Foros ›
DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 14 Ago 2010, 12:34
Asunto: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Con só 64 votos (dos que un 70% foron a favor) a inclusión das carreiras de montaña no circuito segue pendente de que DEFINAMOS que é unha carreira de Monte e montaña e CONSENSUEMOS un baremo.

Das propostas coñecidas de baremos temos:

*Puntuar co mesmo baremo por distancia que as probas de asfalto
*Media de puntuación dun comité de expertos
*Engadir un factor ó coeficiente das probas de ruta (+0.5)
*Engadir un factor ó coeficiente correspondete pola distancia baseado na diferencia entre o tempo do gañador en asfalto dunha proba de distancia similar e o gañador do ano anterior da mesma proba.

*Variante Xabi: Engadir un factor crecente ó coeficiente das probas en ruta.
*Variante runrunpabli: Engadir unha porcentaxe incremental ó coeficiente normal.

Penso que hai diversidade dabondo nesto só queda que a xente opine cales son os pros e contras de cada opción e cal lle semella mais xusta/operativa.

O tema da DEFINICIÓN está en branco...e tamén é importante para que o tema non sexa un foco de confitos neste ano que ven.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Ago 2010, 13:28
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Boas kande, tentarei ser breve en base á miña expereciencia na montaña e no monte.

Das probas que poderían puntuar diferenciaría deste xeito:

*Montaña : Penedos (a maratón e a "curta") , Parada do Sil (a 33k e a "curta" ) , Xalo y Esgos
*Monte : Boborás , Tangaraño , Paderne, Cross ambiental de Ordes , Corrubedo.....etc

Formato de puntuación:

*Media de puntuación dun comité de expertos : Pra mín unha solución axeitada sempre e cando os expertos sexan corredores de montaña (exemplos: esguellao , aficionado, afiador, barbazon, faraon, can-oso , 4x4 , kandpalleiro....).E non me inclúo na lista de posibres candidatos posto que non quero crear suspicacias e pretendo ser imparcial.

*Variante Xabi: Engadir un factor crecente ó coeficiente das probas en ruta. : Explícovola :
Monte <10km : coeficiente 1.5 (ex :Boborás, Corrubedo.....)
Monte >10km e <21km : coeficiente 2.25 (ex :Tangaraño, Paderne....)
Montaña >10km e <21km : coeficiente 2.5 ( ex: Esgos ,16km Parada...)
Media Maratón de Montaña : coeficiente 3.5 (ex : Xalo, Cross Penedos...)
Maratón montaña : coeficiente 7 (o ano pasado tivo 8 ? )

***33km de Parada do Sil : coeficiente 5

Apertas e votade por favor
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 14 Ago 2010, 15:51
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

a proposta vexoa ben.
o caso e que non poden puntuar igual o mesmo que non puntua igual unha media que un maraton.
de todolos modos non me vexo capacitado nin experiemntado coma para propoñer nada..
creo que o importante e buscar un consenso de xente experimenmtada

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 14 Ago 2010, 16:23
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Vou selo 1º valente que se arrisque en dala súa opinión ao respeito deste tema? Silbar Complicado, pero aí vai: o do comité de expertos nono vexo, levo un ano e pouco neste foro, pero abondo para saber que, dende a súa constitución (porque a ver quen define que é un experto ou non), vai ser unha solución polémica. Por tanto, decisión maioritaria ou consensuada, que é tamén a máis democrática.
A partir de aí, coido que o mellor é engadir un factor ao coeficiente das probas en ruta (+1, xa o díxen no post da enquisa da inclusión de probas de montaña no circuito, quizáis + 0.5 quede curto), este factor sería o plus de dureza das probas de montaña, probas, que por esa dificultade merecen ese maior premio; non sería partidario de crear un factor crecente distinto do xa que existe en probas en ruta (creado en función da maior ou menos distancia da carreira ), simplemente engadir ese +1.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Ago 2010, 19:32
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

hola boas tardes, estou dacordo con xabi sobor da definicion de carreiras
''por monte'' e carreiras de ''montaña'', ademais creo que esa e a definicion exacta que lles da a federacion de atletismo e a federacion de montañismo.
con respecto a puntuacion pareceme loxico darlle un pouco mais de puntuacion que as de asfalto pola dureza, co comite de expertos non sei si se achegara a un consenso rapido e pareceme engorroso contactar con eles,
vamos que daria moito chollo, buscar unha puntuacion consensuada pareceriame razoable se houbera unha verdadeira representacion e non 64
pelados que votamos, tampouco e para porse nas patas de atras por mor da puntuacion porque senon tamen haberia tiquismiquis co as de asfalto
porque, por poñer un exemplo non e o mismo o desmil de negreira que
e un sube e baixa constante co cal se fai moi duro, que o des mil do porriño que e totalmente plano pero puntuan o mesmo e nadie protesta
ou iso esperemos, para min con que puntuen un pouco mais que as de asfalto estaria contento, non por min senon por todos os que acuden a elas
en busca de eses puntos que non atopan no asfalto, e porque fomentaria a sua participacion nesas probas
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Ago 2010, 20:16
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Non entro en cal sería o mellor sistema de puntuación, o que non teño dubida é de que unha carreira, de monte ou de montaña, no é o mesmo cunha de asfalto. Polo tanto, na miña opinión, non poden puntuar o mesmo pra mesma distancia
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Ago 2010, 20:32
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Despóis do falado e refalado no outro fío, a opción que máis me convencía sería unha porcentaxe fixa con respecto á mesma distancia en asfalto. Esto ten a ventaxa de ser obxetivo e deixa aberto posibles cambios que se fagan nos baremos por asfalto, que automáticamente repercutirían en cambios para os baremos por monte/montaña.

A distinción entre monte/montaña tamén é adecuada, e o incremento porcentual podería ser 20% para monte e 30% ou mesmo 35% para montaña... os números non os pensei moito, ahí habería que asegurarse de que se adapten ben.

Polo resto, non quero enredar máis no tema, porque tóda-las opcións que se están a sopesar me parecen razoables e moderadas, a única que non me gusta é a do comite de expertos, porque pode acabar creando polémica e disputas polos coeficientes, aparte de ser pouco operativa.

Ademáis, despois de 200km de BTT na fin de semana, con asafalto (pouco), monte, montaña, subidas, baixadas, sendeiros e corredoiras, xa non estou para pensar moito máis... Satisfecho

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 15 Ago 2010, 22:14
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Ehhh eu non vexo DEFINICIÓN de carreira de monte e de montaña; vexo unha retaila de probas que se clasifican nun ou noutro grupo pero non un criterio..e si xorde unha proba nova que? deixamos que alguén diga si é A ou B?.

Proposta de definición:
Monte: > 60% do total da proba por superficie non asfalto/cemento
Montaña >75% do total da proba por superficie non asfalto/cemento e mais de 300mts de desnivel acumulado.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Ago 2010, 6:22
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Kandpalleiro escribió:

Montaña >75% do total da proba por superficie non asfalto/cemento e mais de 300mts de desnivel acumulado.

Depende da distancia. Non é o mismo 300mts en 10km que en 42km.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 16 Ago 2010, 10:01
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Son exemplos para que se entenda que é o que se está a pedir.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Ago 2010, 13:13
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Kandpalleiro escribió:
Ehhh eu non vexo DEFINICIÓN de carreira de monte e de montaña; vexo unha retaila de probas que se clasifican nun ou noutro grupo pero non un criterio..e si xorde unha proba nova que? deixamos que alguén diga si é A ou B?.

Proposta de definición:
Monte: > 60% do total da proba por superficie non asfalto/cemento
Montaña >75% do total da proba por superficie non asfalto/cemento e mais de 300mts de desnivel acumulado.

Non o remato por ver meu....

Exemplo: Boborás ten mais de 300m de desnivel acumulado en menos de 9km e sen case asfalto (1km coma moito), polo que con esa definición sería considerada de montaña cando soio é de monte

Eu sigo a pensar que a miña proposta é bastante coherente:

*Montaña : Penedos (a maratón e a "curta") , Parada do Sil (a 33k e a "curta" ) , Xalo y Esgos
*Monte : Boborás , Tangaraño , Paderne, Cross ambiental de Ordes , Corrubedo.....etc

Monte <10km : coeficiente +0.5 (ex :Boborás, Corrubedo.....)
Monte >10km e <21km : coeficiente +0.75 (ex :Tangaraño, Paderne....)
Montaña >10km e <21km : coeficiente +1 ( ex: Esgos ,16km Parada...)
Media Maratón de Montaña : coeficiente +1 (ex : Xalo, Cross Penedos...)
Maratón montaña : coeficiente +2 (o ano pasado tivo 8 ? )

Que nace unha nova carreira? Pois entre todolos que temos expresado neste post a nosa opinión faríase unha votación por maioría simpre, que vos parece?
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 16 Ago 2010, 13:16
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Non, non mezcles coeficientes e definicions

ti dime con que criterios inclues cada proba en cada tipo e logo xa falamos dos baremos. E por favor; non insistas en poñer exemplos de probas... volto a dicir: Imaxina que logo aparece unha proba nova...con que criterio a incluimos?

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Ago 2010, 13:22
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Kandpalleiro escribió:
Non, non mezcles coeficientes e definicions

ti dime con que criterios inclues cada proba en cada tipo e logo xa falamos dos baremos. E por favor; non insistas en poñer exemplos de probas... volto a dicir: Imaxina que logo aparece unha proba nova...con que criterio a incluimos?

ok meu, non era por liar, pero coido que cos exemplos se entende moito millor.Agora xa non os poño,veña.

Montaña: carreira que inclúan treitos longos ( > 3/4km) con pendentes de mais do 25%, sexan cortalumes ou carreiros de cabras, e con baixadas técnicas

Monte:: carreiras que aínda que puntualmente poidan ter algún sector con rampas próximas ó 25% percorren por sendeiros, camiños, pistas forestais,etc...

Que tal asi meu? unha aperta
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 16 Ago 2010, 13:31
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Vale. Eu repito que o que puxen era un exemplo, nada mais.

Por certo; puntualizar que no caso de optarse pola alternativa "comité técnico" nin eu nin admin formariamos parte del pois seríamos garantes de que a votación fose "cega" esto é; que ningún dos 'técnicos' coñecese o voto dos outros...ditos votos faríanse públicos como votos anónimos ("técnico 1=5, técnico 2=3 etc) unha vez achada a media a aplicar na proba e se nomearían 8 ou 9 técnicos dos que só 5 serían invitados a votar en cada proba de xeito alternativo...pero sego a pensar que acadar un consenso con unha alternativa de sumar unha porcentaxe ou valores ó baremo de coeficientes normal é a mellor alternativa.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 16 Ago 2010, 15:16
Asunto: Re: DEFINICIÓN E BAREMO DAS CARRERIAS DE MONTE E MONTAÑA

Me gustan las carreras de monte, aunque no sea una máquina y me den mucho miedo las bajadas y me acuerde de todos los Santos cuando subo.

Pero....

....prefiero disfrutar más de 2 horas 40' por el Xalo que 1 hora 31' por Os Cantons de Coruña o camino de Bayona saliendo de Vigo, y prefiero conseguir, es un ejemplo, 200 puntos en el Xalo que 250 en Coruña, porque son puntos que disfruto más y os puedo asegurar que normalmente me dejan menos secuelas en forma de agujetas y/o molestias.

... por todo ello, para mi, las carreras por el monte deberían tener el mismo coeficiente que las de asfalto porque lo que importa es poder disfrutar de esto del trotar.

Lo del Comité de sabios, lo sigo sin ver, y eso que los nombres que se han citado son de lo mejorcito que circula por este foro, no ya en el monte sino en el trato personal.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos