Foros ›
Límite de resultados enviados
Foros de debate / O Circuíto 2011-12
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 12:51
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

home_de_nejro escribió:
...para que anotarme nun circuito que me corta de raiz toda aspiracion a poder chegar a estar con eles....
Satisfecho

Eso é como decir para que ir ás carreiras populares se nunca vamos a gañar. As veces serve con gañar a un amigo, ou gañarse a un mismo... por poñer algún exemplo.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 14:26
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Las cosas que se leen...

Todo mi apoyo y agradecimiento a los organizadores del circuito.

Ya tengo nuevos objetivos para este año:

- No lesionarme
- Bajar de 43' en un 10K
- Bajar de 1:40' en una media
- Mantenerme alejado de ciertas obsesiones
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 23:28
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

home_de_nejro escribió:

Pero mira, para maior abundamento, fixate xa nos resultados deste mes, eu fun a 3 carreiras, pois par poder alcanzar a calquera dos tres primeiros dime ti cantas carreira teria que facer, e coma min moitisima mais xente, conclusion...para que anotarme nun circuito que me corta de raiz toda aspiracion a poder chegar a estar con eles....
Satisfecho

Vamos, é que ti o final so estás mirando polo que a ti máis che conven, non polo que poderia ser máis xusto para a maioria. Plantexas que non haxa límite de carreiras porque é o que mellor se adapta as tuas posibilidades e capacidades.

Pero seguindo esa liña de argumentación calquera poderia plantear o seu modelo de Circuito que mellor se adaptara as suas circunstancias persoais.

E non te empeñes... non che cortan de raiz ningunha aspiración, pero como en todas as competicións, non todos poden aspirar a gañar.

Para mostra un exemplo: ¿cantas persoas poden permitirse ó acudir a 70 carreiras en 10 meses??? Pensando Pensando Pensando Pensando

Indiferente ..pois seguindo a tua argumentación, todas esas persoas tampouco se anotarian nun "circuito que corta de raiz tódalas suas aspiracións" (palabras tuas)


Sin embargo hai moitisima xente anotada pese a ser consciente de que non ten opcións de gañar Disimulando

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 17 Set 2011, 6:09
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

corvo escribió:
home_de_nejro escribió:

Pero mira, para maior abundamento, fixate xa nos resultados deste mes, eu fun a 3 carreiras, pois par poder alcanzar a calquera dos tres primeiros dime ti cantas carreira teria que facer, e coma min moitisima mais xente, conclusion...para que anotarme nun circuito que me corta de raiz toda aspiracion a poder chegar a estar con eles....
Satisfecho

Vamos, é que ti o final so estás mirando polo que a ti máis che conven, non polo que poderia ser máis xusto para a maioria. Plantexas que non haxa límite de carreiras porque é o que mellor se adapta as tuas posibilidades e capacidades.

Pero seguindo esa liña de argumentación calquera poderia plantear o seu modelo de Circuito que mellor se adaptara as suas circunstancias persoais.

E non te empeñes... non che cortan de raiz ningunha aspiración, pero como en todas as competicións, non todos poden aspirar a gañar.

Para mostra un exemplo: ¿cantas persoas poden permitirse ó acudir a 70 carreiras en 10 meses??? Pensando Pensando Pensando Pensando

Indiferente ..pois seguindo a tua argumentación, todas esas persoas tampouco se anotarian nun "circuito que corta de raiz tódalas suas aspiracións" (palabras tuas)


Sin embargo hai moitisima xente anotada pese a ser consciente de que non ten opcións de gañar Disimulando
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 11:35
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

eu entendo en parte a Alber e Corvo i en parte a homedenejro, vamos coma bo galego "non sei se subo ou baixo" ,jeje Muro Mr. Green , pero atópome mais preto da opinión de homedenejro cá da dos outros correlegas, sen por ilo ternos que levar mal.

Eu xa figuera os meus cálculos:

Montaña: Penedos, Chandrexa, 5 de GMT, Xalo

Monte: Minitrail Lugo, Paderne, Boborás,Esgos

MM asfalto: Pontevedra, Ferreirúa,Vigo Bayona

carreiras curtas: Xuventude, Arenteiro,San Martiño,Santiago,Megaxove,Xinzo,Porriño,Lestrove,Xinzo nocturna,Celanova


Total: 26 carreiras, mais cá bondo pra mín...O ano que gañei o circuíto realizei 54 carreiras en 12 meses e despois votei 6meses KO

www.jeffxavi.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 03 Ago 2012, 5:23
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Por si non queredes leer a entrada do meu blogue sobre as estatísticas desta tempada que saibades que só 20 participantes chegaron ás 40 carreiras (son un 2.5% do total de inscritos no circuito) e que o amigo xabi que dixera que faría 26 probas ó final foise ás 35 (e iso sen contar si correu ou non algunha non puntuable) o que fala claramente da competitividade que introduce o circuito.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos