Foros ›
Carreiras de montaña no Circuíto
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿Queres que as carreiras de montaña puntúen no Circuíto?
Si, quero que puntúen
70%
70% ( 45 )
Non, prefiro que non puntúen
7%
7% ( 5 )
Non, pero facemos un circuíto de montaña
21%
21% ( 14 )

Votos Totais : 64

Autor
Mensaxe
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 16:45
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Ya voté y ya comenté lo que pensaba y sigo pensando lo mismo.

UN ENORME SI, a las carreras de monte (o de montaña) en el circuito pero sin un coeficiente especial, que puntúen igual que las de asfalto y el que decide participar en una de estas en contraposición a una de asfalto es porque le apetece.

También soy de la idea que no hay que ser un maquinón para participar en estas carreras (soy el claro ejemplo que cualquiera, con un mínimo de preparación en el medio, puede participar) y lo del coeficiente es relativo, depende de cada cual.
Vuelvo a decir lo mismo, para mi si Esgos por ejemplo fuera al revés, bajar en vez de subir, debería tener un coeficiente mayor porque lo paso fatal en las bajadas, no disfruto nada y en cambio como disfruto es quedando sin aliento en la subida.
En Penedos, el cortafuegos me encanta, pero la bajada del ventitantos, me mata y sólo pensar en ella me produce sudores fríos, entonces vuelvo a la misma idea expuesta, fuera coeficientes y fuera polémicas, al monte se va a disfrutar y por lo tanto más o menos puntos es lo mismo, eso si que puntúen.

Cambia el chic, ven al monte.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 17:33
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Pásache igual que a min... o meu xeonllo esquerdo non me permite gran destreza na baixada e sempre perdo moito tempo si son bruscas ou con superficies soltas porque non podo aplica-la técnica axeitada.

O teu é un punto de vista que teño en conta (xa o puxen anteriormente) e non o descarto si non acado un consenso ó respecto.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 19:58
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

hola eu creo o criterio de puntuar as carreiras de montaña debe priorizar a opinion maioritaria ou senon e asi porque non hai consenso fijarse no que se tarda en facer unha media en asfalto e unha media en montaña, joder tardase alo menos 40`mais estrapolado a calquera corredor.
o que penso non se debe facer e puntuar as carreiras polas sensacions de outros corredores senon polas evidencias, e o que sabe todo mundo e que igual que se entrenan as subidas, para meiorar na montaña, e tamen no asfalto non soio hai que entrenar as subidas ou costas senon tamen as costas abaixo, iso tamen se entrena e os corredores de montaña saben que e hai onde se gaña o tempo(as carreiras de montaña perdense subindo e gañanse baixando).
espero que se entenda o que dixen, e que teño presa e non podo repasar.
eu defendo mais puntuacion para as carreiras de montaña porque teñen mais dificultade e dureza.
saudos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 21:05
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

kande, puxen "puntos suspensivos" pra non nomear a todos, non te esquicen a "mala fé", sabes que teño unha relación correcta contigo.
Respecto ós que dubidades da dureza de Parada do Sil, invítovos a participar e disfrutar do coeficiente 69 FEDME.
Pois nada, eu repítome, se existise un grupo de persóas que decidise sobre o coeficiente deberían ser corredores de montaña.Propoño:

Esguellao
Afiador
Faraon
Can-oso
Aficionado
Barbazón
Tonio

100km decías? Deixa calcular os meus da tempada 2009-10

Penedos : 42....cando a remate
Cross Alpino Peña del Tren : 19
Alto Sil : 30
Tebaida : 21
Truchillas : 23

...135km, non está mal
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 21:10
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

fema escribió:
.
También soy de la idea que no hay que ser un maquinón para participar en estas carreras (soy el claro ejemplo que cualquiera, con un mínimo de preparación en el medio, puede participar) y lo del coeficiente es relativo, depende de cada.

No estoy de acuerdo contigo, para acabar una carrera de montaña en buena marca hay que entrenar como un cabrón. Te lo digo por mi experiencia de Penedos el año pasado.

Entrenamiento de hoy:

www.mapmyrun.com/run/s...6412519147

15.5km
más de 630m de desnivel acumulado
rampas de más del 30% en la subida que arranca en Mende
"petadas" por el Montealegre con sus respectivas bajadas técnicas

y todo saliendo a las 19:30 del trabajo y andar 30minutos hasta casa después de una dura jornada de trabajo de más de 9horas....Llegar de vuelta del entreno pasadas las 21:30, hacer la cena y para cama.....para mi eso si es de MAQUINONES
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 23:30
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

fema escribió:

UN ENORME SI, a las carreras de monte (o de montaña) en el circuito pero sin un coeficiente especial, que puntúen igual que las de asfalto y el que decide participar en una de estas en contraposición a una de asfalto es porque le apetece.

Creo recordar que nas carreiras en asfalta tamen reciben un coeficiente especial as maratóns e as medias maratóns. O igual que estas probas reciben maior puntuación que unha carreira de 5 ou 10 km, non vexo impedimento para que as carreiras de montaña puntuen mais xa que nelas empregase mais tempo para completalas.
Se non, que se igualen un pouco os coeficientes, porque para min ten o mismo merito quedar o decimo nunha carreira de 6 km que nunha de 25km
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 0:37
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

xabi escribió:


Ou o cómite de sabios serà....."a quien buen arbol se arrima buena sombra le corrija" Pregunta Pregunta

Eu non tomo o tema a cachondeo, a montaña é sagrada e merece un respeto

100% de acuerdo con estas dos frases, tanto con la reinterpretación del refrán como con la dimensión bíblica de la montaña, se llame Sinaí o Tangaraño.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 8:19
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

ivanno escribió:
xabi escribió:


Ou o cómite de sabios serà....."a quien buen arbol se arrima buena sombra le corrija" Pregunta Pregunta

Eu non tomo o tema a cachondeo, a montaña é sagrada e merece un respeto

100% de acuerdo con estas dos frases, tanto con la reinterpretación del refrán como con la dimensión bíblica de la montaña, se llame Sinaí o Tangaraño.

Pero ti xa sabemos que atesoras unha grande experiencia en carreiras de montaña e por iso te podes permitir o privilexio de opinar sobre o Tangaraño ou Esgos (nas que por certo non sei se participaches) e de "denominarme chorón" en "petit comité"

Ilústrame e comentame que coeficiente lle asignarías ti ???
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 8:37
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Yo creo que se deberían incluir sólo ciertas carreras de montaña en el circuito, aquellas que fueran estudiadas, documentadas y dotadas de coeficiente por los maquinones.

No por los máquinas, sino sólo y exclusivamente por los auténticos maquinones. Es un asunto de gran importancia (sagrado y místico incluso) para el circuito, este foro y el atletismo en general.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 8:54
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

As carreiras de monte / montaña son moi duras, eso non admite discusión, pero ainda así eu penso que se deberían puntuar todas por igual, por distancia únicamente, e en todo caso que puntúen un pouco máis que unha de asfalto da mesma distancia (+0.5).

E digo isto por dous motivos:

- Paréceme moi difícil valorar obxetivamente a dureza de cada carreira. Cada proba é distinta, e cada quen ten as súas propias sensacións, e dánselle mellor ou peor unhas cousas ou outras.

- Do mesmo xeito que non me parecía xusto excluir as probas de montaña, tampouco me parece xusto darlles coeficientes moi elevados. Non discuto que Penedos poida merecer coeficiente 8 (nunca participei, non podo opinar), pero se levara coeficiente 8 o último clasificado faría 400 puntos, mentras que o primeiro clasificado por exemplo na media de Betanzos a penas faría 375. Paréceme desproporcionado.

Ademáis penso que esta discusión non conduce a nada, ... ou polo menos non conduce a nada bo.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 9:37
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

ivanno escribió:
Yo creo que se deberían incluir sólo ciertas carreras de montaña en el circuito, aquellas que fueran estudiadas, documentadas y dotadas de coeficiente por los maquinones.

No por los máquinas, sino sólo y exclusivamente por los auténticos maquinones. Es un asunto de gran importancia (sagrado y místico incluso) para el circuito, este foro y el atletismo en general.

O sarcasmo e a ironía non son o teu....dende logo....Na montaña criámonos con cuncas de caldo das que un par delas non te verían mal....

Non me respotaches a miña pregunta sobre os coeficientes, por certo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 10:43
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Entón un 8 pra Penedos ??? respeto a vosa opinión pero non a comparto:

*42km de montaña en altitude (os que corredes a esas alturas sabes o que supon a défice de oxíxeno)

*Un primeiro cortalumes de case 4km con rampas de ate o 65%

*Unha baixada tècnica na que algúns iste ano no cross deixaran os dentes (ogallá me trabuque)

*Un treito "emboscada" de 3km polo valle cunha calor asfixiante

*A subida ós Penedos , sen unha sombra, case sen camiño marcado, con xa mais de 30km no lombo

*Un cortalumes de 800m con rampas do 45% no km 38-39

*3km finais por unha pista que pica pra riba e se fai eterna

.....Se ise esforzo e o dos adestramentos previos non merece un premio, entón xa se me esgotan os argumentos.

Alber, estou dacordo contigo, ista discusión (non contigo) non conduce a nada, ó final a decisión está cantada
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 12:39
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Xabi, coa túa descripción de Penedos estás conseguindo meterme o "gusanillo" de ir a probar a ver como é a ver que pasa.... Guiño ... pero recoñezo que non estou ben preparado para ese tipo de probas, nas subidas excesivamente empinadas acabo andando (eu e moita xente) e nas baixadas máis técnicas teño medo a esnafrarme... Rezar

Sigo pensando que unha cousa é que as carreiras de montaña entren no circuito (votei a favor, e sigo pensando igual), pero outra cousa distinta é darlles un peso tan alto.

Para min deberían puntuar todas por igual (para evitar discutir si o Xalo é mais ou menos duro que non sei que...) e deberían puntuar "un pouco" máis que a mesma distancia por asfalto.

Pero é unha opinión. Non sei por qué dis que a decisión está cantada. A min paréceme unha decisión difícil.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 13:58
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

Bueno, agora salvo algunha saída de tono o debate se vai centrando... temos varias posibilidades explicadas.

*Puntuar co mesmo baremo por distancia que as probas de asfalto
*Media de puntuación dun comité de expertos
*Engadir un factor ó coeficiente das probas de ruta (+0.5)
*Engadir un factor ó coeficiente correspondete pola distancia baseado na diferencia entre o tempo do gañador en asfalto dunha proba de distancia similar e o gañador do ano anterior da mesma proba.

Veremos si xurde algunha mais e logo podemos consensuar cal aplicar ou, se é o caso votar (os participantes nesta discusión).

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 14:08
Asunto: Re: Carreiras de montaña no Circuíto

alber escribió:
Xabi, coa túa descripción de Penedos estás conseguindo meterme o "gusanillo" de ir a probar a ver como é a ver que pasa.... Guiño ... pero recoñezo que non estou ben preparado para ese tipo de probas.
unha cousa é que as carreiras de montaña entren no circuito (votei a favor, e sigo pensando igual), pero outra cousa distinta é darlles un peso tan alto.
Para min deberían puntuar todas por igual (para evitar discutir si o Xalo é mais ou menos duro que non sei que...) e deberían puntuar "un pouco" máis que a mesma distancia por asfalto.
Pero é unha opinión. Non sei por qué dis que a decisión está cantada. A min paréceme unha decisión difícil.
Coincido con esta opinión, eu tamén votei a favor de incluilas carreiras de montaña no circuito pero que deberían puntuar pocuo máis que as correspondentes distancias en asfalto (por exemplo, un punto a maiores pola dureza podería estar ben).
Coincido tamén en que a decisión non parece estar tomada, senón todo isto sería un tremendo paripé Triste





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos