Foros ›
Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 9:06
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Gracias pola mensaxe, Annie.

Xa tiña visto a mensaxe da fotokedada da San Martiño, pero como vou estar pendiente de darlle dorsais a xente que non vai estar o sábado, e quedei con outro colega para quentar un pouco antes de ir á Ponte do Mileno, pois xa non sei se me ha de dar moito tempo. Tomo nota da invitación de tódolos xeitos.

E en calquera caso , moita sorte para todos na San Martiño.
pablocf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/11/12
0 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 16:40
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

buenooo..... ni 24horas y ya con 400 lecturas..... prepárate beauvais que aquí viene Megalicix arrancándote las pegatinas......
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 18:51
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

pablocf escribió:
buenooo..... ni 24horas y ya con 400 lecturas..... prepárate beauvais que aquí viene Megalicix arrancándote las pegatinas......

De arrincar pegatinas nada, se caso as compartiríamos como bos veciños que somos . A verdade que en todo este tempo teño recibido moitos ánimos e bos consellos da súa parte... Aparte diso, Beauvais é moito Beauvais, e como dicía a frase aquela "non son digna de desatarlle os cordóns das zapatillas" Guiño
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 20:10
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Benvida, seguiremos atentamente este diario compañeira! Moi feliz

E moita sorte na San Martiño!! Aplauso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 20:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

kunko escribió:
Benvida, seguiremos atentamente este diario compañeira! Moi feliz

E moita sorte na San Martiño!! Aplauso

Grazas Kunko, xa vin no teu diario que tamén vas á San Martiño, asi que sorte a ti tamén.

Hoxe fixen unha tirada moi curta, de 5.200 nada mais. A ver se mañá fago a do circuíto longo, de 8900. E terei que ver o xeito de facer outra tirada o venres, para deixar o sábado de descanso antes da carreira (co pequeno inconveniente de que o venres noite toca asistir á cea de xubilación duns compañeiros, quedaría moi feo da miña banda non ir).

Dos tempos que me saen nos entrenamentos non fago moito caso. Como corro soa sempre sae un ritmo de 5:50 a 6 minutos por kilómetro (medidos un pouco a ollo co podómetro/cronómetro que me regalaron por Nadal, de momento aínda non teño Garmin nin cousas desas) . Vou tranquila porque sei que cando me meto en competición rebaixo moito mais... En xeral estou animada porque nesta última semana estou facendo mellores tempos. Será porque xa ven o frío. Eu corro moitísimo mellor con frío. A ver se día o da San Martiño sae como o do ano pasado, fresquiño, con sol e sin vento (vale xa sei que pido demasiado, pero ó mellor hai sorte).

Hadroq, xa ves que fixen os meus deberes de hoxe.


Última edición por Meigalicix o Mar, 12 Nov 2013, 22:13; editado 3 veces
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 21:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Meigalicix escribió:
kunko escribió:
Benvida, seguiremos atentamente este diario compañeira! Moi feliz

E moita sorte na San Martiño!! Aplauso

Grazas Kunko, xa vin no teu diario que tamén vas á San Martiño, asi que sorte a ti tamén.


Asi e, Moitas Grazas pola sorte Meigalicix!!! Guiño .
eidapuxa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/10/11
76 Carreiras
261 Mensaxes
bregua-culleredo
Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 22:32
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Saudos Meigalicix.se ves a Ourense vente a fotokedada quedaras retratada con todos estos tolos que nos xuntamos pra estas grandes gestas e aventuras de competir contra nos mesmos...e duro ,moi duro...pero sacamolo adiante como sea...paso a paso..
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 23:10
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

eidapuxa escribió:
Saudos Meigalicix.se ves a Ourense vente a fotokedada quedaras retratada con todos estos tolos que nos xuntamos pra estas grandes gestas e aventuras de competir contra nos mesmos...e duro ,moi duro...pero sacamolo adiante como sea...paso a paso..

Grazas pola invitación á fotokedada, pero xa lle dixera a Annie que por mor de ter que atender a outra xente non me vai a dar tempo. Xa verei...
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 19:41
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

8900 m a un ritmo de 5:51.

Non é o mellor tempo posible, pero tendo en conta que nos entrenos deste último mes e medio non solia baixar dos 6 minutos/km, non está mal.

O importante é que noto que vou cómoda, e que día a día o ritmo vai mellorando. Todavía penso que é posibe repetir eses 53:30 o domingo, ou se cadra rebaixalos un pouco.
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 20:07
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Suerte en esos entrenos, supongo que competirás en la San Martiño no?
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 20:19
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Enrique escribió:
Suerte en esos entrenos, supongo que competirás en la San Martiño no?

Claro, claro, cando falo de baixar de 53:30 é na San Martiño de Ourense, unha das festas que procuro non perder Moi feliz
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5631 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Nov 2013, 11:52
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Hombre, esto si que es una gran noticia, ya tenemos a una representante del sector femenino reivindicando ese 10%, jeje, a ver si alguna se suma al ejemplo y se anima.
Duro con esos entrenos y suerte en Orense!
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 14 Nov 2013, 17:56
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

yomismo escribió:
Hombre, esto si que es una gran noticia, ya tenemos a una representante del sector femenino reivindicando ese 10%, jeje, a ver si alguna se suma al ejemplo y se anima.
Duro con esos entrenos y suerte en Orense!

Moitas gracias, niso estamos.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 15 Nov 2013, 17:57
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Ultima sesión de entrenamento antes da San Martiño. Por mor do horario laboral só puden facer unha tirada curta, de 5.200, en 31' 50, algo máis lenta hoxe.

Para animarme fun á paxina de Tiramillas (unha desas cousas que me axudastes a descubrir coas vosas intervencións nos foros). Revisei os rexistros que tiña de hai un ano, xusto na vispera da San Martiño anterior. Quedo tranquila, porque vexo que manteño a forma e o ritmo, asi que podo ter unha oportunidade de repetir resultado (melloralo xa o vexo difícil).

Mañá estiramentos, descanso, e marchar para Ourense de víspera... E andando con ollo, porque isto das "xornadas previas" con outros "correlegas" (como lle chamades vos) teñen o risco de botar demasiadas risas e deitarse algo tarde de máis. Haberá que coidarse ben. Hala que xa non queda nada!!!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 15 Nov 2013, 22:21
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Meigalicix escribió:
Hadroq, xa ves que fixen os meus deberes de hoxe.

Eso veo. Mr. Green

Mucha suerte en la San Martiño. Si no hay contratiempos yo también participaré. Ya nos contarás qué tal. Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos