Foros ›
Chalecos e cintos de hidratación
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2020, 15:02
Asunto: Chalecos e cintos de hidratación

¿Pensades que é necesario o uso destes aparellos en trails curtos de non mais de 16 km?

Eu teño o presentimento de que para esas distancias é algo que sobra, e que bastaría con hidratarse nos postos que hai a tal efecto nos percorridos.

Tamén é verdade que hai xente que necesita hidratarse mais e quen menos.

¿Que opinades?

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 14 Xan 2020, 5:54
Asunto: Re: Chalecos e cintos de hidratación

hai xente que pide auga nun 5k Avergonzado , asi que eu xa non digo nada que despois falan, e que cada un aprenda a ir como lle preste (tal cual). Refírome a que esto tamén se aprende coa experiencia e hai que atender a meteoroloxía, estado de forma, puntos establecidos pola organización, etc.


Pode que, máis que falar de distancia ou desnivel, sexa máis relevante (neste caso) falar do tempo correndo. Personalmente, e a non ser que sexa obrigatorio no regulamento, por menos de tres horas non levo nada de comer ou beber (chégame o que poñen as organizacións).
Adestrando pois reduzo o plazo a 2h., se non, levo un bote ou paso por algunha fonte que coñeza (non teño sistemas de hidratación), pero sendo flexible ao respecto e atendendo as circunstancias.


Ao final dixen algo Disimulando

-- Chámame "ghose"
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mar, 14 Xan 2020, 13:48
Asunto: Re: Chalecos e cintos de hidratación

Pois eu coincido bastante contigo XoseM. Mais que por distancia, calculo segundo o tempo que me vai levar a carreira. Por eso me fixo moito nos perfis. Eu levo sempre un botellin de 125cl. para ir rellenando nos avituallamentos e algun gel (so en carreiras) porque non suelo comer nada. O botellin e tamén para non ter que andar estrango vasos de plástico, que xa bastante merda temos no monte.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mar, 14 Xan 2020, 17:20
Asunto: Re: Chalecos e cintos de hidratación

Claro que o tema de beber vai mais co tempo que nos leve correr que coa a distancia en si mesma, inda que o primeiro sexa, moitas veces, unha consecuencia do segundo.

Eu dicía o dos 16 km xa que a maioría das carreiras curtas soen ter entre 14 é 16 km, alo menos por aquí. Non hai carreiras de "hora e media" ou "dúas horas".
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2020, 14:21
Asunto: Re: Chalecos e cintos de hidratación

14 kms.....pueden llevar 1h30min, ojo eh
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2020, 15:13
Asunto: Re: Chalecos e cintos de hidratación

cK13 escribió:
14 kms.....pueden llevar 1h30min, ojo eh

Bueno....algunhas son con moito desnivel....outras con menos...
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xan 2020, 18:00
Asunto: Re: Chalecos e cintos de hidratación

Boas, persoalmente creo que cando se comenza é mellor pecar de precavido e levar hidratación e según se vaía collendo experiencia e mellora nos resultados poís xa pode chegar só cos avituallamientos da proba.
Sobre as probas curtas, vouche poñer un exemplo moi claro que é o Circuito de Arousa Neo. Son probas de +-14 kms e nun marxe de 600/800+, e con terreo variado.... Poís se te fixas na clasificación a maior parte d@s participantes están a partir de 01:30....
Un saudo.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2020, 12:57
Asunto: Re: Chalecos e cintos de hidratación

Penso que quen debe decidir si sobra ou non... é quen o leva ó lombo Mr. Green Así de sinxelo. Podes prefirir facer un trail de 16kms con opción de beber cando queiras ou ter donde meter o cortaventos que che sobra.

Eu persoalmente nun trail de 1h30m-2h non levo nada se a organización ten ben planificados os avituallamentos e non fai excesiva calor. Máis de ahí sí que levo o chaleco.
Agora tamén utilizo para entrenos de máis dunha hora un cinto con 250ml e o móvil.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Ven, 17 Xan 2020, 14:08
Asunto: Re: Chalecos e cintos de hidratación

Teléfono indispensable como di o amigo Memphis_ESP





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos