Foros ›
Os Olímpicos do Copazo
Foros de debate / O Circuíto 2013-14
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 8:12
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Por suposto que contamos contigo para os olímpicos 2014-15.

De todos xeitos, eu creo que ningún ano fixeches 25-30 carreira no circuito, só eu un ano cheguei as 26 e xa fai tempo deso. No resto de anos creo que tanto ti como eu sempre fixemos entorno a 15-20 carreiras e sumamos ao redor de 4000 puntos, supoño que este ano, se todo segue o seu cauce normal, será parecido. O importante é ter saúde e que nos respeten as lesión para disfrutar de 1-2 carreira ao mes ( se son longas mellor que mellor) para ir matando o gusanillo nesta longa preparación para o reto de primavera.

Ademais repetiremos como parella no circuito que eu xa estou moi maior para andar ligando polo foro Moi feliz

Pois a cea será mellor facela un venres pola noite se lles vai ben ao resto, máis que nada para que lle de tempo de sobra a jesusb para recuperarse ata a tarde. Así que buscaremos un fin de semana no que teña carreira o sábado pola tarde e poidamos os demais.


-----------------------------------------------------------------

Eu en principio este mes de setembro creo que non vou correr ningunha carreira (como me pasa sempre á volta de vacacións), pero en outubro espero desquitarme con Coruña10, Trail de Montefaro ou Pontevedra e, por suposto, a clásica entre as clásicas.

Saudos.

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 8:48
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Pois a cea será mellor facela un venres pola noite se lles vai ben ao resto, máis que nada para que lle de tempo de sobra a jesusb para recuperarse ata a tarde. Así que buscaremos un fin de semana no que teña carreira o sábado pola tarde e poidamos os demais. Saudos.

¿Un fin de semana sin carreras?...jajaja, hasta ahora creo que ninguno, cuando no hay carreras en Galicia voy a Asturias o a Castilla-León. También es difícil que no las tenga los sábados pero, el 99 % son por la tarde, y me da tiempo de sobra a recuperar, así que, cualquier viernes que se acuerde, no hay ningún problema.

Saludos.

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2014, 14:30
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

jesusb escribió:
anarky escribió:
Pois a cea será mellor facela un venres pola noite se lles vai ben ao resto, máis que nada para que lle de tempo de sobra a jesusb para recuperarse ata a tarde. Así que buscaremos un fin de semana no que teña carreira o sábado pola tarde e poidamos os demais. Saudos.

¿Un fin de semana sin carreras?...jajaja, hasta ahora creo que ninguno, cuando no hay carreras en Galicia voy a Asturias o a Castilla-León. También es difícil que no las tenga los sábados pero, el 99 % son por la tarde, y me da tiempo de sobra a recuperar, así que, cualquier viernes que se acuerde, no hay ningún problema.

Saludos.

Matizo: yo el 03/10 tampoco podría, salvo que la cena fuese en Santiago ya que tengo que estar allí por temas de curro hasta las 9 y pico. Otra opción si se decide ese día es que sea un poco tarde para que me diera tiempo a llegar.

The race ends, the road never does.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2014, 16:37
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

GasMan escribió:
jesusb escribió:
anarky escribió:
Pois a cea será mellor facela un venres pola noite se lles vai ben ao resto, máis que nada para que lle de tempo de sobra a jesusb para recuperarse ata a tarde. Así que buscaremos un fin de semana no que teña carreira o sábado pola tarde e poidamos os demais. Saudos.

¿Un fin de semana sin carreras?...jajaja, hasta ahora creo que ninguno, cuando no hay carreras en Galicia voy a Asturias o a Castilla-León. También es difícil que no las tenga los sábados pero, el 99 % son por la tarde, y me da tiempo de sobra a recuperar, así que, cualquier viernes que se acuerde, no hay ningún problema.

Saludos.

Matizo: yo el 03/10 tampoco podría, salvo que la cena fuese en Santiago ya que tengo que estar allí por temas de curro hasta las 9 y pico. Otra opción si se decide ese día es que sea un poco tarde para que me diera tiempo a llegar.

Puedo desplazarme a cualquier localidad y hora que se elija y me es indiferente cena o comida, comento lo de la comida porque el 5 de octubre, domingo, se corre el Coruña 10 y, al igual que hicimos en Ferrol cuando celebramos el ascenso, se podía pensar en participar todos en dicha carrera y luego reunirnos para comer, copazo/s incluido/s....jeje Mr. Green Guiño

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2014, 18:09
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Hola, esta temporada contad conmigo!!! Tengo que reconocer que estoy muy flojo en comparación con otros años pero estoy intentando poner remedio al tema yendo al gimnasio y corriendo unos kilómetros cada semana, además este año estoy yendo a clases de boxeo, 2 veces por la semana (me están dando como si debiera dinero, que grandes noches de marcatv una pena que se lo cargaran) y parece que no, pero es un deporte muy anaeróbico y agota lo suyo. Así que este año aportaré más puntos que la temporada pasada.
Respecto a la cena yo casi me puedo adaptar a cualquier fecha estaré atento al foro.

tetedemencial.tumblr.com/
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 9:14
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Que vos parece entón o 26 de Setembro así como primeira data tentativa para a cea dos olímpicos¿?

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 9:32
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Que vos parece entón o 26 de Setembro así como primeira data tentativa para a cea dos olímpicos¿?

Yo puedo asistir ese día 26, viernes.

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2014, 11:32
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Por mi perfecto, dónde sería???

tetedemencial.tumblr.com/
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 12:55
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

A mí también me viene bien ese día.

Me acabo de apuntar a las carreras de Acea da Ma del día 28 y a la Coruña 10 Satisfecho

Vamos equipo!!!!

The race ends, the road never does.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 12:57
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Bueno,

xa está bastante avanzada a tempada e nós aínda sen organizar a cena de celebración por manter a categoría e, o que é máis grave, sen definir completamente ao equipo para este ano. Queda menos dunha semana para inscribirse individualmente no circuito e nin Víctor nin Quiquinho están inscritos. Falei con Víctor e díxome que estaba pendende dos resultados dunha proba e que en función do que lle dixera o traumatólogo, pois nos diría cales son os seus plans.

Por agora temos a 4 membros do equipo xa confirmados: jesusb, GasMan, Chayanne_galaico e un servidor. Por suposto, Vćitor e Quiquinho seguirán se eles queren, independentemente do número de carreiras nas que participen. Espero que todo vaia ben e poidamos repetir un ano máis equipo, senón tocará buscar un ou dous compoñentes en función do que nos diga Quiquinho.

Saudos.

PD: En canto definamos o equipo, abro o fío correspondente no subforo deste ano.

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 6:20
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Inscrito en la carrera de Bertamiráns-Ames !! Satisfecho

tetedemencial.tumblr.com/
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 9:00
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Así me gusta Chayanne, empezando a tempada con gañas Guiño Vémonos na Pedestre en 10 días.

www.24gramos.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos