Foros ›
Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
urgon

Novo foreiro
Novo foreiro
11/04/08
115 Carreiras
43 Mensaxes
Burela
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 6:51
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Quero participar no sorteo,

Razóns sobran, paixaxe espectacular cun recorrido único, coa estampa das Illas Cíes ó noso carón durante todo recorrido. Unha maratón case na porta da casa, co ambiente increible que xa ten por se mesma a MM Vig-Bay, agora sumandolle tamén a maratón. Porque sería a miña quinta maratón, e que mellor que na miña terra. Vamos, que se non me toca o sorteo, eu son da partida igualmente jeje.

Un saudo,
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 8:33
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25

Quiero participar en el Sorteo
Aúnque el perfil no es el más adecuado para un maratón, después de correr esta media en unas cuantas ediciones.. habrá que probar algo diferente.

Un saludo... y nos vemos en la salida
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 8:58
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Participo no sorteo
Esta e unha maratón que se celebra por primeira vez e pouco se pode falar dela. Pero si que podo decir cousas boas da media maratón que xa corrin unhas cantas, cun recorrido espectacular por toda a ría de Vigo. Esperando disfrutar desta nova maratón do mesmo xeito que deica agora disfrutei da media.
Panchetti

Maratoniano
Maratoniano
3/03/14
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 10:55
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Participo en el sorteo.
Seguramente vaya aunque no me toque el sorteo. Una primera edición de un maratón, en una zona tan espectacular, y de la mano de la organización de la VIGBay, hay que correrlo si o si. Zona bonita, organización de 10, y por lo que leo, ha creado unas expectativas que bien merecen ponerse en la línea de salida. Espero que no sea la única vez que lo organizan!!
Mastin

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/14
12 Carreiras
2 Mensaxes
Portonovo
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 16:07
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Quiero participar en el sorteo.
Solo hice una Maratón en mi vida y me dije que no volvería a hacer otra, pero cuando vi que la vig-bay decidía hacer una distancia maratón no me lo pensé 2 veces y allá vamos, creo que va a merecer y mucho la pena!!!
abelneg

Novo foreiro
Novo foreiro
30/08/09
100 Carreiras
24 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 16:29
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Me gustaria participar ya que me haria ilusion correr en la primera edicion de esta distancia, e intentar mejorar mi tiempo de maraton de valencia de 03:27 aunque lo veo dificil ya que no es un recorrido totalmente llano jeje. Moi feliz
Suka

Maratoniano
Maratoniano
4/05/14
300 Carreiras
238 Mensaxes
Sada - A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 16:48
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Vengaaa yo también participo en el sorteo de la maratón VigBayVig ??? Solo pensarlo me dan escalofríos Confuso , pero lo mio son los retos y hoy todavía me duelen las piernas de los 33 km de este domingo en Parada do Sil, pero la vida es para disfrutarla aunque sea con agujetas Muro .
Ya participé en tres ediciones de la media y siempre que llegaba a meta me preguntaba y si tengo que volver a Samil? llegaría? pues si puedo lo comprobaré el día 7 de Abril Avergonzado .
Suerte a todos!!! Guiño

Suka
De todos los riesgos que he corrido, el único que no hubiera corrido nunca; es el de no haberlos corrido todos.
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 20:53
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Quero participar no sorteo.

Levo participado nunhas cantas edicións de Vig-Bay, de feito empecei a correr tendo como meta esta proba. Dende aquela xa participei en sete maratóns e como non ía ser da partida nesta maratón?
O circuíto non é doado pero quen dixo medo?

www.fonghi.blogspot.com
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2018, 21:23
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25

boas, pues tb participo en sorteo, me falta por hacer la media vig-bay ,pues como tenia muchas ganas, la interaremos acabar con doble de distancia , que mejor para debutar que una 1edicion de maraton , nos vemos en samil , Guiño .
un saludo.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2018, 9:04
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25

Quiero participar en el Sorteo
Aúnque el perfil no es el más adecuado para un maratón, después de correr esta media en unas cuantas ediciones.. habrá que probar algo diferente.

Un saludo... y nos vemos en la salida
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2018, 12:04
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Desexo participar no sorteo
Levo moitos anos participando nesta espectacular media maratón dende todos os sentidos ( trato o corredor, organización, paisaxe pola que discorre...) pero este ano quero participar no maratón por donde tantas veces levo adestrado, será moi emocionante e seguro non nos defraudará. Vémonos o 7 de abril!!!

Nunca correrei só...
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2018, 14:37
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Pues me gustaría participar en el sorteo,mas que nada porque dicen que será una edición única y que no se volverá a repetir,yo no soy tan fanático de la Vigbay como la gente de Vigo,me gusta a secas,pero considero que si la organización hace el esfuerzo de organizar un maratón con todo lo que eso conlleva,que menos que apoyarles en forma de inscripción,me toque o no,la idea es correrla igualmente.
Quique78

Novo foreiro
Novo foreiro
13/08/17
60 Carreiras
44 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2018, 14:39
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25

Quixera partiipar.
Levo 3 medias Duas en Pontevedra e unha en Vilagarcia, e espero facer outra vez a de Vilagarcia e o ano que ven, en febreiro A Coruña. Tamen fixen este 2017 os 101 de Ronda pero nunca fixen unha marathon polo que a da VIG! BAY pdría ser a miña estrea. A mais é na casa xa que vivo en Redondela.

Por outra banda que mellor padriño para a primeria marathon que....... EU Angel Aplauso .
Sorte para todos.
8nando8

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/18
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2018, 0:20
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Quiero participar en el sorteo porque me encantaria ir a esta prueba para disfrutar de sin lugar a duda, el que sera el mejor maraton de toda España.
He participado por primera vez el año pasado en la media maraton y su increible dureza, el viento y los preciosos paisajes hacen que sea una oportunidad unica para correr un maraton por la costa de la ria de Vigo y llegar a un de los lugares mas magicos de toda Galicia, Baiona!!!!!!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2018, 12:59
Asunto: Re: Sorteo 3 dorsais para Maratón VigBay (07/04/19): ata 25/10

Eu tamen quero participar no sorteo.

Despois de centos de carreiras nas pernas, a dia de hoxe sigo sin ter feito o meu debut nunha maraton de asfalto. Estiven esperando a que aparecese unha que me "enchera o ollo" , e esta penso que é a adecuada asi que haber si teño sorte e vou polo "morro". Guiño Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos