Foros ›
Autor
Mensaxe
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 16:06
Asunto: Ahuyentador de perros

Hola correlegas, alguno o alguna sabe donde puedo comprar un ahuyentador de perros, preferiblemente en la zona de Ourense. Gracias
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 16:14
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

me temo que habra que hacerlo por internet..... que ? aun recordando el encuentro con el doberman? Sorriso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 16:37
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

OSCAROURENSE escribió:
me temo que habra que hacerlo por internet..... que ? aun recordando el encuentro con el doberman? Sorriso

pues sí, no tengo ganas de encontrarme en otra situación parecida nunca más
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 18:47
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

Cerca de tu chollo, enfrente de las Carmelitas en la calle Peña Tevinca, una tienda de plantas y animales de la cadena Purina, creo recordar que los tienen o te pueden informar de los mismos.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 18:56
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

Yo también lo he pensado a veces, porque de vez en cuando corro por pistas forestales y ya he tenido algún mal encuentro. Quizás los haya en Toribio en Santiago (Pza. de Galicia), a ver si me acuerdo de preguntar un día que pase por delante.
xules

Montañés
Montañés
4/05/09
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 20:19
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

¿Que tal funcionan esos sistemas para ahuyentar a los perros? A mí este año me mordió uno, y eso que era pequeñito, pero eso, un mordisco en la pierna.

Alguien lo probó en acción?
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 20:36
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

Gracias por la información gefreiter y pajaro-azul.

Xules, evidentemente todavía no lo he probado pero seguro que mejor que no llevar nada es. De todas formas en cuanto lo tenga y lo pruebe ya te informo. Aunque seguro que algún forero todavía nos puede dar información.

Saludos a todos y gracias de nuevo
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
500 Carreiras
1562 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 20:45
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

Lo tienes a la venta en El Corte I.

www.elcorteingles.es/h...c&ccat=158

radarcan.com/es/sc-35.html

Un saludo.


Última edición por pietropuki o Lun, 10 Out 2011, 21:02; editado 1 vez
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 20:54
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

¿Ahuyentador de perros de que tipo?,o perigro mais grande que lle vexo a un can e o susto que che mete de primeiras e que poda facerte caer,polo demais si te paras e lle falas normalmente e suficiente,e si o fulano sigue con intención de morderte de verdade non me fio dun aparato que faga ruido(eso xa o fago eu berrandolle e o cadelo tamén pode ser xordo)si acaso un spray de pimienta sería o mais efectivo pero como ultimisimo recurso xa que teño entendido que e bastante desagradable inda que dispois pase,e un bote pequerrecho e ten clip de sujección polo que non debería de molestar demasiado e imaxino que non será dificil de conseguir nunha armería(e unha suposición miña xa que nin estou seguro de que sexa 100% legales,inda que tampouco vexo por que non deberían de ser,e cuestión de preguntar na armería).Saudos.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 21:14
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

rubenigui escribió:
De todas formas en cuanto lo tenga y lo pruebe ya te informo.

Ya te veo corriendo detrás de un perro sólo pa probarlo Moi feliz
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 21:17
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

pietropuki escribió:
Lo tienes a la venta en El Corte I.

www.elcorteingles.es/h...p;ccat=158

radarcan.com/es/sc-35.html

Un saludo.

gracias pietropuki
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 21:20
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

orbita escribió:
¿Ahuyentador de perros de que tipo?,o perigro mais grande que lle vexo a un can e o susto que che mete de primeiras e que poda facerte caer,polo demais si te paras e lle falas normalmente e suficiente,e si o fulano sigue con intención de morderte de verdade non me fio dun aparato que faga ruido(eso xa o fago eu berrandolle e o cadelo tamén pode ser xordo)si acaso un spray de pimienta sería o mais efectivo pero como ultimisimo recurso xa que teño entendido que e bastante desagradable inda que dispois pase,e un bote pequerrecho e ten clip de sujección polo que non debería de molestar demasiado e imaxino que non será dificil de conseguir nunha armería(e unha suposición miña xa que nin estou seguro de que sexa 100% legales,inda que tampouco vexo por que non deberían de ser,e cuestión de preguntar na armería).Saudos.

Orbita, non te podes nin imaxinar a de cans que nos saíron o paso o Domingo con non moi boa intención, ata que un doberman se lle botou a Oscar con unha actitude máis que agresiva. O dono o levaba solto, sen correa e sen bozal. Non lle incou o dente a Oscar de milagre. Toda precaución e pouca. Bicos
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 21:30
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

Un día en el instituto uno llevó un silbato de esos a clase de filosofía. Cuando el profesor no miraba le daba un soplido y los dos pastores alemanes que estaban encerrados durante el día (por la noche los soltaban para que vigilasen) literalmente se volvían locos, aullaban y daban saltos contra la verja como posesos. Supongo que para sus oídos era un verdadero suplicio.

En ese caso el silbato tenía un uso recreativo, propio de la edad, en nuestro caso sería solamente como último recurso.
mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 11 Out 2011, 7:21
Asunto: Re: AHUYENTADOR DE PERROS

rubenigui: Yo tengo uno que compré en Amazon, se llama DOG DAZER II. Pagué unos 30 euros y es made in usa. Antes de ponerme a correr por zonas desconocidas anduve probando el cacharro. Pasaba por una finca con perros y le calcaba. En la mayoría de los casos se apartaban pero algunas veces no. Es decir que me da la impresión que a los perros sordos o con problemas de oido no les afecta. La puñeta sería que fueras con él y te apareciera un perro sordo. Yo durante el verano que corrí por zonas de fincas y parcelarias fuí con él encima , me crucé con varios perros pero no me ladraron aún así le dí al botón y no se acercaron.
La verdad es que me ponen malo los dueños de fincas que las dejan abiertas y con el perro suelto. Una vez en Cáceres en Los Ibores las pasé canutas rodeado por 6 perros. Canutas, canutas.
A ver si te vale el comentario.
Saludos
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Out 2011, 8:27
Asunto: Re: Ahuyentador de perros

Eu teño un do tipo Dazer de canto pateaba os montes. A miña experiencia é que andando é un artiluxio bastante efectivo (aínda que como decían por ahí, non en todos os casos funciona: pilas que van indo gastadas, por exemplo!).
Unha das ventaxas que lle vexo é de tipo subxectivo: si crees que o aparato funciona, practicamente non o utilizas, porque sabes que vas seguro, e o peor cando te atopas cun can é que él note que tes medo!. De feito, xa digo, teñoo probado pero casi non o teño utilizado en situacións de perigo.
Correndo teñoo utilizado tamén para testalo: foi unha vez que íbamos varios compañeiros e estes partíanse o cu porque fixemos a proba cuns cans que estaban nun cercado e si ladraban cando nos viron chegar, máis ladraban cando lle chiflaba co aparello!!
Por outro lado, o seu tamaño faino un pouco incómodo cando vas correndo (ocupa casi o tamaño da palma da man).
Coincidencia ou non, decir que teño dúas dentadas de antes de ter o aparato, desde que o teño non me traban... Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos