Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Dec 2019, 11:56
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Resumo da fin de semana do 16 e 17 de novembro de 2019

Novembro é época de nécoras, e iso nótase nas carreiras!

San Martiño Ourense

Mañá fresquita e húmida para esta clásica de Galicia. Alí estiveron Aurora, Meigalicix, Txabi, Chancletas e Papabaloo.


"E por fin debutei nunha “San Martiño”. Despois de anos e varias inscripcións fallidas por lesións ou compromisos. Non é o mellor tempo, pero plenamente satisfeito sabendo o que hai.

Despois da desfeita do verán, propuxenme facer as cousas ben e ca boca pequeniña, traballar e traballar. Agardo os resultados para o 2020, pero xa comenzo a notar o traballo feito. Mención especial para o meu clube carmarisqueiro e o noso patrocinador El Trigal"

Chancletas


"Unha vez máis queda demostrado na práctica o poder da «Negra do Trigal». Este sábado tiña tan mal o xeonllo esquerdo que non tiña claro se correría hoxe, e de facelo, como resultaría. Entre sesións de xeo, calmantes e bo tempo quentando, ó final logrei ir cómoda e case sobre o ritmo previsto. A sorpresa foi cando Aurora me alcanzou no último kilómetro, afeita como estou a que me adiante xa no primeiro. O caso é que xuntas fixemos un bo tramo final e ata adiantamos algúns postos na xeral feminina. A verdade que moi contenta de cruzar a meta tan ben acompañada!

Agora toca descanso e agardar a ver que me din en traumatoloxia. A ver se o poder da Negra do Trigal me da sorte niso tamén"

Meigalicix



"Hacía unos años que no iba a Ourense a correr, y tanto a mi entrenador como a mí nos pareció buena idea incuirla como preparación para el maratón de Málaga de diciembre.

Corrí a gusto, controlando, e intentando alcanzar a Txabi, que se me separó en la salida y le tuve todo el rato a “tiro de piedra”.

Durante todo el recorrido fui calculando cuánto me sacaba, la diferencia oscilaba entre los 4 y los 8 segundos, pero no conseguía pillarle.

Al final, pasado el kilómetro 8, apreté un poco y le cacé. Con cierto miedo, porque fue justo después del penúltimo cruce del Miño, justo donde empieza la cuesta de Vicente Risco, y la experiencia de los entrenamientos me dice que cuesta arriba siempre me deja atrás.

Esta vez le aguanté el ritmo, y fue en la bajada hacia el puente romano donde me sacó la diferencia (también por mi miedo a resbalar, todo sea dicho, que ya tuve tres caídas hace un par de semanas).

Así que muy contento con mis 45:42, con muy buenas sensaciones de cara a Málaga.

Próxima parada, Vilagarcía."

Papabaloo




Media Maratón de Vigo “La21”

Como non ía estar representado o CARMA nesta carreira? E vaia se o estivo! Por un lado, facendo de lebres dunha maneira espectacular, e por outro lado, con grandes actuacións individuais.

Pero non só iso, senón que tamén quedamos como campeóns por equipos!


Noraboa compañeiros!

"Poniendo ya casi fin a la temporada, le tenía ganas a este nuevo recorrido, que se anunciaba como llano y realmente demostró ser un trazado exigente y con la novedad del paso por el túnel de Beiramar.

El objetivo de bajar de 1:20 se cumplió (1:19:19), y eso que no iba nada bien hasta el km 12, pero llegar a Bouzas y ahí ya sabiendo que era todo llano aumenté ritmo y me sentí muy cómodo comparado sobre todo con la Meia Maratona de Esposende, donde hice 3 minutos más y con unas sensaciones malas.

El nivel de la carrera fue bueno, se ganó con 1:09 y hubo presencia de atletas de fuera de Galicia.

Posición final 15º y 7º veterano A, y 1º por equipos el CAR Marisqueiro"

Moussambani



"CARMALIEBRES en la Media Maratón de Vigo. Hoy más de uno se estará acordando de mi y otros cuantos me lo han agradecido Marcando ritmo medio de 4:13, intentando mantener un grupo unido que poco a poco se ha ido soltando gente.

He entrado en 1:27:45 jajajaja pero he de decir que la carrera no estaba bien medida, y yo he ido al ritmo que debía ir, mi sorpresa fue al llegar a la recta de meta y ver que no daban ni los 21 km

Así que bueno, me alegro de haber participado de esta manera, muchos me lo han agradecido y he disfrutado mucho, aunque ese 1:27 sea simbólico, tengo claro que mucha gente cree realmente que ha hecho esa marca. Y al final esta bien para seguir motivándose.

Carrera muy de toboganes y muy complicado marcar el ritmo, pero muy chula la verdad, ojalá siga haciéndose muchos años más y llegue a homologarse!”

Cristian



"En el año 2013 corría mi primer medio maratón (segundo después de la vig-bay) de Vigo, nada que ver con el de hoy, pero claro detrás está el sacrificio y los entrenamientos que solo uno sabe lo que son, compartidos con el trabajo, madrugones y un largo etc, que muchos sabéis.

Buen día hoy para correr y como en otras ocasiones bien acompañado, con buenas sensaciones y acabando con muy buen ritmo.

Tiempo 1:22:16

29 de la general y 2 de categoría. También primeros por equipos Car Marisqueiro .

Lujazo al recibir el trofeo de manos de Javier Alvarez Salgado, al cual le deseo una pronta recuperación mucho animo.

Gracias a tod@s por los ánimos, a Santiago Vales Mendez que siempre está al pie del cañón animando, aparte de preguntar y preocuparse por mi (Gracias AMIGO), esos ánimos en el túnel tuyos y de Chino Castro Rodriguez

Felicidades y gracias a tod@s, y cómo no a el eltrigalvigo y mi carmarisqueiro”

Titus



"Hoxe tocou a media Maratón de Vigo, carreira ben linda que saía do Vao cara a ao centro de Vigo. Saíronme uns 300 m. de menos pero un desnivel de +130, carreira bastante dura..

Peguei-me dende o comezo ao meu companheiro de clube Cristian Valencia Rodriguez que ía co globo de 1:30. Ía realmente cómodo pero sobre o km. 7 o meu sóleo lembroume que está sobrecargado polo que baixei o ritmo un par de kms. Despois fixen prácticamente só uns 12 kms ata a meta, entrando forte e con boas sensacións.

Esta semana toca moita elíptica e certo descanso de cara a Zurich Maratón Málaga porque o sóleo esquerdo está tocado, pero foi unha moi boa prova a nivel psicolóxico en canto á xestión de dor en carreira.

Un prazer coma sempre partilhar carreira cos meus companheiros do clube Car Marisqueiro e dar as grazas a El Trigal Panadería Pastelería polo seu apoio

Tempo neto: 1:30:36

Posto xeral: 106!

Posto categoria veteráns 2: 45Ritmo: 4m 17sg/km”

Lete



"Hoy salimos a hacer de globitos para intentar que los corredores hagan sus marcas una mañana fría pero agradable aunque la media Maratón se las trae por sus cuestecitas”

Asiss

carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Dec 2019, 11:14
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Non deixedes de pasar polo foro da sección de montaña do noso equipo para botarlle un ollo á crónica de Kmpon666 e tamén á crónica de Agüita sobre a súa participación no Trail Amigos da Montanha 101km que tivo lugar en Barcelos, Portugal.

Noraboa compañeiros! Aplauso
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Dec 2019, 11:40
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Presentamos a un novo compañeiro, unha nova nécora!

Benvido Songy!

Unha nova nécora na Guarda Aplauso Bailar
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2019, 14:00
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Resumo da fin de semana:
23 e 24 de novembro de 2019

Pese ao frío e á choiva, as nécoras volveron saír a adestrar e a competir coa negra. A camiseta que da superpoderes! A camiseta do CARMA, co apoio de El Trigal.

Frecha Media Maratón Solidaria Zona Aberta (Vilagarcía de Arousa)

Once nécoras correron contra vento e marea nesta rapidísima media maratón.


"A miña participación deste ano non tiña mais motivación que a de correr en casa, e non abrigaba ningún obxectivo definido en canto a tempo. Con rematar, despois do que lle levo metido este ano ó corpo, era dabondo. Ademáis, soplaba o vento, e tarde ou cedo había de poñerse a chover, co que non se daban os mellores presaxios de saída. De saída, busco ir acompañado, e xúntome con Xan, Suso e Fon, e pouco despois collemos tamén a Óscar. Imos a bo ritmo, pero sen forzar, reservando de cara á derradeira parte da proba. Fon prefire descolgarse e ir ó seu ritmo, que non está en forma, e os outros catro continuamos cara Carril con bo ánimo. Xa na viaxe de volta cara Vilagarcía, o vento faise notar con forza, pero nós seguimos avanzando con bo humor e ritmo, e eu sigo atopándome cómodo, para a miña sorpresa. No segundo paso por Vilaxoan, Suso cambia o ritmo, e comezamos a achegarnos ó globo de hora e corenta minutos.


Cando os collamos, iremos con eles un rato, para recuperar un pouco… Eso pensaba eu, pero non era o que lle pasaba a Suso polo miolo. Pasámolos sen piedade nin contemplacións, e únese a nós Juan, que viaxaba nese grupo. O ritmo é cada vez máis alegre, e tanto Xan coma Óscar perden algún metro. As miñas pernas xa non dan abasto co ritmo, pero aférrome ós meus compañeiros. Canto máis tempo aguante con eles, mellor. Chegamos de novo a Carril, e na viaxe de volta cara Vilagarcía xa me descolgo. O que queda de proba vou a ir só, e teño que controlar mentalmente, para non afundirme. Sei que vou ben de tempo, e aínda quero loitar por facer un bo crono. O que xa non teño son folgos para mirar atrás. Non son quén de xira-la cabeza, quizáis con medo a ver que se me achegan corredores. Tampouco miro o reloxio. Non o fixen ata o de agora, e prefiro seguir sen face-lo.

A loita é contra o vento, e eu, pobre de min, non consigo parapetarme en ningures. Igual é cousa da miña altura, pero creo que sopla máis na miña contra que na dos que me preceden. Encaro o paso pola línea de saída. Apreto aínda os dentes, e achégome ó corredor que levo diante. Viramos xa para encara-la meta, e aí teño que mira-lo crono. Trinta e seis minutos, e algúns segundos. Esto non se me escapa, e levanto un pouco o acelerador, non vaia a lesionarme agora. Só volvo a apretar cando recibo os ánimos do público na línea de meta. E a miragre volve a producirse. Unha hora, trinta e oito minutos e vintedous segundos, que logo quedarán, alomenos para min, en hora e trinta e oito xusta (tempo neto). Un minuto e vinteséis segundos menos que o ano pasado. Pois vai a ser que correr polo monte non che volve máis lento. Polo menos a min non.

Avituallamento final cos compañeiros, aínda que non paramos moito, porque chove con ganas, e co que sopla, deseguido me colle o frío. Logo, ducha de auga conxelada, e volta para casa de meus pais, para recuperar parte das proteínas e hidratos de carbono perdidos polo camiño desta media maratón.

Só me resta agradecer ós compañeiros cos que compartín kilómetros polos seus folgos, e despedirme do asfalto, ata o vindeiro ano."

Kmpon666


"Sexta participación en esta carrera, y muy contento (como siempre, claro).


No había mucha gente en la salida, así que no era difícil colocarse bien, sin los tropezones ni las aglomeraciones típicas de otras carreras. De todos modos, miré dónde estaba el globo de 1:40 y me coloqué cerca. Aunque mi objetivo principal es pasarlo bien, pensé que intentar bajar un minuto del tiempo conseguido en Pontevedra hace un mes es posible. Así que ahí me coloco, con el 1:37 en la cabeza.

Dan la salida y sale conmigo Juan, con el cual corro los 2 primeros kilómetros. Llevamos delante el globo de 1:45, y no quiero quedarme y acomodarme en ese grupo, así que antes de llegar al primer giro de Vilaxoan le digo que paso al grupo, y que intento ir un poco más a ritmo. Él dice que se queda ahí, que va cómodo y le parece muy pronto para arriesgar.

A partir de ahí, cogí velocidad de crucero y fui haciendo kilómetros. Solo toda la carrera, estoy acostumbrado a correr solo y no me importa mucho, aunque recuerdo la ayuda que me supuso el año pasado el ir con Carlos, que me fue marcando un ritmo constante toda la carrera y tiró de mí en los momentos difíciles.

De todos modos, me siento bien. Voy mirando el crono de vez en cuando y llevo una velocidad muy decente.

En los cruces saludo con un gesto de la mano a los compañeros con los que me cruzo. Algunos han hecho grupo y van juntos, otros van como yo, peleándose con el viento solos."


Porque ese fue uno de los principales obstáculos para mí, el viento que a momentos soplaba (sobre todo volviendo de Carril, que daba de cara y con cierta intensidad).

Los pasos por los 5 (23’20”), 10 (46’20”) y 15 (1h09’04”) me animan mucho, estoy haciéndolo bien como para conseguir el objetivo de 1:37.

La segunda vuelta de Carril se me hace dura, (bueno, más que dura exigente, porque no sufro en ningún momento), pero la hago con muchas ganas, saludando al cruce a Juan, Suso, César, Fon, Xan y Khene. Paso el 20 en 1h31’45”, así que aprieto y llego a meta en 1h36’36”.

No he hecho marca, pero he bajado algo más de 2’ respecto a Pontevedra.

Sólo quedan 3 semanas para el Maratón de Málaga.

Supermotivado"

Papabaloo




Frecha 41º Memorial Belarmino Alonso de Campo a Través

"Cross Belarmino, puesto última.

Éramos 8. En este croos corren las élites como Alice (francesa), Clarise (portuguesa). Muucho barro, lo cual preferia pensando “asi habrá menos diferencia entre ellas y yo”. El viento te frenaba por zonas y el barro hacía que te enterraras.

Finalmente terminé en 43’47”. Decir que el año pasado la hice en casi 47’, siendo el mismo circuito, la misma distancia e incluso quizás este año más dura por el tiempo.

También corrió Miguel Ángel, aunque no pudimos hacernos la CARMA foto, porque ya casi tenía que entrar él en cámara de llamadas y yo tenía que calentar.

Alli estaban también Pancho y Maikel animando, lo que siempre te da fuerzas.

Bastante contenta con el resultado. Durante la carrera tuve que parar porque se me clavó un trozo de madera, dejando la zapatilla como se ve en la foto. Si ya era difícil correr, imaginaos así. En las zonas de barro era casi imposible correr. Las demás chicas intentaban ir por la orilla, pegadas a la cinta, pero como yo soy tan bruta, iba por el medio y casi me quedaba enterrada."

Lisi




Frecha 10 k da Maratón de Donosti


"a que tiña que ir por traballo este fin de semana a ter presencia na 42ª Maratón de Donosti, aproveitei para participar no 10k que organizan paralelo a esta proba, xunto con Madrid a máis antigua de España.

Como fun cos país e o fillo, andivemos de parranda visitando Donosti e arredores, dando conta das tradicións culinarias da zona en Sidrerías e demáis. Vamos, o ideal para correr ó día seguinte…

Co pouco descanso e o pouco dormir da noite anterior, como case todas, presentome na saída as 8:40 da mañá, xa que o 10k sae 20 minutos antes que a media maratón e maratón.

Facía 8 anos que non competía en Donosti desde a miña participación na Behobia San Sebastián e facíame moita ilusión correr polas rúas da cidade donde paso moitas temporadas traballando, e adestrando tamén. Esta cidade non defrauda cando se asiste a unha proba deportiva. A animación das xentes volcadas xa de boa mañán, fan que un se sinta especial e importante.


A carreira:

Saese un pouco antes do Estadio de Anoeta en sentido Loiola, para facer un bucle de dous kilómetros para voltar en sentido contrario o mesmo sitio e ir buscando o barrio de Amara donde estaba o km 3.. kilómetros moi rápidos que fago e 4` peladisimos, (4:01, 3:56, 4:00) …. Penso que ben vou xa de camino o bulevar.. pero sabendo que non podía manter este ritmo moito tempo…

De camino o bulevard, colleme un grupo que iba a un bo ritmo e decido ir con eles…. Van apretando pero vou aguantando… chegando o bulevar, faise un pouco de traxecto hacia o kursall e dase un xiro para ir hacia a praia da Concha, e notase o vento en contra que xa nos acompañaría ate o final… No Km 6 perdo o contacto co grupo que me alcanzara dous atrás e marco no 7 e no 8 os meus piores kms (4:15 e 4:15) pois estou pasando un mal momento e teño que afrouxar o ritmo un pouco.

Estamos xa pola parte de atrás de Amara e buscando o estadio de Atlestismo donde rematan as probas e como xa me atopo un pouco mellor podo apretarlle un pouco.. 4:06 e 4:09… o final dame un tempo de 41:39…. Según o Garmin e Strava son 10,150 kms o que me dá un tempo de 4:06 o que é a miña mellor marca desde que operei os dous xeonllos.

Solo podo estar satisfeito e cada vez con máis ganas para seguir mellorando."

Chancletas



Frecha VI Trail do Trega

Alí estiveron David Fraile e Miriam, na modalidade de 18 e 12 quilómetros erspectivamente, disfrutando do frío, do vento, da choiva... vamos, o propio para un domingo de outuno.

David 2h40'24"
Miriam 2h08'11"


carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2019, 15:48
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Resumo da fin de semana:
30 de novembro e 1 de decembro de 2019

Despedida deste chuvioso mes de novembro con novas exhibicións carmienses.

Frecha Carrera nocturna solidaria de Bembrive

"Empezar diciendo que es una pena que esta carrera no tenga más corredores y corredoras por lo bien organizada y el cariño de la gente que la organiza.

Carrera con su dureza por las cuestas, pero este año se sumó la que nos cayó nada más empezar, bien podríamos ir en barca o nadando. Aparte del frío q me cogió, menos mal que me pegué donde se asaban las castañas y los chorizos, y la buena de Paula Vilar que invitó a un chocolate.

Al final sufrido.

11 de la general con un tiempo de 22:54

1º de categoría.

Felicitar a tod@s y gracias por los ánimos a l@s valientes q asistieron.

carmarisqueiro y el trigal vigo graciasss"

Titus



"Tras el diluvio ya un poco antes carrera nocturna bembrive: finalmente quedé 1ª de mi categoría. También tuvieron podium Miguel Marzoa (2º puesto) y Tito (1º).

Manuel Caramés, Miguel Ángel y Kike también compitieron, unos campeones.

No era fácil correr con lluvia en un circuito de 1 vuelta pequeña y 3 grandes con sus cuestas, donde en zonas no se miraba bien.

Felicité a mis compis y subí al pódium… y marché pitando, estaba congelada y tenía los pies chorreando.

Felicitaciones a todos mis compañeros que compitieron."

Lisi



Frecha XLVI Trofeo pedestrismo Concello de Cangas. Memorial Pepe Cordeiro. 10 km.

"Llevaba casi mes y medio sin competir y me presenté en Cangas con dos kilos de más sobre los otros dos que arrastro desde hace tiempo, con dolores de cadera debidos a la edad y en estado de forma precario. Además, nos llevaron a Aldán, donde estaba la salida, en autobús a las diez y cuarto, cuando la carrera no empezaba hasta las doce.

Hacía frío. Así que me dije: ¡BASTA DE QUEJAS, c**o! ¿No están algunos de tus compañeros haciendo los 42 km de la maratón de Valencia? ¿No han hecho otros 100 km, recientemente? ¿Te vas a quejar tú por unos miserables 10 km? ¡De eso nada! Sal a correr dignamente y con respeto al equipo y a nuestro patrocinador El Trigal.

A nadie le va a importar si quedo en la posición 150 o 200. Si tardo los 48 o 49 minutos habituales o me acerco a una hora. El respeto a la camiseta se verá en tres aspectos. Primero, llegar a la meta. Segundo, correr y no andar. Tercero, que no me adelante todo el mundo en el último kilómetro. Así que me puse entre los últimos en la salida. Así podía adelantar yo a unos cuantos. Se dio la salida y, efectivamente, en los primeros metros adelanté a un viejo conocido. ¿Os acordáis de aquel de la Vig Bay que se saltó los giros y siguió recto? ¿El que decía que el que tuvo, retuvo? Pues a ese.

Hasta el km 3,6 era cuesta arriba. Alguno echó a andar. Yo no. Todo digno a ritmos en torno a los cinco minutos y algo. Luego cuesta abajo y, por fin, dos vueltas a un circuito por Cangas que se hace eterno. Cumplí los objetivos. Llegué a la meta; corriendo, sin andar y solo me adelantaron tres en el último kilómetro; nueve en los últimos cuatro. Mi tiempo fue de 51:44 y mi posición 175. Más contento que unas pascuas. Y pude ver cómo les había ido a los de Valencia. ¡Es un orgullo pertenecer a este equipo! Gracias."

JAGT



Frecha Maratón de Valencia

Todas as carreiras e todas as competicións nos parecen importantísimas, pero a maratón é unha desas probas que nos chama especialmente a atención. O domingo estivemos todos pendentes dos nosos 5 compañeiros que foron ata Valencia a correr a mellor maratón de España según din.


"En los 8 maratones que llevo nunca había salido y encontrarme tan cansado ya en los primeros kilómetros. Esta última semana no me encontraba del todo fino, llevaba unos días con el gemelo tocado y el sábado nos habíamos metido una buena pateada (30.000 pasos) y las piernas las tenía demasiado entumecidas. Pensé que el día siguiente mejoraría la situación pero se ve que el daño ya estaba hecho.

Salida con mucha cabeza y en el primer km ya me suelto marca ritmo medio de 4:12 manteniendo en el horizonte al Carma Grupo, pero sin querer exigirme ir con el porque sé que me quemaría e iría incómodo. En el km 14 logre cogerlo, y tire con Javi Conde marcándome el ritmo. Sabía que no iba cómodo, me sentía mareado, sin fuerzas, mi cabeza sabía que no saldría y que necesitaría un milagro para recuperarme de cómo iba.

En el km 25 Javi paro y me quedé solo tirando, aguante un km más y empezó mi calvario. Cansancio, mareado, gemelo jodido y con el estómago muuy tocado. Me pasé 10 kms andando y trotando muy suave buscando un baño, en el km 36 pare en una gasolinera y acabé como pude por debajo de 5 el km.

Sin duda lo mejor de esta maratón ha sido la compañía. Daba igual dormir 5 horas los dos días o el resultado, lo importante era disfrutarlo como lo hemos hecho y compartir este viaje con este gran equipo Humano que es el Car Marisqueiro.

Las marcas pasan, llegan (si las trabajas), vienen y se olvidan, pero los buenos recuerdos quedan para siempre. El tiempo un discreto 3:38 pasando la media 1:29, o sea que os podréis imaginar el calvario de la segunda media. A por nuevos objetivos!"

Cristian.Valencia



Frecha Os montunos...

E os nosos compañeiros montunos que esta semana non competiron, aproveitaron para pegarse un bo paseo pola montaña.



carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Dec 2019, 13:28
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

El Maratón caótico
(por Beauvais)

"Cuando en junio me inscribí en el maratón de Valencia lo hacía con la ambición de intentar hacer MMP. Venía de tres semanas de descanso, tras hacer una gran carrera de San Xoan, consiguiendo rodar a 3’40’’/Km. Era normal la ilusión porque, como guinda, resulta que nos llevaría de liebre del grupo de entreno al míster Carlos Adán. Pero las cosas no siempre salen como uno tiene previsto.


Con un grande

La planificación se hizo a largo plazo, con 20 semanas de trabajo. Ya de entrada vino el primer revés. En las primeras semanas los entrenos salían con mucho esfuerzo, me sentía cansado, mismo los rodajes me costaban y al acabar la sexta semana me dije “esto no es normal”. Decidí hacerme una analítica y lo que había era una anemia. Así que la séptima semana hubo cero Km y empecé a tomar la suplementación que permitiera equilibrar los valores de mi cuerpo. Con la esperanza de que aún quedaban 13 semanas.

Hasta el 1 de diciembre fui mejorando mi estado de forma. Aunque no conseguía estar a la altura de mis compañeros en las series y tampoco iba cómodo en los largos, cumplía con los tiempos objetivos. Mismo los rodajes notaba que no estaba al nivel adecuado. Aún así seguí trabajando por intentar reducir la distancia que me llevaban mis compañeros, siempre animado por el míster.

El último revés fue 10 días antes de la carrera cuando cogí un resfriado. En mi caso un resfriado conlleva un proceso alérgico asociado a una rinitis alérgica.

Dadas esas circunstancias sabía que era francamente difícil bajar de 3 horas (el reto de MMP estaba claro que estaba lejano) y mis expectativas estaban en hacer 3h 02’ – 3h 03’. Iba a salir en el grupo del míster y si no aguantaba el ritmo pues a por esas 3 horas escasas.

El viaje a Valencia fue accidentado. Salía el vuelo de Peinador en la noche de viernes pero solo llegar al aeropuerto nos avisan que nos llevarán en autobús hasta el aeropuerto de A Coruña por problemas con la nieve. Total que llegamos al apartamento en el que nos alojamos a las 3 de la madrugada. Compartía estancia junto a las nécoras Jose Antonio Rodríguez, Cristian Valencia y Maikel Patino.

La mañana del sábado la dedicamos a analizar el tiempo que nos lleva llegar a la zona de salida, recoger el dorsal, visitar la feria del corredor y comer en la paella party, las típicas fotos del CARMA grupo… Para mi gusto ya anduvimos y estuvimos de pie tiempo de más.


La tarde la pasé descansando en el apartamento y preparando las cosas para el día siguiente. Solo en la tarde noche salí con los compañeros a tomar una birra en una terraza en el barrio, acompañados de unos amigos valencianos de Jose Antonio y la hermana y unas amigas de Maikel.


El inicio del maratón tampoco estuvo exento de sobresaltos. El plan previsto era llevar como liebre al míster Carlos Adán pero tuvo problemas para llegar. Así que comenzamos la carrera “descabezados”. Es un decir, porque en el grupo estábamos gente experimentada. Simplemente un pequeño revés. Salimos en grupo Jose Antonio, Maikel, Fran Lago y servidor. Voy bien. 4’19’’ el primer Km (normal con los atascos de salida), 4’07’’, 4’10’’. Notamos en los primeros Km que la humedad es alta. Llevamos pocos minutos y estamos empapados.

Nos coge Javi Conde, quien toma el relevo de la función del míster. Voy bien y Fran Lago nos saca escasos metros. En el cuarto Km (4’11’’) nos coge el míster. Le señalo donde está Fran y como ve que nos lleva Javi se va a guiarlo.

En esta fase de la carrera sobrepasamos al cocinero marido de la Pedroche y va Maikel y le extiende la mano con un ¿Qué tal cocinillas? David Muñoz casi lo fulmina con la cara que le puso jajaja.

Hasta el Km 13 todo va sobre los previsto, me siento cómodo y salen parciales para realizar el sub 3 (4’12’’ – 4’14’’ – 4’09’’ – 4’11’’ – 4’11’’ – 4’12’’ – 4’16’’ – 4’09’’ – 4’14’’). Pero al llegar al tercio de carrera me pega el bajón. En los cuatro siguientes Km me noto más pesado (4’18’’ – 4’21’’ – 4’19’’ y 4’25’’). A estas alturas engancha Cristian al grupo (al poco de comenzar la prueba decidió ser reservado) y le comento a los compañeros que tiren. La reacción de Javi es aminorar para que tome aire. Yo le digo que Cristian aún no es sub 3 y que tire con él. Con lo que no contaba es con que el “pesado” de Maikel se quedara conmigo. En los siguientes Km le insisto que se vaya que yo voy bien pero no hay manera. Una pena porque estoy seguro que estaba para bajar de 3 horas…

Mentalmente cambié el chip, aunque Maikel intenta tirar de mí, veo que el ritmo objetivo para a ser 4’25’’ – 4’30’’. Mentalmente hago cábalas y me digo que el reto es llegar en 3h 10’ – 3h 15’. Siguientes parciales 4’21’’ – 4’19’’ – 4’25’’ – 4’18’’ – 4’23’’ – 4’26’’ y 4’23’’. Pasamos la media en 1h 30’30’. Las sensaciones no mejoran el los siguientes Km y los parciales se resienten (4’31’’ – 4’30’’ – 4’35’’ y 4’34’’). Aún hay quien va peor, caso de Cristian que prácticamente va parado. Cerca del avituallamiento del Km 25 pillamos a Fran Lago. Va a ritmo trotero. Le decimos que nos quedamos con él con la esperanza de que reavive el ritmo. En el avituallamiento, al beber, pillo un flato agudo. Me tengo que parar porque no doy respirado corriendo. Maikel, mi fiel escudero, se para. Pasado medio minuto puedo reanudar la marcha. Fran sigue muy tocado y lo cogemos al Km siguiente. A partir de ahí la carrera va a ser un calvario. A Fran le ha dado un corte de digestión, le cogió frío en el estómago (fruto de estar empapado y cierta brisa que se levantó que en tramos en sombra). Hasta meta será un continuo correr y andar. Ya da igual el crono, lo que nos importa es acompañar a Fran.

Destacar en el Km 35 una animadora de verde, la “pumuki” jajaja. Pasamos a su lado andando y viendo cómo iba Fran le empieza a animar y este sin inmutarse. Entonces sube una fase en la animación y le empieza “te quiero, te quiero”. Entonces Fran se pone a correr no fuera a ser que la cosa aún fuera a más jajaja.

Los últimos Km el recorrido está petado de gente. En los tramos que vamos andando non paran los vítores para que por lo menos trotemos.

En fin, así de canalla es el maratón. Fran era el que en mejor forma llegaba del grupo de entreno. Durante unos cuantos largos dominicales en los que yo sufría allí estuvo arropándome, conteniéndose (porque iba sobrado) para intentar darme confianza. Ahora me tocaba a mí devolverle su generosidad.

Fran sacó fuerzas de sus entrañas y con nuestro apoyo y el de unas calles abarrotadas de gente animando venció al maratón. Me quedo con la entrada en meta abrazados los tres. El tiempo fue lo de menos, lo fundamental es que vencimos a las adversidades uniendo nuestras fuerzas.


¡Espíritu CARMA!

En los agradecimientos, los habituales: la familia, el míster y los compañeros de rodaje, especialmente a Maikel Patino, un tipo generoso donde los haya y que compartió no solo parte de la preparación sino que prefirió sacrificar un sub 3 a costa de compartir la carrera.


Volviendo a casa

Gracias a mis nécoras por tantas muestras de ánimo y gracias a nuestro patrocinador El Trigal por su apoyo.

Ahora a coger fuerzas que ¡me espera Tokio!"



Última edición por carmarisqueiro o Dom, 29 Dec 2019, 17:56; editado 1 vez
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Dec 2019, 17:55
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

4 maratones en 1 – Maratón de Málaga
(por Lete, sonsuso, Papabaloo e Khene)

Catro nécoras estiveron o pasado 15 de decembro en Málaga enfrontándose aos 42,195 quilómetros.

Catro obxectivos, catro carreiras, catro crónicas e infinidade de sentimentos e sensacións.

Publicamos aquí as catro crónicas... por riguroso orde de chegada a meta.

Frecha Lete:

"Pois a Málaga marchei o Sábado pra tratar de completar a minha maratona número 12. Fun con certa incertidume xa que, aínda que a preparación foi boa e con boas sensacións a semana previa sufrín un trancazo bastante potente (do que aínda non estou ben recuperado de feito..).

Xa no aeroporto coincidín co companheiro do Carma Khene e a súa dona e fumos xuntos a recolher o dorsal.

Despois de deixar as cousas no hotel, xantar algo e pasear (pouco) polo centro tomei a tarde de descanso. Á noite, cea de carga de carbohidratos cos companheiros sonsuso e Papabaloo que viaxou tamén coa súa dona. De ahí ao hotel a velar armas.


Carga de carbohidratos

Chega o día de carreira e menos mal que na tarde anterior durmira un par de horas, porque de noite como moito durmín unhas catro e de mala maneira..

Reagupámonos o grupinho da cea na saída e facemos a foto de rigor.

Suso sae conmigo coa idea de descolgarse pasada a media maratón e unirse a Papabaloo ata meta. Estratexia de equipo con un gregario de luxo como é sonsuso. Moi top.

Arranca a prova e moi boas sensacións, respirando sen problema, cun sonsuso que é tremendo, vai animando él ao público en vez de ao revés. Crack total.


Carma equipazo

A idea é ir a 4:30 o km. ata a media e ahí valorar.

Sobre o km.22, e segundo o pactado sonsuso déixame só e vai a por Papabaloo. Sigo con boas sensacións e estou optimista. Mantenho o crono con lixeiras variacións e unha proxección de tempo final arredor da minha melhor marca 3h10.

Durante toda a prova fixo moito aire pero foi a partir do km. 27 aprox. unha vez pasadas a pista de atletismo onde máis se deixou sentir. Foi a esa altura de carreira onde as sensacións comezaron a ser peores, e a partires do 32 o “muro” fixo das súas. Pernas cada vez máis pesadas e correndo progresivamente con menos fluidez. Paso a correr a 5’ o km., e aos poucos costábame ir incluso a menos de 5:30; tomei a determinación de colher ese ritmo “de supervivencia” ata meta. Ao paso do Estadio da Rosaleda parecía que os kms. non pasaban..un suplicio. Cos folgos que recibíamos atravesando a rúa Larios, que estaba ateigada de xente colhín algo de enerxía ata meta.

Penso que vou tomar máis tempo entre provas deste calibre. Onte cheguei bastante roto e non é a primeira vez que me sucede dende o km. trinta e pico das maratóns. Cecais tamén inxerir algún xel máis.. non sei..Hai que analizar con calma. Suponho que viaxar o día anterior e o trancazo tiveron que ver..o caso é que a minha vindeira maratón non será antes do Outono de 2020, antes médias maratóns ou provas diversas, veremos..

Disfrutei moitísimo especialmente a primeira media xunto a sonsuso e logo tirei de dureza mental nos derradeiros 10 kms. Se algo me quedou claro onte é que son duro coma un croio Sorriso Así que CONTENTO Sorriso

Coma sempre o melhor ter partilhado carreira cos companheiros do Car Marisqueiro, sodes moi grandes!

E moitas Grazas a El Trigal Panadería Pastelería polo seu apoio coma sempre.

Tempo neto: 3h 17’ 39”

Posto na xeral: 579

Posto categoria: 225"




Frecha Sonsuso:

"Un enorme pracer ter podido facer a miña décima maratón ao lado de dous grandes compañeiros como son Papabaloo e Lete. Chegaba a esta décima maratón sen case adestramento, tanto por falta de tempo como polas molestias que arrastraba no aquiles e que me animaban a descansar. Así, chegaba á liña de saída con 204 km nos últimos 8 meses, e sen facer nin un só quilómetro nas últimas dúas semanas. En resumo, unha temeridade (se non o era xa) no caso de buscar algo que non fose rematar e disfrutar. Polo tanto, ese era o meu obxectivo, e cumplino con creces!

Cheguei o venres a Málaga, xa que aproveitei a ocasión para facer unha viaxe en familia. O sábado noite ceei cos compañeiros Papabaloo e Lete e, vendo que ían facer cada un deles, díxenlles que podía acompañalas o que o corpo me aguantase e así ir xuntos se lles parecía ben. Correría con Lete ata a media maratón, a ritmo de 3h10′, e logo esperaría por Papabaloo para ir xuntos ata o final. Así foi.


Saída con Lete a ritmo constante (4’26»-4’30″/km). Notaba que as patas non ían soltas, pero moi cómodo, sobre todo de peito. Así fomos ata o quilómetro 22, pasando a media maratón en 1h35’25». Como faláramos, aí o deixei marchar, e comecei a trotar moi moi suave varios quilómetros. Parando incluso para ir ao baño, para beber ben, etc. Foi ao redor do quilómetro 30 onde me alcanzou Papabaloo, que ía a ritmo de baixar de 3h30′ como buscaba, pero coas forzas moi moi xustas. Así que a idea era clara, rematar o mellor que se puidese, disfrutando e saboreando a maratón. Porque é precisamente nestas ocasións cando hai que darlle valor a rematar unha maratón e ao jodido que pode ser se non tes o día. Así fomos ata o km 40, no que entramos ao centro de Málaga e comezamos a callejear. Vaia pasada! Así como os primeiros 23 km son moi cómodos e con ambiente, do 24 ao 38 son desanxelados, os dous quilómetros finais son espectaculares! Sobre todo ese quilómetro 42 pola rúa Larios e pola recta de meta, cun pasillo estreito de persoas. Animando, aplaudindo, chocando as mans. Isto é a maratón!

"Máis forte, que non se vos oe!"

Rematamos en 3h45′. O tempo era o de menos. Rematamos, disfrutamos e sufrimos os dous como poucas veces.

Con Lete foi a diversión, ir cómodos, cantar, saudar, animar. 22 quilómetros relaxados e compartindo conversas e opinións. Con Papabaloo foi saber sufrir xuntos, compartir as dores dos dous, as ganas de chegar, os sentimentos. Con Lete pasei os nervios da saída, con Papabaloo vivín a emoción deses últimos metros. Moitas grazas rapaces, sen vos esta maratón non tería sido o que foi. Porque unha maratón é unha pequena historia. Moito máis que un tempo, moito máis que quilómetros. Unha pequena aventura chea de momentos e cousas que contar. Grazas amigos!"




Frecha Papabaloo:

"No me pareció mala idea celebrar mi 52 cumpleaños corriendo un maratón, así que el pasado 15 de diciembre me fui hasta Málaga para afrontar el que sería mi maratón número 17.

La primera impresión al llegar a Málaga no me hizo mucha gracia. Fue bonito comprobar que el sol sigue existiendo, y en Málaga lucía muy bien, pero el viento que había no me gustaba nada.

Lo primero que hicimos Gloria y yo fue ir a por el dorsal y buscar un sitio para comer. Encontramos casualmente un bar con menú del día (yo elegí arroz y pechuga de pollo a la plancha, comida de atleta) regentado por un chino muy majete al que todos llamaban Juan (imagino que sería Hwang o algo así, y ya se sabe, la gracia y el cachondeo ibérico hicieron el resto para bautizarle).

Después al hostal y a dar un paseo por la ciudad.

Nos alejamos en el mismo centro de Málaga, a apenas 500 metros de la salida y la meta de la prueba.

Quedamos para cenar con los compañeros de equipo Lete y sonsuso. Khene también fue a Málaga, pero nuestros horarios se ve que son incompatibles.

Después de una estupenda cena en un italiano (en la que Gloria sufrió en primera persona lo que es aguantar a dos corredores el día antes del maratón) nos fuimos a descansar, no sin dar una vueltecilla para ver las luces navideñas.

Durante la cena, sonsuso dijo que como no se sentía muy seguro de su preparación, al principio iba a acompañar a Lete, más o menos hasta el kilómetro 20, y que llegado a ese punto se dejaría caer hasta que yo le alcanzase para acompañarme hasta el final.

Por la mañana, rituales de costumbre. Despertador, desayuno, paseo, baño…y a la salida, a lucir esa camiseta del Carma y pastelería el Trigal que da alas

Allí quedamos los tres para hacernos la CARMA foto. Khene no vino (ya se sabe, incompatibilidad de horarios). Calentamos, nos deseamos suerte y cada uno a su cajón a esperar el pistoletazo de salida.


CARMA foto: los tres puntuales (y Khene durmiendo).

Buen ambiente, temperatura muy agradable y algo de viento (menos que el día anterior).

Desde el primer momento no me encontré a gusto. No es que me sintiera mal, pero no acababa de encontrar el punto.

Salí a ritmo de 5’, por lo menos hasta la media, y a partir de ahí hacer balance, calibrar las fuerzas y ver qué hacer hasta el final.

El globo de 3:30 iba todo el rato delante, a unos cuantos metros. No me importa, las veces que he bajado de 3:30 lo he llevado delante durante bastante tiempo.

Van pasando los kilómetros. Hay zonas donde el viento sopla bastante (la zona del puerto sobre todo). Intento coger al grupo del globo para protegerme pero no lo consigo. No sé, me parece que va más rápido de la cuenta. De hecho la media maratón la paso en 1:43:30.

Pasada la media maratón veo a Gloria dándome ánimos. Sigo con el mismo ritmo, pero no acabo de ir cómodo. En el kilómetro 29 veo a sonsuso, y la verdad es que agradezco mucho encontrarme con él. Eso sí, le tengo que advertir que ese es mi ritmo, que no puedo ir a más.

30, 31…y llegando al 32 empiezo a notar una falta de fuerza considerable. De pecho voy muy bien, pero poco a poco las piernas dicen que no quieren seguir, me quedo sin gasolina.

Y a partir de ahí fue un auténtico sufrimiento.

Me encontré con el muro, me encontré con el tío del mazo…menos mal que antes me había encontrado con sonsuso, porque fue gracias a él que pude continuar. Es impresionante, corre, habla, aplaude, no para de dar ánimos a corredores, a público, a voluntarios…da gusto poder llevar a alguien como él al lado.

Esos 10 kilómetros hasta la meta se me hacen eternos. Sé que voy a acabar, está claro, pero en un par de ocasiones tengo que echarme a andar (¿tengo que?), sobre todo en un par de cuestas que minan la moral de cualquiera.


Esto es vida, Suso dixit

Y sonsuso a mi lado, cogiendo agua, animándome “esto es vida, David” me repite, “esto es lo bonito, de lo que somos capaces, aunque suframos lo hacemos, somos la hostia…..” y me anima a llegar al 38 “venga, que ya está ahí, y a partir de ahí a callejear y disfrutar, que es precioso”. Yo le hago caso, no le creo pero le hago caso.

Del 39…ni me acuerdo, aunque él me asegura que lo hemos pasado. Y en el 40 veo a Gloria, y por supuesto le digo que la quiero con la mejor sonrisa que puedo dedicar en ese momento.


K40. Suso animando y yo intentando sonreir

Y sí, aunque a un ritmo ramplón, vuelvo a disfrutar de la carrera. 2 kilómetros finales por la calle Larios, abarrotada de gente animando, y sonsuso saludando, aplaudiendo, animando más todavía.


Último giro a la izquierda y entramos en el paseo del Parque, 500 metros a meta, el público se cierra y aplaude. Voy jodido pero muy contento, y vuelvo a ver a Gloria. Y me paro una vez más, pero esta vez para darle un beso ¿qué podría hacer yo sin ella, mi “coach emocional”?

Y sonsuso me sigue gritando que esto es vida, y le doy las gracias, y le cojo de la mano, y entramos juntos en meta (bueno, para ser justo le dejo que entre un segundo antes que yo). Y nos abrazamos y le doy las gracias, porque sin él no sé si hoy habría sido posible terminar. Hablar de espíritu CARMA es quedarse corto.

Aunque, como me dijo en carrera, yo también le he ayudado y me da las gracias, porque gracias a mí había batido su record de tiempo corriendo, jajajaja.


Gracias, gracias y mil gracias

No ha sido mi mejor marca, desde luego, pero…tampoco estuvo tan mal.

A fin de cuentas, aunque pueda parecer lo contrario, esta mezcla de sufrimiento y victoria me llena de satisfacción. He acabado mi maratón número 17 en 3:44:32 (y con un año más, que no se olvide)"




Frecha Khene:

"Fin de semana en Málaga. Más q un vuelo en avión parecía q me había metido en una máquina del tiempo y q estaba de nuevo en verano. Fuera jerseys y abrigos por un par de días. Ozú, ¡qué bonita la iluminación d la calle Larios! (con permiso de nuestro amado líder Abel). ¡Y cuánta gente viendo el alumbrado! Durante un paseo nos cruzamos con el hermano de Antonio Banderas que seguro q también había ido a ver las luces jajaja.

Sobre las murallas de la Alcazaba proyectaron un videomapping un poco ñoño pero bastante chulo. Parece ser q esta Navidad se llevan los videomapping tontorrones.


La comida muy rica, la cerveza Victoria muy buena y creo q se me escapa algo. Ay, sí, q también corrí el maratón. A pesar de haber estrechado la mano a Abel Antón en la feria a del corredor, no se me pegó nada e hice un tiempo más q discreto. Las nécoras sonsuso, Lete y Papabaloo hicieron un tiempazo a pesar del calor y del viento q hacía, lo q tiene un mérito enorme. Aparte de las clásicas historietas del maratón, no hay mucho q contar. Mucha gente corriendo, bebiendo, tomando geles, sufriendo y disfrutando. Lo normal en estas cosas. He terminado muy entero y mañana volveré a los entrenamientos. Ahora me tomaré unos días sin ir a carreras y después comenzaré a pensar en mi próximo gran objetivo para correr mi 20º maratón en… Madrid, ¿cómo no? jajaja"



Igualita la hidratación pre y la post carrera

carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Dec 2019, 18:39
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

O 3 de xaneiro de 2007 creouse este fío, e con el plantouse a semente que culminaría coa fundación do Centro de Alto Rendemento Marisqueiro o 21 de decembro de 2009.

Despois de 12 anos e máis de 16.500 mensaxes, o C.A.R. Marisqueiro está de 10 aniversario! Bailar


Parabéns nécoras!


Agradecer e parabenizar a todas aquelas persoas que formaron parte nalgún momento do Club e tamén a todas aquelas aportaron a esta gran familia que é o Carma. Comezando pola propia web de Correr en Galicia! Moitas grazas! Aplauso

Se queres saber máis da historia do C.A.R. Marisqueiro e da súa relación con Correr en Galicia, visita a nosa web carmarisqueiro.com e entra no ¿Sabías qué?. Ou consulta as anteriores mensaxes neste fío, onde poderás atopar cada un dos 52 capítulos da nosa historia Guiño

Felices festas e bo ano 2020 a todas as persoas foreiras de Correr en Galicia!
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xan 2020, 20:46
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Comezamos o ano coa presentación dunha nova nécora! Aplauso

O foreiro Tituning xa luce a negra Bailar

Benvido compañeiro!
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Xan 2020, 11:44
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Ata cando se felicita o aninovo?

Pois neste fío de Correr en Galicia, ata hoxe mesmo!

Nestas semanas de Nadal e tamén resaca navideña, as nécoras seguiron adestrando e competindo. Tamén tivemos varias incorporacións, ás que damos a benvida, e algunhas despedidas, ás que lle desexamos o mellor!

Queda inaugurado así o novo ano 2020 neste fío! Aplauso
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xan 2020, 19:11
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Se rematamos o ano 2019 e comezamos este 2020 dándolle a benvida a novas nécoras, este mes de xaneiro non podía ser menos!

Benvido Tito! Aplauso

Lucirá a negra nas carreiras de ruta Bailar
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2020, 10:58
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Hoxe queremos dar a benvida a Mónica! Unha nova nécora! Aplauso
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xan 2020, 19:14
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Hai unhas semanas comezou a nova tempada atlética 2020, e estas semanas son frenéticas e con moitas novas nécoras!

Hoxe presentamos a Suso!

Suso Fernández Soengas comezará a lucir a negra dende esta semana Bailar Aplauso

Benvido compañeiro!
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xan 2020, 19:24
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Desde o C.A.R. Mariqueiro queremos mostrar todo o noso apoio e participar en algo tan importante e necesario como é a campaña pola igualdade e contra a violencia de xénero.


carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Feb 2020, 15:50
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)

Febreiro comeza, pero a familia do C.A.R. Marisqueiro continúa crecendo!

Queremos dar a benvida a Damián Blanco e tamén a un dos clásicos do Parque de Castrelos Chamorrun! Bailar

Benvidos compañeiros! Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos