Foros ›
Autor
Mensaxe
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2015, 17:16
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

GRACIAS,POLAS FOTOS
tente

Novo foreiro
Novo foreiro
5/10/11
6 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2015, 17:29
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Moi chulas as fotos
un recordo preciioso dun gran dia
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2015, 19:17
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Vendo as fotos,sin animo de polemizar, xa q a carreira acabou,podo observar que 2 corredores os cales se saltaron o control do pico sacro,xa q nin siquera subiron a capilla(saben eles perfectamente qn son) seguiron en carreira como si tal cousa,e casualmente mirando nas fotos a un non se lle ve o dorsal e a outro podese intuir o numero ainda q e difícil aseguralo x levalo debaixo do cortavientos.
Quedarame sempre a dúbida de si realmente entraron na clasificación,ainda q un deles podería casi asegurar q si.
De ser así non entendo q gana a xente enganandose a sí mesma.
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2015, 19:48
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Muchas gracias por las fotos
dabiz

Novo foreiro
Novo foreiro
28/03/09
0 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2015, 21:39
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

muchas gracias por las fotos, despues de mas de 2 años desde mi ultimo trail la verdad es que me lo pase en grande, gran organizacion y grandes corredores Sorriso
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2015, 22:13
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Boas Mario, sobre o que contas de 2 corredores, sólo podo decir, que na clasificación final, solo aparece un corredor que non pasou polo control do Pico Sacro (km 24), o cal aparece reflexado como CURTO (desviouse no km20). O resto, (96) pasaron todos polo control de carreira, e así aparecen os seus tempos na clasificación final.

Gracias polo teu comentario, como ben dixeches, non se gana nada enganandose un mesmo, pero...xa sabes. Guiño
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2015, 22:47
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Hola Imartsil,na segunda das veces q subimos o pico,xusto o pasar o fotógrafo se ibas pola izq(x donde estaban as cintas)ibas dar a capilla e posteriormente a furgoneta donde estaba o reloj e o avituallamiento,se ibas pola dereita atallabase considerablemente e ibas dar a carretera directamente,un pouquiño mais adiante do avituallamiento,podoche asegurar q eses dous corredores, q iban detrás miña antes da capilla, pasaron a ir uns 300m mais adiante,curiosamente sin adiantarme e vendo eu como ian polo atallo...O realmente curioso e q sin pasar por ali salgan nos tempos e con 3 minutos mais ca min...pero bueno asunto olvidao ala cada un coa sua conciencia.
PD:casualidade q a miña familia estaba alí vendo a carreira e tampouco saen nas suas fotos.
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2015, 23:12
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Boas Mario, ahora entendo a que atallo te refires. Sólo decir que una pena, que despois de haber chegado hasta alí arriba, facer ese atallo...motivo que me fai pensar que eran corredores que coñecen a zona.
Non e a primeira min será a última carreira que se vexa xente así.
Un saludo.
carballeira

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/06/09
0 Carreiras
225 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Feb 2015, 12:10
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Graciñas fotógrafos moi boas fotos.
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Sáb, 21 Feb 2015, 12:28
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Gracias por las fotos
JuanCarlos

Montañés
Montañés
30/03/08
0 Carreiras
162 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Feb 2015, 15:45
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Eiquí tedes unhas poucas fotos do Trail/Btt que sacou Leonor, no noso blog do Club Xesteiras:

Trail/Btt da Camelia
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Feb 2015, 15:58
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Gracias pola difusión e as fotos Juan Carlos. Enhoraboa polo teu posto, moi boa carreira. A ver si coincidimos en Zegama ou Somiedo. Aplauso
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2015, 10:42
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

mario.R escribió:
Hola Imartsil,na segunda das veces q subimos o pico,xusto o pasar o fotógrafo se ibas pola izq(x donde estaban as cintas)ibas dar a capilla e posteriormente a furgoneta donde estaba o reloj e o avituallamiento,se ibas pola dereita atallabase considerablemente e ibas dar a carretera directamente,un pouquiño mais adiante do avituallamiento,podoche asegurar q eses dous corredores, q iban detrás miña antes da capilla, pasaron a ir uns 300m mais adiante,curiosamente sin adiantarme e vendo eu como ian polo atallo...O realmente curioso e q sin pasar por ali salgan nos tempos e con 3 minutos mais ca min...pero bueno asunto olvidao ala cada un coa sua conciencia.
PD:casualidade q a miña familia estaba alí vendo a carreira e tampouco saen nas suas fotos.

Boas , a furgoneta donde estaba o reloxo era o punto de control , ali , para evitar os problemas de este tipo , e como pasou en outras probas de xente que porta o chip de outra para gañar postos na clasificación (cousa que non entendemos) , tomamos os tempos todos por numero de dorsal , incluso moita xente tivo que abrir o cortaventos e realizar unha pequena parada ,para poder tomar o seu numero. (asi que pola nosa banda todos os que aparecen na clasificacion por ali pasaron , se atallan antes ou despois..... eso xa non sabemos).

De todas formas tales datos foron contrastados cos da organizacion que tomou os dorsais dos corredores que foron pola ruta curta, os cales coincidiron perfectamente.

Comentar que moita xente non parou no avituallamento e non pasou pola explanada senon que continuou polo asfalto.

Tamen 2 corredores perderon o dorsal , o cal tomamos nota e comprobamos unha vez chegado a meta que fosen eles.

Un saudo.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2015, 11:42
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

galitiming escribió:
mario.R escribió:
Hola Imartsil,na segunda das veces q subimos o pico,xusto o pasar o fotógrafo se ibas pola izq(x donde estaban as cintas)ibas dar a capilla e posteriormente a furgoneta donde estaba o reloj e o avituallamiento,se ibas pola dereita atallabase considerablemente e ibas dar a carretera directamente,un pouquiño mais adiante do avituallamiento,podoche asegurar q eses dous corredores, q iban detrás miña antes da capilla, pasaron a ir uns 300m mais adiante,curiosamente sin adiantarme e vendo eu como ian polo atallo...O realmente curioso e q sin pasar por ali salgan nos tempos e con 3 minutos mais ca min...pero bueno asunto olvidao ala cada un coa sua conciencia.
PD:casualidade q a miña familia estaba alí vendo a carreira e tampouco saen nas suas fotos.

Boas , a furgoneta donde estaba o reloxo era o punto de control , ali , para evitar os problemas de este tipo , e como pasou en outras probas de xente que porta o chip de outra para gañar postos na clasificación (cousa que non entendemos) , tomamos os tempos todos por numero de dorsal , incluso moita xente tivo que abrir o cortaventos e realizar

unha pequena parada ,para poder tomar o seu numero. (asi que pola nosa banda todos os
que aparecen na clasificacion por ali pasaron , se atallan antes ou despois..... eso xa non
sabemos).

hola,en ningún momento dubidei da vosa cronometraxe,solo sei q 2 corredores non pasaron pola capilla e seino xq o vin eu e a xente q Ali estaba e son OS únicos q non salen nesas fotos.Sei qn son pero non teñointención de publicarlo xq en ganan se a eles mesmos.Ta en e curioso q xusto 2 forman OS q perdieron o dorsal,o cal levaba o chip.

De todas formas tales datos foron contrastados cos da organizacion que tomou os dorsais dos corredores que foron pola ruta curta, os cales coincidiron perfectamente.

Comentar que moita xente non parou no avituallamento e non pasou pola explanada senon que continuou polo asfalto.

Tamen 2 corredores perderon o dorsal , o cal tomamos nota e comprobamos unha vez chegado a meta que fosen eles.

Un saudo.

mvieites

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/14
10 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2015, 18:25
Asunto: Re: I Trail da Camelia 2015

Carreira moi chula, sobre todo os primeiros 25Kms, remtando con esa preciosa subida ao Pico Sacro.
Para o ano espero poder asistir novamente!!!
Moitas gracias polas fotos a todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos