Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 16:40
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
Cheetos escribió:
Cajondiola! Somos carne de 2ª... Muro Muro Muro Muerto
quen e este ????? Pensando Pensando Pensando Pensando


eu creo que o coñezo. Moi feliz Silbar

que quen son eu? pois un do norte Guiño Satisfecho

javiyl.blogspot.com/
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 16:42
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

agora en serio, XA ESTOU DE VOLTA a cidade Triste e con elo teño acceso a internet, polo que me pasarei por aqui con máis frecuencia.
vexo que todo segue mais ou menos igual.

javiyl.blogspot.com/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Ago 2010, 13:14
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

hola de novo, mais ben menos esta sente parece que sigue de vacacions ou estan todos lesionados ????? compi como vanos ? esperemos que ben ,e que tal che funciona o aparello ??? non seades mal pensados jeje
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 10:37
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
Cheetos escribió:
Cajondiola! Somos carne de 2ª... Muro Muro Muro Muerto
quen e este ????? Pensando Pensando Pensando Pensando

O que vai gañar a seguinte edición do circuito. Penso dobrar ou triplicar todas as fins de semana... Mr. Green
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 11:07
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Cheetos escribió:
tara escribió:
Cheetos escribió:
Cajondiola! Somos carne de 2ª... Muro Muro Muro Muerto
quen e este ????? Pensando Pensando Pensando Pensando

O que vai gañar a seguinte edición do circuito. Penso dobrar ou triplicar todas as fins de semana... Mr. Green
Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Ago 2010, 19:39
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

como queda o equipo este ano ??
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 17:52
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
como queda o equipo este ano ??

A iso viña eu por aquí. Que acabo de ver que no fío do CARMA que a Tara e a Tartarugo xa lle están a buscar equipa. Javiyl, ti tranqui, que eu teño tatuado no cú as siglas do PRG e non te abandono... Mr. Green
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 18:15
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Ainda que a min me colocaron noutro equipo Nono Nono Nono , eu quero seguir sendo PRG se vos estades dacordo......Este ano ainda puntuarei menos, pero gustariame seguir sendo parte desta pequena familia, aínda que sexa en 2ª división, lamento non estar pasando moito por aqui pero non podo, hai cousas mais importantes ás que prestar atención......

O dito, Cheetos, Javiyl, contade comigo, se queredes.......deixo nas vosas mans a formación do equipo e a capitanía á espera do que decidan o resto da equipa do ano pasado (Tara, ti que dis??). Se é necesario facer algunha nova fichaxe tamén o deixo na vosa man pois non terei tempo nin gañas para estas lerias este ano.

Cheetos, tes un privado....

Se eu puiden, ti tamén...
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 20:17
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Cuanto tiempo tartarugo!!Entro por aquí para felicitarte por la boda,ahora a disfrutar de tu mujer y espero que pronto tengáis los churumbeles que si no se os va a pasar el arroz Mr. Green Mr. Green Payaso ...mucho ánimo en todo lo demás meu,un abrazote y cuídate.Un saludo a todo el PRG,y ya sabéis a entrenar que os toca ascender,sino ficho por el equipo con el que cuento me comprometo a echaros un cable y unirme a vosotros si queda un hueco vacío Guiño
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 21:29
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Unha aperta moi forte Tartarugo! Mañá pola tarde contéstote ese privado desde o traballo. E sobre o equipo, unha fichaxe será necesaria para ocupar a praza do "emigrante" Pedro Nimo. Eu comenteillo a MapleLeafs pero non fun capaz de atraelo cos meus encantos. A ver que opinades os demáis...
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mér, 01 Set 2010, 22:59
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Cheetos escribió:
..... Eu comenteillo a MapleLeafs pero non fun capaz de atraelo cos meus encantos.

A ver.... encantame a xente do PRG pero eou da pura raza teño ben pouco. Imaxinate, ti tampouco podes fixar por ou Atletic de Bilbao, por moito que te encantan os vascos.

En canto o tus encantos..... Nono Nono Nono Si foran os de Tara o de Ardillaroja..... outro gallo cantaria... Muerto Muerto Muerto
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 11:09
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

entón somos catro fixos e habería que facer unha fichaxe, non?

se yonathan fichase polo PRG, a min pareceríame xenial, manteríamos ese bo ambiente do equipo.

MapleLeafs creo que non che coñezo, pero se o equipo pensou en ti, seguro que es un bo tipo. Guiño Asi que me parecería ben o fichaxe.

Senon un amigo que ven a bastantes carreiras (o que estaba comigo na saida da Interrunning e O Corgo), supoño que odería estar interesado.

Persoalmente, gustaríame que Tartarugo fose o capitán, xa que é a "alma mater", pero se el mesmo se descarta...

javiyl.blogspot.com/
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 11:49
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

javiyl escribió:
Persoalmente, gustaríame que Tartarugo fose o capitán, xa que é a "alma mater", pero se el mesmo se descarta...

Por moito que se autodescarte, o PRG ríxese por unha democracia impositiva, co que co teu voto e o meu xa ten bastante fodido quitarse esa responsabilidade de enriba. Tara, con que te absteñas xa temos capitán para o PRG da 2010-2011...

P.D. MapleLeafs bo tipo? Un liante de moito carallo. Yonathan, fala agora ou cala para sempre... Mr. Green
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 22:54
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Hola rapaces, aínda que non son da equipa eu voto por Jonathan. Ademáis creo que agora xa está un pouquiño recuperado das rodillas. E por outra parte é un rapaz moi noble, polo tanto sería un compañeiro excelente. Moi feliz
Parece que xa marcharon bastantes turistas da cidade e xa me deixan descansar un poquiño máis no traballo.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 0:14
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Gracias por el voto de confianza,pero al final confirmaron mi fichaje los desconocidos,equipo al que le tengo mucho aprecio también y con el que daremos mucha guerra.Así que mucha suerte,lo más importante es que siempre estáis unidos y os echáis unas risas que para eso estamos,abrazos para ellos y besos para ellas,nos vemos sobre el asfalto Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos