Foros ›
Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2019, 21:08
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

freakyrunning escribió:

Es para siempre pero en grados menores te permite correr perfectamente, con refuerzo ...
... Así me gustaría que fose , pasados os meses de descanso e curada a inflamación e derrame.

cK13 escribió:
nunca choveu que non escampase. Seguro que volverás a correr
... Espero que sexas tan bo profetizando como bricando polo monte Moi feliz

corredor101 escribió:
Ánimo Meiga. Sigue con la gimnasia y lo que puedas por ahora...
Tes razón coma sempre 101. Seguir coa ximnasia vai ser fundamental, pero con esto de facelo en casa, ó final sempre se colan outros asuntos de por medio, e acabo por facer a táboa completa só dous días a semana con sorte. Coas uvas de fin de ano terei que facer o propósito de ser máis regular.

XoseM escribió:
... Esta mensaxe é un pouco "mansplaining", desculpa, pero só quería darche perspectivas e camiños a considerar, que non todo é correr Guiño ...
... Non o tomei como "mansplaining" en absoluto, todo o contrario, para min son as palabras dalguén que leva moito nisto e sabe do que fala, polo tanto é de grande axuda... Teño pes moi cavos, e só usando plantillas logro evitar os problemas do piramidal e males maiores, así que non sei como me iría co asunto do calzado minimalista. Pero sí que é certo que estou pensando seriamente no das andainas, ademáis algunhas compañeiras do club están tamén metidas nese mundo, o que é un importante punto a favor. Tes razón que non todo é correr, pero é dificil renunciar para sempre a cousas como correr pola praia de Carnota, por exemplo.

En calquera caso moitas grazas ós catro polas vosas palabras. No día seguinte da consulta estaba de moito baixón, pero entre todos vos , as persoas do foro, e os compañeiros e compañeiras do Carma, estades conseguindo que o leve moitísimo mellor Sorriso
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Dec 2019, 19:43
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Meigalicix escribió:

En calquera caso moitas grazas ós catro polas vosas palabras. No día seguinte da consulta estaba de moito baixón, pero entre todos vos , as persoas do foro, e os compañeiros e compañeiras do Carma, estades conseguindo que o leve moitísimo mellor Sorriso

Unas cuantas veces me levantaste tú el ánimo a mí Meiga.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2019, 8:44
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Vaya, pues parece que al final se cumplieron los peores pronósticos. Una pena.
En fin, queda acogerse a aquella máxima de que el cuerpo es sabio, y a lo mejor solo necesita tomarse un tiempecito de descanso prolongado.
Aquí, ninguno del foro nos hacemos a la idea de que el Diario de Meigalicix tenga que bajar la persiana, a pesar de que. eso es cierto, ya muchos otros lo han hecho antes (para luego volver, y volver a desaparecer), e incluso el mío está también en riesgo serio de extinción.
Desgraciadamente vamos a tener que darles la razón a todos aquellos agoreros que nunca se cansaban de decir que los runners acabaríamos mal, y eso sí que me sabe a cuerno quemado, pero bueno...
Perdón por el tono melodramático, pero creo que la ocasión lo requiere, de hecho todos nos imaginamos por lo que estarás pasando, un auténtico via crucis de fisios, resonancias, radiografías, ahora tosa, ahora respire hondo...
Evidentemente preferiría encontrar un resquicio de duda en el diagnóstico médico y darte ánimos, pero dada la gravedad de la situación, casi parece más adecuado que los profesionales de la salud sean quienes marquen el ritmo de los acontecimientos.
Bueno, pese a todo, y ya que estamos, Feliz 2020, porque a fin de cuentas, la vida es mucho más que solo correr.
Ánimo y un abrazo. (tómate las 12 uvas por si acaso, ninguna ayuda es poca) Aplauso

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2019, 9:01
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Ánimo Alicia,esperemos que el nuevo año traiga mejores noticias,un abrazo grande.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2019, 7:03
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Hoxe tocou pasar pola fisio, aguantar ata catro sesións de agulla nos aductores da perna esquerda, que estaban como pedras, e escoitar o comentario sobre o informe da resonancia e do traumatólogo.
Discurso bastante reconfortante dentro das circunstancias: Hai desgaste do cartílago pero segue aínda cubrindo o oso. O de lograr facer desaparecer a inflamación e o derrame é laborioso pero non imposible. O caso é armarse de paciencia, poden ser ó mellor ata seis meses de parón atlético ata que a zona se recupere. E una vez lograda esa recuperación, tocará ver que grao de esforzo e exercicio pode facerse sen que reapareza a inflamación.
Durante ese longo tempo o que me toca é volver o ximnaso e seguir facendo exercicios sen impacto, específicos para reforzar ben a musculatura da perna esquerda, que está moi pouco fina. Xa se ve que nunca o estuvo, realmente.
En definitiva , unha pequena esperanza de volver a poder correr "algo" de aquí a un ano. Ou en todo caso, sempre quedan a posibilidade das andainas para poder respirar un pouco ó aire libre.
Así que, Litho, confío en que esteas no certo, e ó longo do vindeiro ano vaian chegando noticias mellores.
Dalgún xeito me reinventarei.Polo menos eso foi o que me quedeu claro ó sai da consulta da fisio, que non é pouco.
Última entrada deste ano. A persiana do diario non se vai a abrir moito de momento, Papa- Léguas, pero teño por seguro que no 2020 non vou ter que darlle o peche definitivo.

Que teñades todos unha boa entrada de ano tamén
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 6:18
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Toca facer limpeza no taller, e retomar vellos métodos.
Levo máis de 15 días de inactividade absoluta, sen sair da trampa clásica de "como estou en casa xa farei a táboa de exercicios despois". E o que pasa sempre e que despois hai algo urxente que facer, e alá quedan soas a bici, a esterilla e as pesas.
Así que a trampas clásicas remedios clásicos. Teño que anotalo no diario e compromenterme: VOU FACER CADA DÍA A TÁBOA DE EXERCICIOS
Mentras, a ver se se dan posto de acordo a fisio e Jota, e entre os dous acaban deseñando que tipo de sesións de rehabilitación podo facer no ximnasio.
O día 29, novo paso polo traumatólogo. A ver que me dí...
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 9:48
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Ánimo Alicia...el cuerpo es muy vagoneta. Guiño
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 10:30
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Meigalicix escribió:
VOU FACER CADA DÍA A TÁBOA DE EXERCICIOS

Es lo que más pereza da, pero cunde muchísimo para no lesionarse. Dale caña.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 10:33
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Pues a la noche queremos el reporte de la tabla de ejercicios de hoy. A promesas clásicas, averenséñameesasorejassilashaslavadopordetrás clásicas.

Ánimo, Alicia.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 12:53
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Es Obligatorio. Punte una hora y haazlo. Tu sabes de eso.
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡Venga Alicia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 16:53
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Vista mucha gente de distintos pelajes (lesiones), te digo que salen adelante personas que reunen dos condiciones. La primera, como es obvio, que el cuerpo responda y la segunda, quienes se toman en serio sus ejercicios y sacan tiempo y sobre todo fuerza de voluntad para ser constantes.
Todo ello aderezado con grandes dosis de paciencia.
Ten fé, y recuerda que en el peor de los casos, hay vida deportiva más allá de correr.
Mucho ánimo Meiga y pon de tu parte todo lo que puedas, que por ti no sea.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2020, 20:18
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Aún me alta por leer mucho pero siento esa lesión...es difícil muy difícil parar de correr
Aunque no escriba mi diario si escribiré en los vuestros
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Ven, 24 Xan 2020, 7:20
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

A tabla a primeira hora, mentras sube o café e se fan as tostasdas- Ti faime caso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Xan 2020, 18:37
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

cK13 escribió:
A tabla a primeira hora, mentras sube o café e se fan as tostasdas- Ti faime caso

Tes toda a razón Nando, e esa é sempre a idea, pero case sempre se cruzan outras cousas, como a lavadora do dia anterior sen poñer, ou algunha visita urxencias cun familiar, ou gato que fixo das súas xusto nese momento...

Con todo iso, e para que ningún de vos me tire das orellas, ou pretenda revisar (como o Doutor) a ver como van de limpas, fago constar de esta semana fixen algunha variante da táboa de exercicios todos os días.

Mañá ou pasado irei ó ximnasio para concretar o programa de rehabilitación e ó máis tardar o 4 de febreiro volverei (despois de tres meses) a facer exercicio fora de casa. Algo é algo
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 04 Mar 2020, 18:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (no taller)

Máis de un mes desde a última entrada.

Ganas me dan de citar a Javier Gutierrez, facendo do inspector Manuel Márquez , soltando a súa frase máis emblemática e recurrente... así de torcidas andan as cousas.
Pero mellor acougar , e comezarei citando a Kim Ki-taek, o pai de Ki-woo en "Parásitos": O mellor plan é non ter plan

Esa é exactamente a situación. Para qué facer cálculos se ó final nada sae como un quere.

Estaba todo organizado: a miña fisio coordinada coa xente do ximnasio. Táboas de exercicios de reforzo de pes, de glúteo medio. A perna sen molestias e sen inflamación. Ata me cheguei a atrever un día a botar unha carreira para non perder o bus.

Primeira sesión de ximnasio, suave, básica e sen problemas.Todo ben.
Paso pola fisio e a perna quedou mazada, pero polo visto tiña que ser así.
Segunda sesión de ximnasio, moderada pero sinxela, e en quente non notei nada... Ó dia seguinte foi como volver mes e medio atrás. Outra vez líquido, molestias e dores no xeonllo esquerdo.
Outra vez 10 dias de antiinflamatorios e parón
Hoxe tocou ir polo hospital de Fátima para programar as sesións de rehabilitación.
Atendeume un traumatólogo que era o optimismo en persoa: "Non pode vostede subir nin baixar escaleiras, cada vez que o fai esta acabando co tempo de vida desta articulación... E tampouco se queixe, acabo de despedir a unha nena de 13 anos que está peor que vostede. E se vostede vive nunha casa con dous niveis de escaleiras, mala elección!. E esquézase de que en seis meses poida estar mellor . As dores van estar aí sempre, e o único que pode facer e repetir cada día da súa vida os exercicios que lle van mandar facer os meus compañeiros"

En fín, se me aplico o conto, non podo estar tampouco no meu centro de traballo, onde o ascensor só está dispoñible para xente en cadeira de rodas.

Así que de momento a miña vida deportiva está limitada a facer de fotógrafa (como este domingo pasado na Carreira de Teis), ou de utillera siareira ( labor que me tocará o 21 de marzo na Nocturna de Ourense)

Xa quixera ter outras cousas que dicir, pero me volve a cabeza outra vez a frase de Javier Gutierrez facendo de Márquez Triste Triste


Última edición por Meigalicix o Mér, 04 Mar 2020, 20:35; editado 2 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos