Foros ›
Autor
Mensaxe
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 23:08
Asunto: media

amigo banderas a medis de vilagarcia e o 6 de maio,asi e todo espero saudarte na vig bay,e a ti gallego non fai falla q che diga nada ti xa sabes o aprecio q che teño asi q sorte en padron e deixa o grupo da noite ben alto
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 23:56
Asunto:

Mucha suerte, keniatablanco. Ya nos contarás cómo ha ido la experiencia por tierras portuguesas...y si has sido capaz de pisar el freno para cumplir las instrucciones del mister y tomártelo con calma Ríndose :lol:.
Disfruta del fin de semana con la familia, de la carrera y....¡¡¡esperamos esa crónica!!

Buen viaje, mucha suerte en la carrera y,sobre todo ¡¡¡a pasártelo pipa!!! Ríndose Ríndose

Guiño
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Mar 2007, 0:49
Asunto:

Suerte Keniatablanco y ya nos contarás Guiño ,seguro que haces un buen tiempo.

Banderas,la media de Villagarcia es el 6 de mayo,3 semanas después de la Vig-Bay.Dependiendo de como acabe la Vig-Bay igual me apunto,aunque me veo una semana entre "hielo" Confuso
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 02 Mar 2007, 0:53
Asunto:

Suerte keniatablanco, concentración y ante todo disfruta de lo que te gusta. Espero que te salga todo bien. Esperamos tú crónica...ESO NO TE LO PERDONAMOS!!!! Guiño . Un abrazo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 02 Mar 2007, 7:01
Asunto:

Muchos animos para Keniatablanco nuestro popular mas profesional y mà s kañero del foro... que pases un buen fin de semana con la familia ,que disfrutes de la carrera y consigas tus metas en esa carrera de cara a la preparaciòn del mundial de maratòn ,esperamos cronica con impaciencia .

suerte fiera Guiño

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 02 Mar 2007, 7:59
Asunto: cego de maio

gracias a tod@s,charly ti si q sabes o mundial e o obxetivo maximo e todo esto e preparacion saudos e bon fin de seman
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Mar 2007, 8:45
Asunto:

Mucha suerte Keniatablanco, ya nos contaras como fue la carrera.
un saludo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Mar 2007, 9:59
Asunto:

Ánimo Keniatablanco, esperemos impacientes tu crónica. Una pena no poder acompañarte (los 10 primeros metros Avergoñado ), otra vez será Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 20:47
Asunto: cego do maio

bueno xa estou aqui,ante todo noraboa por ese segundo posto por equipos a tod@ vos en padron.bueno levantome as 6,30 da maña duchiña e desayuno.subo pra habitacion a xunto a familia q inda dormia,deitome ata as 9 e as 9,30 parto cara a saida.o dia non presagiava nada bon,choiva forte e vento(peor q a vig bay do ano pasado).saida puntual as 10,30h saio no medio do peloton moi tranquilo,pouco a pouco vou subindo postos,na segunda pasada por meta o meu fillo dime q vou de 56,no km 4 engancho cun grupo donde iamos 7 entre eles as 2 primeiras mulleres,unha portuguesa chamada fatima e unha rusa ou polaca levabamos unha media de 3,28 o km e o mellor e q me encontraba moi ben tanto de ritmo como de pernas.o km 11 pasamolo en 38m 30seg cando tina ordes de pasar o 10000 ente 37 ou 38m(xa yo xustifiquei o mister)o vento e a choiva era insoportable as veces,do 11 o km 18 puxenme a tirar nun momento q non daba o vento tan forte,e fun desfacendome do grupo donde ia e collendo xente.bueno pois asi ata a meta donde fixen un tempo de 1h14 m 15seg e o mellor e q non sufrin nada eso si notei a falla de acumulacion de km nas pernas o final creo q 29 na xeral e segundo en veteranos A.TAMEN QUERO DICIR Q A ORGANIZACION VOLCOUSE COS ATLETAS RECOMENDOA.bueno saudos e ata a vig bay donde espero ir xa un pouco mais rapido
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 21:42
Asunto:

KENIATABLANCO: Abraiado Abraiado Abraiado ¿¿¿¿1h14'????

¡¡¡Ai meu Deus!!!
Y creo que leí algo de que hacía viento, de que te la ibas a tomar con calma.... Disimulando

En fin... Ahora sí que tengo que:



Muchísimas felicidades, máquina:

Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 21:53
Asunto:

¡Muchas felicidades Keniatablanco!,un marcón.Te vemos consiguiendo tu objetivo en maratón.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 22:00
Asunto:

¡¡¡Ondia, neno!!!. Moito me temo que na Vig Bay verémonos antes de saír, quentando, ou despois de chegar, tomando algo líquido Demo sorrindo Demo sorrindo ... porque o que é durante a carreira nen tolo che vexo... eses tempos son solo para figuras coma ti... non para pobres pasteleiros coma min (e moitos máis do foro) que, iso sí, nos alegramos enormemente polos éxitos de xente coma ti, coma Pedro, coma Piti, coma Sussy, etc.

Unha aperta e enhoraboa por ese tempo. Se na Vig Bay lle das así, andarás nos postos de cabeza fijo. ¡¡¡Sorte nas rodaxes e ata a Vig Bay!!! (salvo que vaias á do día 24 en O Pino) Guiño Guiño
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 22:26
Asunto:

enhorabuena keniatablanco. quise ir a felicitarte pero llegue congelado y me fui directamente a la ducha.
una pena el dia porque el recorrido es estupendo para hacer marca (yo tambien me acorde de la vig-bay del año pasado) pero contento porque mi objetivo era comprobar que voy asimilando bien los entrenamientos para el mapoma y la prueba resulto positiva
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 22:37
Asunto:

Jabelo,¿también participaste?Toda una hazaña después de marcarte el 10.000 de ayer.Mi enhorabuena
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 22:57
Asunto:

gracias elyana, pero la verdad es que a partir del km 15 me acorde mucho de la carrera de padron Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos