOUS SE ESTABAN DESAFIANDO PARA VER QUE ERA O PRIMEIRO EN CHEJAR????, que aljen mo aclare porque se non toda a pantomina que se montan e para collelos e darlles no cu cunha zapatilla coma os nenos pequenos.

Saudos Mr. Green

www.casadebrea.com
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 23 Xul 2010, 9:21
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:
bueno, pois falemos de ciclismo. ti comparachesme con ARMSTRONG porque dis que dei pena. pode ser, pero ARMSTRONG foi o tour para disputalo, non a correlo por correlo. nese caso ti serias como LÖVKVIST Thomas. que quen e ese? ni p... idea. pero esta no tour por diante de ARMSTRONG. e que eu saiba non foi o tour a disputalo, senon a acabalo. e decir, coma ti a maraton. por que eu ir correr unha maraton para facela en mais de tres horas pois non vou. se vou e para correla e disputala con todas as consecuencias. logo se rompo coma ARMSTRONG, pois rompin... pero ninguen me pode acusar de cobarde e de conservador..
de ti non se pode decir o mesmo. e de cobardes darlle a lingua e logo esconderse.
Chucho! Ti sempre buscar a excusa máis barata e non me fales de Armstrong que gañou 7 Tours e ti na túa triste vida non jañaches nada de nada! Muro Muro Muro Muro Muro Ti en Toral non rompeches nada porqueo fin de semana seguinte correchs dúas carrerras ou non sei cantas! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Cómo te collín por mentireiro!
Ti non sabes correr maratón e punto, iso nada ten que ver cunha media, nada! Ti saiches a correla coma si foras a facer 2:45 e así non se corre nada, bueno si que se corre pero con unha muller! jaja
Precisament enon che acuso de conservador senon de non ter cabeza para correr maratón! Disimulando Disimulando Disimulando

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 23 Xul 2010, 9:27
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Con esta sí que corrías! Y detras de ella más!
www.facebook.com/?tid=...1223145246

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 23 Xul 2010, 13:01
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Es la que voy e llevar pal primero y pal segudo y tercero:

i.cdn.turner.com/si/pr...ayk_17.jpg

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 23 Xul 2010, 20:13
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Chucho vió mi material y se ha rajado..no esperaba menos de él, este tipo es un cobarde! He dicho!!!!!!!! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Sáb, 24 Xul 2010, 0:55
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Chacal escribió:
Chucho vió mi material y se ha rajado..no esperaba menos de él, este tipo es un cobarde! He dicho!!!!!!!! Satisfecho Satisfecho Satisfecho


A ver Chacal, estamos esperando, que carreira elixes para o duelo, Chucho esta entrenando duramente, tomando chupitos de licor cafe e bebendo servesas "rubias", esperando a que estes preparado para a carreira que ti queiras...."Ha dicho"
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 24 Xul 2010, 5:09
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

monchodepelejrino escribió:
Chacal escribió:
Chucho vió mi material y se ha rajado..no esperaba menos de él, este tipo es un cobarde! He dicho!!!!!!!! Satisfecho Satisfecho Satisfecho


A ver Chacal, estamos esperando, que carreira elixes para o duelo, Chucho esta entrenando duramente, tomando chupitos de licor cafe e bebendo servesas "rubias", esperando a que estes preparado para a carreira que ti queiras...."Ha dicho"
Maratón de mujeres de San Petersburgo Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho , esa es la que vamos a correr! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 17:06
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Bueno...parese que o "Chacal da Estepa" votouse atras...ten medo do "Bekele de Dumbria"...era de esperar...asi acabou o imperio ruso..."chacal ladrador poco mordedor..."
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Lun, 26 Xul 2010, 21:48
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

CHACAL
"A mediados del siglo XVII, la palabra turca 'tchaqâl' o '?akâl', de origen persa 'chagâl' o 'šagâl', fue introducida en francés con la forma 'ciacale' y más tarde de 'chacal', que el castellano entonces importó. Por la mala reputación de este mamífero carnívoro y carroñero, en francés un 'chacal' es un hombre ávido y cruel que saca provecho de las victorias ajenas ensañándose con sus víctimas."

SIN COMENTARIOS!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos