Foros ›
[TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/2018)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
juansin

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/14
0 Carreiras
46 Mensaxes
Noia - Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 10:59
Asunto: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/2018)

CARTEL


TODA A INFORMACIÓN
http://www.correrengalicia.org/index.php?name=CPGNuCalendar&view=event&id=6106&date=20181006

Vémonos en Pontenafonso!!!

Juan Freire
A. D. O PEIRÁN
Organizadora de Tritatlon Ponte Nafonso "Memorial Michel"
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 06 Out 2018, 19:04
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/

Boas tardes a tod@s. A verdá que o pasei en grande neste perfectamente organizado triatlon sprint memorial Michel. O ano pasado quedeime sen praza e este ano casi quedo sin ela, pero fun mais espabilado para anotarme como primeiro na lista de espera.

Volverei sin dudalo. Sodes mois grandes. Aplauso Aplauso Aplauso

A miña decepción Triste , non sei seguro si perdin o meu gps garmin mentres nadaba, que levei moitos golpes por todos los lados, ou no tramo da transición o sair da auga e mentres ia quintando o neopreno en carreira. O certo e que o chegar a collela bici, deime conta que non o tiña na muñeca. Por certo e a primeira vez que levei o gps na muñeca para nadar e que mala experiencia Muro , una y no más. Normalmente levoo sempre por dentro do gorro de natación para que non se molle e ademais tamen colle moitisimo mellor a sinal satelite por ir sempre o aparato por fora da auga. Tamen teño levado na muñeca pero por dentro do neopreno pero se me facia algo mais incomodo ainda que desa maneira nunca o perdería.

Dende aqui, si alguien topou este reloj gps Garmin 310xt como o da foto, agradecería enormente a sua amabilidade e bondad de notificarmo.

Moitas gracias.



Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
juansin

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/14
0 Carreiras
46 Mensaxes
Noia - Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 06 Out 2018, 19:41
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/

Si aparece por ali cando recollamos avísote...

Juan Freire
A. D. O PEIRÁN
Organizadora de Tritatlon Ponte Nafonso "Memorial Michel"
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 06 Out 2018, 20:12
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/

Moitas gracias pola molestia.
Esperemos que haya sorte.
Un saudo.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 06 Out 2018, 21:56
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/2018)

Onde se poden ver fotos da proba?
Parabéns pola organización!
Sorte Co GPS

www.subeaobarbanza.blogspot.com
albvarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/08/14
5 Carreiras
73 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2018, 11:48
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/2018)

De momento albúm de kurai, compartido no facebook da proba
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2018, 16:45
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/2018)

Enhorabuena a la organización, todos los voluntarios y organización volcados para que saliera bien, es mi primera vez y espero que no sea la última, para mi muy recomendable, un poco como Ferreirua pero en tri. Enhorabuena!!!.
Espero que aparezca tu GPS.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2018, 18:14
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/

Gracias.
Ya he visto las fotos colgadas por Kurai y no aparezco en ninguna a la salida del agua Triste y estaba interesado en verme justo ahí para saber exactamente si en ese momento llevaba o no el reloj gps en la muñeca. En caso de no llevarlo doy por finalizada la busqueda, pues daria por echo que se quedó en el fondo del rio y si no, aun tendría esperanzas.

De todas formas, muchas gracias por la fotos Kurai Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 8:56
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/2018)

Olaaaa. Algúen sabe por qué algúns/has saímos nas clasificacións sen tempos de natación? Fastídiame moito porque parece que non a fixemos e eu nadei como tódolos/as demais......mesmo pensei que algún quería matarme!!!! Mimadriña, ía a por mín dándome na cabeza continuamente!!!!! A ver se temos sentidiño, porque eu para a próxima non respondo de mín... Desta vez estaba tan nerviosa que o fulano ese fíxome parar para que o deixar ir dunha pu....ñetera vez.... Menos mal que non sei quén é o susodicho!!!!
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 12:04
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/2018)

MIOTE escribió:
Olaaaa. Algúen sabe por qué algúns/has saímos nas clasificacións sen tempos de natación? Fastídiame moito porque parece que non a fixemos e eu nadei como tódolos/as demais......mesmo pensei que algún quería matarme!!!! Mimadriña, ía a por mín dándome na cabeza continuamente!!!!! A ver se temos sentidiño, porque eu para a próxima non respondo de mín... Desta vez estaba tan nerviosa que o fulano ese fíxome parar para que o deixar ir dunha pu....ñetera vez.... Menos mal que non sei quén é o susodicho!!!!
A verdade é que na natación hubo de todo menos biquiños.
O pasó pola segunda boia foi un caos.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
sentidiño

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
130 Carreiras
204 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 20:53
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/

Hola.
Tenéis toda la razón, este fue mi tercera participación consecutiva y es la primera vez que me dieron tantos golpes en la natación, hasta en la segunda boya me agarraron por el hombro y me empujaban para el fondo.........un caos absoluto.......a propósito también vi a varias personas saltarte a la torera el paso por las boyas..........
Pero exceptuando el caos en la natación, el resto de la prueba perfecto como en los anteriores años....

Un saludo.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 22:20
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/

A verdá e que eu tamen levin ostias a diestro y siniestro, sobre todo la segunda boya e tamen o finalizar a natación para tomar terra na pequenisima subida. Antes de tomar pé no peirao, xa tiven que parar de nadar porque sinon llevaba hasta no carné, bueno no carné non que non o levaba enriba pero levei hasta nas mans, de ahi que o gps desaparecera misteriosamente.

Polo demais, en Pontenafonso, un orgullo poder estar este ano competindo aqui. A organización de luxo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . Un memorial impresionante Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
acedor

Novo foreiro
Novo foreiro
29/07/13
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 9:19
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/

Se todos leváchedes hostias.... quen foi o que andivo repartindo? Pensando Pensando
Cada vez as natacións son máis competitivas e cada vez hai máis golpes... nas boias o mellor é abrirse e facer catro metros de máis pero ir tranquilo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos