Foros ›
9�ª Meia Maratona Manuela Machado 2007
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 14:19
Asunto:

Saudos a todos,pois eu tamén viñen encantado pola carreira,gran ambiente e algunhas carreiras deberían coller exemplo de organización como tiveron os nosos amigos de Viana,o de por sillas o chegar na carreira (de luxo).Pois a nivel persoal,fixen a miña millor marca:1.41,no esperaba iste resultado,aunque sempre e o q menos importa,o importante e vivir ise ambiente de carreira e sentir o cariño q che demostran a xente q estaba nas beiras das ruas,o dito recomendo a todos q os q teñan oprtunidade de participar non o duden.
rcc

Montañés
Montañés
22/01/07
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 16:53
Asunto:

Hola, me gustaría también exponer lo que he vivido en esta mi primera medio maraton y que me ha dejado con las ganas de seguir participando en este tipo de carreras, lo primero un 10 para la organización y el cariño de la gente hacia todos los corredores, te animaban muchísimo y el ambiente muy bueno, me gustó el trazado aunque también coincido con otros que no esperabamos esos ultimos kilometros que para mí se me hicieron un poco durillos, pero no me quejo acabe haciendo 1:41:28 y me pareció genial y además acabar tan entero, tenía mis dudas antes de ir pero ahora se me han disipado, yo no busco un gran tiempo aunque todo lo que sea mejorar bienvenido sea, lo que busco es pasarmelo bien, disfrutar del recorrido y convivir con el resto de corredores sus sufrimientos, retos y alegrías. Bueno que más decir espero que pueda seguir asistiendo a estas carreras aunque las siguientes tendrán que currarselo para estar a la altura de esta. Otro diez más para el obsequio final, que como digo siempre aunque sea una piruleta te quedas como si recibieses el más grande de los trofeos. Que aprendan un poco los de Intersport (Piñeiro Sport) que en su carrera de Porriño les dieron camisetas a algunos privilegiados. En Viana ya me dieron el Obsequio por adelantado de dos carreras más. Bueno a todos mis compañeros corredores os espero en la próxima. Saludos. Me despido con esa palabra que tanto nos animó en Portugal. FORZA
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 17:33
Asunto:

rcc, bienvenido al foro Moi feliz Moi feliz .

La próxima carrera con gran afluencia del foro es la de Padrón el 3 de marzo. ¿Te apuntas? Guiño

No te hagas mala sangre con los de Piñeiro Sport. Habían avisado que las camisetas eran para los primeros apuntados. Supongo que habrán hecho un número justito de camisetas esperando poca participación y que la inscripción excedió sus expectativas. A mí me conquistaron con el café gratis Avergoñado Disimulando Disimulando Ríndose Ríndose Ríndose

Nos leemos Guiño


Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 18:58
Asunto:

Como xa adiantou Sampedro, millorei marca, xa son sub 1h26'. Pero eso deixoo para o final.

Chegamos bastante cedo a Viana, polo que o primeiro tras deixa-lo "carro" aparcado foi ir a busca-lo dorsal, empecei a buscarme polas listas e non me atopei, así que lle preguntei a unha das chicas polo dorsal 639 que era o meu, dixome que mirara as listas, xa que houbera algúns problemas dixenlle que non estaba nin o dorsal 639 nin o meu nome. Así que ela tras buscar a alguen ca mirada díxome que agardara, estiven un rato esperando e como veía que se estaba facendo xa unha cola e non me daba solución, decidín pedir o dorsal dun compañeiro que a última hora non veu (suplantación de identidade).
Así que fumos a un bar a tomar algo e a alixerar peso, e de ahí cara o muelle para cambiarnos e quentar un pouquiño e xa fomo cara a saída.
Nada máis colocarme presentouseme Celanova, encantado de coñecerte. Fun un pouco cara adiante e saludei a Derek, e un pouco máis adiante saudamonos Sampedro e un servidor.
Deron a saida ralentizada pola situación e o momento me uno a Sampedro, charlamos un rato en carreira, e xa vin que non ía moi ben, non era o de Ferrol, que levaba él o ritmo. Díxome si quería tirar que me foxe, fumos uns cuantos Kms. xuntos, e creo que nunha subida foise descolgando y eu seguía cun ritmo moi cómodo e bo para min.
Marcando todos os Kms. sobre os 4'05", o pouco de pasar o Km 5 en 20'19" collo a Tucho(non é o dos Tonechos), un corredor de Noia e rara a media na que participemos que non coincidamos un rato, pegueime a él e fun outro par de Kms. con él, e noutra subida (encontrabame moi cómodo nelas) foise quedando, y eu seguín ca miña marcha.
A partir de ahí xa non volvín a engancharme a ninguén ou me adiantaba xente que levaba máis ritmo (algúns collinnos despois) ou adiantaba eu, máis non me unin a nadie máis.
Así foron pasando moi regulares os Kms. os de subida ibame entre 4'10-4'20. e os llanos ou de baixada a 4' ou por de baixo.
Como din os compañeiros os ultimos Kms fanse un pouco duros sobre todo polo adoquín,(3 esguinces de xóven) pero xa chegando o 20 e subindo, adiantoume un corredor, e decidín cambiar de ritmo e sufrir un pouco para tentar seguilo, e así foi fun detrás del ata pasar por debaixo da ponte que se me foi e de ahí a meta un sprint, para chegar en 1h25'51", 13seg. máis pola organización.
Despois un chisco de charla e foto para posteridade con Sampedro.

CONCLUSIÃ?N: SUPER SATISFECHO CO RESULTADO, XA QUE MILLOREI EN 24" A MIÃ?A MARCA, NUNHA MEDIA QUE NON Ã? BOA PARA FACER MARCA.

Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 19:04
Asunto:

Pues enhorabuena, Kurty, máquina. Parece que la lesión ya quedó totalmente olvidada, ¿no?

Un saludo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 19:15
Asunto:

Si, Opaahi efectivamente, la lesión recuperada y espero que olvidada.

Como me extendí tanto en la crónica, decir que es una prueba muy bien organizada, mucha animación, gran bolsa del corredor y mucha participación (800 y pico llegados a meta).
Esta fue mi 2ª participación y espero que no sea la última.
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 21:19
Asunto:

POr cierto kurty, si quieres las fotos hazme llegar tu email. Tengo una llegando a meta y la de los dos.
Saludos
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 23:50
Asunto:

Noraboa a todos os que participaches e disfrutastedes na Media de Viana. Gustaríame estar ahi, pero as obrigas non o permitiron.
Derek, se non chegas a vir acusando eses problemiñas do último mes, xa non sei que marca ias a facer, pero mete medo.
Kurty: Nótase que estás entrenando duro e con boa xente. Alégrome que o da lesión xa estea olvidado. ¿Porque non te animas a vir a Madrid,Tería unha referencia de luxo.?
A Derek, xa non lle digo nada porque me reventa na primeira media.
Ah, decir que mañá debe regresar o noso amigo L........ve. Moi feliz Moi feliz

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 0:35
Asunto:

Rcc bienvenido al foro y felicidades por esa media. Haber si le coges gustillo a esto y compartes con nosotros tús crónicas.
Gallego la verdad es que me están entrando muchas ganas de asistir a Madrid...y no digas eso de la 1ª media que tú ya me viste el otro día en el rodaje de O Pino y ya ves, no andaba fino; es cuestión de tener un buen día y tener cabeza ante todo. Por cierto, una pena que no hayas podido asistir. Otra vez será.. Guiño
Por cierto, no comenté que después de la media nos dirigiamos a recoger el coche cuando Julio (un compañero) me dijo: mira, esa es Manuela Machado. Y dije yo para mi: pues no puedo marcharme de aquí sin darle un par de besos. Así con esas me dirijo a ella e intercambio unas palabras; un encanto de mujer y más aún encantada de ver A TANTOS GALLEGOS!!!. En fin un 10 para todo, incluido el público que no cesó de animar en todo el trayecto.

P.D.: AHH!!...se me olvidaba. Al final conseguí esos 2 besos Avergoñado Avergoñado Avergoñado

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 18:58
Asunto:

derek escribió:
Rcc bienvenido al foro y felicidades por esa media. Haber si le coges gustillo a esto y compartes con nosotros tús crónicas.
Gallego la verdad es que me están entrando muchas ganas de asistir a Madrid...y no digas eso de la 1ª media que tú ya me viste el otro día en el rodaje de O Pino y ya ves, no andaba fino; es cuestión de tener un buen día y tener cabeza ante todo. Por cierto, una pena que no hayas podido asistir. Otra vez será.. Guiño
Por cierto, no comenté que después de la media nos dirigiamos a recoger el coche cuando Julio (un compañero) me dijo: mira, esa es Manuela Machado. Y dije yo para mi: pues no puedo marcharme de aquí sin darle un par de besos. Así con esas me dirijo a ella e intercambio unas palabras; un encanto de mujer y más aún encantada de ver A TANTOS GALLEGOS!!!. En fin un 10 para todo, incluido el público que no cesó de animar en todo el trayecto.


P.D.: AHH!!...se me olvidaba. Al final conseguí esos 2 besos Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Derek estás hecho un seductor nato. Las mujeres portuguesas tengo entendido que son muy afables y cariñosas, eso si, como te pillen por banda luego no te sueltan de buena gana. Y si fuera toda una [b]Manuela Machado la que se encaprichara contigo ibas a tener un problema porque esta zapatillea que "mete medo" Mr. Green La verdad es que a mi también me pareció una tia maja y afable a pesar de ser una figura internacional. Bueno Derek voy a intentar seguir tu ejemplo y algun dia probare con Marta Dominguez a ver que pasa...jeje. Ferrolano tu tuviste la oportunidad con Antón y Fiz y la desaprovechaste. No siempre se tiene a superestrellas cerca... hay que lanzarse hombre de Dios Mr. Green Mr. Green

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Mér, 24 Xan 2007, 19:04
Asunto:

cheche aunque hables en bajito te oigo igual Ríndose ,a mi perderme un beso de Fiz y Anton "esme" igual,no se a ellos Molón ,pero conocerlos seguro que algun dia si,de momento ese placer(no el beso) fue para el incombustible xan de ris

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2007, 0:46
Asunto:

Cheche escribió:
Derek estás hecho un seductor nato. Las mujeres portuguesas tengo entendido que son muy afables y cariñosas, eso si, como te pillen por banda luego no te sueltan de buena gana. Y si fuera toda una Manuela Machado la que se encaprichara contigo ibas a tener un problema porque esta zapatillea que "mete medo" Mr. Green La verdad es que a mi también me pareció una tia maja y afable a pesar de ser una figura internacional. Bueno Derek voy a intentar seguir tu ejemplo y algun dia probare con Marta Dominguez a ver que pasa...jeje. Ferrolano tu tuviste la oportunidad con Antón y Fiz y la desaprovechaste. No siempre se tiene a superestrellas cerca... hay que lanzarse hombre de Dios Mr. Green Mr. Green
Cheché, también se me olvido comentar lo que me dijo Manuela Machado: ¿quién es ese chico de media melena tan atractivo?. Y yo le dije: te lo digo si me das 2 besos... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2007, 17:54
Asunto:

Ríndose Bueno bueno Derek a buenas horas me lo cuentas. Tenias que habérmelo contado en las duchas, ya que ahí aun tenía tiempo de reaccionar pero ahora.... Ríndose Ríndose Ríndose ....

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xan 2007, 16:21
Asunto:

ferrolano escribió:
cheche aunque hables en bajito te oigo igual Ríndose ,a mi perderme un beso de Fiz y Anton "esme" igual,no se a ellos Molón ,pero conocerlos seguro que algun dia si,de momento ese placer(no el beso) fue para el incombustible xan de ris

Todo se andará compañero Ferrolano. El correr y el andar todo es empezar (o algo parecido). Hablo en bajito porque sé que me oirás de igual manera, pero con más sutileza, y que sea por mucho tiempo. Sorriso Saludos

"....Menos Samba e Máis entrenar...."





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos