Foros ›
10.600 m. Santiago de Compostela
Foros de debate / Planos y rutas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Feb 2011, 16:56
Asunto: 10.600 m. Santiago de Compostela

Pois iso, pego unha ruta circular de algo máis de 10 km. que fago ás veces, por se a alguén lle é de utilidade. Como digo é circular, podédela coller en calquera punto ou cambiar o sentido (segundo que costas queirades subir ou baixar por exemplo!)

Restollal - Amor Ruibal - Romero Donallo - Mestre Mateo - San Lourenzo - Poza de Bar - Galeras - García Sabell - San Francisco - Xoán XXIII - Estación de Autobuses (Anxo Casal) - Rodríguez de Viguri - Avenida de Lugo - Rúa de Londres - Fontes do Sar (Multiusos) - Diego Bernal - Picaños - Santas Mariñas - Rúa da Estrada - Restollal
clubatletismosada

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/08/11
0 Carreiras
679 Mensaxes
Sada, A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Xan 2012, 23:21
Asunto: Re: 10.600 m. Santiago de Compostela

Moito mais bonita se en vez de Galeras te metes polo Carmen de Abaixo e saes o parque de Galeras por detrás
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Feb 2012, 22:30
Asunto: Re: 10.600 m. Santiago de Compostela

Hola. Te agradezco mucho este circuito, este año soy nuevo en santiago y estaba bastante perdido y no sabía muy bien por donde correr.

Sin embargo, me quedó una duda. ¿Son exactamente 10.600 metros? Se me hizo algo más largo, tardé 55 minutos (aunque hice un pequeño cambio, desde galeras en lugar de ir por juan XXIII fui hasta el campus norte y luego por la avenida castelao). Como decía, me dio la sensación de ser más largo, pues suelo hacer los 10.000 en unos 43/44 minutos
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2012, 9:11
Asunto: Re: 10.600 m. Santiago de Compostela

Moi dacordo con clubatletismosada, con esa modificación efectivamente máis bonito!

szylx, entre que a medida era bastante aproximada (google maps, bluffff) e ese pequeno cambio, é un desfase máis ou menos normal, penso.

Un saúdo!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos