Foros ›
VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2019, 17:10
Asunto: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

Estaba interesado en si alguien me puede proporcionar, aunque sea por un privado,clasificaciones de la VII Media Maratón de Vigo DE 1 ABRIL 1990. Yo fuí tercero en la categoría D. Sí, ya ha llovido, pero es por tener informacion sobre esa carrera, de la que no dispongo, ¡ pura nostalgia ! Gracias.

Friends forever
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 6:42
Asunto: Re: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

Boas, ¿porque non envias un mail a organización?
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 7:47
Asunto: Re: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

Gracias.Non sei o e:mail da Organización. Esta carreira, entendo xa non existe, de algunha forma, non sei si hai relación, foi sustituida pola actual Medio Maratón Vig-Bai. Esperaba que algún Veterano ou Superveterano sea corredor ou organizador me informara ao respeto.

Friends forever
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 9:40
Asunto: Re: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

corroseguro escribió:
Gracias.Non sei o e:mail da Organización. Esta carreira, entendo xa non existe, de algunha forma, non sei si hai relación, foi sustituida pola actual Medio Maratón Vig-Bai. Esperaba que algún Veterano ou Superveterano sea corredor ou organizador me informara ao respeto.
Pois logo tes que contactar con "Javier Álvarez Salgado", eles sempre organizaron a maratón de Vigo, por o que lin deles. A actual media maratón de Vigo ten contacto con eles, e creo que algunha empresa de cronometraxe laptime, creo que tamén.
Disculpame creía que te referías a Vig-Bay.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 10:28
Asunto: Re: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

Gracias, vou ver de contactar con Javier Alvarez Salgado. Si alguien me pode proporcionar o seu e:mail lle agradecería. Sin duda que debe haber actuales veteranos que haian corrido ésa e outras Medias Ciudad de Vigo de esa época.

Friends forever
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2019, 11:40
Asunto: Re: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

¡non hubo suerte, nin Javier Alvarez Salgado, respondeu a través de facebook, nin veterano algún tampouco respondeu! ¡ espero haia supervivientes de ese Abril de 1990 Ríndose

Friends forever
gusguis

Maratoniano
Maratoniano
18/08/14
10 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2019, 14:56
Asunto: Re: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

Ponte en contacto con Javier a través de 10K Samil, en el email o facebook de la carrera, aquí son bastante activos. No creo que lo lleve él directamente, pero si alguien cercano. A Javier te lo encuentras en cualquier evento atlético de la zona. Yo recuerdo verlo repartiendo flayers de 10k Samil, en la interruning, la nocturna de Traviesas...
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2019, 8:09
Asunto: Re: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

Gracias, Gusguis, me puse en contacto con 10K Samil, y por los apellidos me respondió ,creo, el hijo de Javier Alvarez Salgado. Me iba a ver el asunto.Conozco a Javier , su mujer Loli y a Rafa, el hermano de ésta, pues competía en su tiempo, no tengo el gusto de conocer a Javier Alvarez García.

Friends forever
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 26 Abr 2019, 11:01
Asunto: Re: VII MEDIO MARATON DE VIGO 1-ABRIL-1990

Ya tengo los listados de esa carrera. En mi categoría D el 1º Ramón Sarmiento Sanchez 1:13:59, 2º Antonio Barcia Simón 1:16:25, 3º Yo, 1:16:55.
Si alguien que me lee corrió esa carrera/edición le puedo "recordar" su clasificación Ríndose

Friends forever





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos