Foros ›
9�ª Meia Maratona Manuela Machado 2007
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 22:59
Asunto:

Antes de nada darvos a enhoraboa a todos... aos que acabáchedes e aos que afojastes as penas no "vinho verde" do país veciño Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Polo que vexo nas crónicas escritas polo de agora o percorrido non é un carameliño, tal e como xa tiñan comentado, pero que o público anima moitísimo e que a organización é unha pasada. ¡¡¡Non sabedes a pena que me quedou non ter ido a Viana!!!... eu sei ben porque o digo... e catro máis tamén Molón Molón Molón Molón
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 7:29
Asunto:

¡Enhorabuena a todos los que participasteis en Viana!
¡Animo toijodido!,abandonar no es ninguna deshonra,cuando no se puede...¡ no se puede! y tampoco es cuestión de morir en el intento.Habrá más medias y seguro que las acabas.
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 8:47
Asunto:

Hola a tod@s aqui esta a miña cronica, con retraso para non variar.Cheguei a Viana a eso das 10.00hora española , recollida de dorsais axil e moito ambiente na rua.Saida con puntualidade britanica e empezamos recorrido chan de momento, no km 2 alcanzame o gran Bugarin que ven coma unha moto ainda que me comenta que esta lesionado e que si lle molesta unha perna abandona(si non chega a estar lesionado...)acompaño ata o km13 correndo estupendamente a seu lado a moi bo ritmo(demasiado bo para min)cada vez que consulta o seu cronometro eu asombrome de ser capaz de correr a ese ritmo,comentolle que o vou a pagar despois e el dime que tempo de baixar sempre hai.No km 13 el tira e eu non aguanto e voume quedando atras, sigo ata o km 19 no que estou a punto de abandonar, mareome, nauseas e nublaseme a vista, paro e respiro, camiño casi que todo o km 19 ata o avituallamento ali bebo e conforme ia bebendo xa me cambia a cor. decido voltar a correr moi suaviño por que os adoquis son matadores pouco a pouco vai caendo o ultimo km que se fai eterno, cando xiro a esquerda e miro a meta o fondo non o cria, ali estaba eu rematando a miña primeira media da miña vida, sentinme ven e solo me faltou erguer os brazos coma Rocky na pelicula cando entrenando sube aquelas escaleiras.non o cria pero rematei eso si xa sei que o meu tempo 1'50"17
pareceravos ridiculo pero eu soamente viña coa intencion de rematar e conseguino....Na chegada tamen me quitaron o chip e autobus para ir as duchas con auga quente e autobus de volta.Boa bolsa de corredor con botella de viño isotonico dos sobriños do arcipreste jejeje.Despois comida nun restaurante moi agradable(casa d'armas)onde me atopo con outro corredor co que coincidira na saida e me comenta que fixo 1'30''

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 8:52
Asunto:

Enhorabuena chavales por terminar y contarnos esas pequeñas cronicas a los que debutasteis en las distancia y los que no ,ahora a recuperarse bien que os lo mereceis Guiño

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 9:54
Asunto:

Moi boas:
Pois aí vai a miña crónica. Cheguei xunto ca miña familia o sábado pola tarde, despois de xantar e facer algunhas compras en Valença, paseo pola cidade, e a agardar a castinheiras e a sua familia. Chegan, imos ao noso aloxamento, e outro paseo pola cidade e a buscar o dorsal. A cidade gustounos moito, unha zoa vella moi ben conservada e unha zoa estupenda para pasear ao borde do limia, ainda que non había moito ambiente, pouco movemento. Recollida do dorsal e a durmir. O día seguinte, levantámonos cedo, pequeno alomorço, recoller un pouco e a quentar. A saida puntual, penso que me coloquei un pouco atrás, porque dan a saida e despois dun ratiño, ainda non me movo. Comezo a correr bastante lento, hai adoquíns e un montón de xente. Despois de xirar na primeira rontonda e vir de volta, saudo a castinheiras, e vexo o mais impresionante, paralelamente a meia maratona organizan unha minimaratona e unha caminhada de 4 kmts., parece coma se toda a cidade se botara a andar, impresionante... Paso o primeiro kilómetro en 5 minutos, vou moi lento, hai que apurar un pouco mais, ainda que trato de non pasarme para non sufrir moito ao final. Segundo kilómetro, miro o reloxio e xa millorei o tempo, agora a levar ese ritmo ata o final. Despois de levar varios kilómetros (xa fora de viana), pasa o primeiro, e un rapaz en silla de rodas, que velocidade... Abraiado Abraiado . Despois doutro treito de subidas e baixadas, vexo a cabeza de carreira, que caña... 8O. Chego ao kilómetro dez, agora volta cara a viana, miro o cronómetro 44 minutos, atópome ben, a manterse. Despois do kilómetro 14, comezo a apurar un pouco, recordo o que lín no foro, agora toca todo baixada... Chego o kilómetro 18, creo que vou ben, xa hai tempo que non quero mirar o reloxio, para non agobiarme. Dende aquí ata o final é un calvario, subes-baixas bastante duros e continuos, os derradeiros kilómetros fanse eternos... Chego a meta, 1 h. 31 minutos, está ben, ainda que na parte final sufrín bastante. Recollo a bolsa de corredor (!viño!, auga, powerade, zumo, gorra, tres camisetas... ainda que serían millores se foran da miña talla, bueno malo será que non as poida aproveitar alguén...). En resumo, estupenda carreira, moi ben organizada, bo recorrido (ainda que os tres derradeiros kilómetros son duros...) e moi recomendable cidade, creo que para o ano toca voltar... Ríndose
Ah! noraboa para castinheiras, polo seu estreo na media e por conquerir o seu obxectivo. ¡Estupendo campion!, agora a polo maratón... Ríndose
Un saudo para todos.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 10:04
Asunto:

Enhorabuena a todos los participantes de esta carrera y gracias por las crónicas. Veo que todos habeis salido encantados... ya os lo había dicho Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 11:06
Asunto:

Boas, pues yo al igual que barbanzón llegué a Viana el sábado pero ya por la máñana. Después de buscar el hotel y dejar todo el equipaje nos fuimos a dar una vuelta, tomar unas cañas y buscar un restaurante para comer. Por la tarde me acerqué a por el dorsal y luego a cenar y para cama. ME levanté tempranito, sobre las 7:30 y me fui a desayunar. Me metí un café solo portugués y unas frutas variadas y a esperar hasta las 9 que me fui hacia la zona de salida para ver si encontraba por allí a alguien, derek o kurti en concreto. Finalmente una vez situado en la salida me saluda castiñerias y veo justo a mi espalda a Kury. ASí las cosas dan la salida y me uno a Kurty con intención de seguir su ritmo pero pasados dos o tres Kms veo que está mejor que yo y que es mejor que me acomode a un ritmo más acorde con mi estado de forma actual. Levanto el pie y decido acoplarme a Rosales durante unos cuantos Kms pero debe de tener algún problema porque se va quedando rezagado. Como siempre intento ir tarnaquilo hasta el Km 10 donde acelero un poco, y lo mismo a partir del 15 donde en el acituallamiento tengo la mala suerte de cortarme un dedo al abrir la botella de agua y empiezo a sangrar como un cocho, pero es poca cosa más ruido que nueces. Lo dicho a partir del 15 vuelvo a aumentar el ritmo y los dos últimos Kms me salen bastante bien aunuqe sufrí más de los previsto, entre el adiquín y algún que otroe repecho para plantarme en meta en 1:27:15 por mi reloj, 30 por le oficial. La entrada en meta es una maravilla y el paso por los distintos pueblos espectacular, la carrera tiene un recorrido sinuoso pero estando en forma se puede hacer una buana marca. El día acompañó en cuanto a lo climatológico y la cidudad y la gente es muy acojedora, desde luego una cita aconsejable para todos.
En definitiva, en lo deportivo satisfecho porque no estaba en una gran forma y en lo que respecta a la organización y el pueblo y su gente un 10, animaros!!!! yo desde luego el próximo año si puedo repito.
Enhorabuena a todos los que participasteis y en especial a Kurty por su mejor marca personal.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 12:26
Asunto:

Enhorabuena a todos!!!

Especiales a Corredoiras: Felicidades!!! y a kurty que ya nos contará eso de su mejor marca personal Moi feliz

Bugarín, lo tuyo no fue nada, recuérdame a mí en la media de Pontevedra Disimulando y el tiempo que hiciste tampoco estuvo mal teniendo en cuenta que ésta supongo que será más dura que la de tu ciudad. Guiño

Y me distéis un poco de envidia, el año próximo, si sigo en esto, pensaré en ir.

Saludos a tod@s.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 13:00
Asunto:

Día de triunfo e gloria, dos dous obxetivos, un cumplido, que era o de chegar en menos de dúas horas, o outro, o de ligar con algunha boa moza, coma sempre, desastre total e iso que a mín figura sobrame.
Por certo, non é por presumir, pero tanto o primeiro como o segundo clasificados, tuveron o honor de compartir aloxamento conmigo e aproveitaron para pedirme consello antes da proba........menos mal que non me fixeron caso.
Tanto a organización como o pobo de Viana, extraordinarios, un exemplo tanto uns como outros do bó facer as cousas. Voltarei e non soamente para correr.
En canto o amigo Sampedro que di que saludei, si o fixén, feito esta, pero seguro que foi de unha maneira inconsciente, porque eu creo que non teño a grande honra de coñecelo e creo que vosse a mín tampouco, a non ser que este comento un erro monumental.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 13:13
Asunto:

Hola a todos/as. En primer lugar felicidades a todos los que habeis participado en esta meia maratona.
Sampedro, enhorabuena por esa marca; para no estar bien es un gran tiempo; siento no haberte visto. En la salida y en la llegada estuve charlando con Kurty y con Cheché, pero no pude coincidir contigo. Otra vez será.
Bugarín, ánimo!!. Esas cosas son normales; con los rodajes y al ir paulatinamente aumentando los kilómetros en los entrenos esas sensaciones malas al final desaparecerán. De todas formas no te desanimes para otras citas, ya versás como cambia el cuento.
Barbazon buena carrera; estoy de acuerdo con lo de las tallas de las camisetas...un poco pequeñas Guiño .
Corredoiras, enhorabuena por tú primera media. Lo importante es acabar con buenas sensaciones y así lo has hecho. Ánimo!!!.
Mallas, si estando flojo haces esa marca, cuando este al 100% disputas el podio, no? Guiño .
Yomismo, enhorabuena, llegar con Matías es buena señal. Ya sabemos todos que es un buen galgo.
Nacho_s1600, a seguir, si has disfrutado es lo importante. Ahora a recuperarse y a seguir!!.
Ferreiro, para atrangantarsete las medias no está nada mal esa 1 h 30'. Creo que es un buen registro. Enhorabuena!!
Toijodio, ánimo!!!. Ya sabes, una retirada a tiempo es una victoria y creo que has hecho bien. No te desanimes y ten ganas y fé para que la siguiente te salgan bien. Ánimo!!!
95min, cosa que pasan. áNimo!! Disimulando
Castinheiras, noraboa tamén por esa carreira!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 13:19
Asunto:

rectifico, donde dije castinheiras quería decir corredoiras..... Avergoñado
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 13:23
Asunto:

Derek, la verdad es que antes de la carrera me pareció reocnocerte charlando con una par de chicas y pequeño grupo, ¿llevabas unas gafas en la cabeza (quiero decir sin colocar en su sitio, vaya lio, bueno me entiendes)? Yo estaba justo antes del graderio preparándome y charlando con mi novia. No se, como no estaba seguro pues no me acerqué. Saludos y hasta la próxima.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 13:23
Asunto:

Enhorabuena a todos los foreros participantes en la media, especialmente a los que consiguieron o mejoraron los objetivos previstos inicialmente, y a los que lo intentaron con casi todas sus fuerzas e hicieron lo que pudieron. Enhorabuena. Moi feliz

Me habéis puesto los dientes largos con vuestras crónicas. Espero poder disfrutarla el año que viene tanto como vosotros este pasado fin de semana.

Y dado lo leído, enhorabuena a la organización de la prueba, y gracias al público local por lo mucho que animaron. Correr así debe de dar gusto. Lástima que en Galicia, en general, seamos más fríos. Demo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 13:39
Asunto:

sampedro escribió:
Derek, la verdad es que antes de la carrera me pareció reocnocerte charlando con una par de chicas y pequeño grupo, ¿llevabas unas gafas en la cabeza (quiero decir sin colocar en su sitio, vaya lio, bueno me entiendes)? Yo estaba justo antes del graderio preparándome y charlando con mi novia. No se, como no estaba seguro pues no me acerqué. Saludos y hasta la próxima.
No Sampedro, no era yo (por lo delas gafas, claro Guiño ). Haber si en otra ocasión podemos coincidir.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 14:05
Asunto:

Ahora la crónica de la carrera. En primer lugar felicitar a la organización de la carrera cyclonessanitop porque ha sido exquisita en todos los aspectos. Para el año, desde luego pienso repetir.
Bueno, pues llegamos a Vianha a eso de las 08:45 (hora portuguesa) y después de recoger el dorsal nos dirigimos a tomar el café y charla previa carrera de rigor que tanto nos gusta; y tanto nos gustó que se nos echó el tiempo encima y la verdad es que calenté bien poco; estiramientos suaves y palante Disimulando . En fin que me colocó en la salida y allí me saluda Kurty (disculpa, pero soy muy despistado). En fin les comento a todos que me quiero colocar más adelante pues estabamos mal situados (bastante atrás, creo) y odio los empujones y las salidas apretadas;: en fin, que al final avancé una fila y pam!, salida; entre empujones y otras perdí algo de tiempo y hasta girar la 1ª curva no empecé a correr. El 1º km, aún así lo paso en 3:48 (si descuento lo que perdí, creo que lo hice demasiado rápido). Bajo un poco el ritmo y ya se despeja el tema. Ya desde el principio trato de enganchar algún grupo que fuese a mi ritmo porque creo que esto en las medias es muy importante y en el km 3 ya hacemos un grupo de unas 5-6 unidades. Los parciales van saliendo bien y en el km 10 marco 37:42. Hasta ahí ni me imaginaba poder ir a ese ritmo, pero las sensaciones tampoco son demasiado buenas pues no había estado demasiado bien esa semana y arrastraba una contractura en el gemelo. Al girar te vas encontrado gente que te anima y animas, cosa que me encanta pues te da un poco de vida; en fin que al girar me encuentro sólo...km 12-16 fui sólo y con sensaciones mejorando. Marcaba parciales por km para bajar de 1h 20' y me uno a un acompañante que nos refrescamos un poco en ritmo; pero en el km 17-18 el gemelo se me empieza a subir y mi peor temor se confirma; así levanto el pié y trato de cargarme en la otra pierna más llevando la izq casi en extensióny con pisada plana (tirando de manual Disimulando )para contraer lo menos posible el gemelo. A partir de ahí la carrera se me hizo un infierno; al entrar en el aoquín lo pasé mal y me metí por la acera pues no podía pisar bien. En fin, el repecho por debajo de la carretera, durísimo al final. En fin, me dejode rollos. Sprint final y llegada a meta. La marca, ni la soñaba: 1h 20' 29'' por mi reloj. Neto menos. Mi mejor marca en media; una pena lo del final, hubiese mejorado más, pero después de estas semanas de malas sensaciones me doy con un canto en los dientes!!! Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos