Foros ›
Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
404 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 23:13
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Yo quiero participar en el sorteo para poder disputar la M.M. Vig-Bay.
Nunca he participado en esa prueba, pero siempre todos han hablado maravillas, de la excelente organización, de la numerosísima participación con más de 5000 inscritos y que siempre lo petan, del bonito recorrido desde Samil a Baiona lo más pegado a la costa, de que no es del todo llana y que hay que sufrirla un poco, de la dificultad al pasar la playa del km3 y aún queda un mundo por disputar.
Así que espero este próximo 7 de abril poder cumplir por fin el deseo de disputar mi primera VigBay.
Danielpato

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/18
22 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 9:18
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Encantado de participar. Unha das miñas primeras medias maratóns, sempre no calendario. Dura, bonita e con moita xente. A ver se este ano segue todo igual. Unha aperta.
jjtajes

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/12
123 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 9:34
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quero participar no sorteo. Esta sería a miña terceira participación, e xa é unha das fixas no calendario. Gran carreira, para min garda moitas similitudes coa Sin-Son, teñoa considerada como unha Sin-Son con 21 kilómetros, porque as dúas son en línea e as dúas corren mirando ao mar. O recorrido sin ser facil e levadeiro, e os últimos kilómetros en terreo chan antes de entrar en Baiona, con todo ese público son espectaculares.
pajaroeu

Novo foreiro
Novo foreiro
6/04/14
15 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 11:36
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quero participar no sorteo.
Hai carreiras as que hai que ir e esta é unha delas. Boa organización, bo percorrido e a post-carreira de cañas e tapas pola zona vella de Baiona merece a pena.
Suka

Maratoniano
Maratoniano
4/05/14
300 Carreiras
238 Mensaxes
Sada - A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:40
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quiero participar en el sorteo.
Eduardo Vieira es el ideólogo de la Vig-Bay, y la idea que nació de este empresario vigués, que entrenaba haciendo este recorrido Vigo-Nigrán-Baiona, se convirtió en una de las carreras de referencia del calendario “runner” a nivel nacional.
He participado en varias ediciones y nunca me ha defraudado, organización de 10, teniendo a nuestro servicio autobuses, guardarropa, atención sanitaria, y avituallamientos para no desfallecer en el intento.
Me gusta ir a esta madia maratón....

Suka
De todos los riesgos que he corrido, el único que no hubiera corrido nunca; es el de no haberlos corrido todos.
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 13:26
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Hola a todos,

Como no intentar participar un año más en la VIG-BAY, la cual fue la primera media maratón que corrí, ya en el año 2012! Como pasa el tiempo... si parece que fue ayer. He corrido muchas otras como Gijón que aún que es una media también muy popular no tiene nada que ver con la VIG-BAY, carrera en línea y super bien organizada! Aún conservo mi MMP en este circuito, en el año 2013!
Me encantaría volver este año, que seguro que lo hago me toque el sorteo o no, e intentar correr por debajo de esa hora y 35 minutos!
! Mucha suerte a todos, y si alguno se lo está pensando, yo os la recomiendo al 100% !
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 18:28
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata

Quero participar neste sorteo, xa que:

Que vou dicir desta Media, unha das 2 carreiras imprescindibles, da miña axenda.
Xa van 11 edicións disputadas dende a edición do 2006 (era a miña 6ª M. M.), a famosa polos ventos que nos azotaron durante toda a carreira, e ao paso por Praia América, era case que imposible avanzar e a area da praia golpeabache con forza no corpo. Unha edición na que fun con problemas gástricos e costoume moito rematar, unha edición na que o gran Manuel Rosales adiantoume e ao pouco caeu e tivo que ser evacuado coa cara ensangrentada , unha 1ª edición na que nos 3 derradeiros Kms. adiantoume ata o tato, xa que ia sen forzas polos problemas gástricos. Unha 1ª edición que me enganchou para sempre a esta carreira.
Así empezou a miña relación de amor/odio, con esta carreira, xa que creo que nunca saín plenamente satisfeito co resultado. Nunca pasei unha "pajara enorme", pero sufrín en varias edicións para rematar, facéndoseme agónica a chegada a Baiona, que a vas vendo en lontananza, e en vez de acercarse parece que se vai alonxando por momentos. Pero que satisfacción cando encaras o derradeiro Km. repleto de xente aplaudindo e berrando a rabiar, para animar a eses sufridores que están rematando.
Unha Media Maratón, na que antes do Boom do atletismo popular estaba entre as primeiras de España en número de participantes, acudindo moita xente de fora de Galicia e un montón de corredores de Portugal, por todo o que ofrecía e ofrece.

Unha carreira na que tiveron que cambiar o percorrido, no que se daba unha volta por Samil antes de encarar a ruta cara Baiona, pero que o aumento incesante de corredores, facía que os primeiros da carreira caseque absorveran aos derradeiros. De ahí ven o engadido por Praia América, e a voltiña por Punta Lourido.
Unha carreira na que se fai un exercicio de loxística impresionante, por parte da organización e tamén dos corredores. Cun avituallamento impresionante ao rematar, cun ambientazo de festa na fermosa Baiona ao remate, con centos de persoas nos Bares e restaurantes.


Así que se as lesións me respetan, estarei encantado de voltar a participar este ano, e dalo todo unha vez máis entre Samil e Baiona.

P.D.: a organización non me paga nada por escribir este post. Ríndose


Última edición por Kurty o Xov, 01 Nov 2018, 22:03; editado 1 vez
trujo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/02/11
55 Carreiras
64 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 21:28
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata

Apúntame. É unha das carreiras do meu calendario, e é a única media maratón que fago. Eu sei dos meus límites. Espero que me toque......sorte a todas e a todos.
Gompi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/09
100 Carreiras
110 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2018, 15:51
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Hola
Gustariame entrar no sorteo.
O motivo non e outro q e sen dubida a mellor media maraton q se fai en galicia.
Xa teño participado unhas cantas edicions e o ambiente q se vive ese dia e espectacular,o recorrido fantastico nun entorno privilexiado.
E este ano ademais q celebran o 20 aniversario e una cita ineludible para calquer corredor popular.
Un saudo.
Domato

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/05/12
208 Carreiras
167 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2018, 17:33
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Quero participar no sorteo.
Decir que gañe ou non o dorsal participarei igualmente nesta media é será a miña primeira vez.
Teño moitas gañas por que todos os meus compañeiros faláronme maravillas dela, unhas vistas espectaculares, un ambiente incrible, unha organización perfecta é con moito tempo de antemán para inscribirte e plantexarte a viaxe tanto no mesmo día como se queres ir antes etc... E por todo isto se todo vai ben participarei na edición 2019 e se o dorsal me sale gratis pois moito mellor Guiño
Agromean

Novo foreiro
Novo foreiro
6/08/18
45 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2018, 21:03
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata

Hola a todos, participo:

Después de la Sin-Son fue la carrera en línea de la que más y mejor me han hablado, sería mi segunda media después de dos años como corredor y sí el trabajo y las lesiones lo permiten allí estaré . Suerte a todos los participantes.....,
payros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/07/15
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2018, 21:19
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Buenas,
dejo constancia de mi interés en ser uno de los agraciados con uno de los dorsales para participar.
Sea como fuere, esta próxima edición de la VigBay está entre mis planes. Nunca he participado en ella pero es una de esas que apetece por distintos motivos. Una clásica dentro de las que tenemos en Galicia de la que hablan muy bien, un bullicio de gente, un recorrido muy apetecible por la costa viguesa donde pasé mis años mozos y para saldar un pique sano con un colega de la zona.
Un saludo
Anomander

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/17
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Nov 2018, 14:47
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata

Quero participar no sorteo.

Nunca participei antes en esta carreira, eso que nos últimos 3 anos o intentei, pero ben por motivos persoais, ou ben por temas do apretado do calendario (en abril empeza xa a haber moitas carreiras tódolos findes), non me coincideu.

Creo que todos sabemos do prestixio de esta carreira, e que se non é a mellor carreira de Galicia está entre as 3 mellores. O recorrido é espectacular, a organización está a altura da proba, e o ambiente é de unha gran carreira. Quero disfrutar do seu ambiente, e de paso intentar baixar a miña marca persoal na distancia.
Este ano é especial para esta carreira, así que sacrificarei outras probas para poder disputala.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 01 Nov 2018, 18:31
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata

Tamén quero participar!

Xa que non tocou na maratón, e logo de analizar e pensalo fríamente, enfocamos a vista hacia a Media Maratón. Tampouco a fixen nunca, pero polo que sei ten moi boa organización, multitudinaria e bó ambiente. Si é a máis multitudinaria de Galicia, por algo será...

De todas formas, segueme na cabeza o runrún da Maratón. Bufff!!! Segue sendo difícil escapar da tentación de participar nalgo que sabes que vai ser especial. A ver si sendo parte, como observador, das fazañas dos corredores que fagan a Maratón, mentres corra a Media Maratón, me afasta un pouco da tentar facer unha loucura.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 01 Nov 2018, 22:21
Asunto: Re: Sorteo 5 dorsais Media Maratón Vig-Bay (07/04/19): ata 1/11

Participo en el sorteo.

Me toque o no el dorsal, volveré a correr en la Vig-Bay en el año 2019. Mi primera participación fue en 2017, y conseguí la que hasta ahora es mi MMP en media maratón, así que entre otros motivos, por este precisamente le tengo un especial cariño a esta media.

En 2018 volví a participar, pocas semanas después de regresar de un parón por lesión de unos tres meses. Así que imaginaros lo que me costó terminarla...un mundo.

Pero por el ambientazo de la carrera, con miles de participantes, por la organización de 10 que tienen, por la posibilidad de encontrarte con corredores venidos de cada esquina de Galicia, por recibir los ánimos de mi familia viguesa en Monte Lourido, por correr esos últimos km interminables antes de alcanzar Baiona,...por todo eso, pese a la dureza del recorrido, merece la pena correrla.

Allí estaré. Suerte a todos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos