Foros ›
Autor
Mensaxe
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
488 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 15:25
Asunto: Re: Afiadores

Este año a por la permanencia en primera, aunque yo me lo tomare con mas calma que el pasado, sobre todo intentare ir a las de montaña que son en las que realmente mas disfruto.
Besossssssss pa to el equipo y pa todos los que entrar a visitarnos a nuestra pequeña casa.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 20:06
Asunto: Re: Afiadores

Moita foto de motos vexo por eiqui, e esto tratase de correr cas pernas, esi que xa sabedes, quero ver mais pernas e menos rodas Ríndose
Pois hoxe tiña pensado voltar a correr un pouco despois do domingo, pero entre tlf., visitas e tal, deixeino pa maña, eso si o domingo a maña queria darlle unha volta o circuito do maraton do miño.
Espadana se estas baixo de forma, xa te estas pondo a entrenar, que temos que baixar o tempo do ano pasado, e como ningun dos tres daremos feito o tempo de Manel temos que rebaixar un pouco cada un de nos.
Bikos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 20:22
Asunto: Re: Afiadores

vistahermosa escribió:
Moita foto de motos vexo por eiqui, e esto tratase de correr cas pernas, esi que xa sabedes, quero ver mais pernas e menos rodas Ríndose
Pois hoxe tiña pensado voltar a correr un pouco despois do domingo, pero entre tlf., visitas e tal, deixeino pa maña, eso si o domingo a maña queria darlle unha volta o circuito do maraton do miño.
Espadana se estas baixo de forma, xa te estas pondo a entrenar, que temos que baixar o tempo do ano pasado, e como ningun dos tres daremos feito o tempo de Manel temos que rebaixar un pouco cada un de nos.
Bikos

Capi, Orbita e máis eu falamos de facer tirada longa o Domingo. En principio era unha ruta que fixo con Arbitrucho, pero se él está de acordo podemos facer unha proba ao circuito do maratón unha semana antes do evento. Espadana alegrámonos de que des sinais de vida. Por certo eu vereite o Sábado 1 de Outubro na Andaina, ainda que non a farei toda porque ao día seguinte espéranme 42kms. Manel as motos son chulísimas pero a mín dame medo andar nelas. Bicos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 21:06
Asunto: Re: Afiadores

rubenigui escribió:

Capi, Orbita e máis eu falamos de facer tirada longa o Domingo. En principio era unha ruta que fixo con Arbitrucho, pero se él está de acordo podemos facer unha proba ao circuito do maratón unha semana antes do evento. Espadana alegrámonos de que des sinais de vida. Por certo eu vereite o Sábado 1 de Outubro na Andaina, ainda que non a farei toda porque ao día seguinte espéranme 42kms. Manel as motos son chulísimas pero a mín dame medo andar nelas. Bicos

Se vades algo cedo igual me apunto,intentarei seguirvos ,teñome que poñer o dia que a este ritmo non sei onde vou parar,e po maraton ese tocaronme metros demais ,asi que teño que mellorar o tempo do ano pasado ,jejeje quen o dera,non estaria nada mal,.


Pois temosnos que deixar de rodas e darlle as pernas



ESPADANA se esta e a nosa pequena cas ,pasate algunha vez mais ainda que sexa para limpar o polvo,ainda se tardas en entrar das mais besitos


Veña retirome ata maña,moitos BESOS
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 21:22
Asunto: Re: Afiadores

Hola Rapaces,Rubenigui,por min non hai problema no tema do entreno,xa falou o Capi conmigo,o que me recomendaches pareceume impresionante pero a algunha non lle sentou ben.Capi,eu o tempo dudo seriamente que sea capaz de igualar o que fixen o ano pasado e de baixalo nin soñando.Maña xa nos chamamos pro entreno(tiñamos que facelo coincidir co paseo das parientas pra botarlles un ollo que ultimamente salen moito a andar...).Manel,a nova Suzuki GSR 750 ten moi boa pinta(igual cambio o orden de preferencía,que toque a lotería).Besos pra tod@s.
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2011, 4:03
Asunto: Re: Afiadores

CAPI pido permiso para enseñarlle isto a Orbita,intentarei non soñar mais con motos




Por hoxe bastan ,se o domingo vos acompaño o entreno xa vos dou a bara con motos
Moitas gracias Capi por darme permiso,pero se as mulleres me gustan as motos moito mais,por certo estas imaxes de momento son sonos tereime que conformar ca miña Honda ,e que dure moito


Besos
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
488 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2011, 9:36
Asunto: Re: Afiadores

Bajar el tiempo del año pasado? yo de 1:01:00 no creo ni loco que lo haga haber si 1:05, ademas creo que eso de ponernos objetivos de tiempos es un error porque no disfrutamos de la carrera, que al final es lo importante, no?
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2011, 22:26
Asunto: Re: Afiadores

Hola Rapaces,Manel eu si se necesitan mais de 4 numeros pra decir como se chaman xa non me interesan xa que tería que deixar de falar de primitiva e comenzar a falar de euromillon,espero que nos vexamos o domingo no entreno al menos 4 Afiadores,vou sacar o Golfo a dar un paseo e voume e a cama.Besos pra tod@s.
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2011, 18:08
Asunto: Re: Afiadores

Boas tardes AFIADORES a que hora arrancades maña ,se queredes quedamos un pouquiño antes e invitovos a un cafe que o teño pendiente,xa me estou achegando os veterans

besos
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2011, 20:06
Asunto: Re: Afiadores

MANEL. escribió:
Boas tardes AFIADORES a que hora arrancades maña ,se queredes quedamos un pouquiño antes e invitovos a un cafe que o teño pendiente,xa me estou achegando os veterans

besos
Hola chicos, sinto, pero como xa lle comentei a Rubenigui que acabo de atoparme con il no Carrefour, maña non vos acompañarei, pois teño unha sobrecarga no soleo dereito e prefiero reposar, non vaia ser o demo.
Pasadeo ben. Un bico
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2011, 20:06
Asunto: Re: Afiadores

MANEL. escribió:
Boas tardes AFIADORES a que hora arrancades maña ,se queredes quedamos un pouquiño antes e invitovos a un cafe que o teño pendiente,xa me estou achegando os veterans

besos
Hola chicos, sinto, pero como xa lle comentei a Rubenigui que acabo de atoparme con il no Carrefour, maña non vos acompañarei, pois teño unha sobrecarga no soleo dereito e prefiero reposar, non vaia ser o demo.
Pasadeo ben. Un bico
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2011, 20:16
Asunto: Re: Afiadores

Hola Rapaces, que vos parece si quedamos a iso das 9,15 ou 9,30 en Vistahermosa. Orbita contigo podo quedar antes na túa casa como sempre.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2011, 22:12
Asunto: Re: Afiadores

Hola Rapaces,Manel,non me digas que estas ou estiveches ou vas estar de cumpleños estes dias,sea como sea por si acaso felicidades.Rubenigui,creo que quedando as 9:15 na miña casa pra estar a eso das 9:30 por Vistahermosa e unirnos a Manel(e si e necesario tomar ese café)debería de ser suficiente.Dame unha perdida o mobil cando estes a chegar e xa baixo(recorda,unha perdida o mobil,non te equivoques que a esa hora me juego los webs).Capi,que non sea nada,recuperate pronto.Besos pra tod@s.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2011, 22:15
Asunto: Re: Afiadores

orbita escribió:
Hola Rapaces,Manel,non me digas que estas ou estiveches ou vas estar de cumpleños estes dias,sea como sea por si acaso felicidades.Rubenigui,creo que quedando as 9:15 na miña casa pra estar a eso das 9:30 por Vistahermosa e unirnos a Manel(e si e necesario tomar ese café)debería de ser suficiente.Dame unha perdida o mobil cando estes a chegar e xa baixo(recorda,unha perdida o mobil,non te equivoques que a esa hora me juego los webs).Capi,que non sea nada,recuperate pronto.Besos pra tod@s.

ok, as 9,15 na tua casa con chamada perdida. Ata mañá
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Set 2011, 6:29
Asunto: Re: Afiadores

orbita escribió:
Hola Rapaces,Manel,non me digas que estas ou estiveches ou vas estar de cumpleños estes dias,sea como sea por si acaso felicidades.


Bos dias


Moitas gracias,se queredes tomar o cafe tomamolo pero mesmo da hoxe ca outro dia que estemos todos xa que o dia propio xa pasou

Donde queredes que vos espere?.Capi recuperate que po fin de semana que temos doble xornada ,unha non ten moita importancia ,pero a do domingo xa sabes a mellorar o tempo do ano pasado,estiben mirando o meu tempo e vexo imposible melloralo

Besos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos