Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2019, 18:34
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Na fin de semana pasada houbo sete nécoras que estiveron en terras portuguesas, concretamente en Melgaço, para participar no Melgaço Alvarinho Trail.

Kapioviedo, kyusvi e moterodeseco cóntannos a súa experiencia nesta carreira, onde tamén estiveron Millara, j.m.pedrosa, Alfonso e isaakfer, na seguinte ligazón: crónica do Melgaço Alvarinho Trail.
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Xuñ 2019, 17:50
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Resumo da fin de semana do 1 e 2 de xuño de 2019

Tres carreiras con presencia de persoas do noso equipo houbo na fin de semana pasada

10ª Marcha Solidaria 700 Camisetas contra a Leucemia

franoterosal e Jorge.L. como auxiliares da "joillette" de Anxo, e Aurora, Chancletas, moterodeseco e Isaakfer como participantes, levaron o espíritu CARMA a esta solidaria carreira. Foron 33 km en aproximadamente 4h25' para Anxo.

Como nos dixo algunha das persoas participantes: unha experiencia para repetir e repetir.

"Marcha «700 camisetas contra la leucemia». 35 kilometros entre Vigo e Pontevedra que percorre parte do camiño Portugués o seu paso Por Vigo, Redondela, Pontesampaio, Arcade…
Unha marcha (négome a chamarlle carreira) que se pode facer camiñando, correndo ou facendo un mix de camiñar e correr que é o que fixemos nos tanto este como o ano pasado. Encántame esta filosofía, sen tempos, sen chips, sen clasificacións e caracter solidario.
Serei da partida sempre que poida e agardo que ca mesma xente."

Chancletas

VII Carreira Popular “Festa da Cereixa” de Beade

Distancias de 5 e 10 quilómetros, unha e dúas voltas repesctivamente, por un circuíto rompepernas. Ademais este ano celebrouse o sábado ás 17h, polo que as condicións foron moi complicadas. En total, 9 nécoras na carreira (luciernaga foi baixa por lesión):

5 km
13º Karames 21:18 Só había categoría absoluta.

10 km
29º carioco 40:28 7º categoría
34º Beauvais 41:13 9º categoría
39º Miguel Freire 42:06 16º categoría
44º Cristian Valencia 43:29 12º categoría
96º moterodeseco 49:55 32º categoría
118º JAGC 53:02 7º categoría
136º Meigalicix 57:57 7º categoría
145º Montxo 1h 00:57 9º categoría

Podedes atopar as minicrónicas de Meigalicix, JAGC e Beauvais na ligazón que hai ao final da mensaxe. Non volas perdades Guiño

GMTA – Aldeas do Courel

Nesta carreira foron 5 os compañeiros que estiveron no Folgoso do Courel. Tiveron os seguintes resultados:

24 Txema 2:01:19
41 Canido 2:10:24
59 Fonvigo 2:17:10
156 quini 3:17:59
157 Ana 3:17:59


---------
Isto foi todo por esta fin de semana. Como sempre, podedes consultar todo tipo de detalles, fotografías e minicrónicas que escribiron as nosas nécoras no enlace: Minicrónicas da fin de semana do 1 e 2 de xuño.
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Xuñ 2019, 8:55
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Hoxe temos o pracer de darlle a benvida ao club a unha nova nécora: Titus!
Corredor de asfalto, deses que teñen presa, e que tamén fai triatlón no Mar de Vigo. Benvido compañeiro!!! Aplauso
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Xuñ 2019, 6:59
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Benvido Titus o CARMA!!! Aplauso

Nunca correrei só...
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Xuñ 2019, 9:37
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Benvido Titus!!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2019, 11:21
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Benvido Titus! Aplauso
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2019, 11:41
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Resumo da fin de semana do 8 e 9 de xuño de 2019

Nova fin de semana de asfalto, de monte, de tartán, ultra e ata triatlón. Houbo podiums, pero tamén sufrimento, satisfaccións e por suposto moita enerxía Carma!

Campionato Galego Máster en pista

Nas pistas de Bastiagueiro (Oleiros) as nosas nécoras nos fixeron vibrar e disfrutar do atletismo en pista neste campionato. As mellores noticias viñeron de Lybri:

"Campeón Gallego de 1500 M 45/49 ( tiempo 4’25”).
Campeón Gallego de 5000 M45/49 ( tiempo 16’37”).
En el 1500 salida bastante cómoda pasando el mil en 3’01” a partir de ahí se empezó a ir rápido acabando el último 400 en 1’06” y dejándonos ir los últimos metros. Con unas sensaciones espectaculares de haber podido ir más rápido si no hubiera la otra carrera después.
En el 5000 salida a ritmo para distanciarme de los rivales de mi categoría y también con muy buenas sensaciones.
Cerramos un año espectacular con:
Oro en 3000 pista cubierta
Oro en 5000 pista
Oro en 5000 ruta
Oro en 10.000 pista
Oro en 10.000 ruta
Oro en 1500 pista
Bronce en 800 pista cubierta
Bronce en media maratón”

Lybri

Lisi tamén participou, nada máis e nada menos que nas probas de 200, 400 e 800.

"Allá me fui al campeonato.
4ª en el 400 y marca personal: 1’21”.
En un principio me dijeron que era antes el 200, y cuando estaba esperando en cámara de llamadas oigo “salida del 800 de chicas”. Así que me fui corriendo allí. 4ª en el 800, también con MMP 3’19”.
Y otra vez corriendo, a la salida del 200. En un principio en el 200 quedé 3ª de mi serie y me dijeron 1ª de la categoría con 34’68, y hasta me nombraron, aunque luego me pidieron disculpas porque en otra serie otra, por poquito, tenía mejor marca. Así que al final 4ª también, a pesar de andar con las plaquetas bajas y las piernas llenas de negrones.
Al final, feliz, y muy contenta de poder felicitar a Ferre, que es todo un campeón.”

Lisi


Trail de Arbo

"Una carrera fantástica, muy bien organizada, rápida y con un poco de todo, senderos para correr, cortafuegos, zonas técnicas… Sobre todo para mí, poder correr cerca de mi pueblo sin duda la hacía especial. Primera edición, y espero que no la última para poder repetir el año que viene."
Isaakfer


Triatlón de Porriño

"E voltei o triatlón de Porriño. Xa era con tempo e ganas despois de case tres anos de altos e baixos e duas operacións nos xeonllos …
Non as tiña todas conmigo xa que ultimamente non me atopaba con motivación para estas cousas, pero o participar a semana pasada na marcha “700 camisetas contra a Leucemia” e pasalo tan ben, deume alas para inscribirme.
Está lonxe dos meus tempos pero estou moi satisfeito co que fixen onte xa que contaba tardar mais.
Agora, a seguir adestrando e tamén moito que afinar. Que vai ser complicado quitarlle pienso no verán."

Chancletas


Nocturna Correndo por Vigo

"21 nécoras en una de las carreras clásicas de Vigo. Prueba puntuable para el circuitos Run Run Vigo con dos distancias 5 y 10 Km, según completaras una o dos vueltas.
Se trata de una carrera que se corre a las 10 de las noche y que es un continuo sube y baja, aunque sin grandes desniveles.
A destacar las buenas prestaciones de nuestras nécoras que alcanzaron la primera posición por equipos y los pódiums de Caramés y Lou en sus categorías."

Beauvais

Clasificación das nosas nécoras:

5 Km
19 (1) Karames 20:54

10 Km
13 (6) Moussambani 35:56
15 (2) Lou_peto 36:07
17 (9) Maljkovik 36:15
25 (12) alejo fernandez 36:51
32 (5) Titus 37:03
58 (10) Carioco 38:39
64 (12) Beauvais 39:05
139 (64) Mikel_r 43:07
141 (65) asiss 43:09
150 (22) Trégola 43:18
219 (89) Sanmikel 45:24
245 (98) Cruco 46:05
254 (100) Jorge.L. 46:25
255 (101) Canido 46:25
256 (43) Fonvigo 46:25
278 (47) Barroso 47:10
311 (11) Luciernaga 48:04
314 (119) franoterosal 48:10
348 (9) JAGC 48:46
523 (11) Montxo 54:37


Carreira Popular San Roque de Larín (Arteixo)

"Moi boas, o sábado corrín na 1ª Carreira Popular de San Roque de Larín (Arteixo). Posto 20/95 da xeral e 18/52 da categoria de veteráns."
Lete


---------
Isto foi todo por esta fin de semana. Como sempre, podedes consultar todo tipo de detalles, fotografías e minicrónicas que escribiron as nosas nécoras no enlace: Minicrónicas da fin de semana do 8 e 9 de xuño.


Última edición por carmarisqueiro o Dom, 16 Xuñ 2019, 11:46; editado 4 veces
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2019, 11:42
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

As crónicas de kapioviedo sobre a súa participación no Tenerife Bluetrail e de Kmpon666 no Trail de Vilatuxe compartirémolas nos vindeiros días cunha publicación propia cada unha, para que poidamos disfrutar delas como merecen! Aplauso
Non volas perdades Guiño
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2019, 17:02
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Crónica de kapioviedo sobre a súa participación no Tenerife Bluetrail na fin de semana do 8 e 9 de xuño:

"Hasta Tenerife nos fuimos Pedrosa, Millara , Alfonso ,Dani (y Rocío como ayudante en carrera) y un servidor.

Resumiendo para el que no la conoces sales a nivel mar del sur de la isla en Adeje, pasas por el Teide y vuelves a nivel mar en esta ocasión en el norte en Puerto de la cruz. Nos dirigimos a la salida en Adeje en el autobús que pone la organización y ambientazo. Salimos entre tambores y con fuegos artificiales son las 23:30 de la noche y yo ya se que tengo que hasta las 23:30 del día siguiente para llegar, 24 horas que sabía que las necesito casi todas. Al principio salimos por el paseo marítimo de costa de Adeje y los siguientes kilómetros son por una especie escombrera hasta llega Adeje pueblo donde hay gente en las calles.



Ahí empieza la primera subida dura ( ya que estaremos subiendo hasta el km 58) salimos por una calle de asfalto y empezamos una senda zigzagueante preciosa, se veía todo el reguero de luces subiendo por la montaña todo subida hasta llegar a la quinta , de hay nos dirigimos hacia ifonche por senderos por bosque es un tramo más corredero y podemos disfrutar del cielo estrellado, a partir de ifonche volvemos a iniciar ascenso hasta Vilaflor . Este punto lo tenía marcado en rojo para llegar antes de las 6 horas y 30 minutos para pasar el corte y me sobraron 35 minutos. El tema es que voy mejor de lo esperado pero no me lo creo ( la altitud ya empieza a hacer de las suyas). Desde vilaflor bajamos en busca de un sendero para empezar el ascenso hasta el Parador pasamos por unos bosques precioso y empieza a adelantarme la gente del trail de 66 km que salía de vilaflor este tramo me vine un poco a abajo de ver cuánta gente me pasaba , llegamos a una especie de cortafuegos de arena con el mar de nubes detrás y seguía pensando que iba mal.


Antes justo del desvío con la gente de trail empiezo a hablar con un alicantino y me dice : » si vas con muy buena cara y buen ritmo,hay gente de la ultra más atrás que he pasado y van destrozados» ya nos encontramos a más de 2000 metros y se nota. Llegamos a la separación y me despido del chico y justo es cuando vemos el Teide . Realmente cuando lo había visto en fotos o vídeos me parecía pequeño. Cuando estás allí es indescriptible , la majestuosidad de esta montaña y la magia que desprende es alucinante.


Lo segundo que pensé era: » hay que subir todo eso??». Descenso y pisteo hasta el Parador. En el pisteo me encuentro con Pedrosa y me dice que va mal. Yo me cambio de ropa, hecho crema para el sol, relleno mucha agua ( hará falta hasta la cumbre en la rambleta) y tiro para arriba. La subida es preciosa distintos tipos de parajes y empiezo desde el km 3 de subida a pasar gente estamos a 2500 y se nota. A partir de ahí tomo la decisión de hacer 3 subidas para llevarlo mejor pararé 5 minutos a sentarme en los 2700 metros , otros 5 en los 3.100 y de ahí hasta los 3550 donde me sentaré al llegar al avituallamiento. La subida es durísima , criminal eso sí si le sumas al altitud se convierte en una fila de cadáveres que quieren salir, yo aunque cansado iba contento porque en total en toda la subida adelante unas 50 personas.


El tramo más espectacular a partir de 3100 metros de altitud piedra negra durísima y con un nivel de oxígeno que no estamos habituados . Costaba hasta enfocar la visión. Pasaba el helicóptero evacuando gente. Ya vemos turistas con lo cual sabemos que hemos llegado arriba. Allí avituallamiento entro en el baño a mojarme , bebo algo , como lo que puedo y descanso . Tengo un mareo encima curioso y solo quiero bajar. Lo bueno es que estoy 1 hora y media por encima del control con lo cual recupere 1 hora en la ascensión al Teide. En el avituallamiento había gente destrozada. Quería quedarme más tiempo por las vistas pero preferí bajar para salir de la altitud. Ahora quedaban 23 km para bajar 3000 metros negativos. Primero bajada técnica entre rocas y a partir del km 2-3 empieza un sendero mucho más fácil hasta llegar a una pista. Lo más feo del descenso un valle interminable para llegar avituallamiento de recibo quemado, a partir de ahí pasamos del terreno «lunar o desértico» a un bosque tipo Galicia una bajada muy verde y estrecha que nos lleva al asomadero. Subida de las duras en un día normal e infernal en un día como hoy. Un zigzageo con escaleras y grandes porcentajes que con 2 km casi salva un desnivel de 700 metros positivos , que para ser km 84 se sufre , tardo 1 hora en subirlo pero voy con un grupo de gente que se van descolgando. Después de coronar bajada fácil hacia tigaiga, a mí se me complica antes del avituallamiento porque había que bajar por la típica calzada antigua con piedras y mis músculos ya sabían que era km 90.

A partir de ahí más bajada para coger una senda litoral que nos lleva mediante subidas trampa hacia puerto de la cruz . Una vez entramos en la ciudad nos dirigen hacia el paseo marítimo donde doy fin a esta aventura de 23 horas y 27 minutos. Sinceramente 102 km a día de hoy todavía no me lo creo. Una de esas experiencias que te quedaran para siempre. Volveré?? sabe, eso sí primero con mi mujer e hijos de turistas que se merecen eso y más por ser el equipo que hace que todos estos retos puedan ser posibles."



carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Xuñ 2019, 22:05
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Hoxe traémosvos a crónica de Kmpon666 da súa participación no Trail de Vilatuxe o domingo 9 de xuño:

"Esta fin de semana voltei ó lugar onde todo comezou (e non era a Freita). Era Vilatuxe, porque alí, fai tres anos, coñecín a Ramiro, e mira onde rematei. Fomos xa no sábado a recolle-los dorsais, e ceamos e durmimos no albergue de Mouriscade, na compaña doutros compañeiros que ían participar na proba.
O domingo erguémonos cedo, con tempo suficiente para almorzar, e chegar á zona de saída para atopar un bo sitio para aparcar. Este ano batiron record de inscricións, e había moito ambiente no lugar. En canto a meteoroloxía, diría que perfecta para correr, sol e nubes, algo de fresco, pero nin gota de aire nin choiva.

A carreira arrincou pasadas as nove, e xa comezamos costa arriba. Tras dunha primeira parada «técnica» dentro do primeiro kilómetro, que nos retrasa ata a cola do pelotón, poñémonos de novo en marcha, recuperando posicións, na primeira subida dura do día, e na primeira baixada técnica tamén. Pero eu xa noto que non vou cómodo. Fáltame aire na subida, e na baixada, o nocello esquerdo, que me ven dando problemas dende a carreira de San Mamede, me confirma que aínda non está preparado para terreos inestables e técnicos como os que nos agardan no día. Eu confío en que, unha vez entre en calor, a cousa cambiará, e trato de seguir a Ramiro como podo. Pero, despois do primeiro avituallamento do día, na baixada cara Grobas, él, de forma irresponsable, adícase a adiantar corredores pola dereita, pola esquerda, por enriba e case que por debaixo, choupando de penedo en penedo, e eu, que en condicións normais non sería capaz de seguilo, tampouco estou pola labor de arriscarme a empeora-la miña situación. Queda moita carreira, e prefiro ser prudente.

De aquí en diante, a miña motivación cambia. De vir a intentar disfrutar, e baixar das seis horas, a proba convírtese nun calvario. Subindo non son quen de levar un bo ritmo, e noto que me faltan forzas. E baixando, teño que ir andando polos tramos técnicos, e con moita dor. A idea de retirarme nalgún avituallamento empeza a darme voltas polo miolo, pero, chegado o momento de toma-la decisión, non sei se por orgullo, ou porque son moi teimudo, sempre decido continuar.
Cando chega a subida a Pedroselo, para o meu entender a máis dura que ten a carreira, comezo a ter cambras en ámbalas pernas, e non atopo o xeito de loitar contra elas, porque, cando estiro por un lado, a cambra viraba cara o contrario, e non había maneira. Decidín sentar un rato e recuperar folgos, que falta me habían de facer. Cando por fin consigo facer cume, e chegar o seguinte avituallamento, vólveme rondar a idea de retirarme, pero chega por detrás outro corredor dicindo que xa está feito, que non queda nada, e aínda que eu sei que minte, engánome a min mesmo, e sigo cara adiante. Baixada complicada ata o río, que volvo a facer andando. Aquí viríame ben que o paso fose coma o primeiro ano, coa auga ata a cintura, e agarrados a un par de cordas. Pero alguén decidiu poñer unha pasarela artesanal, e non me vexo con forzas para chimpar na corrente. Comezo a derradeira subida importante do día, que, por sorte, discorre por sendas sen dificultade técnica, e consigo chegar paseniñamente ata A Moa. Deus bendiga a que puxo alí unha fonte para que eu metese as pernas dentro do lavadoiro. Era o mellor momento do que levaba de día, pero tiña que chegar a meta, así que, logo de comer algo no avituallamento, e de tranquilizar á miña muller (¿Pero aínda non chegaches? ¿Cánto che falta? ¿Por ónde anda Ramiro?…) saio animado a percorrer os kilómetros finais.

Trátase da parte máis corrible da mesma, con pequenas subidas e baixadas polas que, se as forzas acompañan, se pode dar zapatilla (ou eso creo, porque eu nunca fun quen). Apenas consigo trotar nalgunhas zonas máis favorables, loitando por rematar canto antes co que estaba sendo un auténtico pesadelo.

De vez en cando voto un ollo atrás, agardando ver ós escobas detrás de min, que non lles deben vir lonxe. Chegando á meta, descubro con ledicia, que cambiaron a zona de entrada á meta, e xa non teño que subir unha pequena costa de asfalto, se non que viramos pegados ó río, entrando polo campo ata cruzar a ponte de pedra, e pasar polo arco de meta entre os ánimos da xente.

Como resumo, debo dicir que pasei unha fin de semana en moi boa compaña, sufrindo como non me lembro doutra, nunha das carreiras, ó meu entender, máis duras e completas da súa categoría, que discorre por un entorno cheo de beleza. Tres anos fun a Vilatuxe, e tres anos voltei coa sensación de ter sido derrotado pola carreira, e aínda se me resiste baixar das seis horas. Haberá que voltar para intentar vencer, pois son terco coma unha mula, aínda que, a día de hoxe, estou máis por pedir unha tregua, non vaia a ser."



Na clasificación:
Agüita (111 de 151) con 5h 26′ 48″
Kmpon666 (143 de 151) con 6h 23′ 40″
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2019, 19:19
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

¡Xa estamos de volta!

Por fin chegou o momento tan esperado polos nosos lectores.

Por fin chegou o día no que as nécoras poderan volver a facer publicas as súas carreiras, nas que contarán os seus sufrimentos, os seus grandes momentos, os seus proxectos, os seus soños, as súas victorias e as súas ganas de vivir (e de correr, claro, porque unha cousa non se entende sen a outra).

Con enerxías renovadas e coas ganas de sempre, comezamos unha nova tempada de CARMA-crónicas!
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2019, 16:21
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Resumo da fin de semana do 31 de agosto e 1 de setembro de 2019

As primeiras aportacións ás crónicas despois do verán teñen como autores aos nosos compañeiros daniel4734 e Kapioviedo.


Cumios verticais do Courel

El viernes y el sábado con bastantes molestias en la rodilla ( pienso que son nervios porque llevo toda la semana algo tenso) En la activación previa aún bastantes molestias acabando bastante preocupado de que pasaría en carrera.

Penaboa 17:00. Salimos de 4 en 4 cada 2’ a mi me toco el 3º grupo.Salí al 80% sorprendentemente sin ninguna molestia en la parte rápida del principio que era donde tenía miedo. Al llegar a Ferreiros de Arriba empecé a caminar fuerte ya que empieza la parte dura, ya a partir de aquí poco corrí tan solo en lo favorable o si picaba muy poco hacia arriba, como mucho iba a trompicones (un par de bastoneos fuertes andando, trotar otro par de pasos y repetir). En uno de los pasos técnicos me cae un bastón por lanzarlos y vuelta a por el.Llegando a la parte final ya había pasado 2 o 3 corredores que salieron en los primeros grupos, aquí ya aprieto más pero sin vaciarme. 46:34 al terminar que me sirvieron para quedar 4º a 12” del 3º. En las próximas a tope desde el principio, bajada trotando charlando y animando a los demás que suben.

Coto 21:30. Salimos los 5 primeros de la clasificación juntos, me quedo él último ya que en la parte rápida pasó de quemarme ya que son más rápidos que yo, simplemente me antengo, a 30m del giro hacia el Coto clavo un bastón y me queda atrás, vuelta a por el, recupero lo perdido. Los 2 primeros se están escapando así que me pongo al lío y adelanto al 4º y 3º a la vez al final fue más corrible de lo que pensaba solo el último km no se podía correr, los últimos 200m a muerte tirando con lo que fuera sabiendo que tenía que recuperar lo de Penaboa. termino muerto con un pincho en el dedo gordo del pie izquierdo desde los primeros metros pero no es excusa para dejar de correr, igual no pude meter tanto las puntillas pisando más bien con la parte externa del pie pero salió bien. 24:39 quedando 3º a 15” del 2º, 3º en la general a 45” del 4º y a 2’ de los primeros, mi pelea ahora es mantenerme ahí ya que estamos los 10 primeros en 5’ y aquí cualquier pinchazo se paga.

Formigueiros 10:00.Salimos de 1 en 1 cada 30”, yo salgo 4º, antes de empezar la parte vertical ya adelante a la chica que salió 3ª. Empieza la salsa y vengo pasado de ritmo de estos 600m llanos pero hoy toca vaciarse a tope, aquí está Ro animando y ya no recupero nada, sigo apretando…

Este Kv tiene unas buenas pendientes combinadas con algún tramo corrible y alguna zona sube baja y otra vez para arriba acabando en un tramo corrible que ya no fui capaz de correr muy rápido, iba a tirones . En la parte más vertical diviso a los 2 primeros, no es descabellado contactar de no ser por los tramos corribles que volvían a separarse un poco. A 1km de meta veo hacia atrás y miro al que va 4º en la general así que aprieto más aún ahora ya no quiero llegar a los 2 primeros, solo pretendo que en el siguiente collado ya no verlo y así fue, fui a tope hasta el final acabando vacío no, lo siguiente, los últimos 2’ con ganas de devolver del esfuerzo pero es lo que hay, apretar los dientes y acabar como pueda. Meta. 46:51 quedando 2º a 1’ del 1º y a 2” del 3º. Asegurando el 3º puesto de la general.

Un placer compartir este finde con todos los corredores que fuimos hasta el Courel, menudo nivel hubo los 10 primeros en no más de 10’ de diferencia. Un formato de carrera muy guapo la verdad, organización de 10 y unos paisajes increíbles una carrera para marcar en el calendario.

Gracias a Ro por aturarme en los entrenamientos y los nervios de las carreras sin ti estos resultados nunca llegarían.

daniel4734



Carrera Trail Naranco – Centro Asturiano

Primera vez que iba a esta carrera en mi ciudad, carrera de las que hay que cuidar es gratuita con un cupo máximo de 150 corredores y la realiza el centro asturiano de Oviedo con motivo de sus fiestas. Trail muy mixto , mucha pista y algún tramo de asfalto pero muy bien organizado . 10 km bastante rápidos y de poca dificultad técnica , pero perfecto para sacar los excesos de las vacaciones.

Kapioviedo

carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2019, 18:34
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Xa está dispoñible a CARMA-lotería!

Este ano xogamos o número: 74667

Se che interesa algunha participación, non dubides en contactar con calquera nécora! Elas mesmas poderán darcha, ou senón che dirán onden coller as participacións Guiño


Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2019, 18:45
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Esperemos ter CARMA sorte!!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Set 2019, 18:38
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Resumo da fin de semana do 7 e 8 de setembro de 2019

A fin de semana pasada as nosas nécoras percorreron os montes de Padrón no Desafío Vértice Padrón!


Desafío Vértice Padrón


Salida rápida, me mantengo detrás aguantando el ritmo, llega la 1ª cuesta y bien, el ritmo no es demasiado elevado y vamos juntos unos 20 corredores, buenas patas al terminar la subida. Ya en la bajada controlando un poco ya que en algún tramo no se veía nada por el polvo que levantan los primeros, (la verdad que no bajo muy cómodo y cargo algo más las patas al no poder bajar suelto).

-> Enlace a un vídeo da saída.

La zona de sendero muy guapa, había algo de tráfico y fui recuperando un poco hasta llegar la cronometrada. Aquí me vacío bastante pude apretar algo más pero había que dejar patas para acabar la carrera. (Una pena ya que quede a 45’ del 1º en este tramo y total tuve una pájara al poco de terminar la cronometrada) .

A los 5’ de terminar la cronometrada KO! Tomé un gel al momento pero 5km muerto bebiendo bastante hasta que volví a ser persona sobre el km11. Volví a apretar un poco pero al rato empecé con el flato por beber de más (dios que más me puede pasar hoy!) no puedo pasar de 160ppm, pero al rato acaba por pasarme aunque ya decidí terminar la carrera disfrutando ya pasé de forzar más.

En la penúltima bajada paro a apretar las zapatillas ya que no aguanto los dedos de ir tocando en la puntera, ahora algo mejor pero el daño está hecho ya que llevo machacándolos 15km ahora toca acabar como sea. Última subida aprieto lo justo, al llegar al avituallamiento solo cojo agua y sigo. Viene la última bajada el 1º tramo técnico bastante divertido pero no disfrute mucho por los pies. Luego me encontré con el mister y ya hasta meta con él, en los tramos rápidos (sendero,asfalto) bastante bien, corriendo fluido pero sin forzar, total que más da quedar 15º que 25º.

La verdad que muy buen sabor de boca a pesar del bajón que tuve. Recorrido de 10, buenas subidas, tramos técnicos de bajada y otros rápidos, balizaje excelente, una carrera para repetir.

daniel4734



"Este ano repetíamos carreira en Padrón, buscando mellores sensacións que o ano pasado, e voltar á competición despois de mes e medio de «descanso» activo.

Saída ás cinco da tarde, con sol e calor, aínda que non tanta coma no 2018, con una pequena sorpresa de saída, xa que nos primeiros tres kilómetros hai un par de subidas novas, que aportan aínda máis dureza ó percorrido, xa de por sí complicado pola moita terra e pedras soltas.

Como xa coñezo o terreo, este ano apostei por apretar nas subidas, e non arriscar tanto nas baixadas, que non levo os nocellos en condicións (un con dolor dende fai meses, e o outro dende a primeira baixada, que pisei mal nunha pedra), nas que prefiro avanzar o máis rápido posible, pero sin correr.


Con todo, consigo chegar á meta en menos de tres horas e media, satisfeito polas sensacións durante a proba, aínda que coa preocupación das molestias que non rematan. Contento polo traballo feito e por ter dado todo o que tiña dentro.

Haberá que seguir adestrando para face-lo mellor o vindeiro ano."

Kmpon666


Resultados:
daniel4734, p. xeral 17, p. categoría 12;
ALFONSO, p. xeral 74, p. categoría 33;
Kmpon666, p. xeral 88, p. categoría 36.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos