Foros ›
9�ª Meia Maratona Manuela Machado 2007
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 19:59
Asunto:

muchisima suerte a toda la marea azul que cruza la frontera,esperamos cronicas y fotos,disfrutar y correr.si hay alguno con problemas de lenguaje alli esta tette que ya demostro aqui como maneja la lengua de Camoens,desde que posee las 5 estrellas del foro esta lanzado.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 20:27
Asunto:

Muchísima suerte a tod@s l@s valientes que vais a ese encuentro galego-portugués en POrtugal Ríndose Ríndose Ríndose Sois la leche, y seguro que la marea azul va a destacar.

Bueno, pues eso, que buen viaje, que esperamos vuestras crónicas a la vuelta, que lo paséis muy muy requetebién y que....SUERTE A TOD@S.

BIQUIÃ?OS:
Guiño
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 21:19
Asunto:

Bueno rapaces maña pola tarde espero seguir vivo para poder escribir a miña cronica , si non fose asi que sepades que vos aprecio e que me atopei moi ledo de formar parte de este foro.jejeje

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 21:54
Asunto:

Suerte a todos mañana.
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 23:04
Asunto:

Moita sorte a tod@s @s que participedes mañán na media, e lembrade que o importante é voltar...e escribir a crónica Guiño

Caminante, no hay camino, se hace camino al andar... (A. Machado)
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 1:09
Asunto:

Sorte!,agardamos crónica!
95min

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/04
0 Carreiras
153 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 9:22
Asunto:

Tuve todo preparado... mi bolsa, la del bebe, su silla y comida en el coche. Todo preparado para salir a la 7.00
¿Qué pasó? El niño decidió no dormir toda la noche entonces mamá y papá no podian dormir tampoco. Ahora mamá esta dormiendo y papá va a hacer unos 21 kilometros entre Perillo y Mera. Chorando
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 15:36
Asunto:

Hola rapaz@s, hoxe fixen en Viana a miña mellor marca, 1h. 12m. 36sg. (claro, que din a volta no km. 9). Ou sexa, que me retirei.
Por certo, que acabo de comer, e me bebin, *enteiriña* a botella de tinto que nos deron. (é un viño verde, típico daquela zoa, así que xa saberedes que é un pouco acido. Ã?s que vos faga daño ese tipo de viños, non o incertedes, dádemo a min que xa o **tiro** eu (é como as pilas, hai que votalas nun lugar adecuado)
Unha aperta.
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 18:30
Asunto:

pues si estas jodido y bebido Ríndose ,tranquilo que "to er mundo" abandono alguna vez y no es nada malo,siempre hay dias asi,pero por lo menos te has rehidratado a gusto,animo,a ver el resto y sus cronicas.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 19:12
Asunto:

Animo toijodio, ya tendras ocasion de mejorar tu marca. Y 95min no decaigas, suele pasar al tener hijos. Tengo dos, el mayor va a cumplir 5 años y el pequeño va hacer 1 añito. De momento intento competir cerca de casa por si surgen estos inconvenientes, hasta ahora lo unico que tuve que ir una vez al medico con el mayor antes de una carrera. Pero como nos atendieron pronto y que la carrera era cerca, llegamos a tiempo. Enhorabuena para todos aquell@s que salisteis a correr la media.

Saludos a tod@s.
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 19:21
Asunto:

Hola la verdad es que es la 1º vez que he corrido esta carrera y me ha encantado, bien organizada y con una bolsa llena de cosas Moi feliz
además hasta hice marca, 1h30'07" aunque se me siguen atragantando las medias. Lo malo que me debió tocar el chip jodido y no aparezco en las clasis (aunque yo la voy contar como marca personal Razz ). No es que me juegue nada pero jode un poco despues de todo el esfuerzo no? además ya es la 2º vez que me pasa Triste
Pero bueno en definitiva que es una carrera que os la recomiendo a todos.

Saludos Moi feliz
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 19:53
Asunto:

Hola!!. Xa de volta aqui outra vez. Veño encantado. Era a 1ª vez que participaba e recomendovola como dixo Ferreiro. O meu tempo discretiño discretiño 1:36:35 e cheguei desfeito. Pero bueno fun a disfrutar e a coller un pouco a forma. A bolsa chea de regalos. Un detalle por parte da organizacion donar a inscripción a "Associação de Paralisia Cerebral de Viana do Castelo".
Impresionante o publico: FORÃ?A!! FORÃ?A!!. Alá por donde ibas sempre había alguén animando. Abraiado
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5630 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 21:41
Asunto:

Recién llegado de Portugal, impresionante carrera. Y vaya bolsa de corredor! la verdad es que a veces se pagan muy agusto 5 euros, ya lo creo. muy contento de mi debut en la media marathon, me encontré perfecto desde el primer km, al final 1 h 22´46´´ puesto 139 general 21 de mi categoría , mucho mejor de mis pretensiones, que era tener una referencia en mi primera media y no quería habalr de tiempos, así que gratamente sorprendido. Fui adelantado justo en linea de meta por el gran Matías Demo Acompañó el día, perfecto para correr, nada de viento, ni lluvia, ni frio ni calor. Esto de correr engancha! Moi feliz
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 22:18
Asunto: Unha impresionante carreira

Hola a todas e todos:
Bueno pois no día de hoxe fun aló a Portugal cuns amigos a correr, exactamente a Viana e a verdade é que viñen moi contento. Eses meus amigos corren moito, andan arredor de 1:24 así que a miña carreira era outra distinta a deles. Teño 1:43:37 na última de Pontevedra.
Non hai imperdibles, pero eu teño doutras competicións e reparto incluso lle dou un dos catro que tiña no meu dorsal a un mozo que non sabía como ía leva-lo dorsal. Logo durante a carreira, o citado mozo, pasoume a un ritmo moi superior ó meu, e pensei que tal vez era porque levaría dous imperdibles e eu con tres ía demasiado lastrado.
Saín coa idea clara de ir moi tranquilo, pois teño un pequena lesión nunha perna e se vira que me doía o máis mínimo deixabao, pero afortunadamente nin me molestou.
Arredor do quilómetro 2 alguén me berra, "¡home, os de Pontevedra!" e mira ti ..... Corredoiras, vaia aínda a fin de semana pasada estivemos correndo a Popular de Boboras e mira ti onde nos volvemos atopar. Empezamos a falar e coméntame que é a súa primeira media, entón dígolle que é recomendable tomalo con calma, que é longa, dígolle que a miña estratexia e ir tranquilo ata superala costa do quilómetro 13 -14 e logo se quedan forzas apurar. El dime que ven sen estratexia que xa irá vendo. Imos comentando que se a organización é moi boa, se hai moitos españois, mentres el vai animando a xente que está animando ós corredores ós lados da estrada.
Chegamos a unha pequena baixada cara o quilómetro 11, e cambianos a cara porque aquela costa vai haber que subila á volta, entón as cousas empezan a non verse tan claras.
Cando empezamos a subida do quilómetro 13 aprox. Corredoiras vaise quedando na subida e seguimos coa esperanza de que baixada faranos ir máis rápido. E todo sigue estupendamente para min ata chegar o quilómetro 18, aí empezo a flaquear baixo o ritmo alarmantemente ata 5:08 e non podo máis, pasa un portugués e dime que erga a cabeza, debo levar unha pinta de acabado que meto medo. As pernas non me van , penso que se a perna non me impediu, agora non podo abandonar a 3 quilómetros, baixo un pouco máis o ritmo e chego ó pavés que aínda fai máis difícil a carreira, xa non sei onde imos. Quilómetro 19 e o ritmo é máis lento estamos en Viana pero a meta deberon levala máis adiante, ata que paso fronte o parcadoiro onde deixamos o coche, 100 m. máis e xiro a esquerda para entrar en meta. Por fin. 1:43:50, moi ben.
Entro en meta sento nunha silla colocada para sacar o chip (fantastico) e un mozo ven desatame a zapatilla e sacame o chip, logo volveme atar a zapatilla. Eu penso, debo ter un aspecto de acabado, horrible. Agora só falta que veñan as asistencias cunha padiola por min.
Todo estupendo percorrido que se fai moi levadeiro, organización moi boa, bolsa estupenda, xente animando.
A tarde, miro a páxina da proba e xa están as clasificacións, pero eu non veño, penso que todo isto non sería un soño porque as pernas aínda me doen, así que deben ser que o chip estaría estropeado, xa me parecía a min que era moi sinxelo, pero dá igual corremos e disfrutamos.
Para o ano seremos máis en Viana.
Mallas

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/06
0 Carreiras
29 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 22:57
Asunto:

HOLA A TOD@S. Noraboa a tod@s os que participastes hoxe na media de Viana.... non te preocupes Bugarin, non eres o unico que non apareces na clasificacion... eu xa lles mandei un mail desde a misma paxina. Si che doen moito as pernas o ideal seria que as sumerxiras en auga fria... canto mais fria mellor... ainda que seria mellor no momento en que chegaches a casa. De todas formas non te preocupes que iso pasase nuns dias. Eu non teño moita dor de pernas inda que si teño sensibles as prantas dos pes seguramente polos adoquins e por levar uns calcetins moi finos cos que inda non estou acostumbrado.
Bueno... eu hoxe fixen o que puiden e inda que a miña marca de hoxe 1h21 estça moi lonxe da que fixen ahi fai catro anos 1h17, a verdade e que e das mellores que fixen ultimamente.
De todas formas esta semana probablemente vou ser pai por segunda vez e os ultimos meses levoos mais pendentes da familia e do traballo que dos entrenos... inda que isto non o poño por excusa porque seguro que moitos de vos tedes impedimentos mais grandes.

O mellor de todo e que dos amigos que fomos xuntos a correr hoxe os tres que andamos nas mismas marcas entramos na meta consecutivos 107,108,109... pero non ibamos xuntos en toda a carreira... entramos na meta cunha diferencia de 2 segundos cada un... a verdade que me parece algo moi divertido porque foi a primeira vez que me ocurre isto.

Animo a tod@s e a seguir entrenando.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos