Foros ›
Autor
Mensaxe
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xul 2010, 20:09
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

falta a travesia do xalo Mr. Green Mr. Green
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Xov, 29 Xul 2010, 21:56
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

A travesia do xalo non conta que nos perdemos,
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 29 Xul 2010, 22:09
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

ESTREMEÑEIRO escribió:
carrera------------------------------ puesto-chacal----- puesto-chucho
medio maratón Pontevedra--------------- 50-------------------- 29
Lestrove-------------------------------------- 51-------------------- 40
San Xiao-------------------------------------- 36-------------------- 26
Padrón- ---------------------------------------91-------------------- 58
Vig-Bay-------------------------------------- 151-------------------- 66
medio maratón de Ferreirua-------------- 25-------------------- 37
Ordes----------------------------------------- 35-------------------- 26
A Silva----------------------------------------- 41-------------------- 30
medio maratón de Betanzos------------- 21-------------------- 17
gran fondo Olmo----------------------------21-------------------- 13
maratón de Toral de los vados---------- 24-------------------- 26--------------------Total 11 carreras 9 gano chucho 2 chacal
Vaya estudio amigo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoy me contrataron para actuar para Feijoó y quizá le recomiende que en Galicia hay un buen "contador" desaprovechado Guiño Guiño Guiño
Solo te diré una cosa: en varias de las carreras que me ganó este tipejo yo no corrí nada, p.j. Padrón, Ordes, etc..pero en la sdos más duras (Feirerrúa y Toral) le machqué bien machacado, en Xalo corrí sin dorasl y eso no cuenta, además allí paré en mitad de la carreraa charlar unos 10 min.- con Jesús admin. Moi feliz , saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xul 2010, 22:20
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Chacal escribió:
ESTREMEÑEIRO escribió:
carrera------------------------------ puesto-chacal----- puesto-chucho
medio maratón Pontevedra--------------- 50-------------------- 29
Lestrove-------------------------------------- 51-------------------- 40
San Xiao-------------------------------------- 36-------------------- 26
Padrón- ---------------------------------------91-------------------- 58
Vig-Bay-------------------------------------- 151-------------------- 66
medio maratón de Ferreirua-------------- 25-------------------- 37
Ordes----------------------------------------- 35-------------------- 26
A Silva----------------------------------------- 41-------------------- 30
medio maratón de Betanzos------------- 21-------------------- 17
gran fondo Olmo----------------------------21-------------------- 13
maratón de Toral de los vados---------- 24-------------------- 26--------------------Total 11 carreras 9 gano chucho 2 chacal
Vaya estudio amigo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoy me contrataron para actuar para Feijoó y quizá le recomiende que en Galicia hay un buen "contador" desaprovechado Guiño Guiño Guiño
Solo te diré una cosa: en varias de las carreras que me ganó este tipejo yo no corrí nada, p.j. Padrón, Ordes, etc..pero en la sdos más duras (Feirerrúa y Toral) le machqué bien machacado, en Xalo corrí sin dorasl y eso no cuenta, además allí paré en mitad de la carreraa charlar unos 10 min.- con Jesús admin. Moi feliz , saludos
En ruso no se lo que significa tipejo pero aquí suena muy mal así que enhorabuena por lo que ganaste y cumple con lo de no volver por aquí
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 29 Xul 2010, 22:24
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Cita:
Hoy me contrataron para actuar para Feijoó y quizá le recomiende que en Galicia hay un buen "contador" desaprovechado Guiño Guiño Guiño
Solo te diré una cosa: en varias de las carreras que me ganó este tipejo yo no corrí nada, p.j. Padrón, Ordes, etc..pero en la sdos más duras (Feirerrúa y Toral) le machqué bien machacado, en Xalo corrí sin dorasl y eso no cuenta, además allí paré en mitad de la carreraa charlar unos 10 min.- con Jesús admin. Moi feliz , saludos
En ruso no se lo que significa tipejo pero aquí suena muy mal así que enhorabuena por lo que ganaste y cumple con lo de no volver por aquí[/quote]Ok amigo,eu ruso tipejo significa pazán que es algo así como chaval entre amigos! Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Ven, 30 Xul 2010, 5:22
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

es curioso.. ame apunte a villagarcia por que vi a un ruso inscrito y resulta que se echa para atras. a si no hay manera de ganarle de tu a tu. aunque pensandolo bien es una buena manera de no perder... debe de ser lo que el llama correr con cabeza. y pone la excusa de que no es una carrera para hombres. para que te inscribes entonces artista?
si quieres una carrera para hombres nos vemos en pededo do lobo... o catalogas las carreras una vez han concluido y segun tus logros?
saludos
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Xul 2010, 16:04
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

bueno amigos a mirar si nos vemos en vilagarcia e botamos unhas parrafadas. Guiño
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 31 Xul 2010, 0:53
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:
es curioso.. ame apunte a villagarcia por que vi a un ruso inscrito y resulta que se echa para atras. a si no hay manera de ganarle de tu a tu. aunque pensandolo bien es una buena manera de no perder... debe de ser lo que el llama correr con cabeza. y pone la excusa de que no es una carrera para hombres. para que te inscribes entonces artista?
si quieres una carrera para hombres nos vemos en pededo do lobo... o catalogas las carreras una vez han concluido y segun tus logros?
saludos
Jajajaj amigo, non me fas rir que xa me río demasiado! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Xa che dixen que se traballases una décima parte do que traballo eu eun mesmo che pondría un monumento ala onde vives, pero ti soio fas: correr, corer y correr! Iso na vida non nos vale genio! He dicho!!!!!! Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Lun, 02 Ago 2010, 20:07
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

hola compañeiros. despois dun mes de paron volvin a por as zapatillas e...
houben morrer. non sei se foi a falta de actividade, se foron as patacas que collin na leira pola mañan ou se foi a hamburguesa que comin unha hora antes no macdonals cos nenos. a verdade e que o pasei bastante mal. xa facia tempo que non sufria tanto nunha carrerira. e eso que eran uns miseros 7800 metros e todo chan. pero bueno, cumplin coma un jabato.. non coma outros que se esconden.
o mellor foi atoparse cos colegas do asfalto, os irmandiños en pleno(un aplauso para eles), o xefe extremeñeiro, maribel e joro, jaime que non correro pero animou todo e tempo.. e decir os ultimos en pleno(outro aplauso para nos), maria e taurus, etc,etc... para que logo se diga que so corremos polos puntos
veña, vemonos na proxima, e entrenade algo por min que estou para o arrastre.
saudos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 03 Ago 2010, 22:39
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

[quote="chucho"]hola compañeiros. despois dun mes de paron volvin a por as zapatillas e...
houben morrer. non sei se foi a falta de actividade, se foron as patacas que collin na leira pola mañan ou se foi a hamburguesa que comin unha hora antes no macdonals cos nenos. a verdade e que o pasei bastante mal. xa facia tempo que non sufria tanto nunha carrerira. e eso que eran uns miseros 7800 metros e todo chan. pero bueno, cumplin coma un jabato.. non coma outros que se esconden[quote]Xache dixen que traballo demasiado o que ti nunca fixeches na túa triste vida! 14 actuacións!!!!!!!!!!Este finde! e tim 0 Payaso Payaso Payaso Payaso

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Mér, 04 Ago 2010, 5:19
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

alegrome por ti chacal que che vaia tan ben no sentido laboral e profesional. debe ser que se che da mellor o violin que o correr senon seguro morrerias de fame..
por outro lado mentras o "pijo" neno ruso iba o conservatorio o pobre neno galego matabase a traballar na granxa de seus pais para axudar a sua nai, mentras o seu pai tiña que emigrar para poder sair adiante.
asi que porfavor, ainda que a vida non che enseñase nada, mostra un pouco de respeto os demais e para xustificar que traballas moito non tes necesidad de cuestionar o que traballan os demais, e mais se falas sen coñecemento de causa. que saberas ti da miña vida, do que eu traballo o deixo de traballar... e ten por seguro que a miña vida e de todo menos triste. teño unha muller que e un sol, tres nenos que son uns soletes, un monton de xente que me aprecia... que tes ti?
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 04 Ago 2010, 23:42
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:
alegrome por ti chacal que che vaia tan ben no sentido laboral e profesional. debe ser que se che da mellor o violin que o correr senon seguro morrerias de fame..
por outro lado mentras o "pijo" neno ruso iba o conservatorio o pobre neno galego matabase a traballar na granxa de seus pais para axudar a sua nai, mentras o seu pai tiña que emigrar para poder sair adiante.
asi que porfavor, ainda que a vida non che enseñase nada, mostra un pouco de respeto os demais e para xustificar que traballas moito non tes necesidad de cuestionar o que traballan os demais, e mais se falas sen coñecemento de causa. que saberas ti da miña vida, do que eu traballo o deixo de traballar... e ten por seguro que a miña vida e de todo menos triste. teño unha muller que e un sol, tres nenos que son uns soletes, un monton de xente que me aprecia... que tes ti?
Ola amigo: non queriop máis debate porqeu de pijo tes ti moito máis que eu que cheguei a España sen nada nos bolsillos fai 18 anos: teño muller, familia, amigos, xente que me aprecia moita máis que ti na toda túa vida, etc..aparte de cousas materiaism qeu estas tamén contan! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Ou sexa que non me chejas a sola dos meus piores zapatos en nada, ,nin no trabalo, nin nas relacións nin para o teu colmo nas carreiras..eu que ti me tiraba dunha ponte XA Muerto Muerto !! Para abaixo e que sexa alta por se acaso!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 5:09
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Estimados amigos de "Los últimos" por si non o sabedes Chacal únicamente pode escribir no fío de "Os galacticos" así que si queredes facerlle calquer comentario facedellelo alí.

Chacal, queda claro que desta ocasión escribiche aquí "por alusions"; pero nin así se modifican as condicions que eu teño a obriga de facer respetar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Ago 2010, 18:42
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Kandpalleiro
Forista Veterano




Registrado: 17 Dec 2003
Mensajes: 1643
Ubicación: Ponferrada
Publicado: Mie, 04 Ago 2010, 17:07 Asunto: Re: Aclaracions e comunicados da organización.

--------------------------------------------------------------------------------

FINAL DE PRAZO PARA ENVÍO DE RESULTADOS

14 DE AGOSTO DE 2010

Por favor; facede corre-la voz para que a xente despistada ou que estivo en Xullo de vacacions envíe os resultados das probas do derradeiro período.

Novamente, moitas grazas a tod@s por participar.

Deseguido teremos novidades sobre o circuito 2010/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos