Tue, 27 Sep 2011, 5:18
Post subject: Re: Afiadores
AFIADORES ,moitas gracias polas felicitacions,e non vos preocupedes por si non vos destes de conta ,sabiao pouca xente ,ultimamente non me gusta cumprir anos ,e que saio moito de paseo e vexo cada cousa !!!
-Brétema- e un orgullo verte por aqui,eres benvida ,xa sabes esperamos que nos visites moito ,por certo non te asustes do que leas ,moitas cousas son bromas pero como xa sabes os besos e un prato da casa,noraboa por decidirte a practicar este hobi,esperamos verte pronto o noso caron.
E referente a vos
afiadores ,gustanme as mulleres pero eses regalos son moitos pa min,e sobre todo cando son xuntos,cando teñades un dia libre vides conmigo a traballar e veredes cantas hai,tamen hai que decilo hai de todo ,
Cita: |
oscar escribio=pero se que resucitaste y mas que lo haras, vamos crack , otros hubieran tirado la toalla. retomar los entrenos e ir poco a poco cuesta, seino |
Tes razon
Oscar,resucitei sobre todo cando tomei a cerveza jejejahora tamen e verdade a toalla mentres poida non a tiro sempre cando isto non me emtorpeza para miña vida persoal e os entrenos case son coma sempre de moi en vez en cando por non decir de carreira en carreira pero de momento e o que hai,gracias
Moitas gracias a todos por estar eiqui,ahora terei que facer horas para fabricar mais besos ,
BESOS para todos e todas ,