Foros ›
Autor
Mensaxe
alferber

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/14
20 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 15:46
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Felicidades a la organización y gracias. Ha sido mi primer trail y aunque he sufrido como un cabron, creo que me ha enganchado (a ver manana si con el dolor de piernas pienso lo mismo...). A mi también me paso lo que dice el compañero. Llegando al pueblo me equivoque de camino porque no estaba bien señalizado. Pero el resto del recorrido perfecto. Otra vez, enhorabuena a los organizadores, ha sido una carrera genial .
callajan

Novo foreiro
Novo foreiro
30/11/13
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 16:00
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Felicidades a la organización. Un trail bien montado y corrible. Para el año marcar bien la llegada a Cela que se perdió mucha gente
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
440 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 16:31
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Noraboa a organización Aplauso , trail recomendable pa disfrutar os menos espertos e pa dar caña os de diante, o tempo respetounos e os camiños despois da chuvia destes dias estaban ben Silbar , o da chegada mal señalada nos últimos calexóns tamén o comparto, non todos coñecemos o camiño de volta¡¡¡
Po ano mais ( e agua quente nas duchas Rezar )
River19

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/14
36 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 16:53
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Bueno, o final o que mais preocupaba, que era o tempo acompañou. Polo demais, felicitar a organización. Sempre se pode escapar algún detalle, pero en xeral moi ben. Animaros a seguir seguir traballando.
SAMA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/10/13
19 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 17:30
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Enhorabuena a la Organización!! Bonito trail para iniciarse, bien los avituallamientos, bien la señalización excepto al final en un par de cruces. Para el año repito y a mejorar el tiempo de este año (si se puede). Parabens aos organizadores, voluntarios, protección civil y años lugareños.

OBJETIVOS 2015: 10K:
PBRUI

Novo foreiro
Novo foreiro
26/01/14
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 19:28
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

FOTOS II TRAIL CELA 2015 plus.google.com/100994...cPp7Gx1Ttz
lukish

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/09
0 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 19:37
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

GRACIAS A TOD@S!!!!
Por venir y disfrutar del deporte.

Perdonar por los errores cometidos...esperemos que para el año que viene se solventen adecuadamente para todos vosotros.
alferber

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/14
20 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 19:58
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Geniales las fotos PBRUI! Un recuerdo magnifico de la carrera de hoy. Gracias!
jotam

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/11
60 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 21:19
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Gracias por las fotos
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 8:15
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Un año más viejo, 4 minutos más lento. Demasiado corrible para mis dudosas cualidades. Bien es cierto que no llego en el mejor mmto, pero con no haberme espatallado ya doy gracias. Qué sería del trail si no nos perdieramos de vez en cuando?. Y que me decís de esa agua vivificante de la ducha, con sus gritos y sus descojones.
No cambio yo este ambiente por nada.
Gracias a todos
PD: Cambio manzana y mandarina por plato de caldo/sopa

Enhorabuena a la organización y a esos que sólo veo en la salida y luego no se donde se meten pero que aparecen vestidos de calle en meta, duchaditos y limpitos.
carballeira

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/06/09
0 Carreiras
225 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 12:03
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Estou de acordo na señalización en algún cruce que tivemos que volver atrás, e na entrada pero polo demáis todo moi ben, e con relación o ano anterior melloraron, seguide asi felecidades e gracias.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 18:16
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Pois eu, ainda que teño que darlle as gracias a organización por ofrecernos unha alternativa mais para un domingo a mañan , sentindo moito non podo felicitalos polo ben que fixeron as cousas pois penso que houbo cousas que se deben mellorar. O tema da señalización sin duda e unha cousa que necesita mellora pois como xa comentaron os compañeiros habia zonas onde non se sabia moi ben por onde ir (incluso xente se perdeu, de feito parece ser que a rapaza que iba de primeira foi unha das perxudicadas quedando o final de segunda). Nas zonas onde si estaban as cintas marcando, a cinta amarilla distinguiase bastante ben pero a blanca as veces faciase mais complicado vela. Outra cousa que me parece e que cobrando 15 euros, polo menos unha isotonica a chegada si que a podian ofrecer. Do tema que anunciaban de uns pinchos a chegada eu non os vin (pode ser que non fose na chegada senon en algun lugar cercano e por eso eu non os vin ) pero bueno, esto é o menos importante.
Ahora si , o que me parece mais grave e que se anuncie unha hora de salida e despois que se adelante a salida en media hora. No meu caso convencin a miña muller e a unha compañeira para que me acompañasen e fixeran a andaina mentras eu participaba no trail. O final animaronse e cal foi a nosa sorpresa que cando chegamos a Cela a andaina xa saira. Segun o reglamento: " Tamen faremos unha ANDAINA media hora antes da saida do trail", co cal se o trail saia as 10:30 creo que esta claro que a andaina saia as 10.....pois non, a salida xa deron as 9:30. Esto si que me disgustou moito, e ainda mais cando despois preguntando nadie sabia a que hora estaba anunciada a salida da andaina. Menos mal que a compañeira da miña muller esta acostumbrada a facer rutas de BTT, e decidiron salir pola sua conta a facer a ruta igualmente solo que asi en vez de facer a ruta larga tiveron que conformarse coa ruta corta.
Polo demais , todo ben. Espero repetir para o ano e que as cousas salgan mellor se e posible.

Saludos.
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 19:58
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Felicitar a la organización por la carrera de 10 prácticamente por todo el recorrido no siendo al final(que es entendible también tener tantos voluntarios para cortar todos los cruces).Felicitar también a la cocinera las lentejas muy buenas
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Feb 2015, 10:35
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

Baos a todos. Aínda non recibimos as clasificacións da proba e a organización non resposta aos correos.

Se nos próximos días non envían nada procederemos a anulala coma puntuable. Se alguén está interesado en eque puntúe pode axudar contactando con eles... non podemos estar detrás de 200 organizacións Triste

Saúdos.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Feb 2015, 10:41
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015

CircuitoCENG escribió:
Baos a todos. Aínda non recibimos as clasificacións da proba e a organización non resposta aos correos.

Se nos próximos días non envían nada procederemos a anulala coma puntuable. Se alguén está interesado en eque puntúe pode axudar contactando con eles... non podemos estar detrás de 200 organizacións Triste

Saúdos.

cronotec.es/2015/res/rescela.pdf





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos