Foros ›
I Cea Gala CorrerenGalicia
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2007, 20:45
Asunto:

Agora, despois de descansar e de que pasase o resacón creo que podo falar un pouco da noite do sábado.
Creo que a cea reultou ben, salvo algún defectiño que haberá que solucionar o resto foi máis ou menos como o planeamos. No que respecta a comida:¡Moito mellor que o planeado!!! A min houberame gustado que viñera moita máis xente de fora do Car. Agora ben, os que estaban para min xa case son da familia, e non me refiro só os de Santiago. Non sei que vai pasar se algún día se disolve o Car, porque eu xa os boto de menos e os mércores vou a ver como entrenan...boa xente esta!!!(Xa está ben de peloteo!).Nos postres houbo unha pequena sorpresa, (incluidos os do CARSantiago) ca entrega duns premios, medio cachondos, pero con moito cariño. Cómo dixo o portavoz do xurado todos merecíamos un premio, pero hai limitacións, enton o xurado, nada imparcial, repartiu tres premios (que evidentemente caeron en xente do CARSantiago) Avergoñado Avergoñado Avergoñado . A maiores .e este un pouco máis en serio, entregouse o premio de Persoeiro do ano, o xurado o ser a primeira vez tíñao doado: o premio concedeuselle o señor Admin, que gracias a él estamos a vivir esta experiencia. Recolleu o premio no seu nome o forero Cecebre.Despois dunha cea agradable tocou un pouco de bailoteo, e aquí hai que dar as grazas a Gallego polo trato esquisito que tivo con nós (non é que non o merezamos...pero non tiña por qué). Os reises da pista sen dúbida Banderas e Charly, aínda que creo que Piti non lles foi moito a zaga. E así se foi a noite, entre baile,charla,copa,algunha tontería,máis baile,máis copa...
Agradecer os instigadores a idea e que vaian preparando a do ano que ven porque creo que estas cousas valen realmente a pena.
Bicos para todos.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2007, 7:58
Asunto:

Cierto Moncho que es de biennacido el ser agradecido y dar las gracias desde este foro a Gallego por ser nuestro anfitrión y aguantar toda esta "
tropa" de gamberros Mr. Green

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
bytheface

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/05/06
0 Carreiras
286 Mensaxes
brigantium flavium
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2007, 9:52
Asunto:

Hola amigüitos:

Yo, como autista oficial del foro, me entero de las cosas a toro pasado (debe ser cuestión de cuernos Demo ).
Me muero de insana y asquerosa envidia y, cuando ya estaba dispuesto a no creerme nada de lo que contais, leo a easywind que siempre me pareció un hombre muy sensato y cabal diciendo:
Cita:
En resumen creo que la cena salio perfecta, literalmente mejor de lo que esperabamos (almejas), y la post cena estuvo fantástica.
Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado
¡¿Pero que clase de bacanal salvaje y degenerada montasteis ahí?!

A la próxima me apunto sí o sí. No cabe duda

"errar es de humanos" ...dijo el pato bajándose de la gallina
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2007, 11:12
Asunto:

Hola muchach@s, me alegro un montòn que lo hayan pasado tan bien, espero para la pròxima enterarme con mucha más antelaciòn
Saludos para todos

www.myspace.com/mrdixiejazzband
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2007, 11:04
Asunto:

bueno, pois despois dun merecido descanso pola resaca do sábado Ríndose Ríndose , sólo felicitar @s organizador@s do evento, a pesar do contraproducente que semellantes bacanales resultan para o corpo dos "esforzados das populares": viandas abundantes e riquísimas; líquidos espirituosos a esgalla (por certo, hai que cambiar o sitio, eh!!: que tiven que soplar cando fun recoller o coche Demo Demo ...o resultado non volo conto Avergoñado por si hai menores, para que non tomen exemplo das malas conductas!!!)
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2007, 22:20
Asunto:

Avergoñado Avergoñado Avergoñado Ya sé que es imperdonable el retraso, pero bueno, aún así me gustaría deciros que ME LO HE PASADO PIPA el día de la Cena Gala, en serio. Además de que la comida estaba buenísima, la compañía no podría ser mejor, y lo digo de corazón. Un placer conocer a Aficionado (otro que, igual que lentoperosejuro, nos quería engañar con el nick, pero nada.... Ríndose Ríndose :lol:), y una pasada volver a veros a tod@s y comprobar que los lesionados lo que tienen es una "cuentitis" de primera (¡¡vaya como bailaban los condenados!! Ríndose Ríndose Ríndose ). En fin...que.....PERFECTO. Y detallazo el de Gallego, que, como siempre, demuestra que es especial tanto como atleta como, y sobre todo, como persona. Muchas gracias.

Bueno, y.....¿¿para cuándo la próxima??? Rezar

Ríndose Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos