Foros ›
Autor
Mensaxe
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Mér, 04 Xul 2012, 8:30
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Bos días. Escribo para avisarvos de que a clasificación de Cambados non está completa (faltan os atletas do 400 ó 500º). Tamén aproveito para preguntar cando vai sair o envio de puntos do I Eurocidade... que parece que está demorándose. Gracias. Saúdos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 04 Xul 2012, 16:56
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Como xa explicamos ata que a organización da proba non nos envia os resultados e os pasamos a PDF non abrimos o envio dos mesmos..

Recalco o do envio porque xa non é a primeira persoa que pensa que conque estexan os resultados na web do organizador xa teriamos que abri-lo envio. Para os participantes é unha vantaxe pois poden face-las observacions oportunas ós organizadores das probas antes de que o envio se produza evitando que dempois teñamos que esperar por unha clasificación correxida.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 04 Xul 2012, 20:43
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Boas:

a recente carreira do MM Sendas do Sil , ¿ porque non aparece para puntuar no circuito ?

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 04 Xul 2012, 22:19
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Pero é que non.... Acabo de escribir que ata que a organización non NOS ENVIA os resultados, se formatean e suben ó noso servidor non se abre o prazo de envio de resultados.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
taurus2005

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/11/11
503 Carreiras
55 Mensaxes
Zas
Respostar citando Envío Sáb, 07 Xul 2012, 17:19
Asunto: Re: INCIDENCIAS

...Hola, Kandepalleiro por falta de tiempo, por razones laborales, no habia enviado mi puesto en Esgos, y al consultar la clasificación me encuentro que no figuro en la misma, habiendo corrido como federado y popular al mismo tiempo...según el tiempo de mi forerunner 01:27:10 me aproximo al puesto 138, que aparece sin dorsal y yo llegue con él en la mano, y en pésimas condiciones, por lo que tuve que decirselo a los jueces de forma verbal, era el Nº 209, pero visto lo visto parece que no tomarón registro del mismo...como testimonio están las fotos de Xandra & Billa, 289 a 292 ( 2º Albúm), donde se ve en mi mano izquierda el dorsal, no así su Nº que si es pósible ver sobre el minuto 15:20 del video de la carrera...como testigos de mi participación Guti290971, que en la página 7 del hilo de la carrera me menciona, RañasPlata, Homedenejro, Montxo, Chucho y alguno más que en este momento no recuerdo...espero tu respuesta para ver de que forma puedo solucionar esta incidencia...gracias por cuanto puedás hacer al respecto...
taurus2005

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/11/11
503 Carreiras
55 Mensaxes
Zas
Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2012, 4:21
Asunto: Re: INCIDENCIAS

taurus2005 escribió:
...Hola, Kandepalleiro por falta de tiempo, por razones laborales, no habia enviado mi puesto en Esgos, y al consultar la clasificación me encuentro que no figuro en la misma, habiendo corrido como federado y popular al mismo tiempo...según el tiempo de mi forerunner 01:27:10 me aproximo al puesto 138, que aparece sin dorsal y yo llegue con él en la mano, y en pésimas condiciones, por lo que tuve que decirselo a los jueces de forma verbal, era el Nº 209, pero visto lo visto parece que no tomarón registro del mismo...como testimonio están las fotos de Xandra & Billa, 289 a 292 ( 2º Albúm), donde se ve en mi mano izquierda el dorsal, no así su Nº que si es pósible ver sobre el minuto 15:20 del video de la carrera...como testigos de mi participación Guti290971, que en la página 7 del hilo de la carrera me menciona, RañasPlata, Homedenejro, Montxo, Chucho y alguno más que en este momento no recuerdo...espero tu respuesta para ver de que forma puedo solucionar esta incidencia...gracias por cuanto puedás hacer al respecto...
...Hola según la clasificación que aparece en la página de la Delegación de la F.G.de A., en Ourense el tiempo del puesto 138, en la carrera de Esgos, coincide con el de mi forerunner, hoy al descargarlo comprobe que durante 33 segundos, active el cronómetro luego de finalizada la carrera, que restado a la sumatoria de tiempo de 01:27:18, que sería el empleado por mi dariá 01:26:45...espero esta incidencia se resuelva de forma satisfactoria...
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2012, 15:12
Asunto: Re: INCIDENCIAS

dou fe de que Adolfo Omar , alias Taurus , correu en Esgos.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 10 Xul 2012, 14:36
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Taurus, envía o resultado posto 138

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2012, 21:06
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Quixera saber quen me quere tanto para subirme os puntos das miñas carreiras, xa que si me quere de verdade que me de os del e ganaríalle a Tixon, envidia cochina
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2012, 4:49
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Arbitrucho; si tes algunha proba da que anula-lo resultado indicano-lo por privado que comprobaremos si o envio se fixo por alguén da túa confianza ou por outros motivos e os anularemos.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2012, 21:03
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kan non te preocupes que eu non teño nada que esconder, pero seguro que o que o fixo non é nin de Ourense, pero gracias de todos modos
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2012, 11:45
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kandpalleiro....
bórrame los puntos de la carrera Nocturna do Corpus, me equivoque de carrera.gracias
taurus2005

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/11/11
503 Carreiras
55 Mensaxes
Zas
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 22:38
Asunto: Re: INCIDENCIAS

...perdón Kan por hacer llegar mi agradecimiento después de tantos días, pero lamentablemente dispongo de poco tiempo para conectarme, un saludo y nos encontraremos corriendo como debe ser...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos