Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 13:28
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Javiyl,no tema das parellas,deixote romper a nosa relacion e buscar parella nos teus colegas
Eu xa estou acostumado a vida sen parella Ríndose
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 21:03
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

bueno que leria tedes somos un equipo ou que ? si falta pedro outro po sitio jeje javiyl o teu amigo que tal corre ? e de facer equipo con outra sente amin nadie me diso nada ,compi espero que sigas de capitan e que sigamos sendo a miña parella ,bueno si me deisas por outra comprendote jeje espero que melloren as cousas e podes disfritar da vosa compañia ,vemonos na prosima
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 23:15
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
bueno que leria tedes somos un equipo ou que ? si falta pedro outro po sitio jeje javiyl o teu amigo que tal corre ? e de facer equipo con outra sente amin nadie me diso nada ,compi espero que sigas de capitan e que sigamos sendo a miña parella ,bueno si me deisas por outra comprendote jeje espero que melloren as cousas e podes disfritar da vosa compañia ,vemonos na prosima
Bueno, a pesar dos pesares e xa que isto parece a presidencia dunha comunidade de viciños da que todo o mundo intenta escaquearse Silbar Silbar .........na miña modesta opinión debería ser rotativa e gustariame que fose Tara a capitana da escadra, que opinades o resto?? A fin de contas non é tanta responsabilidade, pero é bonito iso de levar a (c) de capitan ó lado......... E se todo segue polo bo camiño o ano que ven Cheetos ou Javiyl podería ser o capi....... Pero vamos, ante todo democracia, o que decida o populacho será o correcto.....(pero creo que sería un acerto a capitanía de Tara, a mais mediatica, por certo, da nosa escadra Aplauso Aplauso Aplauso ). En caso de que a miña opción non saia adiante, non teño inconveniente en asumir eu mesmo a capitanía , pero teriades que axudarme se eu por algun motivo non podo estar moito por internet e inscribir vos a equipa e abrir o post do equipo no circuito 2010/2011, vale??

Tara, por suposto, o meu matrimonio deportivo contigo mentres as lesións e outros inconvenientes nos respecten será duradeiro...... Apuntamonos como parellla, por supostisimo!!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green

En canto a fichaxe necesaria pois tendo en conta que Yonathan está descartado debemos ser democráticos aqui tamén........ata que día temos para inscribir ó equipo???? A ver se imos quedar tirados por unha tontería....... A min gustariame que fichara ArdillaRoja pero non sei como anda da súa lesión, nin as gañas de compartir equipo que ten....... Pois ese é o meu voto para o 5º integrante......... Senón a opcion do amigo de Javiyl tamén me parece boa.....e no ultimo caso podemos bucear no post ese de "fichaxes e ofrecementos".......

Bueno, populacho, pronunciadevos e rapidiño, ja ja ja ja.....


Pd: Tamén me gustaría a fichaxe de MapleLeafs.....que aínda que non é galego de orixe, si o é de adopción e ademais ten moita retranca, grande intelixencia e nobleza e gosta moito das palabras galegas, vamos o que ven sendo un galego de pura raza Guiño Guiño Guiño .....

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 23:38
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Maple,xa fundou o seu propio equipo,asi que descartade a sua fichaxe,o amigo de Javiyl se o que penso eu,vai a vastantes carreiras,asi que seria unha boa fichaxe,eu opino dende fora Ríndose Ríndose
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 17:30
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

ei amin non me poñas responsabilidades sa teño bastantes na casa jeje ,a min tamen me gustaria ardilla ,pero creo que non vai querer ,vemonos na prosima ,que tal anda o pai ???? dalle saludos meus e algun mimiño tamen
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 2:07
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Bueno... eu non é que non vos queira. Pero ter a alguén no equipo que non corre, é unha parvada.
Xa estiven apuntada no circuito na tempada pasada, por facer caso a algunhas palabras inútiles. E ahí estou na lista con 0 puntos.
Correr.... xa vos digo que non podo.
Alguén ten algunha fotiño da boda do Capi. Tara non tes algunha para mandarme por correo?
Tartarugo saudiños o teu pai, espero que vaia ben. Safardatxo coidate desas lesións, Tara creo que xa estás mellor non?
A min as dores non me deixan durmir, e deume por encender o ordenador as 4 da madrugada. Muro Muro Muro Chorando a ver como traballo mañá Disimulando
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 12:41
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

as 4 da maña???? recórdasme alguén Silbar Silbar e como vai a tua mama e ti non te animas a piscina e o ximnasio temos un monitor Ríndose Ríndose que che asuda a facer os estiramentos e esta que che quita os males todos Ríndose podes vir a provar, que nadie vai ir a meaño ? estades feitos uns vagonetas ,eu marcho a riveira a recoller o meu trofeo de terceira no circuito de riveira Aplauso Aplauso unha que e matematica Ríndose
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 20:19
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Bueno, se queredes, o meu amigo Carlos (xuncall no foro) está disposto a formar parte do PRG. xa diredes...

javiyl.blogspot.com/
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 21:48
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Por min, avanti! Guiño
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 23:48
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Por min tamén ok, a formación sería entón a seguinte, e por orde alfabética:

Cheetos
Javiyl
Tara
Tartarugo (c)
Xuncall


Tendo en conta que contamos co si de Cheetos, meu e de Javiyl e suponse que tamén de Xuncall.......so faltaría que Tara dixera un si e poñemos en marcha o equipo. Se queredes , en canto diga a nosa estrela mediática o seu si, inscribo o equipo...... Así que se falta algún por inscribirse no circuito que se poña as pilas, que o ano que ven hai que evitar o descenso a 3ª como sexa..... Ainda que non serán os meus puntos os que nos salven Silbar Silbar Silbar Silbar .......

PD: Dareille os vosos saudos e agarimos a meu pai, o pobre está outra vez mais ingresado e moi pachuchiño pero seguro que se alegrará de saber que vos acordades de el Guiño Guiño Guiño Guiño ....Gracias!!!

Pd: Sigo agardando por esas fotos do meu enlace Pensando Pensando Pensando .........vese que ata que non compareza nalgunha proba non me habedes de dar nada de nada, eu pola miña banda debo un pen-drive e unha camisola, que non me esquezo Disimulando ....

Apertas para todos e a dar moita guerra en 2ª e a ver se este ano si facemos a foto de equipo, que senón parecemos unha banda Mr. Green Mr. Green Mr. Green !!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 7:43
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

En canto fagas a inscrición xa podes abrir o fío no novo subforo. Xa aí quedamos con Carlos (Xuncall) para ver onde paga as cervexas que toda fichaxe ten que pagar para entrar nesta excelsa banda...

P.D. Desde hoxe en adiante só temos que ter en mente unha cousa. Non podemos ir por detrás dos Carma All Stars...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 21:36
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

por min sa deberia estar fichaso jeje ,cheetiños ponte as pilas e que non teña que tirar eu sola do equipo ,que os da bouza estan que rachan ,vemonos espero que pronto

p.d. as fotos fanse de rogar , ........es mi tesoro ........jeje pasoio pipa con vos
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 21:41
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

ardilla estiven falando con luis e ten ganas de tacarche as .........................rodillas jeje que ten mais sente medio paralitica jeje bikiños e vemonos o domingo ? ves con migo recoller o trfeo non si ?
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 18:02
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

safardatxo escribió:
Javiyl,no tema das parellas,deixote romper a nosa relacion e buscar parella nos teus colegas
Eu xa estou acostumado a vida sen parella Ríndose


Ey, a min gustaríame repetir, aver se superamos o do ano pasado, que dis?

javiyl.blogspot.com/
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 9:29
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

ok,pero eu minimo este mes non puntuo,asi que se non queres descender de categoria Ríndose
Creo que este ano,terei que correr medias que non corrin o ano pasado pra sumar mais puntos,porque xa descartada Pontevedra e case seguro a de Vigo, Muro
Tartarugo,ti vas correr a de Vigo?e que teño o dorsal number 1,e ai que aproveitalo Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos