Foros ›
A tirada larga no crudo inverno. Opinións
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2015, 19:37
Asunto: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Ahora que xa temos o inverno quentándonos o corpo, gustaríame que se expoñeran opinions sobre como afrontades esos días de auga nos que toca entrenar a tirada larga, seguindo o plan que cada un se establece.

Eu teño o ximnasio ao lado da casa, polo que podo optar por correr na cinta unha sesión de 40 ou 45’, pero… e si toca facer a tirada larga? Non me vexo hora e media ou mais tempo correndo no mismo sitio…

Aplazo a sesión para o día seguinte ou a adianto para o anterior? Vale, pero nesta terra podemos encadenar unha semana enteira chovendo…

Salgo de todas formas ainda que diluvie ainda a risco de coller unha boa gripe? (nalgún sitio escoitei que nos somos corredores, e a quen lle molesten as inclemencias meteorolóxicas que se dedique a pilates, que se practica baixo teito)…

Qué facedes habitualmente?

Graciñas e saúdos.
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2015, 21:35
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Si se supone que estas preparando un maratón para mi es imprescindible la tirada larga independientemente del día que haga, muchas veces tengo hecho la tirada larga domingo por la tarde ya que cuando trabajo de noche duermo por la mañana , levantarme vaso de agua un platano y a correr lo que toque aúnque llueva, es duro ponerse a correr mas de 30 km lloviendo y solo pero el premio es demasiado grande para que no cueste conseguirlo.
Running4ever

Maratoniano
Maratoniano
20/05/13
100 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2015, 21:36
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Personalmente, los sabados o domingos que me toca tirada larga, suelo hacerla igual, llueve o truene. Me pongo un chubasquero o me abrigo bien y a darle duro. Recuerdo un domingo que habia alerta por temporal, ypense que solo seria yo el que saldría a correr ese dia, y me encontre con unos cuantos mas...jajajajaja. no hay excusas
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 8:26
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

O día da carreira terás que correla, chova ou venta (a menos que teñas unha alerta climatolóxica), polo que o día do entrenamento non debería ser diferente. Creo que deberías facer a tirada longa o día que teñas establecido no teu plan.

En canto o tema da gripe, mentres esteñas en movemento e manteñas a calor non deberías ter complicacións. O problema sería si paras o frío, pero si tan pronto chegues te cambias (ou duchas) non deberías ter porque resfriarte.

Si en Galicia tivesemos que andar dependendo do tempo... Silbar

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 9:04
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Eu si o resto de circunstancias o permiten, salvo alerta meteorolóxica saio igual.

Para a chuvia non hai moita solución, algún tipo de chuvasqueiro, da igual ou te calas ou sudas por falta de transpiración. Para o frío eu me abrigo con térmica, guantes, buff, o que faga falta, pero tampouco pasar calor.

Dar ejemplo no es la principal manera de influir sobre los demás; es la única manera.
Albert Einstein
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 10:09
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Un servidor repliega velas.Y eso,mínimos entrenos,mínimas competiciones.
Regenerar un poco.Oxigenarse.Disfrutar de buenas comidas.Coger 4 o 5 kilitos.
Y ya con la primavera,volvemos al tajo.
Ese es mi plan y mi predisposición. Guiño
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 11:16
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Frecha Chubasquero, camiseta manga larga o térmicas, mallas largas, guantes, gorros, etc...

En nuestro deporte es en el que el cuerpo está más expuesto a las inclemencias del tiempo, la idea es crear una barrera protectora que nos aísle. Que retenga el calor generado pero sin ahogarnos.
Si te pertrechas bien no tienes por que dejar de salir.

La pega: que luego hay un montón de ropa que lavar. Disimulando

Homo homini gallicus canis
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 13:05
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

si te gusta correr. CORRE

"El mejor corredor , no deja huellas"
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 16:12
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Eu salgo igual, se podo cambiar a hora por coller menos auga o fago e se non procuro protexerme ben. Igual o que si fago é intercambiar o día de series se hai moito vento por outro de rodaxe.
E ao acabar directo para a ducha, e estirar despóis ao final.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 18:45
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Yo la hago el sábado por la mañana, para hacerla de día, en invierno
Entre las 11 y las 13 horas, esperando, si es posible, a que pare de diluviar.

Y un comentario. A no ser que haga mucho frío, cuando menos ropa, incluido sin chubasquero, mejor

I'm runninging in the rain
Just running in the rain
What a glorious feeling
I'm happy again

la la lalalala, lalalalalala

A disfrutar, corriendo bajo la lluvia. Puede ser una sensación maravillosa
Bailar Bailar Bailar
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 19:19
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Días de invierno crudo de verdad tampoco son muchos, y yo, la verdad prefiero salir con fresquito que cayendo fuego. En la variedad está el gusto.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
688 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2015, 14:42
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Intentar salir cuando no llueva pero si no es posible salir igual sin dudarlo, y normalmente si se hace por km sale a ritmo superior, cuanto antes llegues, antes la ducha caliente. El invierno es duro: agua, frío, viento y noche pronto, pero el maratoniano debe superar todo eso.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2015, 19:28
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

A min a choiva gustame, sempre que non sexa un diluvio o que cae. De feito se non fose por sair a correr non podería disfrutar da choiva sen que me tomasen por tolo.
E ainda así algunha xente xa chegou igual a esa conclusión
O que non me gusta tanto e o frío, pero co inverno que temos nos con abrigar un pouco o peito con un cortaventos e poñendo uns guantes eu vou ven. Os guantes son unha prenda que ainda que non o parezca quita moito frio. Polo menos a min

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
cantrunner

Novo foreiro
Novo foreiro
23/12/15
20 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2015, 12:09
Asunto: Re: A tirada larga no crudo inverno. Opinións

Din por ahí que entrenamento con chuvia, vento, tormenta... (o que se coñece como condicións meteorolóxicas adversas) vale por dous.

Sei que os días que chove todo o día, da moita pereza sair a correr, pero o día da carreira non poderás decidir o tempo que vai facer.

Por iso, o mellor que podes facer é ter un pouco máis de vontade para sair a correr, faga o tempo que faga. E pensar que canto peor tempo faga máis preparado chegarás para as condicións da carreira.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos