Foros ›
Límite de probas nas que puntuar no Circuíto
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Limitarías as probas puntuables no Circuíto?
Sen límite, cada un corre as que poida
53%
53% ( 40 )
1 proba por semana
16%
16% ( 12 )
5 probas ao mes
2%
2% ( 2 )
40 carreiras por tempada de 10 meses
28%
28% ( 21 )
Limitar por coeficiente: 2.5 por semana en cómputo mensual
0%
0% ( 0 )

Votos Totais : 75

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 9:03
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Claro,botades o vento liberdade de opinións.....pero está claro que aquí,nesta enquisa,non se reflexan opcións posibles para os que queremos menos Carreiras. Satisfecho

Eu xa dixen por activa e por pasiva,que si non me convense o novo sistena do Circuito....non vou participar.!! E punto !!.........e non é ningunha amenaza. Guiño
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 9:38
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

URKO escribió:
Pipe escribió:
Aquí lo único que nos queda es VOTAR para saber la opinión de los participantes.

Xa, pero si a miña opinión fose por exemplo "tope: 15 carreiras", cal das opcións sinaladas na enquisa teño que pulsar??? Chupete Chupete

Urko, levas razón en que non están toda-las opcións posibles, iso sería imposible, pero se a túa opinión fose "tope 15 carreiras" votarías por calquera opción excepto a primeira (non limitar).

De momento os resultados non deixan lugar a dúbidas: os votos da opción de non limitar superan a suma dos votos de todas as opcións que supoñen limitar de algún ou outro xeito.

EDITO
a parte que un circuito con límite de 15 carreiras sería un circuito so apto para super-lebres.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 10:45
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

alber escribió:
a parte que un circuito con límite de 15 carreiras sería un circuito so apto para super-lebres.

Pero si os que están arriba neste noso circuito son "super-lebres"!!! Moi feliz Moi feliz É decir, son boísimos corredores que corren moito en moitas carreiras...e que estou seguro que sexan como sexan regras estarán ahí arriba por merecementos propios!!! Aplauso Aplauso

Lestrove di: "Eu xa dixen por activa e por pasiva,que si non me convense o novo sistena do Circuito....non vou participar.!! E punto !!.........e non é ningunha amenaza"

Pero terá morro!!! Ou sexa que non mira por mellorar o circuito, senon por mellorar as propias opcións para "pillar cacho"!!!!! Enfadado Enfadado
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 10:56
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

URKO escribió:
alber escribió:
a parte que un circuito con límite de 15 carreiras sería un circuito so apto para super-lebres.

Pero si os que están arriba neste noso circuito son "super-lebres"!!! Moi feliz Moi feliz É decir, son boísimos corredores que corren moito en moitas carreiras...e que estou seguro que sexan como sexan regras estarán ahí arriba por merecementos propios!!! Aplauso Aplauso

Mmmm, non tanto. O primeiro sí, a maioría do resto, son bos corredores, pero definitivamente non son super-lebres.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 11:10
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

URKO escribió:
Pero terá morro!!! Ou sexa que non mira por mellorar o circuito, senon por mellorar as propias opcións para "pillar cacho"!!!!! Enfadado Enfadado

Pensando Pensando Pensando tú también te diste cuenta? Guiño Guiño Guiño

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 15:48
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Pois nalgo levas razón Lestrove; leo pouco este fio porque é para votar. Tamén é certo que podería haber mais opcions e menos ou simplemente como noutros circuitos a xente podería non votar....e correr as probas se quere acadar puntos.

O fundamento do circuito sempre foi FOMENTA-LA PARTICIPACIÓN cousa que, coido, se conquiere e que nunha fin de semana teñamos 4 ou 6 carreiras que puntuen é bó para dar mais opcions á xente no tema das distancias de desprazamento e competición; si algunhas persoas fan 2 ou 3 carreiras nesas datas non é porque o circuito "obrigue" e ainda así, tratando de escoitar as opinions como a túa, optamos por facer esta votación que contradí o enunciado principal.

Pero sexan "todas" ou sexan 15 ó final puntúa quen participa.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 20:25
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Kandpalleiro escribió:


O fundamento do circuito sempre foi FOMENTA-LA PARTICIPACIÓN


Pois fomentemos a participación,pero o fin e o cabo,o Circuito é unha competición pura e dura,si non remitamonos os feitos.
Si se fomenta un deporte,non debería de ser competitivo,si non,sirva de exemplo o Dia da Bicicleta,fomentase o uso da bicicleta,pero para nada é competitivo. Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 14:02
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Xa, pero con cousas como o circuito hai xente que acude a algunha proba mais que á da súa vila...coñece sitios, a gastronomía, alóxase...e para competitivo hai un que sempre está con apostas e pulsos cos demais, eu só me desafío a min mesmo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 22:30
Asunto: Re: Límite de probas nas que puntuar no Circuíto

Por suposto que ainda que poidamos discrepar, aceptamos o sentir da maioria e o que decidan os organizadores para novo circuito.
Escoitase por ahi que alguns quedaron moi queimados e que deixaran o circuito por eso queremos deixar claro que os jastazocas seguiran en pe de guerra para darlle larga vida o circuito.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos