Foros ›
APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA
Foros de debate / O Circuíto 2012-13
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
pallas

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/12
30 Carreiras
13 Mensaxes
LA CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 8:52
Asunto: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Hola abro este hilo, para que todos, los que querais, mandeis un mensaje de apoyo a los organizadores del CIRCUITO CORRER EN GALICIA.
Por mi parte agradecer a al organizacion, todo el esfuerzo que han mostrado,para llevar a cabo esta competicion. Somos muchos los que aunque no se nos oiga, os agradecemos el esfuerzo que llevais a cabo para que esto funcione . GRACIAS.
Y espero que muchos se unan a mi mensaje de apoyo, para que no lo dejeis, y sigais con vuestro esfuerzo.
BERTO67

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/13
10 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 9:12
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Buenas, quiero mostrar, tambien mi apoyo a los organizadores del CIRCUITO CORRER EN GALICIA,ánimo seguir asi.
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 9:23
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Mi gran apoyo tambien para todos esos cracks y fenomemos que con su trabajo y esfuerzo hagan este circuito el mejor de españa y mundo mundial......que siga muchos años mas...bravo bravo

Entrena como un animal, compite como una bestia
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 9:26
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Todo o meu ánimo pra organización deste circuito, que dá moito á cambio de moi pouco. Eles revolucionaron o mundo das carreiras populares de Galicia. Coido que non somos conscientes do que temos, e que só o saberemos se o chegamos a perder.

Unha cousa pros organizadores, é imposible poñer a todo o mundo dacordo nun tema. Que fagan o que consideren mellor pra todos, que polémica vanna ter fagan o que fagan. Pero os corredores seguiremos apuntándonos ó circuito.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 9:37
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

pallas escribió:
Hola abro este hilo, para que todos, los que querais, mandeis un mensaje de apoyo a los organizadores del CIRCUITO CORRER EN GALICIA.
Por mi parte agradecer a al organizacion, todo el esfuerzo que han mostrado,para llevar a cabo esta competicion. Somos muchos los que aunque no se nos oiga, os agradecemos el esfuerzo que llevais a cabo para que esto funcione . GRACIAS.
Y espero que muchos se unan a mi mensaje de apoyo, para que no lo dejeis, y sigais con vuestro esfuerzo.

Aplausos y Agradecimientos para los Organizadores
del CIRCUITO CORRER EN GALICIA Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
RACAPE

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/07/10
0 Carreiras
243 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 9:42
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Mi apoyo, reconocimiento y agradecimiento a los organizadores de Correr en Galicia y a la labor que realizan, principalmente, en pro del atletismo popular.
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 10:07
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Unome o recoñecemento e agradecemento aos organizadores de Correr en Galicia, a verdade e que fan que teñamos unha motivacion extra para ir a correr, eu animoos a seguir asi e facer o que vos pensedes que e mellor para mellorar o circuito, xa que, con tanta xente, e normal que haia polemicas, pero...as discusións tamén son sanas para mellorar e aprender para o futuro. O dito, moitas gracias por esta paxina e a seguir asi...

Saudos.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 10:08
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Animo organizadores !!!!
Non deixemos morrer o circuito !!!

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 10:08
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

+1 en todo
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 10:38
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

secaiv escribió:
Todo o meu ánimo pra organización deste circuito, que dá moito á cambio de moi pouco. Eles revolucionaron o mundo das carreiras populares de Galicia. Coido que non somos conscientes do que temos, e que só o saberemos se o chegamos a perder.

Unha cousa pros organizadores, é imposible poñer a todo o mundo dacordo nun tema. Que fagan o que consideren mellor pra todos, que polémica vanna ter fagan o que fagan. Pero os corredores seguiremos apuntándonos ó circuito.

Totalmente de acordo. Poñer a todo o mundo de acordo e dificil, pero o importante e ter o circuito, e nese punto coincidimos todos.
Higui

Maratoniano
Maratoniano
21/04/11
237 Carreiras
82 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 10:46
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Lo importante efectivamente es el circuito, asi que enhorabuena a los que se lo curran para que lo disfrutemos todos.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 11:08
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Yo me lo paso en grande en el Circuito...jeje, hasta me compré unas zapas de trail cuando putuaban las de montaña y en ocasiones, teniendo una carrera en casa, he recorrido cientios de kilómetros para conseguir mas puntos Exclamación

Agradezco al Admin y colaboradores su puesta en marcha y deseo que tenga continuidad Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 11:47
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Pois tamén felicito a estes traballadores do asfalto e da rede. Parabéns.

zapasdo42.blogspot.com.es/
Joaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/11
30 Carreiras
69 Mensaxes
En 1ª Fila
Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 12:16
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Todos os meus parabens para eles e darlle forza para que podamos seguir disfrutando de todo esto,gracias o seu traballo e esforzo Moi feliz Bailar Ríndose Aplauso Aplauso Aplauso
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 15:32
Asunto: Re: APOYO A LOS ORGANIZADORES DEL CIRCUITO CORRER EN GALICIA

Como participante no Circuito dende hai 4 ou 5 anos, o meu sincero agradecemento aos organizadores, aos que nin sequera lles podo poñer cara, peroque me fixeron disfrutar tanto nestes anos. Eu son dos que recibiu sen dar nada a cambio, máis que a miña participación. Por eso, non me sinto na posición de poder esixir que continuedes un ano máis, pero sí na de recoñecervos o voso esforzo e traballo destes anos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos