Foros ›
Límite de probas nas que puntuar no Circuíto
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Limitarías as probas puntuables no Circuíto?
Sen límite, cada un corre as que poida
53%
53% ( 40 )
1 proba por semana
16%
16% ( 12 )
5 probas ao mes
2%
2% ( 2 )
40 carreiras por tempada de 10 meses
28%
28% ( 21 )
Limitar por coeficiente: 2.5 por semana en cómputo mensual
0%
0% ( 0 )

Votos Totais : 75

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Xul 2010, 13:26
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Pois nada, refrendar todo ó que comentou tintin, mandarlle unha aperta e comentar que votei por "sen límite" , única i exclusivamente porque resulta o único xeito no que os mais lentos podemos "competir" cós "galgos".

Apertas, e bo rollo
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mér, 28 Xul 2010, 11:07
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Nada tio, non te fagas ilusións, non podemos competir contra os "galgos".Si quedamos por encima deles no Circuito é simplemente porque eles non "compiten" nel,tan so participan.
O que queira competir cos galgos que se poña a entrenar para correr a 3'20 e senon ajo y agua
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 16:43
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

O día 14 pecharemos esta votación; facede favor de difundir esta para que a xente que non votou aínda o faga, se quere....

72 votos semellanme poucos para a polémica que houbo respecto a esto toda a tempada...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 20:33
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Kandpalleiro escribió:


72 votos semellanme poucos para a polémica que houbo respecto a esto toda a tempada...

Son poucos votos porque a xente pasa do Circuito,foi o boom da novedad e nada mais. Sorriso
Polo que oio eu por ahí,como non se cambie o sistema,moitos abandonan o Circuito. Guiño
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 21:24
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

pois a iso contestoche, chega savia nova, porque o teu maravilloso equipo
pasuolle como o teu a dorado madrid se diluyo en sus propios sueños de gloria.
pero iso non a de pasar con algo que non e unha moda amigo.
saudos.

p.d. gustame ese espiritu sempre tan positivo, e non me veñas con''e a realidade'' porque me escojono.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 22:18
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Agradezoche os bós desexos Lestrove...dende logo non somos unha organización estandar; a xente pode opinar e votar para cambiar cousas. Seguramente entremos nunha etapa de estabilidade no número de participantes pero coido que os datos de participación comparada en probas de 2009 a 2010 falan por si mesmos e que hai probas que poden cifrar o que a inclusión no circuito significou para elas.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 22:27
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Todo é opinable Kan,pero son da idea que non lle faria mal novas normas o Circuito.!! Ou non sabes tí aquilo de !!...."Renovarse o morir" Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 4:44
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Lestrove, sin dar exemplo desas novas normas que comentas no fío de Mellora contínua coido que se pode aplica-lo dito de "lanza-la pedra i esconde-la man".

Claro que, como iso funciona en alta política....

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 6:36
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Kandpalleiro escribió:
Lestrove, sin dar exemplo desas novas normas que comentas no fío de Mellora contínua coido que se pode aplica-lo dito de "lanza-la pedra i esconde-la man".
.

Kan,lés pouco tí este fio.......na 2ª páxina,explico claramente a miña proposta.......esta en concreto:

Eu propoño facer diversas Divisións........Sub-20,Sub20,Sub30,Sub40 e Sub+40
Cada quen apuntaríase a Liga que mais lle apeteza,e así competiria en igualdade de condicións cos seus rivales.

Os que collan estar na Sub-20,serian todos aqueles,que ademais de estar inscrito nesa categoria,se comprometen a correr menos de 20 carreiras do Circuito........e valen todas,Carreira disputada,Carreira valedeira po Circuito.
Que pasa si se pasa das 19 Carreiras estipuladas?,pois que non lle contan.Que pasa si non chega o tope?,pois puntua cas que participou...............E así co resto das categorias,Sub20,que van de 20 a 29 Carreiras disputadas............Sub30,de 30 a 39..............Sub40, de 40 Carreiras en diante.
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 6:45
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Eu creo que e mellor deixalo sen límite, así creo que o que se potencia e a participación e a constancia, máis que a velocidade, e na miña opinion a constancia potencia a participación, que e o que fai divertido levantarse as 7 da mañán un domingo para facer 100km en coche e correr durante 1h nun pobo perdido na galicia enxebre.

pero vamos, esta e a opinión de un recién chegado.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 6:52
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Salvando as enormisísimas diferencias entre ambos casos, o feito é que fai uns días veume á cabeza este fío. Como xa expuxen no seu día, eu estaba a favor dunha limitación no número de probas, xa que estaba vendo un "entusiasmo exhacerbado" nalgúns corredores por facer cantas máis probas, un acumulo de kilómetros para "ser o mellor!!".
Pois ben, este fío venme á cabeza cando vin o caso dese ruso que se coceu nunha sauna a 110º, intentando ser "o mellor"!! Estúpido, verdade?? Pois eso... Silbar Silbar
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 7:14
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

URKO escribió:
Salvando as enormisísimas diferencias entre ambos casos, o feito é que fai uns días veume á cabeza este fío. Como xa expuxen no seu día, eu estaba a favor dunha limitación no número de probas, xa que estaba vendo un "entusiasmo exhacerbado" nalgúns corredores por facer cantas máis probas, un acumulo de kilómetros para "ser o mellor!!".
Pois ben, este fío venme á cabeza cando vin o caso dese ruso que se coceu nunha sauna a 110º, intentando ser "o mellor"!! Estúpido, verdade?? Pois eso... Silbar Silbar

Claro exemplo URKO,do que pasou,no recente Circuito rematado......hai algúns indivíduos,que andan escarranchados e renqueantes,e non dan recuperado. Guiño
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 7:27
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

lestrove escribió:
URKO escribió:
Salvando as enormisísimas diferencias entre ambos casos, o feito é que fai uns días veume á cabeza este fío. Como xa expuxen no seu día, eu estaba a favor dunha limitación no número de probas, xa que estaba vendo un "entusiasmo exhacerbado" nalgúns corredores por facer cantas máis probas, un acumulo de kilómetros para "ser o mellor!!".
Pois ben, este fío venme á cabeza cando vin o caso dese ruso que se coceu nunha sauna a 110º, intentando ser "o mellor"!! Estúpido, verdade?? Pois eso... Silbar Silbar

Claro exemplo URKO,do que pasou,no recente Circuito rematado......hai algúns indivíduos,que andan escarranchados e renqueantes,e non dan recuperado. Guiño

Pois eu vexo que en Xullo e en Agosto a xente segue indo ás carreiras... e non se dan puntos... Pensando

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 7:41
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

lestrove escribió:
Claro exemplo URKO,do que pasou,no recente Circuito rematado......hai algúns indivíduos,que andan escarranchados e renqueantes,e non dan recuperado. Guiño

Me da mucha rabia que se le dé tantas vueltas a este tema y siempre con los mismos argumentos. Yo también veo la necesidad de poder limitar, de alguna manera, el número de carreras, pero considero que no se le puede achacar el quemado de alguna gente, al Circuito.

Creo que la gente que puede quedar "tocada" o "quemada" nunca deberá decir que fue POR CULPA DEL CIRCUITO y, si lo hace, será una insensatez. En todo caso dirán que fue su ansia competidora, la falta de sentido común y otras cosas similares. El circuito intenta potenciar la participación en las carreras; "potenciar" no significa nunca "obligar".

Lo que está claro es que existen varios medios para las aportaciones al Circuito. Todas las propuestas en "Mellora continua" y allí serán estudiadas. Aquí lo único que nos queda es VOTAR para saber la opinión de los participantes. Lo de "lo que oigo por ahí...", como siempre, queda para la leyenda y no es útil en este caso, porque todos "hablamos por ahí y oímos por allá".

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 8:53
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Pipe escribió:
Aquí lo único que nos queda es VOTAR para saber la opinión de los participantes.

Xa, pero si a miña opinión fose por exemplo "tope: 15 carreiras", cal das opcións sinaladas na enquisa teño que pulsar??? Chupete Chupete





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos